¤flicka¤ Skrevet 18. desember 2017 #46321 Del Skrevet 18. desember 2017 Mulig de hadde delt hele vindunken før de fikk den briljante ideen om å male nisselandsbyen? Håper nesten det. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 18. desember 2017 #46322 Del Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, Alice123 skrev: Jeg syntes forøvrig ting har gått fra "dust" til "rablende galskap" etter at LKE la opp som fotballspiller. Nå bruker de vel hele sin tid på å nære hverandres galskap. Enig i denne betraktningen. Det var mye rart før også, men etter de begge to ble gående oppå hverandre 24/7 har det bare eskalert. Både når det gjelder å gjøre merkelige ting, men også har måten hun kler seg på, omgivelsene hun fotograferes i, utseendet hennes - alt er blitt forsterket, på feil måte. Og ikke minst har bruken av barna i reklameøyemed økt. Så hvor skal dette ende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. desember 2017 #46323 Del Skrevet 18. desember 2017 12 minutter siden, trinelise50 skrev: Hva da? Spørsmålet mitt? Nei, innlegget hennes om å male julelandsbyen. Ikke spørsmålet ditt. Hvor ser du dette, foresten - har ikke sett noe sånn i bloggen hennes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinelise50 Skrevet 18. desember 2017 #46324 Del Skrevet 18. desember 2017 (endret) 5 minutter siden, pøbelsara said: Nei, innlegget hennes om å male julelandsbyen. Ikke spørsmålet ditt. Hvor ser du dette, foresten - har ikke sett noe sånn i bloggen hennes? Kan jeg linke? (opptatere på denne om jeg kan) Nå er reklamen borte (kom opp når jeg gikk inn på innlegg flere timer siden fra 2012 som omhandlet disse håndklærene) finner ikke den nå, med pris, men gjelder disse https://ae.amara.com/products/american-sand-towel lyst å kjøpe i butikk, er de dyre? Endret 18. desember 2017 av trinelise50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 18. desember 2017 #46325 Del Skrevet 18. desember 2017 Det er åpenbart at det er noen i det huset som planter spørsmål om hvor ting er "kjøpt". Det kommer til å eskalere nå som de er forpliktet til å merke annonser. Tok kaka i dag når noen lurte på hvor pizzaen var fra. Det neste er vel spørsmål om hvor de har kjøpt plast sleiva.... Samme triks bruker de om klærne barna bruker. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 18. desember 2017 #46326 Del Skrevet 18. desember 2017 Jeg ler meg skakk.. det kan virkelig ikke være mulig å male en julelandby i andre farger. Kan ikke tenke meg noe mindre givende å bruke tiden min på og når jeg ser kommentarfeltet ler jeg enda bedre.. https://imgur.com/a/CZazA 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skribent Skrevet 18. desember 2017 #46327 Del Skrevet 18. desember 2017 14 minutter siden, trinelise50 skrev: Kan jeg linke? (opptatere på denne om jeg kan) Nå er reklamen borte (kom opp når jeg gikk inn på innlegg flere timer siden fra 2012 som omhandlet disse håndklærene) finner ikke den nå, med pris, men gjelder disse https://ae.amara.com/products/american-sand-towel lyst å kjøpe i butikk, er de dyre? Tror du er i feil tråd. Du må vel heller inn på en side som gjelder shopping etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinelise50 Skrevet 18. desember 2017 #46328 Del Skrevet 18. desember 2017 Just now, Skribent said: Tror du er i feil tråd. Du må vel heller inn på en side som gjelder shopping etc. Grunnen til at jeg spør er jo fordi hun reklamere for det, må vel innafor å spørre da? Akkurat som hun som lurte på hva slags bunad fortballfruen har. De som vet og ønsker kan svare eventuelt sende meg en pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 18. desember 2017 #46329 Del Skrevet 18. desember 2017 Nesten så jeg lurer på om dette maleinnlegget er laget kun for å provosere her og i kommentarfeltet? Ser jo lett på måten hun svarer på at hun er amper og i forsvar, og i tillegg er klar over at det ville bli stilt spørsmål ved tidsbruken: "Haha :D De er forutsigbare, det skal de ha " "Ja, det er i hvert fall tydelig for meg hvem som IKKE har det spesielt travelt ;)" Hadde det ikke vært for at hun avslutter med blunkesmilefjes ville jeg trodd hun var spydig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 18. desember 2017 #46330 Del Skrevet 18. desember 2017 Akkurat nå, trinelise50 skrev: Grunnen til at jeg spør er jo fordi hun reklamere for det, må vel innafor å spørre da? Akkurat som hun som lurte på hva slags bunad fortballfruen har. De som vet og ønsker kan svare eventuelt sende meg en pm. Det er ikke hun som bestemmer hva det skal reklameres for. Det er det Criteo som står for. Sitat Criteo displays personalized banners that are more likely to be of interest to you than non-targeted advertising. We personalize our banners based on your recent browsing behavior. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. desember 2017 #46331 Del Skrevet 18. desember 2017 38 minutter siden, pøbelsara skrev: Det må være tøys. Jeg har hatt endel krevende møter i dag, men tanken på at CBE bruker tiden sin på å male nissehus har fått meg gjennom dagen. 🤣 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trinelise50 Skrevet 18. desember 2017 #46332 Del Skrevet 18. desember 2017 2 minutter siden, penny_ said: Det er ikke hun som bestemmer hva det skal reklameres for. Det er det Criteo som står for. Greit nok, men hun har for noen år tidligere hatt blogget om det med annonser til det merket. Og det har blit tidligere diskutert tidligere her, men helt greit for meg å legge den ballen dø. Så kan de som vil svare meg enten her eller på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 18. desember 2017 #46333 Del Skrevet 18. desember 2017 10 minutter siden, Kollontaj skrev: Jeg har hatt endel krevende møter i dag, men tanken på at CBE bruker tiden sin på å male nissehus har fått meg gjennom dagen. 🤣 Dessverre så jeg innlegget om nissehusmakeoveren etter møtet jeg var i på jobb i dag. Var et ganske langdrygt møte om decision gates og technology readiness levels, så kunne trengt nissehustanker! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. desember 2017 #46334 Del Skrevet 18. desember 2017 1 minutt siden, Rubella skrev: Dessverre så jeg innlegget om nissehusmakeoveren etter møtet jeg var i på jobb i dag. Var et ganske langdrygt møte om decision gates og technology readiness levels, så kunne trengt nissehustanker! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gillians Skrevet 18. desember 2017 #46335 Del Skrevet 18. desember 2017 Hemmeligheten til å få inn kritiske kommentarer på den bloggen er åpenbart å være så ironisk som overhodet mulig. Det skjønner hun jo faktisk ikke. "Du er så utrolig kreativ som maler en hel nisseby hvit!" hun hadde tatt det som et kompliment. Men dette innlegget er virkelig helt på kanten til at jeg kan tro på det. Har det rablet for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 18. desember 2017 #46336 Del Skrevet 18. desember 2017 Dette minner meg om når jeg var barn og vi pakket inn lekene våre og lekte at det var julaften. CBE leker liksom opptatt og stresset, men hun pakker inn egen tid i å male juggel. I min virkelighet så har man dårlig tid og har mye å gjøre når dagen nesten ikke rommer nok timer til det du må få gjort, ikke at du oppdager at du har 5-6 timer fri og finner noe å gjøre, men så lever jo jeg i en alternativ virkelighet, da..... 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 18. desember 2017 #46337 Del Skrevet 18. desember 2017 39 minutter siden, formula skrev: Nesten så jeg lurer på om dette maleinnlegget er laget kun for å provosere her og i kommentarfeltet? Ser jo lett på måten hun svarer på at hun er amper og i forsvar, og i tillegg er klar over at det ville bli stilt spørsmål ved tidsbruken: "Haha :D De er forutsigbare, det skal de ha " "Ja, det er i hvert fall tydelig for meg hvem som IKKE har det spesielt travelt ;)" Hadde det ikke vært for at hun avslutter med blunkesmilefjes ville jeg trodd hun var spydig Vel gratulerer til dem for å la sin frustrasjon om oss feite misunnelige kjerringene diktere innholdet på bloggen deres. Om vi snakker masse om hvordan vi ønsker å se mer av barna, vil de da begynne å respektere barnas privatliv for å provosere oss? Om vi ønsker oss mer umerket reklame og alkoholreklame, vil de da begynne å følge loven? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ultiva Skrevet 18. desember 2017 Forfatter Populært innlegg #46338 Del Skrevet 18. desember 2017 Fra gotisk bordell til korrekturlakkert nisselandsby. Denne bloggen bare gir og gir. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 18. desember 2017 #46339 Del Skrevet 18. desember 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett og latterliggjøring. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 18. desember 2017 #46340 Del Skrevet 18. desember 2017 Tusen takk Caroline Du har virkelig klart å få misunnelige feite meg til å le hjertelig. Elsker den nye parodibloggen din. Nå ble jeg skikkelig inspirert til å finne noe å fylle timeplanen min med. Trenger virkelig det nå en liten uke før jul. Tror du en litt gammel Tip-ex og noen avdankede dorullnisser kan brukes? 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg