Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Loffeliten
Skrevet (endret)

Jeg syns CBE.no har blitt så utrolig morsom i det siste! Stor underholdning - hadde dette faktisk vært en parodiblogg hadde den vært helt genial. :jepp: 

Endret av Loffeliten
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og her går jeg rundt og prioriterer mellom å dra til lege pga mystiske føflekker og å få gjort unna arbeidstimene på jobb før jul, jau jau. Godt andre har det enklere ifht livets store valg.

Skrevet

HVORFOR ØDELEGGER DE DEN FINE JULEBYEN?!

Herrejesus.

• Liker 20
Gjest Xstrella
Skrevet

Skulle likt å sett bilder, men klikker meg ikke inn på bloggen. Mine klikk skal de ikke tjene på.

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at de gjør dette for å provosere! Ingen annen grunn til å male om en hel julelandsby....spesielt ikke når man har det såååå travelt før jul. Stor underholdningsverdi denne bloggen..Spesielt festlig at hun sitter med topplue når hun maler 😅🍿! Jaja...man får håpe at hun om 50 år kan se tilbake på livet sitt og føle at hun gjorde noe samfunnsnyttig. (Jeg er forresten en av disse relativt velstående, høyt utdannede damene som visstnok er i bloggens målgruppe. Jeg leser den innimellom ja, men da kun fordi jeg synes den er så ufattelig tåpelig at det rett og slett faktisk blir god underholdning).

• Liker 38
Skrevet
22 minutter siden, Loffeliten skrev:

Jeg syns CBE.no har blitt så utrolig morsom i det siste!

Helt enig! Synes bloggen overgår seg selv for tiden! Den får fram hele spekteret, fra smil til humring og i dag: direkte latterbrøl:icon_lol:

Skrevet

Helt siden fødebagen med hårføneren (til å føne såre sting) har jeg lest bloggen som et fnisende artig humorinnslag i hverdagen. 

• Liker 6
Skrevet
5 minutter siden, Marimekkoen skrev:

Helt siden fødebagen med hårføneren (til å føne såre sting) har jeg lest bloggen som et fnisende artig humorinnslag i hverdagen. 

helt enig, bortsett fra det med føneren - det er vel ikke uvanlig å føne stingene? er ikke det litt sånn babyforumtips?

det jeg derimot husker som urkomisk med fruas fødebag var at hun hadde med føner og krølltang som hun hadde tenkt å bruke til det de faktisk er til. Aldri før eller siden hørt om noen som driver på med frisyren på barsel. Mulig unntak for hertuginne Kate, men det må være innafor når man må møte verdenspressen.

• Liker 17
Skrevet

Nå fikk jeg opp CBE som reklame igjen. For Storytel tydeligvis. Finner ikke ut av imgur og vil si fruen kom "godt" ut av screenshotten jeg fikk tatt men herregud. Disse bloggerne påvirker nå livet ditt uten at du har en link til dem engang. Jeg leser denne tråden men er innom bloggen kanskje 2 ganger i året. Dette er så langt fra den originale fotballfrue som man kommer. Hun kunne uten problem spilt the joker i batman.

Screenshot_20171218-140744.png

• Liker 8
Gjest Gillians
Skrevet
38 minutter siden, Xstrella skrev:

Skulle likt å sett bilder, men klikker meg ikke inn på bloggen. Mine klikk skal de ikke tjene på.

Ja, kan ikke noen ta en imgur av dette nissebyprosjektet? Jeg ler allerede høyt her, men vil ikke gi klikk. For et liv!

Skrevet

HER. RE. GUD.

Og hun snakket i intervju om at vi på KG hadde fritidsproblemer? :fnise:

• Liker 37
Skrevet

Hun har ofte lue når hun driver med hobbyprosjekter.

• Liker 12
Gjest Skribent
Skrevet

Ute av stand til å formidle bilder av «kos» uten alkohol er rødvinsglasset plassert bak en boks akkurat så ikke innholdet synes :ler:  Jeg tror ikke de bruker tid på så mye annet enn å trasse seg gjennom voksenlivet på mest mulig lønnsom måte, med sunnmørsk nidkjærhet og østfoldsk sans for klasse.

Skrevet
12 minutter siden, Lopploella said:

Hun har ofte lue når hun driver med hobbyprosjekter.

Hun har lue når hun ikke er fornøyd med håret siit, og det er hun når hun ikke er fjaset opp til fotoorgie men bare tar hverdagslige bilder, slitsomt.

• Liker 19
Skrevet

Hun svarer slik i kommentarfeltet om maling av julebyen: 

"Å pynte til jul er helt normale gjøremål som er med å fylle opp timeplanen."

Så dette kommer altså under "å pynte til jul",  og en helt normal aktivitet.

For at resultatet skal kunne bli i nærheten av bra, trengs to strøk maling(akkurat som i den virkelige verden), så enda mange timers jobb gjenstår med dette prosjektet. Bare å komplettere vinbeholdningen først som sist.

Tror ikke det er så mange som må ty til sånt tøys før jul for å "fylle opp timeplanen".

Skrevet
11 minutter siden, filifjonka skrev:

Hun har lue når hun ikke er fornøyd med håret siit, og det er hun når hun ikke er fjaset opp til fotoorgie men bare tar hverdagslige bilder, slitsomt.

For et liv. Det er ikke mye å være misunnelig på, det er i hvert fall sikkert.

Hilsen en som alltid er fin nok på håret.

• Liker 17
Skrevet (endret)
  1. Dette var faktisk festlig!

Dere sitter og maler om en helt nyinnkjøpt nisselandsby? En uke før jul? Sikkert kjempekoselig, men å påstå i samme innlegg at dere har det travelt – se, DEN kjøper jeg ikke :)

Et lite tips på tampen er at barn ofte liker sterke og mange farger, så selv om hvitt nok matcher husets interiør hadde originalfargene nok gjort størst lykke blant de minste.

1.  

CAROLINE BERG ERIKSEN

26 MINUTTER SIDEN

SVAR

Å pynte til jul er helt normale gjøremål som er med å fylle opp timeplanen :) Det gjelder de fleste det når det nærmer seg julaften.

Under her prøvde jeg svare at å pynte til jul er normalt, men å bruke flere kvelder på å male en nisselandsby når man har en så hektisk hverdag som de stadig påstår er IKKE normalt!
      Kommentaren ble ikke godkjent, ser det ut til...

EDIT: nå står det at den avventer moderasjon igjen.

Er jo ikke noe galt i å pusle med sånt, men da skal du søren meg ikke skrike ut om hektiske hverdager og stappfulle timeplaner!

Endret av Rubella
  • Liker 36
Skrevet
1 minutt siden, formula skrev:

Hun svarer slik i kommentarfeltet om maling av julebyen: 

"Å pynte til jul er helt normale gjøremål som er med å fylle opp timeplanen."

Så dette kommer altså under "å pynte til jul",  og en helt normal aktivitet.

For at resultatet skal kunne bli i nærheten av bra, trengs to strøk maling(akkurat som i den virkelige verden), så enda mange timers jobb gjenstår med dette prosjektet. Bare å komplettere vinbeholdningen først som sist.

Tror ikke det er så mange som må ty til sånt tøys før jul for å "fylle opp timeplanen".

og jeg som trodde målet med julekosen var å finne noe som kunne tømme timeplanen!

• Liker 20
Skrevet (endret)

Hun sitter med lue på fordi hun ikke orker å fikse håret . 

Ellers så trekker det godt i det gamle huset.

Kanskje de er ute etter en sponset strømavtale.

Endret av miagunda
  • Liker 19
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...