Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Max Potente skrev:

På instagram: "One of my two girls are still sick".

https://www.instagram.com/p/Bdz8eIwnxFH/?hl=en&taken-by=carolinebergeriksenno

Istedetfor "One of my two girls.." kan bytte ut med pronomenet "she", og da er det entallsformen "is" man skal bruke på engelsk.  Dette lærer man allerede på barneskolen.

Jeg antar at det uansett er begrenset hvor stor interesse det er for barnas sykdomsprogresjon ute i den store, vide verden, så Caroline kan trygt ta seg tid til å ta brillene på og lære seg elementær bruk av engelsk før hun igjen bruker språket i sosiale medier. Denne radbrekkingen bidrar ihvertfall ikke til at helhetsinntrykket styrkes. 

Det er en ting, men at hun skriver det på engelsk for at hele verden skal få vite om det, ja det er drøyt. Ledsaget av et overredigert bilde av seg selv. Hun ser jo ikke sånn ut de gangene jeg har sett henne på tv hvor andre filmer.

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Max Potente
Skrevet
2 minutter siden, Surikatt said:

Det er en ting, men at hun skriver det på engelsk for at hele verden skal få vite om det, ja det er drøyt. Ledsaget av et overredigert bilde av seg selv. Hun ser jo ikke sånn ut de gangene jeg har sett henne på tv hvor andre filmer.

Jeg er helt enig. En av punktene i Barnekonvensjonen omhandler akkurat dette med at helse skal holdes privat, men Caro kringkaster det t.o.m. på engelsk. 

Bildet ser ut som et klassisk headshot av en skuespiller tatt tidlig på sekstitallet med vaselin på linsa. Bildet får objektet til å se omtrent like fresh og ung ut som en baguette fra i fjor du finner bakerst i brødboksen.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjon.

Papirfly, mod.

Skrevet

Så slitsomt det må være å måtte sminke seg så mye for å spise lørdagsfrokost med familien! Går hun noen gang uten sminke?

• Liker 11
Skrevet
6 minutter siden, Hebbbbbe skrev:

Så slitsomt det må være å måtte sminke seg så mye for å spise lørdagsfrokost med familien! Går hun noen gang uten sminke?

Hun sminker seg jo ikke slik for familien, dette er jo en fotoshoot. 

Jeg føler at mange (også her inne) tror at vi får en sniktitt inn i dagliglivet til familien Eriksen? 

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, Mrs O'Donell skrev:

Hun sminker seg jo ikke slik for familien, dette er jo en fotoshoot. 

Jeg føler at mange (også her inne) tror at vi får en sniktitt inn i dagliglivet til familien Eriksen? 

Det er vel heller fangirlza i kommentarfeltet som tror det der.

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, i så fall skrev:

Det er vel heller fangirlza i kommentarfeltet som tror det der.

Hun jeg siterte tror det må være slitsomt å sminke seg for å spise frokost med mann og barn?

• Liker 2
Skrevet

Altså, de bruker jo til og med sånne lysgreier som jeg ikke vet hva heter :riste:

• Liker 5
Skrevet
6 timer siden, J.. skrev:

Jepp!

Hvis man legger ut bilde fra kamerarull,altså "gammelt" bilde så står det nettopp det.

"Bilde fra kamerarull,tatt for 2 uker siden" feks.

så nei,på Snapchat kan man ikke jukse med datoer..

Er ikke bilde tatt NÅ stå står det nettopp det.

Det finnes faktisk apper som kan gjøre slik at det ser ut som det er tatt nå. :) Og som fjerner den hvite rammen som kommer rundt når man tar fra kamerarullen osv. I det minste gjorde det det for en måned siden.

• Liker 6
Gjest Zeitgeist
Skrevet
1 time siden, Max Potente skrev:

Jeg er helt enig. En av punktene i Barnekonvensjonen omhandler akkurat dette med at helse skal holdes privat, men Caro kringkaster det t.o.m. på engelsk. 

Bildet ser ut som et klassisk headshot av en skuespiller tatt tidlig på sekstitallet med vaselin på linsa. Bildet får objektet til å se omtrent like fresh og ung ut som en baguette fra i fjor du finner bakerst i brødboksen.

Ikke bare Barnekonvensjonen, men også Personopplysningsloven. Her regnes opplysninger vedr. helse som "sensitive opplysninger".

Skrevet
28 minutter siden, Mrs O'Donell skrev:

Hun jeg siterte tror det må være slitsomt å sminke seg for å spise frokost med mann og barn?

Jeg tror jo selvsagt ikke at hun sminker seg for mann og barn. Jeg kan forenkle hva jeg mente: det må være slitsomt å alltid måtte se «perfekt» ut på bilder. At hun aldri kan legge ut bilder som viser hvordan det er naturlig å være i gitte settinger.

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, Milio skrev:

Dagens innlegg - hun er jo helt ugjenkjennelig. Er det virkelig Caroline på det nederste bildet? 

*Får ikke laget imgur* 

Legger ved direktelink: http://www.carolinebergeriksen.no/2018/01/13/en-av-helgens-rutiner/

Samboeren min trodde hun var 45-50. Kanskje stygt sagt, men vi vet jo godt hun er 30. Er dette fillers og botox??

Minnet veldig om Mia Gundersen.

• Liker 10
Gjest Xstrella
Skrevet

Får en del klikk frua nå ved denne linken. Er enig hun er ugjenkjennelig. Hva må ikke barna tro når de finner eldre bilder av moren. Hvorfor kan ikke flatt ansikt være pent? 

Gjest Loffeliten
Skrevet

Jeg trodde dere muligens overdrev bittelitt, men gudbedre hva er det de GJØR med henne? :ohmy: Er det virkelig meningen at DETTE skal være resultatet av "møter i Oslo"?!

https://imgur.com/a/qAWY1 

Gjest Skribent
Skrevet (endret)
4 timer siden, Max Potente skrev:

På instagram: "One of my two girls are still sick".

https://www.instagram.com/p/Bdz8eIwnxFH/?hl=en&taken-by=carolinebergeriksenno

Istedetfor "One of my two girls.." kan man bruke pronomenet "she", og da er det entallsformen "is" man skal bruke på engelsk.  Dette lærer man allerede på barneskolen.

Jeg antar at det uansett er begrenset hvor stor interesse det er for barnas sykdomsforløp der ute i den store, vide verden, så Caroline kan trygt ta seg tid til å ta brillene på og lære seg elementær bruk av engelsk før hun igjen bruker språket i sosiale medier. Denne radbrekkingen bidrar ihvertfall ikke til at helhetsinntrykket styrkes. 

Hun skriver akkurat like absurd norsk, så det er litt mye å forvente at hun skal mestre andre språk...

1 time siden, Xstrella skrev:

Oi. Bree Van dekamp eller hvordan det skrives.

Bree hadde faktisk mimikk. Og en personlighet.

Flere har vært inne på at hun vinkler mer i retning av kosemose-menneskelig-relaterbare greier nå - en mykere profil. Det innebærer mer eksponering av barna. Noe som igjen forteller at de lever i sin egen lille boble, helt uten evne (og vilje) til å se hvordan resten av verden fungerer.

I tråd med en mykere profil, som helt sikkert skal fremstå mindre som en bedrift og mer som en personlig dagbok (det er jo inntrykket de ønsker å gi), viser hun seg uten sminke, eventuelt med sminke som får henne til å se vanlig dødelig ut (sliten tobarnsmor). Problemet oppstår når det ser ut som en forvrengt maske, med anstrengte ansiktsmuskler, som noen som prøver å mestre et uttrykknmen ikke klarer det fordi masken er for stram. Sammenlikner man med tidlige bilder er forskjellen fullstendig grotesk. Dette skal barna se en dag :overrasket: Eller, barna ser jo bryllupsbildene på veggen allerede. Hvordan forklare det?

Endret av Skribent
Oppklaring
Skrevet

"". Å! Og så må jeg skylde filteret selvsagt. Og trykke på start." 

Det hersens filteret ass...;) 

• Liker 8
Skrevet
8 timer siden, Loffeliten skrev:

Jeg trodde dere muligens overdrev bittelitt, men gudbedre hva er det de GJØR med henne? :ohmy: Er det virkelig meningen at DETTE skal være resultatet av "møter i Oslo"?!

https://imgur.com/a/qAWY1 

GOSH! 😳

• Liker 5
Gjest Regnskapssekretær
Skrevet

Hvis dere vil se noen som eksponerer ungene sine for alt det er verdt så sjekk ut disse to her. Det er to amerikanske bloggere, begge er faktisk kristne mormonere. Nydelige vakre damer begge to...   Jeg synes Caroline er veldig forsiktig i forhold til disse her, kanskje dere som skriker så jævlig opp om bildene til "fotballfrua" bør kikke litt her og kanskje roe'n ned et par hakk. Jeg synes den navleplukkinga som bedrives her er helt avspora og idiotisk blitt. ja jeg vet at jeg også har plukka navlelo, men hallo - det går an å bruke sunn fornuft. Det er det ikke mye av her lenger nå. Det er helt dustete blitt.  
http://lovetaza.com/

og

http://www.barefootblonde.com/

Vær så god, sjekk ut disse damene og tenk litt før dere skriker mer om bakhodebildene til Caroline. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...