Gjest Gillians Skrevet 12. januar 2018 #48301 Skrevet 12. januar 2018 4 minutter siden, halvehimmelen skrev: Tror nok det er en naturlig grunn: hun annonserte den andre graviditeten sin. Et kjapt googlesøk viser flere artikler i april 2016 som annonserer graviditeten, så er nok derfor følgertaller økte såpass. Aha!
Anna ~ Skrevet 12. januar 2018 #48302 Skrevet 12. januar 2018 37 minutter siden, halvehimmelen said: Et kjapt googlesøk viser flere artikler i april 2016 som annonserer graviditeten, så det var nok derfor følgertaller økte såpass i de følgende månedene. Ja, og hvis man kjøper flere følgere så hopper kurven opp med f.eks. 50k på én gang. Det finns mange eksempler på det. 3
Anna ~ Skrevet 12. januar 2018 #48303 Skrevet 12. januar 2018 (endret) 1 hour ago, halvehimmelen said: Det er nok en grunn til at kurven på instagramfølgere ser slik ut: Når man mister i snitt 2100 følgere i mnd er det et tegn på at man gjør noe galt. Og ved å ekstrapolere kan vi regne ut at bloggen kommer til å gå under i 2031. Endret 12. januar 2018 av Anna ~ 3
Isola2 Skrevet 12. januar 2018 #48304 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, PecanPie skrev: I den grad man i det hele tatt ser noe fra treningen. Det er mye «puh, rakk det med et nødskrik!» og «ferdiiiiiig!», men lite trening syns jeg. Sett bort fra mølle-snaps hvor filmen er skrudd på superspeed. Inspirerende? Ikke noe særlig. Er vel ike ment som inspirasjon fra hennes side...mer skryt..? 7
Gjest Sobril Skrevet 12. januar 2018 #48305 Skrevet 12. januar 2018 6 minutter siden, Anna ~ skrev: Og ved å ekstrapolere kan vi regne ut at bloggen kommer til å gå unner i 2031. Under 😉 Men da må hun finne på noe annet når hun blir like gammel som meg da. Er ikke SÅ himla lenge til 😎
Anna ~ Skrevet 12. januar 2018 #48306 Skrevet 12. januar 2018 Just now, Sobril said: Under 😉 Men da må hun finne på noe annet når hun blir like gammel som meg da. Er ikke SÅ himla lenge til 😎 Takk. Ja, jeg tror heller ikke hun kommer til å fortsette i 15 år. Ikke på samme måte, i all fall. Men kanskje hun kan bli party-planner.
Hege899 Skrevet 12. januar 2018 #48307 Skrevet 12. januar 2018 32 minutter siden, Anna ~ skrev: Takk. Ja, jeg tror heller ikke hun kommer til å fortsette i 15 år. Ikke på samme måte, i all fall. Men kanskje hun kan bli party-planner. 😂😂 4
Gjest formula Skrevet 12. januar 2018 #48308 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, Anna ~ skrev: Takk. Ja, jeg tror heller ikke hun kommer til å fortsette i 15 år. Ikke på samme måte, i all fall. Men kanskje hun kan bli party-planner. Hva med å få på brillene, og gjøre ferdig utdannelsen som PT? "Det å allerede ha altfor mye å gjøre og samtidig være mamma og student kan nok bli en veldig stor utfordring, men jeg er fast bestemt på at jeg skal klare dette." Var planen noen gang å fullføre, eller var det bare reklame for Active Education? http://www.carolinebergeriksen.no/2015/02/09/tilbake-pa-skolebenken/
Lopploella Skrevet 12. januar 2018 #48309 Skrevet 12. januar 2018 Jeg liker best å trene om morgenen, og har i perioder klart å trene før jobb et par dager i uka. Da hadde jeg fleksitid og begynte 8.30. Jeg sto opp klokka seks eller halv sju, spiste et knekkebrød og gikk til treningssenteret. Trente 45-60 minutter, tok en kjapp dusj og fire minutters sminke før jeg gikk til jobb. For meg var det en veldig god start på dagen. De morgenene tok mannen min seg av de fire barna våre og fikk dem klare til barnehage og skole. Er ikke så skrekkelig imponert over at frua får til å trene «før jobb» med hjemmeværende mann og en svært fleksibel jobb. Jeg la også alt klart kvelden før, men sparte jo mye tid på å ikke legge full makeup eller skryte på sosiale medier når jeg trente. 17
swiftyness Skrevet 12. januar 2018 #48310 Skrevet 12. januar 2018 Et påtvunget innlegg med tips til morgentrening, kun med den hensikt å reklamere for Get inspired. Vel, jeg er uninspired. Ikke klarer jeg å relatere meg til de tipsene på noen som helst måte heller. For det første så er det ikke uvanlig å stå opp før kl 07 - vanlige folk må gjerne gjøre det for at hverdagen skal gå opp med tanke på jobb for eks. For det andre så klarer jeg ikke å forestille meg å helle nedpå to kopper kaffe FØR trening, men mulig det bare er meg. Å gjøre klar ting dagen i forveien er vel heller ikke unormalt? Trodde strengt tatt det var veldig vanlig. Ser i kommentarfeltet at hun skriver at ungene sover mens hun trener. Må innrømme at jeg er misunnelig. Må være feit også jeg da. Jeg trener ikke på morgenen heller. 17
Gjest Skribent Skrevet 12. januar 2018 #48311 Skrevet 12. januar 2018 1 time siden, Anna ~ skrev: Takk. Ja, jeg tror heller ikke hun kommer til å fortsette i 15 år. Ikke på samme måte, i all fall. Men kanskje hun kan bli party-planner. Det ville sikkert vært et naturlig valg med tanke på interesser. Det er likevel lenger og lenger mellom hver gang hun viser noe som er skapt helt på egenhånd. Det kan ha med tid å gjøre, selvsagt, men det virket som om hun hadde litt mer grep om dette tidligere. I tillegg er det en lite forutsigbar jobb, som er ekstremt arbeidsintensiv i korte perioder og gjerne i helgene, noe som ikke er ideelt siden hun etter eget sigende foretrekker å la helgene være fri og viet familien. Det er ikke akkurat innlysende hva neste karriere skal kunne være. Når CV’en domineres av bloggen, og den har såpass shady historikk og varierende kvalitet, ser jeg ikke helt hvilken mediebedrift som vil synes hun er noen attraktiv kandidat. Den seriøse delen av bransjen er ikke nådig, selv mot de MED kompetanse og talent. I tillegg mestrer hun ikke språket vårt og uttrykker seg forferdelig dårlig. Det må være et minstekrav å kunne uttrykke seg godt på morsmålet, særlig hvis man ønsker å leve av kommunikasjon. Hun opplever seg stadig «misforstått» - men hvem andre enn Caroline selv kan gjøre noe med det?
PecanPie Skrevet 12. januar 2018 #48312 Skrevet 12. januar 2018 2 timer siden, Isola2 skrev: Er vel ike ment som inspirasjon fra hennes side...mer skryt..? Det er godt mulig det er skryt forkledd som inspirasjon. Hele innlegget er en resirkulering av et innlegg fra 2014. Direktelink til bloggen: http://www.carolinebergeriksen.no/2014/10/22/8-triks-kom-deg-opp-pa-morgentrening/ 11
Emilie112 Skrevet 12. januar 2018 #48313 Skrevet 12. januar 2018 10 minutter siden, PecanPie skrev: Det er godt mulig det er skryt forkledd som inspirasjon. Hele innlegget er en resirkulering av et innlegg fra 2014. Direktelink til bloggen: http://www.carolinebergeriksen.no/2014/10/22/8-triks-kom-deg-opp-pa-morgentrening/ Bortsett fra at her var målet å bli ferdig med "morgenstellet" innen klokken 10.00. Det er jo litt av en bragd.. Jeg kunne ha blitt bitte litt inspirert om det hadde vært trening, levering av barn også jobb,men her er det trening også hjem.. det er helg og ferie for de fleste det.. bortsett fra at da er barna hjemme og man kan ikke akkurat sette seg ned å slappe av. #alternativvirklighet 14
PecanPie Skrevet 12. januar 2018 #48314 Skrevet 12. januar 2018 7 minutter siden, Emilie112 skrev: Bortsett fra at her var målet å bli ferdig med "morgenstellet" innen klokken 10.00. Det er jo litt av en bragd.. Jeg kunne ha blitt bitte litt inspirert om det hadde vært trening, levering av barn også jobb,men her er det trening også hjem.. det er helg og ferie for de fleste det.. bortsett fra at da er barna hjemme og man kan ikke akkurat sette seg ned å slappe av. #alternativvirklighet Jeg må innrømme at jeg ikke fikk med meg det med klokken ti, hjernen er av på fredagskveldene. Selv er jeg ferdig med langt mer enn morgenstell innen klokken ti, da er det jo snart lunsj. Jeg vil tro det er en mer representativ hverdag enn den de har i Villa Kulås. #alternativvirkelighet 18
Kleenex Skrevet 12. januar 2018 #48315 Skrevet 12. januar 2018 7 timer siden, J.. skrev: Når man snapper fra 06 om morgenen er det vel bevis nok.. Vet du at det er snap fra idag? Det kan i teorien være fra nårsomhelst en dag det passet? Alt kan fikses om jeg har forstått ting rett. 7
Kleenex Skrevet 12. januar 2018 #48316 Skrevet 12. januar 2018 (endret) 8 timer siden, J.. skrev: Når man snapper fra 06 om morgenen er det vel bevis nok.. Beklager dobbeltpostet... Endret 12. januar 2018 av Kleenex Her skjedde det noe rart...! 1
Kleenex Skrevet 12. januar 2018 #48317 Skrevet 12. januar 2018 Har en følelse av at Frua og Lassebasse prøver å jobbe seg framover mot en mammablogg? Noen flere enn meg som synes mere og mere dreier mot en ny utgave av carolinebergeriksen.no? Mere tekst om arvinger og mindre av alt annet? 9
Gjest formula Skrevet 12. januar 2018 #48318 Skrevet 12. januar 2018 34 minutter siden, PecanPie skrev: Det er godt mulig det er skryt forkledd som inspirasjon. Hele innlegget er en resirkulering av et innlegg fra 2014. Direktelink til bloggen: http://www.carolinebergeriksen.no/2014/10/22/8-triks-kom-deg-opp-pa-morgentrening/ CBE er god på gjenbruk for tiden, iallefall når det gjelder tekst og bilder. Arbeidspresset må være enormt for tiden siden hun omtrent ikke har tid til å blogge, et par innlegg pr dag, der store deler er av stoffet er brukt før. Hva bruker de tiden på? Er det steking av speltlomper som har krevd hele arbeidsdagen?
halvehimmelen Skrevet 12. januar 2018 #48319 Skrevet 12. januar 2018 (endret) Helt utrolig hvor annerledes cbe så ut på bildene fra extensionskolleksjonen: https://imgur.com/a/bzSeQ Ser jo helt annerledes ut der enn etter den tunge retusjering på bloggen. Ikke minst før all fillersen. Og litt off topic... På dette bildet viser hun middelet som følger med for å fjerne extensionsene: https://imgur.com/a/I1WCM Samme type remover fikk jeg når jeg bestilte billig tapeextensions fra en halvshady side for sikkert 7 år siden. Tuller ikke, den er helt identisk. Et kjapt søk på eBay viser at den koster under 30kr pr stk (http://ebay.to/2mpYI2C). Kjøper man wholesale på alibaba er det under 10kr flaska (http://bit.ly/2D4N7B8). Dersom jeg skal bruke 3000-4500 på 2-3 pakker med extensions, forventer jeg virkelig å få løsemiddel av høyere kvalitet enn noe skvip som har kosta 10kr. Da blir jeg tvilsom til kvaliteten på selve extensionsene også. Ser de selger den løst for 70kr, altså med god fortjeneste. En ekte cbe-fan vil vel gjerne si at de bruker mindre på removeren for å kunne bruke mer penger på selve extensionene, men det blir et syltynt argument synes jeg. De kunne fint brukt produkter av høyere kvalitet, spesielt på slike "eksklusive" samarbeid. Endret 12. januar 2018 av halvehimmelen skrivefeil 29
Gjest Skribent Skrevet 12. januar 2018 #48320 Skrevet 12. januar 2018 22 minutter siden, Kleenex skrev: Har en følelse av at Frua og Lassebasse prøver å jobbe seg framover mot en mammablogg? Noen flere enn meg som synes mere og mere dreier mot en ny utgave av carolinebergeriksen.no? Mere tekst om arvinger og mindre av alt annet? Håper dette ikke stemmer. Hvis dette stemmer, er det helt grotesk - hvordan gå på tvers av alle tegn i tiden?!
Fremhevede innlegg