Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
53 minutter siden, formula skrev:

Veldig spesielt at barnet som har vært sykt en hel uke er ute i snø og kulde uten lue. På headerbildet derimot har hun vinterlue, der det nærmest er sommer.

Mor sjøl ser derimot ut til å ha kledd seg godt.

Mor er vel ikledd sponsde klær og må derfor kle seg ordentlig. 

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, MorUgle skrev:

Frua har regulering som er retusjert bort. Visesgodt.

Hun har vel Invisalign, den synes nesten ikke, så kan være den som ser ut som en bortredigert vanlig regulering. 

Endret av Ellepelle
  • Liker 2
Skrevet

Det er nok ikke tilfeldig at den Cintamani-logoen flashes på alle bilder. Garantert sponsa. De sponser bl.a. en podcast jeg hører på også. Syns egentlig klærne deres er fine, men nå mista jeg plutselig lysta til å handle hos dem. 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, MorUgle skrev:

Frua har regulering som er retusjert bort. Visesgodt.

Er det derfor tanngarden ser så snål ut på bilder?

• Liker 6
Skrevet
2 hours ago, Lopploella said:

Merkelig å ha små barn ute uten lue i vinterværet, rett etter de har vært syke. Mor har jo lue INNE. Er det det flotte håret som må vises fram igjen? 

Tja. Det kan jo hende at minsten sin lue er sponsa og derfor må tas av på bildene. Så slipper innlegget å merkes med reklame liksom..? (mye en må ta hensyn til i hverdagen..) 

• Liker 6
Skrevet
17 timer siden, Loffeliten skrev:

Jeg trodde dere muligens overdrev bittelitt, men gudbedre hva er det de GJØR med henne? :ohmy: Er det virkelig meningen at DETTE skal være resultatet av "møter i Oslo"?!

https://imgur.com/a/qAWY1 

Hun har ihvertfall blitt både gul og blå etter møter i Oslo. Den ene siden av ansiktet ser ikke bra ut.

• Liker 11
Skrevet
23 minutter siden, Surikatt skrev:

Hun har ihvertfall blitt både gul og blå etter møter i Oslo. Den ene siden av ansiktet ser ikke bra ut.

Jeg lurte mest på hvorfor luggen var dandert så unaturlig. Ser ut som den er lagt foran ansiktet med vilje.

• Liker 16
Skrevet (endret)

Er det noen som vet om det finnes videoklipp av CBE av nyere dato? På NRK nett-TV ligger det en gammel episode av "Dama til", der Leo Ajkic dater fotballfruen. Jeg kjenner henne ikke igjen!! Derfor lurer jeg på om det bare er på bildene som fremstilles av bedriften hun er så ugjenkjennelig, og om hun kanskje er mer lik seg selv i virkeligheten. 

Klippet bør sees! Hun snakker også om eksponering av fremtidige barn (programmet er laget før de fikk barn), der jeg tolker henne som positiv til det allerede da. Hun fronter også et veldig restriktivt, og i mine øyne anstrengt, forhold til mat der. Hun virker veldig ukritisk til egne kostholdsfilosofier.

Programmet avsluttes med et klipp der Leo og Caroline spiser på en fastfood-restaurant, og hun virker veldig lite komfortabel med å spise brød. Dette er kritikkverdig, synes jeg. Da er det ikke snakk om at hun hadde anstrengte tanker om mat en liten periode, som bedriften påstår selv. Dette foregikk/ foregår over lang tid. Når jeg leser fruens tanker og tips om mat og trening anno 2017-2018 i lys av dette klippet, blir jeg bekymret for hvilke signaler hun sender ut til leserne sine. 

Endret av Bell
Skrivefeil
Skrevet
5 timer siden, generalmajoren skrev:

Etter å ha sett denne tråden gikk jeg inn på bloggen for første gang på mange år. Jeg blir helt matt! Det er så mye å ta tak i at det er vanskelig å begynne. 

Det som slår meg er at en voksen kvinne tror at det er slik livet er, at velvære er jobb, og at hun kommer med revolusjonerende tips om å stå opp tidlig. Det er ikke uvanlig å stå opp halv seks for å rekke å lufte bikkja og gå barn avgårde før man har oppmøtetid på jobb. De fleste må være sine tilmålte åtte timer på arbeidssted hver dag, og ikke alle har fleksitid og velger selv når de begynner. 

Da er det noe litt naivt å komme med råd om å legge alt frem kvelden i forveien. Det har vi selvsagt aldri tenkt på, så nå rekker vi nok en joggetur før jobb! (eventuelt er det uaktuelt for de fleste å stå opp halv fem, selv om vi har lagt frem alt på forhånd). Men det er tydeligvis bare å la være å slumre. 

Og skal de to ha som nyttårsforsett å tilbringe mer tid sammen? Hvor mye kvalitetstid tror de par med vanlige jobber har? De par som faktisk tilbringer 8 timer (pluss overtid + reisevei) fra hverandre hver dag, og som kanskje har verv, går på trening, kjører barn på håndball osv. 

Det er åpenbart behov for realitetsorientering. Virkelighetsoppfatning finnes tydeligvis ikke. 

Og da er jeg ikke engang begynt på bruk og kast mentalitet, den kreative tolkningen av markedsføringsloven, og utlevering av barn. For DER kunne man ha laget et innlegg langt som et vondt år. 

Hvordan i allverd har de så mange lesere av denne platte fantasiverdenen sin? 

Jeg er faktisk litt overasket over hvor langt unna den virkelige verden hun faktisk er. Jeg går ut i fra at LKE er like langt på viddene han også, siden han bidrar til innleggene (med foto, men han leser helt sikkert over innleggene før de publiseres og er vel nesten garantert med på den "kreative prosessen").

Altså, en hver voksen person vet vel hvordan man rydder i klesskapet sitt (ref. kles-detox-innlegget). Det er ikke noe "tips" i å dele klærne opp i kast/kanskje/behold-hauger. På samme måte er det ikke noe "smart tips" å kvelden før legge frem tingene du trenger på morgenen. Eller... å bare stå opp tidlig, tren i nærheten av der du bor slik at du sparer reisevei?? Dette er jo helt grunnleggende allmennkunskap jeg forventer at alle voksne mennesker kan.

For meg er dette litt på nivå med

"Hei søtinger! Er dere også lei hull i tennene? Vel! Her har jeg en liste med ti tips til dere som har grunnleggende munnhygiene som nyttårsløfte i 2018!

Tips 1: puss tenne jevnlig (denne ultratøffe tannbørsten finner du HER)

Tips 2: bruk tannkrem (min favoritttannkrem finner du HER og HER)

Tips 3: bruk munnskyllevann og/eller tanntråd :) (se hvor jeg kjøper mitt HER og HER og HER og HER)

etc"

• Liker 44
Gjest Speilvegg
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Bell skrev:

Er det noen som vet om det finnes videoklipp av CBE av nyere dato? På NRK nett-TV ligger det en gammel episode av "Dama til", der Leo Ajkic dater fotballfruen. Jeg kjenner henne ikke igjen!! Derfor lurer jeg på om det bare er på bildene som fremstilles av bedriften hun er så ugjenkjennelig, og om hun kanskje er mer lik seg selv i virkeligheten. 

Klippet bør sees! Hun snakker også om eksponering av fremtidige barn (programmet er laget før de fikk barn), der jeg tolker henne som positiv til det allerede da. Hun fronter også et veldig restriktivt, og i mine øyne anstrengt, forhold til mat der. Hun virker veldig ukritisk til egne kostholdsfilosofier.

Programmet avsluttes med et klipp der Leo og Caroline spiser på en fastfood-restaurant, og hun virker veldig lite komfortabel med å spise brød. Dette er kritikkverdig, synes jeg. Da er det ikke snakk om at hun hadde anstrengte tanker om mat en liten periode, som bedriften påstår selv. Dette foregikk/ foregår over lang tid. Når jeg leser fruens tanker og tips om mat og trening anno 2017-2018 i lys av dette klippet, blir jeg bekymret for hvilke signaler hun sender ut til leserne sine. 

Så faktisk den episoden av «Dama til» selv for noen uker siden. Det jeg synes var veldig interessant var at hun svarer Leo at meningene hennes ikke kan kjøpes. :fnise:

(Dette er når hun holder på med dagens antrekk)

Endret av Speilvegg
La til tekst i parantes.
Skrevet

Har også sett den episoden - det ser virkelig ikke ut som samme menneske.

• Liker 6
Skrevet
3 timer siden, Lopploella skrev:

Merkelig å ha små barn ute uten lue i vinterværet, rett etter de har vært syke. Mor har jo lue INNE. Er det det flotte håret som må vises fram igjen? 

Men herregud. Nå måtte jeg inn og se, dere kan jo ikke vite om datteren har på seg f.eks. pannebånd ut fra de få bildene der...?

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Mnjah skrev:

Men herregud. Nå måtte jeg inn og se, dere kan jo ikke vite om datteren har på seg f.eks. pannebånd ut fra de få bildene der...?

Det er jeg enig i, men nå er det vel sånn at pannebånd ikke hjelper mot nedkjøling og det er vel det som er poenget. Blir man kald har man mindre motstand mot sykdom, og når man nettopp har vært dårlig over tid er det ganske vanlig å ta ekstra forhåndsregler. Men jeg er enig, å unnlate å ha på lue på barna sine er av det mindre graverende CBE utsetter dem for. 

• Liker 8
Gjest Skribent
Skrevet

I likhet med flere her forstår jeg ikke hva med denne bloggen som er fantastisk, men når man ser «argumentasjonen» fra hennes ivrigste forsvarere får man jo et inntrykk av hvor nivået ligger... «Det finnes verre» går igjen hos dem alle. At dette er personer med stemmerett er jo nesten bekymringsverdig.

Skrevet (endret)

Når aketuren ble til en fotoshoot hvor mor poserer med gapesmil og v-tegn og far tar haugevis med bilder. Barna uvitende hva dette brukes til.

Endret av Surikatt
  • Liker 47
Skrevet
5 minutter siden, Surikatt skrev:

Når aketuren ble til en fotoshoot hvor mor poserer med gapesmil og v-tegn og far tar haugevis med bilder. Barna uvitende hva dette brukes til.

De skaper barndomsminner må vite!! Også er de bare veldig,veldig snille og dokumenterer det samtidig. Bare sånn at vi kan få noen gode tips og litt inspirasjon til hvordan man aker.

• Liker 32
Skrevet (endret)
1 time siden, Bell skrev:

På ig kontoen til svigerinnen finner du nyere bilde av Frua. Bla tilbake til august 2017

Endret av Kleenex
Ønsket å utdype litt.
  • Liker 6
Skrevet
16 minutter siden, Surikatt skrev:

Dette blir bare mer og mer sjokkerende og latterlig.

• Liker 7
Skrevet (endret)
22 minutter siden, Kleenex skrev:

På ig kontoen til svigerinnen finner du nyere bilde av Frua. Bla tilbake til august 2017

.. og vips var kontoen privat 15-20 minutter etter at du skrev det her inne.

#konstantovervåkningavtråden

Endret av LilleSnupp
  • Liker 48
Gjest Xstrella
Skrevet

Får de tid til barna når alle kontoer i sos.medier overvåkes? Tjene penger på aking med barna burde ikke vært lovlig.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...