miagunda Skrevet 15. januar 2018 #48441 Skrevet 15. januar 2018 3 minutter siden, Undreguri skrev: Jeg kan ikke forstå at det er mulig å være så elendlig på å organiserte seg...., som et barn! Fortsatt skrives det om flytteesker i kjelleren, kofferter står en uke, juletreet står fortsatt... Hva driver de med alle timene på dagtid og på kveldene når barna sover?? Puler? 11
Vernis Skrevet 15. januar 2018 #48442 Skrevet 15. januar 2018 10 minutter siden, miagunda skrev: Puler? Okei, lavmål, men nå lo jeg høyt og lenge. 24
Gjest Loffeliten Skrevet 15. januar 2018 #48443 Skrevet 15. januar 2018 18 minutter siden, Undreguri skrev: Jeg kan ikke forstå at det er mulig å være så elendlig på å organiserte seg...., som et barn! Fortsatt skrives det om flytteesker i kjelleren, kofferter står en uke, juletreet står fortsatt... Hva driver de med alle timene på dagtid og på kveldene når barna sover?? Det må jo ta helt utrolig mye tid å overvåke kommentarfelt og "diverse fora", i tillegg tar nok fiksingen av "lys og skygge" på alle bloggebildene en del timer. Og så er det kaffekopper som må snappes, "møter i Oslo", det skal trenes og trutmunnes, og pinterest skal finkjemmes for idéer man kan stjele la seg bli inspirert av... og sånn går no dagan! Travelt travelt travelt!
Gjest formula Skrevet 15. januar 2018 #48444 Skrevet 15. januar 2018 42 minutter siden, Undreguri skrev: Jeg kan ikke forstå at det er mulig å være så elendlig på å organiserte seg...., som et barn! Fortsatt skrives det om flytteesker i kjelleren, kofferter står en uke, juletreet står fortsatt... Hva driver de med alle timene på dagtid og på kveldene når barna sover?? Må si jeg lurer på det samme. Bloggen er det i hvertfall ikke. De få innleggene som kommer er jo mer eller mindre blåkopier av tidligere poster.
Undreguri Skrevet 15. januar 2018 #48445 Skrevet 15. januar 2018 33 minutter siden, Loffeliten skrev: Det må jo ta helt utrolig mye tid å overvåke kommentarfelt og "diverse fora", i tillegg tar nok fiksingen av "lys og skygge" på alle bloggebildene en del timer. Og så er det kaffekopper som må snappes, "møter i Oslo", det skal trenes og trutmunnes, og pinterest skal finkjemmes for idéer man kan stjele la seg bli inspirert av... og sånn går no dagan! Travelt travelt travelt! Glad for min , tross alt, anonyme tilværelse! Det ropes om misunnelse, på hva? Ville ikke byttet et sekund!!! 11
Lamoramp Skrevet 15. januar 2018 #48446 Skrevet 15. januar 2018 Hva tenker dere om hyppigheten på innlegg for tiden? Driver hun og sikter seg inn på et innlegg pr dag, gjerne ferdigskrevne? Slik at hun får flere fridager, og mindre bloggepress? Dette er mitt inntrykk 8
Surikatt Skrevet 15. januar 2018 #48447 Skrevet 15. januar 2018 16 minutter siden, Lamoramp skrev: Hva tenker dere om hyppigheten på innlegg for tiden? Driver hun og sikter seg inn på et innlegg pr dag, gjerne ferdigskrevne? Slik at hun får flere fridager, og mindre bloggepress? Dette er mitt inntrykk Vet ikke helt, synes hun virker mer anstrengt selv om hun påstår det motsatte. Livet går sin gang med mer vin og «møter» i Oslo. 10
VildeS Skrevet 15. januar 2018 #48448 Skrevet 15. januar 2018 Er det ikke påbudt å ha hjelm når man kjører atv, selv om det er på egen eiendom?
Kleenex Skrevet 15. januar 2018 #48449 Skrevet 15. januar 2018 26 minutter siden, Surikatt skrev: Vet ikke helt, synes hun virker mer anstrengt selv om hun påstår det motsatte. Livet går sin gang med mer vin og «møter» i Oslo. Ja, hva er egentlig greia med så mye vinprat hos Frua? Gjøre vin til noe dagligdags? 13
skruf Skrevet 15. januar 2018 #48450 Skrevet 15. januar 2018 Det har jo vært endel kommentarer her inne ang alkoholdrikking, så hun føler nok for å forsvare eget alkoholinntak. Et helt innkegg der store deler var viet til vindrikking, samt på kveldens innlegg der hun skriver at hun og moren kan kose seg inne med vin mens mannen og faren herjer ute med ATV og snøplog. 14
eplemus Skrevet 15. januar 2018 #48451 Skrevet 15. januar 2018 3 timer siden, miagunda skrev: Puler? Haha
Keaton Skrevet 15. januar 2018 #48452 Skrevet 15. januar 2018 19 minutter siden, skruf skrev: Det har jo vært endel kommentarer her inne ang alkoholdrikking, så hun føler nok for å forsvare eget alkoholinntak. Et helt innkegg der store deler var viet til vindrikking, samt på kveldens innlegg der hun skriver at hun og moren kan kose seg inne med vin mens mannen og faren herjer ute med ATV og snøplog. Påfallende ofte snakk om vin. 7
Lamoramp Skrevet 15. januar 2018 #48453 Skrevet 15. januar 2018 Mye vin ja😃 Regner med det ble vin fredag og lørdag (obligatorisk i helgene), det ble i går, i dag, og i morgen blir det en liten «feiring» i Oslo. Jeg skulle ønske jeg kunne drikke så mye og samtidig være oppegående. Trenger sofaen dagen derpå jeg altså😃😃😃 8
Lamoramp Skrevet 15. januar 2018 #48454 Skrevet 15. januar 2018 Kan man søke etter hvor mange ganger ordet «vin» er brukt feks i 2017? Jeg dømmer henne forresten ikke, folk må selv få avgjøre sitt forhold til alkohol. 4
Crash Skrevet 15. januar 2018 #48455 Skrevet 15. januar 2018 12 minutter siden, Lamoramp skrev: Kan man søke etter hvor mange ganger ordet «vin» er brukt feks i 2017? Jeg dømmer henne forresten ikke, folk må selv få avgjøre sitt forhold til alkohol. 95 det siste året. 10
Gjest Xstrella Skrevet 15. januar 2018 #48456 Skrevet 15. januar 2018 Tviler hun bøtter nedpå. Nipper til vin med 2 gr sukker.
Lamoramp Skrevet 15. januar 2018 #48457 Skrevet 15. januar 2018 21 minutter siden, Crash skrev: 95 det siste året. Takk for svar😃
Alice123 Skrevet 15. januar 2018 #48458 Skrevet 15. januar 2018 (endret) 34 minutter siden, Xstrella skrev: Tviler hun bøtter nedpå. Nipper til vin med 2 gr sukker. Det handler egentlig ikke så mye om hva hun personlig driver med der nede i Særp, men om signalene hun sender ut. Vi nordmenn drikker stadig mer alkohol, og det er ikke bra. I tillegg til den tradisjonelle helgefylla, drikker vi "kontinentalt" i ukedagene. CBE fremmer hverdagsdrikking. Ikke bare er vinglasset med på nesten alle "nå koser vi oss" innleggene, men hun skriver til og med egne innlegg hvor hun forsvarer hvorfor hun drikker på hverdager. Vinglasset er med på snap (hvor hun også filmer de trashy fyllefestene hun er på), på insta og masse på bloggen. Jeg setter også pris på et glass vin på en onsdagskveld eller når det skulle være. Men jeg har ikke 30 000 personer som leser bloggen min. Min jobb er (heldigvis) ikke å være en "Påvirker" eller trendsetter. Edit: CBE selger en livsstil som hardarbeidende småbarnsmor, treningsglad kone og hipp ung kvinne. Jeg mener det er uetisk å gjøre hverdagsdrikking (eller stort alkoholfokus) en del av den livsstilspakka hun selger (uavhengig om hun drikker seg til leversvikt på privaten). Mange andre her i tråden har linket til artikler og statistikk om det økte alkoholkonsumet i Norge, og farene ved det. Endret 16. januar 2018 av Alice123 48
mikrobe Skrevet 15. januar 2018 #48459 Skrevet 15. januar 2018 3 minutter siden, Alice123 skrev: (...) men hun skriver til og med egne innlegg hvor hun forsvarer hvorfor hun drikker på hverdager. Rødt flagg. 27
Emilie112 Skrevet 16. januar 2018 #48460 Skrevet 16. januar 2018 7 timer siden, VildeS skrev: Er det ikke påbudt å ha hjelm når man kjører atv, selv om det er på egen eiendom? Tror ikke det er påbudt,men anbefalt. Har kjørt en del ATV og ville ikke ha kjørt uten,men jeg kjører i ulent og ukjent terreng og det er noe helt annet en å kjøre med plog på egen eiendom. Synes LKE så litt redd ut også så antar at det ikke går fort. Tipper det går bra uten hjelm.
Fremhevede innlegg