Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, Luvinesta skrev:

Du hadde nok ikke bagatellisert det om det omhandlet deg på denne måten. Å ha selvironi, å le med andre er en ting, å le av noen og håne dem er noe fullstendig annet. Om du har barn/søsken; hadde du likt at noen snakket om h*n på denne måten? At du synes h*n burde ha mer humor og tåle det? Hadde du ledd med om du så andre skrive om foreldrene dine på denne måten da du var barn/ungdom, som kanskje ungene til bloggeren må gjøre om få år?
Jeg tør gjette på at du hadde sett på dem som gjorde det som både ondskapsfulle, spydige og drittsekker, og det som verre er.

Å blogge om at man maler over en nisselandsby med hvitmaling, det tror jeg aldri jeg ville gjort, selv med lite å blogge om, men om jeg hadde det, så ville jeg først og fremst ledd av med selv. Og ledd med alle de andre som syntes det var smått komisk. 
Jeg ville ikke føle meg krenket (!), ikke barna mine heller. 
Tror det ville vært verre for dem om jeg hadde vært på forsiden av et ukeblad med rumpa bar, og fortalt hele Norge at jeg liker misjonærstillingen best. 
;) 

• Liker 26
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg skal i hvert fall ikke kjøpe Freia-sjokolade til jul! Makan til sleipinger.

• Liker 27
Skrevet (endret)
1 time siden, Amafalathiel skrev:

altså, jeg er i utgangspunktet sjokoman, og mener at konseptet "for søtt" eksisterer ikke. Men det der sjokoladehuset ser bare motbydelig ut, og det har jeg tenkt siden første gang jeg så det et helt annet sted (så dette er IKKE hets av CBE!!)  Bildet alene får fram fornemmelsen av å ha overspist for mye søtt.

Hvem er det som kommer på at man kan ta et KILO sjokolade og pynte det med melis og non-stop?! :kvalm:

Noen som er på et strikt lavkarbo-kosthold? Eller sånne som meg som ikke lenger har peiling på hvordan sukker på søtt smaker, fordi jeg spiser så lite av det.
Kom ikke og fortell at hele 2018s"belønninger"er samlet i ett og samme innlegg, så mye pes stakkars Lassebasse får på snap når han gnafser i seg et usselt skolebrød.

Mondelez Norge, dere virker lite troverdige når dere nå rutinemessig betaler for markedsføring via velkjente sunnhetsfascister som ser seg nødt til å spinnjogge på mølla både før og etter de kan unne seg tre ruter sjokolade til morgenkaffen.
Men penger til denne typen massiv reklame, det har dere. Om man ser på hva dere må ha betalt for produksjonen av 2016-kampanjen.

Lenke: 
Silence of the blogs 2016

Endret av Cavatina
manglet en setning
  • Liker 39
Skrevet
4 minutter siden, Kollontaj skrev:

Er det noe som er lite troverdig, er det at CBE spiser melkesjokolade. 

👍

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, Kollontaj skrev:

Japp!

Gjest Skribent
Skrevet
6 timer siden, Kollontaj skrev:

På den annen side er nå kebabpizza med rømmedressing, akkompagnert av rødvin, ny søndagstradisjon i villaen. (Vet ikke om de gikk lei av whisky sour?) CBE spiser vel ikke selleristenger mens Eriksen jafser i seg pizzaen alene, går jeg ut fra.

Skrevet

Jeg tenker at det å male julelandsbyen i seg selv ikke er noe å kritisere, det er i grunn uvesentlig at hun ønsker at den skal matche resten av huset/julepynten. Det er ikke poenget bak reaksjonene herfra, men det er et stort parodoks når hun gjentagende skriver at hun har det så hektisk. Nå vet vi jo hvorfor. Svarene hennes under innlegget påpeker det samme. 

Skrevet

Vanskelig å kommentere her uten å latterliggjøre, all den tid bloggen leverer latterlige innlegg, og kommentarfeltet inneholder så mange latterlige kommentarer.

Men hvorfor er denne tråden så strengt moderert ifht VP-tråden? Noen som har peiling?

Skrevet
10 timer siden, Amafalathiel skrev:

altså, jeg er i utgangspunktet sjokoman, og mener at konseptet "for søtt" eksisterer ikke. Men det der sjokoladehuset ser bare motbydelig ut, og det har jeg tenkt siden første gang jeg så det et helt annet sted (så dette er IKKE hets av CBE!!)  Bildet alene får fram fornemmelsen av å ha overspist for mye søtt.

Hvem er det som kommer på at man kan ta et KILO sjokolade og pynte det med melis og non-stop?! :kvalm:

Enig. Men jeg blir egentlig mest kvalm av at alt dette bare skal kastes.

• Liker 14
Gjest Skribent
Skrevet
12 minutter siden, formula skrev:

Vanskelig å kommentere her uten å latterliggjøre, all den tid bloggen leverer latterlige innlegg, og kommentarfeltet inneholder så mange latterlige kommentarer.

Men hvorfor er denne tråden så strengt moderert ifht VP-tråden? Noen som har peiling?

Enig i det, når poengene blir til de grader servert på (sponsede) sølvfat.

Har også lagt merke til at tonen i andre tråder er ganske drøye sammenliknet med denne. 

Skrevet
10 hours ago, Inocybe said:

Det handler vel mest om kvaliteten av nissebyen-innlegget. Ser det ikke bare er meg som ved første øyekast trodde det måtte være en parodi.

Bloggeren får pes for  enda en gang å være fullstendig utroverdig. Man kan ikke både være fryktelig travel og prioritere å sitte halve natten og male julepynten på nytt fordi den ikke matcher. Det henger ikke på grep. Dernest får hun pes for måten hun svarer leserne sine på. Og så får hun pes for kvaliteten av DIY-innlegget. Plastikkroser i en bøtte og maling av allerede ferdig nisseby er ikke voldsomt imponerende fra en som liksom lever av å inspirere leserne sine. 

Men hun trenger jo ikke gjøre noenting for å inspirere, for folk blir inspirert av henne bare fordi hun er seg selv! 

https://imgur.com/a/pVMEs

kilde: http://www.carolinebergeriksen.no/2017/11/17/min-storste-samarbeidsavtale-noensinne/

• Liker 20
Skrevet
12 timer siden, Sandin skrev:

Lurer på hvor hun plasserer barnetegninger og sånn jeg. Er det pent nok til å ha fremme i det "perfekte" utstillingshuset deres? 

Tipper det gjør rimelig vondt å henge de opp på veggen.

Kan tenke meg at de er plassert på en liten avgrenset plass på kjøkkenet f.eks, men fjernes om det skal tas bilder.

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 timer siden, millemåne1 skrev:

Enig. Men jeg blir egentlig mest kvalm av at alt dette bare skal kastes.

Eventuelt at LKE får sneket til seg et par biter mens kona tar sin sedvanlige snap of shame og himler med øya.

"Jasså Eriksen, og hva driver DU med???!?:pisk:"

(Jamfør alle snappene hvor hun gjør narr av hva han koser seg med)

Endret av Ultiva
  • Liker 27
Skrevet
9 timer siden, Cavatina skrev:

Noen som er på et strikt lavkarbo-kosthold? Eller sånne som meg som ikke lenger har peiling på hvordan sukker på søtt smaker, fordi jeg spiser så lite av det.
Kom ikke og fortell at hele 2018s"belønninger"er samlet i ett og samme innlegg, så mye pes stakkars Lassebasse får på snap når han gnafser i seg et usselt skolebrød.

Mondelez Norge, dere virker lite troverdige når dere nå rutinemessig betaler for markedsføring via velkjente sunnhetsfascister som ser seg nødt til å spinnjogge på mølla både før og etter de kan unne seg tre ruter sjokolade til morgenkaffen.
Men penger til denne typen massiv reklame, det har dere. Om man ser på hva dere må ha betalt for produksjonen av 2016-kampanjen.

Lenke: 
Silence of the blogs 2016

Ja, det var denne klokka som CBE ikke skjønte var reklame det.. 

• Liker 13
Skrevet
8 minutter siden, Emilie112 skrev:

Ja, det var denne klokka som CBE ikke skjønte var reklame det.. 

jobben involverte et reklamebyrå, et PR-byrå og et produksjonsbyrå, i tillegg til den lista på nærmere 20 personer,  et filmteam som fulgte henne i dagevis, måling av stresshormoner som gimmick, men likevel skjønte hun ikke at det var reklame. 

Da er hun tettere i pappen enn jeg trodde, gitt. 

• Liker 36
Gjest Gillians
Skrevet

Men hvordan ble julelandsbyen??? Det er det store spørsmålet nå.

Gjest Puddelen
Skrevet

Caroline jobbet for Hageland med den landsbyen. Det er jobben hennes å få oss til å se en illusjon som ikke er nødvendigvis "sann". Sånn fungerer nok bloggverden.

Gjest LinniBergen
Skrevet

La igjen en kommentar i innlegget om julelandsbyen hvor jeg skrev at det er rart hun mener det er så positivt å ha det travelt at hun bruker det å ikke være travel som et skjellsord, ref hennes kommentar "Ja, det er i hvert fall tydelig for meg hvem som IKKE har det spesielt travelt ;)". Dette skrev hun til mennesker som ikke har sagt at de er travle, men som har kommentert at CBE ikke synes å ha det spesielt travelt når hun kan bruke flere timer på å male en julelandsby. Jeg skrev at det er merkelig at hun skryter av å ha det travelt når velstående mennesker (som hun bruker mye tid på å fremstå som) helst vil assosieres med å ha god tid. Virker som kommentaren traff, for den har ikke blitt godkjent. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...