Gjest Vitting Skrevet 18. desember 2017 #46361 Skrevet 18. desember 2017 Elsker at Anne er inne og kommenterer hvor fantastisk <3<3<3 CBE er.
Tørst Skrevet 18. desember 2017 #46362 Skrevet 18. desember 2017 Elsker det spydige svaret til hun som ikke har egentid før kl 20 på kvelden. "Tid til å kommentere blogger har du iallfall før kl 20." Ja, tenk. På en vanlig arbplass med pauser og kanskje kollektivpendling til og fra, har man vel tid til det. Blir vanskelig å fikse klesvaska fra toget, liksom. 44
Sandin Skrevet 18. desember 2017 #46363 Skrevet 18. desember 2017 Lurer på hvor hun plasserer barnetegninger og sånn jeg. Er det pent nok til å ha fremme i det "perfekte" utstillingshuset deres? 9
Gjest Zeitgeist Skrevet 18. desember 2017 #46364 Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, Tørst skrev: Elsker det spydige svaret til hun som ikke har egentid før kl 20 på kvelden. "Tid til å kommentere blogger har du iallfall før kl 20." Ja, tenk. På en vanlig arbplass med pauser og kanskje kollektivpendling til og fra, har man vel tid til det. Blir vanskelig å fikse klesvaska fra toget, liksom. Neida, du må huske på at det kun er snakk om å prioritere tiden riktig. Og hvis du ikke får tatt klesvasken fra toget, ja - da er nok bare du som ikke prioriterer riktig og disponerer tiden din feil. Det har jeg nemlig lært av CBE for mange år siden. Og vi vet jo alle at CBE vet best <--- sånn for sikkerhets skyld.
Tørst Skrevet 18. desember 2017 #46365 Skrevet 18. desember 2017 8 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev: Neida, du må huske på at det kun er snakk om å prioritere tiden riktig. Og hvis du ikke får tatt klesvasken fra toget, ja - da er nok bare du som ikke prioriterer riktig og disponerer tiden din feil. Det har jeg nemlig lært av CBE for mange år siden. Og vi vet jo alle at CBE vet best <--- sånn for sikkerhets skyld. Burde foreslått google home?
LilleSnupp Skrevet 18. desember 2017 #46366 Skrevet 18. desember 2017 48 minutter siden, Atheena skrev: Hun prøver ihvertfall iherdig. Syns ikke hun når helt opp. Den perfeksjonismen har gått over i parodi. Ekke Hollywood-fruene nærmest en parodi da? 5
LilleSnupp Skrevet 18. desember 2017 #46367 Skrevet 18. desember 2017 30 minutter siden, Tørst skrev: Elsker det spydige svaret til hun som ikke har egentid før kl 20 på kvelden. "Tid til å kommentere blogger har du iallfall før kl 20." Ja, tenk. På en vanlig arbplass med pauser og kanskje kollektivpendling til og fra, har man vel tid til det. Blir vanskelig å fikse klesvaska fra toget, liksom. Får spørre henne hvilket tog hun mener man kan få gjort klesvasken fra.. Siden hun hoverte med å spørre om hvilken butikk/bank man kunne betale med naturalytelser. 5
Cavatina Skrevet 18. desember 2017 #46368 Skrevet 18. desember 2017 15 minutter siden, LilleSnupp skrev: Får spørre henne hvilket tog hun mener man kan få gjort klesvasken fra.. Siden hun hoverte med å spørre om hvilken butikk/bank man kunne betale med naturalytelser. Det ikke-fargekoordinerte juletoget fra Jula til 399,- under juletreet deres hjemme, vel 16
loffen Skrevet 18. desember 2017 #46369 Skrevet 18. desember 2017 Hahaha, dette er noe av det morsomste jeg har sett! Made my day! 7
Nuwanda2 Skrevet 18. desember 2017 #46370 Skrevet 18. desember 2017 Jeg begynner å lure på om hun kjører sånn MTM- taktikk- hun lager innlegg om hvitmaling av nissenby som hun vet gir masse kommentarer og så vipps- der kom det et Freia-sponset innlegg... som sikkert mange får med seg... 7
Luvinesta Skrevet 18. desember 2017 #46371 Skrevet 18. desember 2017 (endret) Wow, blir det mer saklig og konstruktivt nå... Tenke seg at noen finner det hyggelig å male... Tenk at man vil at julepynten skal være fin for seg selv OG matche litt i huset. Det er katastrofe! Jada, jeg har kommentert før, jada, ungene er med på noen bilder, jada, de redigerte noen bilder for mange år siden, jada, "PT-Åge" skrev at rumpa var plassert riktig på et treningsbilde for år siden, jada, alle som ikke har noe i mot bloggeren tror hun er verdens beste venninne. "Tnåå, tenk å male over en landsby da *Fnis knis" , såå opptatte de er, passer seg vel ikke i det "perfekte" lille ødelagte hjemmet deres, Hun har i hvert fall ikke tid til å korrekturlakke ansiktet til LKE. Hun er ikke supermenneske heller. " Når tråden utvikler seg på denne måten fatter jeg ikke at ikke flere sier i fra, eller hvertfall moderatorer. Hvorfor i all verden er dere så bitre på denne bloggeren at dere bruker så mye tid og energi på det hver eneste dag? Det ironiske er at mange her er så bekymret for ungene hennes, men evner ikke selv å se hva dere oppfordrer til når det kommer til mobbing og at ungene kommer til å lese det ondskapsfulle, og latterligjøringen dere lirer ut av dere dag etter dag, måned etter måned, om foreldrene sine når de blir større. Det er ren og skjær bullshit! Ungene er bare en brikke i spillet for å få ut mer eder og galle. Denne tråden og de ørten andre er tusen ganger mer skadelig for de ungene (og andre) enn å bli med på bloggen innemellom. Innlegget er ryddet for brukerdebatt. Endret 19. desember 2017 av Papirfly 18
LilleSnupp Skrevet 18. desember 2017 #46372 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 22 timer siden, Luvinesta skrev: Wow, blir det mer saklig og konstruktivt nå... Tenke seg at noen finner det hyggelig å male... Tenk at man vil at julepynten skal være fin for seg selv OG matche litt i huset. Det er katastrofe! Jada, jeg har kommentert før, jada, ungene er med på noen bilder, jada, de redigerte noen bilder for mange år siden, jada, "PT-Åge" skrev at rumpa var plassert riktig på et treningsbilde for år siden, jada, alle som ikke har noe i mot bloggeren tror hun er verdens beste venninne. "Tnåå, tenk å male over en landsby da *Fnis knis" , såå opptatte de er, passer seg vel ikke i det "perfekte" lille ødelagte hjemmet deres, Hun har i hvert fall ikke tid til å korrekturlakke ansiktet til LKE. Hun er ikke supermenneske heller. " Når tråden utvikler seg på denne måten fatter jeg ikke at ikke flere sier i fra, eller hvertfall moderatorer. Hvorfor i all verden er dere så bitre på denne bloggeren at dere bruker så mye tid og energi på det hver eneste dag? Det ironiske er at mange her er så bekymret for ungene hennes, men evner ikke selv å se hva dere oppfordrer til når det kommer til mobbing og at ungene kommer til å lese det ondskapsfulle, og latterligjøringen dere lirer ut av dere dag etter dag, måned etter måned, om foreldrene sine når de blir større. Det er ren og skjær bullshit! Ungene er bare en brikke i spillet for å få ut mer eder og galle. Denne tråden og de ørten andre er tusen ganger mer skadelig for de ungene (og andre) enn å bli med på bloggen innemellom. Var det godt? Sitatet er ryddet for brukerdebatt. Endret 19. desember 2017 av Papirfly 29
CMHuser Skrevet 18. desember 2017 #46373 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 22 timer siden, Luvinesta skrev: Wow, blir det mer saklig og konstruktivt nå... Tenke seg at noen finner det hyggelig å male... Tenk at man vil at julepynten skal være fin for seg selv OG matche litt i huset. Det er katastrofe! Jada, jeg har kommentert før, jada, ungene er med på noen bilder, jada, de redigerte noen bilder for mange år siden, jada, "PT-Åge" skrev at rumpa var plassert riktig på et treningsbilde for år siden, jada, alle som ikke har noe i mot bloggeren tror hun er verdens beste venninne. . "Tnåå, tenk å male over en landsby da *Fnis knis" , såå opptatte de er, passer seg vel ikke i det "perfekte" lille ødelagte hjemmet deres, Hun har i hvert fall ikke tid til å korrekturlakke ansiktet til LKE. Hun er ikke supermenneske heller. " Når tråden utvikler seg på denne måten fatter jeg ikke at ikke flere sier i fra, eller hvertfall moderatorer. Hvorfor i all verden er dere så bitre på denne bloggeren at dere bruker så mye tid og energi på det hver eneste dag? Det ironiske er at mange her er så bekymret for ungene hennes, men evner ikke selv å se hva dere oppfordrer til når det kommer til mobbing og at ungene kommer til å lese det ondskapsfulle, og latterligjøringen dere lirer ut av dere dag etter dag, måned etter måned, om foreldrene sine når de blir større. Det er ren og skjær bullshit! Ungene er bare en brikke i spillet for å få ut mer eder og galle. Denne tråden og de ørten andre er tusen ganger mer skadelig for de ungene (og andre) enn å bli med på bloggen innemellom. TAKK! Der skrev du akkurat det jeg tenkte Sitatet er ryddet for brukerdebatt. Endret 19. desember 2017 av Papirfly 6
Emilie112 Skrevet 18. desember 2017 #46374 Skrevet 18. desember 2017 28 minutter siden, Nuwanda2 skrev: Jeg begynner å lure på om hun kjører sånn MTM- taktikk- hun lager innlegg om hvitmaling av nissenby som hun vet gir masse kommentarer og så vipps- der kom det et Freia-sponset innlegg... som sikkert mange får med seg... Komisk! Et år uten melkesjokolade og nå er det kjemp godt igjen.. rare greier. 14
SusieDerkins Skrevet 18. desember 2017 #46375 Skrevet 18. desember 2017 (endret) 22 timer siden, Luvinesta skrev: Wow, blir det mer saklig og konstruktivt nå... Tenke seg at noen finner det hyggelig å male... Tenk at man vil at julepynten skal være fin for seg selv OG matche litt i huset. Det er katastrofe! Jada, jeg har kommentert før, jada, ungene er med på noen bilder, jada, de redigerte noen bilder for mange år siden, jada, "PT-Åge" skrev at rumpa var plassert riktig på et treningsbilde for år siden, jada, alle som ikke har noe i mot bloggeren tror hun er verdens beste venninne. . "Tnåå, tenk å male over en landsby da *Fnis knis" , såå opptatte de er, passer seg vel ikke i det "perfekte" lille ødelagte hjemmet deres, Hun har i hvert fall ikke tid til å korrekturlakke ansiktet til LKE. Hun er ikke supermenneske heller. " Når tråden utvikler seg på denne måten fatter jeg ikke at ikke flere sier i fra, eller hvertfall moderatorer. Hvorfor i all verden er dere så bitre på denne bloggeren at dere bruker så mye tid og energi på det hver eneste dag? Det ironiske er at mange her er så bekymret for ungene hennes, men evner ikke selv å se hva dere oppfordrer til når det kommer til mobbing og at ungene kommer til å lese det ondskapsfulle, og latterligjøringen dere lirer ut av dere dag etter dag, måned etter måned, om foreldrene sine når de blir større. Det er ren og skjær bullshit! Ungene er bare en brikke i spillet for å få ut mer eder og galle. Denne tråden og de ørten andre er tusen ganger mer skadelig for de ungene (og andre) enn å bli med på bloggen innemellom. Kjære vene, jeg blir helt matt av hva folk skal henge seg opp i. Snakk om å ha fritidsproblemer hvis du må bry deg med at vi morer oss med en blogg. Hvis du ikke har noe hyggelig å si til oss, så har jeg lært av mora mi at du ikke må si noe. Jeg blir så oppgitt over alle som må ha så sterke meninger om alt vi skriver. De tar energi fra oss som frivillig leser bloggen hennes. Vi lever vårt liv og velger å more oss over en blogg. Forstår absolutt ikke hvorfor folk gidder å henge seg opp i hvordan vi velger å drøfte ting! Det er en kjempemorsom førjulsaktivitet, og hvorfor skal noen bry seg med oss. Det er jo ikke sånn at det påvirker noen. Vi kan vel bruke tiden vår og ordene våre som vi vil. Vi har gjort smarte valg for å komme der vi er idag. Sitatet er ryddet for brukerdebatt. Endret 19. desember 2017 av Papirfly 46
Inocybe Skrevet 18. desember 2017 #46376 Skrevet 18. desember 2017 24 minutter siden, Luvinesta skrev: Wow, blir det mer saklig og konstruktivt nå... Tenke seg at noen finner det hyggelig å male... Tenk at man vil at julepynten skal være fin for seg selv OG matche litt i huset. Det er katastrofe! Jada, jeg har kommentert før, jada, ungene er med på noen bilder, jada, de redigerte noen bilder for mange år siden, jada, "PT-Åge" skrev at rumpa var plassert riktig på et treningsbilde for år siden, jada, alle som ikke har noe i mot bloggeren tror hun er verdens beste venninne. Og før dere tyr til den velkjente brukerdebatt-argumentet deres: se hva dere selv driver med her, dere er faen meg verre enn de verste drittungene på barneskolen, jo mer frekke og spydige folk blir jo verre fortsetter dere. "Tnåå, tenk å male over en landsby da *Fnis knis" , såå opptatte de er, passer seg vel ikke i det "perfekte" lille ødelagte hjemmet deres, Hun har i hvert fall ikke tid til å korrekturlakke ansiktet til LKE. Hun er ikke supermenneske heller. " Når tråden utvikler seg på denne måten fatter jeg ikke at ikke flere sier i fra, eller hvertfall moderatorer. Hvorfor i all verden er dere så bitre på denne bloggeren at dere bruker så mye tid og energi på det hver eneste dag? Det ironiske er at mange her er så bekymret for ungene hennes, men evner ikke selv å se hva dere oppfordrer til når det kommer til mobbing og at ungene kommer til å lese det ondskapsfulle, og latterligjøringen dere lirer ut av dere dag etter dag, måned etter måned, om foreldrene sine når de blir større. Det er ren og skjær bullshit! Ungene er bare en brikke i spillet for å få ut mer eder og galle. Denne tråden og de ørten andre er tusen ganger mer skadelig for de ungene (og andre) enn å bli med på bloggen innemellom. Helt enig i at ungerne bare er en brikke - i morens kyniske og egosentriske penge- og likes-tripp. 27
loffen Skrevet 18. desember 2017 #46377 Skrevet 18. desember 2017 Uff, vi må for Guds skyld ikke finne på å le av noe som er morsomt! Vi er ondskapsfulle, spydige drittsekker, som spyr ut eder og galle må vite. *ler* 19
Luvinesta Skrevet 18. desember 2017 #46378 Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, loffen said: Uff, vi må for Guds skyld ikke finne på å le av noe som er morsomt! Vi er ondskapsfulle, spydige drittsekker, som spyr ut eder og galle må vite. *ler* Du hadde nok ikke bagatellisert det om det omhandlet deg på denne måten. Å ha selvironi, å le med andre er en ting, å le av noen og håne dem er noe fullstendig annet. Om du har barn/søsken; hadde du likt at noen snakket om h*n på denne måten? At du synes h*n burde ha mer humor og tåle det? Hadde du ledd med om du så andre skrive om foreldrene dine på denne måten da du var barn/ungdom, som kanskje ungene til bloggeren må gjøre om få år? Jeg tør gjette på at du hadde sett på dem som gjorde det som både ondskapsfulle, spydige og drittsekker, og det som verre er. 7
Populært innlegg SusieDerkins Skrevet 18. desember 2017 Populært innlegg #46379 Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, Luvinesta skrev: Du hadde nok ikke bagatellisert det om det omhandlet deg på denne måten. Å ha selvironi, å le med andre er en ting, å le av noen og håne dem er noe fullstendig annet. Om du har barn/søsken; hadde du likt at noen snakket om h*n på denne måten? At du synes h*n burde ha mer humor og tåle det? Hadde du ledd med om du så andre skrive om foreldrene dine på denne måten da du var barn/ungdom, som kanskje ungene til bloggeren må gjøre om få år? Jeg tør gjette på at du hadde sett på dem som gjorde det som både ondskapsfulle, spydige og drittsekker, og det som verre er. Vet du hva, foreldre som selv velger å posere med rumpa bar på et av landets største blader, som poserer i underbuksa jeg vet ikke lenger hvor mange ganger, som lar seg intervjue om sexlivet sitt, som regelmessig eksponerer kunnskapsnivået sitt helt frivillig, på en måte som ikke akkurat fremstiller dem som smarte, som går fullstendig bananas rundt om på nettet under fullt navn - de har svært god grunn til å bekymre seg for hvordan dette blir for barna i fremtiden, det er jeg helt enig med deg i. Jeg har bare et annet syn på hvor skylden ligger. Og at vi ler av den hvitmalte nissebyen er vel en bagatell i det store, stygge bildet de selv helt frivillig har laget. 53
Gjest Skribent Skrevet 18. desember 2017 #46380 Skrevet 18. desember 2017 (endret) Jeg kan se poenget ditt, @Luvinesta om at en del småkommentarer blir smålige. Men jeg tror at årsaken til at du blir svart med «brukerdebatt-kortet» er at du ikke selv bidrar med noe konkret rundt trådens opprinnelige problemstilling. Du sier alltid at bilderedigering og kommentarjuks ligger langt tilbake i tid, at det er gammelt nytt og at det ikke er relevant lenger. Har du satt deg inn i hvordan forretningsdriften foregår? Hvordan daglig leder kommuniserer med menneskene hun faktisk lever av? Har du satt deg inn i problematikken rundt eksponering av barn, eksempelvis? Det er greit nok med uenigheter, men de fleste oppegående mennesker liker å se ting fra begge sider. Fakta, ikke bare følelser. Diskusjonen hadde selvfølgelig vært mye bedre om begge sider var representert, men da må sakligheten også være på samme nivå fra begge leire. @Luvinesta og noen andre er ivrige forsvarere rent emosjonelt, som når tråden blir mer usaklig, men det kommer veldig lite av substans. Og hvis du vil skjerme deg selv og barna fra usunn eksponering så velger du selvsagt ikke å selge ungene på nett. Endret 18. desember 2017 av Skribent
Fremhevede innlegg