Gjest Atheena Skrevet 21. desember 2017 #46641 Del Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, mikrobe skrev: Samme årsak til at folk som ikke kan synge melder seg på sangkonkurranser; de er omgitt av konfliktsky, ryggslikkende nikkedukker. Veldig sant og et godt eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 21. desember 2017 #46642 Del Skrevet 21. desember 2017 For et rot Julelandsby-Åge imponerte lite med dette.... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna ~ Skrevet 21. desember 2017 #46643 Del Skrevet 21. desember 2017 "CBE AS - debatt rundt hennes virksomhet julepynt" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 21. desember 2017 #46644 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) 11 minutter siden, Anna ~ skrev: "CBE AS - debatt rundt hennes virksomhet julepynt" For noen som lever av å inspirere andre, eller liker å føle seg inspirert mens det klinger i kassa.....https://imgur.com/a/0yvET Endret 21. desember 2017 av Cavatina 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 21. desember 2017 #46645 Del Skrevet 21. desember 2017 27 minutter siden, Sandin skrev: En liten kjapp titt på prisene på Hageland; den landsbyen, med alle menneskene og duppedittene, dette har kostet en formue. Til neste gang CBE, siden dere stort sett setter bort det meste av arbeid uansett; det er lurere å hyre inn profesjonell hjelp istedenfor å ødelegge noe skamdyrt med svært unøyaktig maling. En ting er at min personlige smak er at alt i hvitt ikke passer, men det er personlig smak. At det er dårlig utført er noe helt annet. bloggeren hun kopierer har vært litt smartere, og kjøpt byen sin for 18 dollar i en billigbutikk: http://www.the36thavenue.com/loving-the-dollar-store-christmas-village/ jeg synes i grunnen ikke den billige var noe verre enn den dyre. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 21. desember 2017 #46646 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) 36 minutter siden, Cavatina skrev: Tror det er kongler på fot, á la dette: https://hagefokus.no/hjem/interior/kongle-hvit.html Forøvrig koster bare mannen med barn i trillebår midt i bildet av landsbyen den nette sum av kr. 149.90,- Dette må ha kostet en real formue å handle inn, for oss vanlige dødelige i alle fall. kongle av polystyren til 500 kroner!! Polystyren - er ikke det isopor?? Jeg kan skimte tre av dem på bordet, og så er det julehus for hva - flere tusen. Ikke faen om jeg tror på at dette ikke er sponset eller reklame. Det er jo bare søppel!! kjempedyrt søppel! stort og plasskrevende søppel! Endret 21. desember 2017 av Amafalathiel 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 21. desember 2017 #46647 Del Skrevet 21. desember 2017 Stil kan virkelig ikke kjøpes for penger. Jeg er sjokkert. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd hun hadde iranergener i blodet. Bare vi som pynter så harry hvis ingen stopper oss. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolce Skrevet 21. desember 2017 #46648 Del Skrevet 21. desember 2017 37 minutter siden, Cavatina skrev: Tror det er kongler på fot, á la dette: https://hagefokus.no/hjem/interior/kongle-hvit.html Forøvrig koster bare mannen med barn i trillebår midt i bildet av landsbyen den nette sum av kr. 149.90,- Dette må ha kostet en real formue å handle inn, for oss vanlige dødelige i alle fall. Ok, så er det kanskje en slags kongle. Men for meg så det ut som en ananas ved første blikk. Altså: Ikke så bra kongle, kanskje? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 21. desember 2017 #46649 Del Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, Louiah skrev: Stil kan virkelig ikke kjøpes for penger. Jeg er sjokkert. Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd hun hadde iranergener i blodet. Bare vi som pynter så harry hvis ingen stopper oss. Kudos for selvironien, jeg lo <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 21. desember 2017 #46650 Del Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Dolce skrev: Ok, så er det kanskje en slags kongle. Men for meg så det ut som en ananas ved første blikk. Altså: Ikke så bra kongle, kanskje? Jo, det er en Stor Flott, dekorativ Kongle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 21. desember 2017 #46651 Del Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Dolce skrev: Ok, så er det kanskje en slags kongle. Men for meg så det ut som en ananas ved første blikk. Altså: Ikke så bra kongle, kanskje? jeg trodde og det var ananas. Tenkte kanskje hun hadde sølt spraymaling på de gullananasene hun har vist frem før. Så enig, ikke spesielt bra kongle. Det er jo vanligvis nokså enkelt å identifisere en kongle som blir brukt til julepynt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 21. desember 2017 #46652 Del Skrevet 21. desember 2017 3 minutter siden, Dolce skrev: Ok, så er det kanskje en slags kongle. Men for meg så det ut som en ananas ved første blikk. Altså: Ikke så bra kongle, kanskje? Jeg trodde egentlig at det var artisjokk først...det er visst like poppis med frukt og grønnsaker i treverk (sorry, isopor?) nå, som de gode gamle interiørbokstavene som skulle fortelle deg om du var hjemme, skulle sove, eller fortjente kjærlighet (Home, sleep, love). 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 21. desember 2017 #46653 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) 6 minutter siden, Cavatina skrev: Jeg trodde egentlig at det var artisjokk først...det er visst like poppis med frukt og grønnsaker i treverk (sorry, isopor?) nå, som de gode gamle interiørbokstavene som skulle fortelle deg om du var hjemme, skulle sove, eller fortjente kjærlighet (Home, sleep, love). nei, nei, nei - dette er en isoporartisjokk fra Hagefokus - prismessig er den jo et kupp i forhold til en kongle: https://hagefokus.no/hjem/interior/jul-nott-artisjokk-dekor-1429.html La meg korrigere: Det er en Elegant Artisjokk Endret 21. desember 2017 av Amafalathiel 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 21. desember 2017 #46654 Del Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Amafalathiel skrev: nei, nei, nei - dette er en isoporartisjokk fra Hagefokus - prismessig er den jo et kupp i forhold til en kongle: https://hagefokus.no/hjem/interior/jul-nott-artisjokk-dekor-1429.html La meg korrigere: Det er en Elegant Artisjokk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 21. desember 2017 #46655 Del Skrevet 21. desember 2017 På 20.12.2017 den 20.09, Krokanis skrev: Spent på om Disney-kulene passer inn i julestilen slik at det får lov til å henge på treet. Det måtte selvfølgelig være disney-julekuler så prinsessete som hun er så kunne hun ikke risikere å kjøpe noe fra Pandora som barna kunne male på selv - det kunne jo fort kræsje med resten av juleinterøret hvis bloggerdatteren gikk for feil farge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 21. desember 2017 Forfatter Populært innlegg #46656 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Altså... Etter å ha svidd av en bunke med tusenlapper og korrekturlakkert masse dyre, nye pyntehus så "prøvde de masse forskjellig for å sette stemningen i byen, hang opp kuler fra taket som skulle være snø osv"... Ja det er nettopp slike øyeblikk hvor man lurer på om denne bloggen er parodi eller fakta. Og Caroline. Hvis du fjerner kjempe-ananasene og potteplantene, lager litt høydeforskjeller i byen og dekker "bakken" med en blanding av hvit bomull og kunstig snø så kommer det til å bli 100 ganger mer lunt og koselig. For slik som det er nå så ser det mest ut som om du er midtveis i vårrengjøringen. Endret 21. desember 2017 av Ultiva 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 21. desember 2017 #46657 Del Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, nicecar skrev: Det måtte selvfølgelig være disney-julekuler så prinsessete som hun er så kunne hun ikke risikere å kjøpe noe fra Pandora som barna kunne male på selv - det kunne jo fort kræsje med resten av juleinterøret hvis bloggerdatteren gikk for feil farge.. det elementære mammatrikset her er selvfølgelig å bare kjøpe godkjente farger, så slipper man problemet med barns dårlig smak. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 21. desember 2017 #46658 Del Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Ultiva skrev: Altså... Etter å ha svidd av en bunke med tusenlapper og korrekturlakkert masse dyre, nye pyntehus så "prøvde de masse forskjellig for å sette stemningen i byen, hang opp kuler fra taket som skulle være snø osv"... Ja det er nettopp slike øyeblikk hvor man lurer på om denne bloggen er parodi eller fakta. Og Caroline. Hvis du fjerner kjempe-ananasene og potteplantene, lager litt høydeforskjeller i byen og dekker "bakken" med en blanding av hvit bomull og kunstig snø så kommer det til å bli 100 ganger mer lunt og koselig. For slik som det er nå så der det mest ut som om du er midtveis i vårrengjøringen. enig, det ser ut som noen har mistet en pakke havsalt på 10 pakker hvetemel. Og de potteplantene ser bare ut som potteplanter. Kunne like gjerne satt en tulipanbukett mellom husene. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 21. desember 2017 #46659 Del Skrevet 21. desember 2017 Sånn vet du at folk har så mye penger at de kan kaste det ut vinduet og kose seg, hjelpes, de har bommet HELT i år.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 21. desember 2017 #46660 Del Skrevet 21. desember 2017 Julebyen ble bare platt og kjedelig. Man legger mye mer merke til de detaljene i de ulike bygningene FØR alt ble blenda hvitt. Da var det jo faktisk noe å se på. Det hadde liv. Nå er det jo egentlig ikke noe å se. Bare en masse hvitt med grønne kranser og glitter. Jeg skal ikke nevne "juletrærne" midt i oppstillingen. Gud, så fantasiløst. Men hun matcher seg selv. Dét skal hun ha. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg