Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
29 minutter siden, Lopploella skrev:

Tviler på det er en bransje som holder veldig mye igjen på sånt. De lever jo av at folk blir blinde for hvordan de ser ut med fjeset fullt av jukseeffekter.

Er det forresten bare meg, eller ser det veldig barnslig ut å skrive «dataen»?

tenker ikke akkurat at det er barnslig, men det er litt 1992 i mine ører..

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, Skribent skrev:

Hvor kommer dette frem? 

Fra de som har øyne i hodet. Det synes kjempegodt. Og jeg ser det på mobil.

Endret av miagunda
Skrevet
32 minutter siden, Lopploella skrev:

Tviler på det er en bransje som holder veldig mye igjen på sånt. De lever jo av at folk blir blinde for hvordan de ser ut med fjeset fullt av jukseeffekter.

Er det forresten bare meg, eller ser det veldig barnslig ut å skrive «dataen»?

Vitner om lite sosial stimuli....språket har forandret seg på 9 bloggeår, det vet enhver "journalist".

• Liker 9
Gjest formula
Skrevet
1 minutt siden, Cavatina skrev:

Vitner om lite sosial stimuli....språket har forandret seg på 9 bloggeår, det vet enhver "journalist".

Kan jo være at hun bare digger å skrive "dataen" :) 

Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Papirfly, mod.

Skrevet
7 minutter siden, formula skrev:

Kan jo være at hun bare digger å skrive "dataen" :) 

Litt sånn, jeg lever i tiden og forventer effektivitet?

• Liker 4
Gjest Skribent
Skrevet
15 minutter siden, miagunda skrev:

Fra de som har øyne i hodet. Det synes kjempegodt. Og jeg ser det på mobil.

Mente hvor, som i blogg, IG, FB, Snap... følger henne ikke noen av stedene, så jeg lurte på hvilket nye bilde det ble siktet til :) Leppene hennes har vært vanvittig plastikkliknende såpass lenge nå at jeg ikke helt så for meg at det var mulig å få plass til mer uten å føle seg veldig... jeg vet ikke. Så, hvis noen har imgur? :) 

Skrevet
3 minutter siden, Skribent skrev:

Mente hvor, som i blogg, IG, FB, Snap... følger henne ikke noen av stedene, så jeg lurte på hvilket nye bilde det ble siktet til :) Leppene hennes har vært vanvittig plastikkliknende såpass lenge nå at jeg ikke helt så for meg at det var mulig å få plass til mer uten å føle seg veldig... jeg vet ikke. Så, hvis noen har imgur? :) 

Ligger imgur lenger opp her, det med den stripete genseren.

Gjest formula
Skrevet
3 minutter siden, Skribent skrev:

https://imgur.com/a/wcXhT

Skrevet

Treningsinnlegg som består i poseringer med kamera og trutmunn. Hadde vært flau, hun er en voksen dame med to barn men mer selvopptatt enn en fjortis. 

• Liker 28
Skrevet

For å være ei som trener mye og skal inspirere.....blir jeg ikkje særlig inspirert av hennes treningsinnlegg.

Jeg liker å se folk som pusher seg, ser sånn ut og viser til fremgang (litt iallefall).

Føler bedriften kun ute etter å fronte  mer forbruk og forfengelighet, og hele greia er atter en gang trist. 

• Liker 16
Gjest pelikanen
Skrevet
2 timer siden, Cavatina skrev:

For å omtale seg selv som "journalist ", så er skrivingen veldig dårlig. 

Skrevet
22 minutter siden, Surikatt skrev:

Treningsinnlegg som består i poseringer med kamera og trutmunn. Hadde vært flau, hun er en voksen dame med to barn men mer selvopptatt enn en fjortis. 

Utrolig pinlig.

• Liker 10
Skrevet

Kjenner jeg kun blir inspirert til å fnise av disse såkalte treningsinnleggene til frua. Når det ikke går i tilførte vannperler, så er det full sminke, ikke en svetteperle å se på mils avstand, tåspiss posering og fillertrutting. 

Erre mulig å få det mer urealistisk uten å ty til komedie?

• Liker 33
Gjest Skribent
Skrevet

Det er altså et helt ferskt bilde? For den trutmunnen har vært kunstig og ukledelig stor lenge allerede, så det virker bare helt usannsynlig at det skulle dyttes enda mer inn der.

Er det bekreftet av frua selv? Lepper kan kanskje redigeres de også, lyset kom ovenfra og så videre. 

Skrevet
15 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Kjenner jeg kun blir inspirert til å fnise av disse såkalte treningsinnleggene til frua. Når det ikke går i tilførte vannperler, så er det full sminke, ikke en svetteperle å se på mils avstand, tåspiss posering og fillertrutting. 

Erre mulig å få det mer urealistisk uten å ty til komedie?

Jeg blir inspirert av folk som trener og faktisk ser ut som de har trent, trenger ikke å se ut som du har forsøkt å slå et jagerfly over målstreken liksom, men svette klær, spente og dirrende muskler som har kjørt seg, håret litt bustete, et ansikt som utstråler «F*ck yeah!!!» slik at en blir litt gira!! Orker ikke de derre poseringene hennes som om det mest blastende hun har gjort er å hente posten liksom... 

• Liker 19
Skrevet

Jeg trodde egentlig at man trengte litt mer enn dagens outfit og nyfylte lepper for å få treningsinspirasjon? Ser man henne faktisk trene noen gang? Bortsett fra bein som springer på speed på møllen? 

• Liker 12
Skrevet
42 minutter siden, Skribent skrev:

Det er altså et helt ferskt bilde? For den trutmunnen har vært kunstig og ukledelig stor lenge allerede, så det virker bare helt usannsynlig at det skulle dyttes enda mer inn der.

Er det bekreftet av frua selv? Lepper kan kanskje redigeres de også, lyset kom ovenfra og så videre. 

Vi vet jo ikke når bildene på bloggen er tatt, for da info om når enkelte "morgenbilder" ble tatt og det ble avslørt tidspunkt rundt kl 12:30 om jeg husker rett, gjorde bedriften cbe.no også denne enkle informasjonen utilgjengelig.

(Skal se om jeg finner lenken til dokumentasjon)

• Liker 17
Skrevet
55 minutter siden, Skribent skrev:

Berg Eriksen skriver for ca. 4 timer siden under blogginnlegget "et døgn i Oslo" - http://www.carolinebergeriksen.no/2018/01/17/et-dogn-oslo/#comment-595677:  "Akkurat på disse bildene hadde jeg nettopp fylt på litt i leppekanten på overleppen, da blir man ganske hoven :)".

Hvis du siktert til bildet med stripet genser, så er der lik bakgrunn som annet bilde i blogginnlegget, dvs. fra samme hotellrom.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...