Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er pussig at så mange som kommenterer anvender PC-smileyer som : ) all den tid de fleste som er innom bloggen bruker mobil. Emojier er vel ellers relativt utbredt, men altså ikke blant CBEs lesere/fans. 

Kilde: United influencers. 

9A4ADD71-3F8B-4953-A3E9-B236D822DABB.png

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg tror definitivt hun ønsker "trivelig stening" i kommentarfeltet. Faktisk tror jeg det er definert som et mål i seg selv etter røktingen å dømme. 😜

Haha, jeg så den. Freudian slip? :Knegg:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Jeg synes det er pussig at så mange som kommenterer anvender PC-smileyer som : ) all den tid de fleste som er innom bloggen bruker mobil. Emojier er vel ellers relativt utbredt, men altså ikke blant CBEs lesere/fans. 

Jøsses! Det undere meg faktisk veldig! Jeg ser aldri på bloggen fra PC. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at emojier ikke funker, men jeg så en kommentar med flere ❣️, var derfor jeg stusset. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kollontaj skrev:

Litt merkelig ja. Her svarer hun en leser som sier at bildene er for store:

"Hei :) cmd + minus eller ctrl + minus. 80 prosent av leserne mine leser på mobil, og der passer bildene skjermen ::)"

http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/13/dette-er-festsesongens-fineste-kjoler/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet til Funkygine flommer det over av emojis.

Kanskje CBE-fansen i hovedsak sitter på jobb-pc og skriver til henne? Hun har jo mindre trafikk i helgene. :jepp: 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, penny_ skrev:

CBE har også emojier, men om det er noen forskjell på Android og iOS vet jeg ikke. Skriver man fra PC blir det vel bare tegn og ikke et bilde eller et svart symbol.

https://imgur.com/a/1ao3P

Jepp, men mange lesere skriver tydeligvis fra PC. Det er vel de 20 % da, som ikke bruker mobilen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Topptur skrev:

Hun har jo faktisk prestert å SKRIVE *lersåjeggrineremoji*, så det går nok ikke an å bruke selve emoijene på bloggen. 

Jo. Det går. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Fantastica skrev:

Correct me if  I'm wrong, men en hel flaske Bailey's på bildet? Er det en alkoholfri variant?

Står 17%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Skribent
13 minutter siden, Fantastica skrev:

Correct me if  I'm wrong, men en hel flaske Bailey's på bildet? Er det en alkoholfri variant?

Ny type. Lavkarbo sukkerfri type uten alkohol. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians

Så både Komikerfrue og Fotballfrue reklamerer for det samme ekle sjokoladehuset på insta og blogg. Er dette virkelig bra reklame for Freia? Jeg skjønner ikke hvorfor de velger å satse på to svært like blogger, på helt samme tid. Det gjør jo bare reklamen så mye mer åpenlys. Syns det er trist at firmaer jeg anså for å være seriøse hopper på bloggereklame. Særlig hos CBE som mildt sagt ikke spiser så lys sjokolade, det hele blir jo ufrivillig komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, Kollontaj skrev:

I Nord-Norge er det omtrent alkoholfritt. 

Blir vel rista sammen med nan der.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun opplyser at redaksjonell av alkohol er lov under omtalen av baileys,  men er det redaksjonell omtale når hun hevder at alt som ikke er merket "reklame" er å betegne som privatbligg og ingen bedrift?

Endret av Emilie112
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
27 minutter siden, Gillians skrev:

Så både Komikerfrue og Fotballfrue reklamerer for det samme ekle sjokoladehuset på insta og blogg. Er dette virkelig bra reklame for Freia? Jeg skjønner ikke hvorfor de velger å satse på to svært like blogger, på helt samme tid. Det gjør jo bare reklamen så mye mer åpenlys. Syns det er trist at firmaer jeg anså for å være seriøse hopper på bloggereklame. Særlig hos CBE som mildt sagt ikke spiser så lys sjokolade, det hele blir jo ufrivillig komisk.

Jeg skjønner ikke hvorfor Freia velger å satse på en blogger som er viden kjent for å være kranglevoren, retthaversk, har blitt tatt med buksa nede gang på gang på gang for løgn og juks, OG har et ganske lurvete omdømme jf. lovverket (les: FO/FT og Helsedirektoratet) i tillegg til en annen blogger hvis ektemann for tiden er ute i hardt vær for sitt overdrevne skjørtejegeri (for å si det mildt).

For all del, hvis Freia vil assosieres med slikt, vær så god. Men jeg tviler på at det er særskilt smart i det lange løp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...