Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Tipper det som skjer er det samme som med oppussingen hun fikk sponset. Hun fikk endel tilbakemeldinger som ikke var positive, vipps så var det på an igjen med ny oppussing.

Den julebyen er sponset og da er det ikke så farlig at hun maler om hele greia. Når hun får den negative feedbacken på det meste av prosessen, så vil hele julebyen bli skiftet ut til neste år.

De vil bare ikke innrømme at de tar innover seg negative tilbakemeldinger

Så lenge noe ikke er kjøpt og betalt fra hr og fru Eriksens egen lomme så er det ingen terskel på det store forbruket

Endret av Miranda16
  • Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ER stygt å le av andres pynt. Men med de tomme veggene så ser det faktisk ut som at en storrengjøring er på gang. Ja ja, hvis frua og mannen til frua trives så kjør på. (barn dog, de digger overload av farger og glitter, hehe!)

• Liker 15
Gjest Skribent
Skrevet
22 minutter siden, Miranda16 skrev:

Tipper det som skjer er det samme som med oppussingen hun fikk sponset. Hun fikk endel tilbakemeldinger som ikke var positive, vipps så var det på an igjen med ny oppussing.

Den julebyen er sponset og da er det ikke så farlig at hun maler om hele greia. Når hun får den negative feedbacken på det meste av prosessen, så vil hele julebyen bli skiftet ut til neste år.

De vil bare ikke innrømme at de tar innover seg negative tilbakemeldinger

Så lenge noe ikke er kjøpt og betalt fra hr og fru Eriksens egen lomme så er det ingen terskel på det store forbruket

Enig. Det er det som er så leit, egentlig. Det ville vært så lett å si «jeg er helt hekta på amerikansk jul, min drøm har alltid vært den amerikanske over the top tegneserie julen - og nå kan jeg lage den!».

Det er så sjelden noe originalt. La oss ta den pute-fotosession forleden, der hun personifiserer Ivana Trump. Hvis hun synes den stilen er dødskul å kle seg opp i, hvorfor ikke lage en greie på det? «Vokste opp med Dynastiet og Falcon Crest, husker hvor sinnsykt stas det var med alle silkemorgenkåper og diamanter!» - hvor mye kulere hadde ikke det vært?

Hun har så uendelig mange muligheter til å leve godt av bloggen, hvis det er drømmen, på en enormt mye bedre måte. Bedre for henne, for leserne, og for barna.

Skrevet

Ingen skal innbille meg at denne julebyen blir satt frem igjen neste jul. Hun prøver å få oss til å tro at dette skal bli en «barndomsminnegreie» for døtrene, men det nekter jeg å tro på. Neste år er det nok noe annet som gjelder. 

Og denne more-is-more dekoreringen hennes. Hjælpes!! Jeg blir helt svimmel!

• Liker 23
Skrevet

Himmelsk korrekturlakk over feilstavet sommer?

• Liker 19
Skrevet

Den korrekturlakkerte julelandsbyen vil nok bli *donert* til Fretex, kan hende allerede mellom jul og nyttår. Så har hun gjort en god gjerning overfor noen som ønsker seg akkurat denne landsbyen til neste jul. :) 

• Liker 15
Skrevet
18 minutter siden, Hebbbbbe skrev:

Ingen skal innbille meg at denne julebyen blir satt frem igjen neste jul. Hun prøver å få oss til å tro at dette skal bli en «barndomsminnegreie» for døtrene, men det nekter jeg å tro på. Neste år er det nok noe annet som gjelder. 

Og denne more-is-more dekoreringen hennes. Hjælpes!! Jeg blir helt svimmel!

Der sier du noe kjempeviktig... hva er jentenes barndomsminner egentlig? Hva er det som, uansett hva, gjentar seg  hvert år hjemme hos dem, og skaper gjentatte minner hos jentene? For de er vel ikke så tette at de ikke har tenkt på at de surrer med huet til barna å ha så mange prosjektet gående hele tiden og ingenting som er eget og stabilt?

• Liker 17
Skrevet
5 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Hun svarte vel at det ikke var all verden han bidro med nei. Han var mer opptatt av å spise pizza og sette opp laget til romjulscup, så maling var det så som så med.

Men det var den dagen, i dagens innlegg er det en annen virkelighet som passer bedre...

Det er som oftest enklest å huske sannheten.

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, Ultiva skrev:

Altså... Etter å ha svidd av en bunke med tusenlapper og korrekturlakkert masse dyre, nye pyntehus så "prøvde de masse forskjellig for å sette stemningen i byen, hang opp kuler fra taket som skulle være snø osv"... Ja det er nettopp slike øyeblikk hvor man lurer på om denne bloggen er parodi eller fakta.

Og Caroline. Hvis du fjerner kjempe-ananasene og potteplantene, lager litt høydeforskjeller i byen og dekker "bakken" med en blanding av hvit bomull og kunstig snø så kommer det til å bli 100 ganger mer lunt og koselig. For slik som det er nå så ser det mest ut som om du er midtveis i vårrengjøringen.

Så glad for at flere ser ananasene (og nei, de ligner ikke på kongler)

• Liker 10
Skrevet
7 minutter siden, Dolce skrev:

Så glad for at flere ser ananasene (og nei, de ligner ikke på kongler)

Ananas. Du får ønske deg en slik til jul. :) 

Skrevet

Liten sklie til 2500, jaja. Igjen er det så travelt og mye som må fikses, men har en treningsdate i morgen da. Hjelpes, hvordan skal dette gå.

Kan egentlig ikke se for meg en mer avslappende desembermåned enn hva de har hatt nå. Bare sulla rundt hjemme med juledilldall hele måneden. Og et par voksenturer med venner.

• Liker 34
Skrevet

Ser så vonde ut de hullene hun har i ørene. 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg blir oppgitt på vegne av mitt eget kjønn når CBE ifører seg glitterdusker i håret, julekuler i ørene, blafrer med løsvippene og susser med sin oversminkede restylanetrut mot en umbrakonøkkel.

https://imgur.com/P68Lg2G

??? Skjønner ikke CBEs trang til å nedvurdere seg selv med slike bilder. Det er hvetken morsomt eller selvironisk. Bare pinlig. 

• Liker 32
Skrevet
51 minutter siden, Ultiva skrev:

Jeg blir oppgitt på vegne av mitt eget kjønn når CBE ifører seg glitterdusker i håret, julekuler i ørene, blafrer med løsvippene og susser med sin oversminkede restylanetrut mot en umbrakonøkkel.

Det er utrolig sjelden jeg blir flau på andres vegne, men dette? Skal det være sexy? 

Skrevet
12 hours ago, Ultiva said:

https://imgur.com/VptT6gx

Ser ut som om hun har storhandlet, satt alt på kjøkkenbenken og skal til å rydde alt på plass.

Seriøst, dette MÅ være tull. 

Har hørt om disse husene i mange dager nå, men nektet å klikke meg inn på bloggen. Dette er verre en jeg hadde sett for meg. Hvem bruker tid på sånn??  Og det var jo ikke litt fint engang. 

• Liker 22
Gjest Xstrella
Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Enig. Blir flau av alle disse rosalufthodebloggerene. La de forsvinne stille ut i 2018. Dette er ikke den fremtidige kvinnen verdig å fremstilles som.

Skrevet
1 time siden, Ultiva skrev:

Enig. Det ser utrolig kleint ut. Hva er det hun vil formidle egentlig? At hun tross lange negler har greid å skru sammen denne sklia?  At hun er en tøff handywoman, selv med sminke, glitter og dusker? Den ser virkelig ikke særlig komplisert ut å montere, ikke en gang med lange negler.

Og så denne evindelige trutmunnen, uten en eneste liten rynke på overleppa. Hvor mange ganger har vi ikke sett den? Håper det samme gjelder for trutmunnen som for treningsdaten:

"Mon tro om ikke det blir siste før julen slår til for fult?" (ordet fult tror jeg hun har lånt hos en annen blogger)

Og LKE, du har ikke trutet før, og trenger heller ikke å begynne nå.

Skrevet

Hele bloggen virker avleggs og døll. (Og det er deres minste problem, for en del lesere er jo i halleluja-stemning uansett hva de viser frem.)

• Liker 14
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...