Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, LilleSnupp skrev:

Nå gikk dessverre Marna (komikerfrue) ut i går, men fy søren så mye mer utstråling hun har. Hun er vakker på en veldig naturlig måte. Dansemessig var vel ingen av dem på så veldig høyt nivå, men forskjellen var stor hvordan de kom frem gjennom skjermen, og ikke minst hvordan de tok kritikk/tilbakemelding. Tror det hadde mye å si når CBE gikk ut. At noen savnet bloggingen? Not so much! 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Nå gikk dessverre Marna (komikerfrue) ut i går, men fy søren så mye mer utstråling hun har. Hun er vakker på en veldig naturlig måte. Dansemessig var vel ingen av dem på så veldig høyt nivå, men forskjellen var stor hvordan de kom frem gjennom skjermen, og ikke minst hvordan de tok kritikk/tilbakemelding. Tror det hadde mye å si når CBE gikk ut. At noen savnet bloggingen? Not so much! 

Det vi andre kaller den #@AlternativeVirkeligheten..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, LilleSnupp skrev:

http://m.side2.no/underholdning/--kanskje-leserne-rett-og-slett-savnet-bloggingen-min/8491379.html

Hadde selvsagt ingenting å gjøre med prestasjonen hennes på dansegulvet..

Takk for link.

Var helt sikkert leserne som savnet henne på bloggen og dermed nektet alle sammen å stemme på henne :fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
Akkurat nå, Inocybe skrev:

Takk for link.

Var helt sikkert leserne som savnet henne på bloggen og dermed nektet alle sammen å stemme på henne :fnise:

Jupp, for gudene forby at det kanskje skortet på danseferdighetene og slike andre ting dommerne ser på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula
42 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

Tror kanskje hun så for seg at antallet lesere = antall fans = antall stemmer. Og at fansen itillegg stemmer flere ganger. Var vel noe lignende MtM så for seg på vixen.

Enig med deg, Marna har en fantastisk utstråling og har nok fått masse stemmer pga det. Hun er bare rett og slett likanes. Og ekte, noe som ikke kan sies om CBE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Ultiva skrev:

Enig! Mer satsing på mat og snacks 🌮🍝

Den siste oppskriften ble imidlertid rimelig flau, da CBE tok æren for en oppskrift som hun skamløst kopierte fra en engelsk nettside. Hun la inn link i ettertid, men rakk å ytre "takk, jeg forsøker å være kreativ!" når noen roste henne for spennende oppskrift:

https://imgur.com/SIGtfef

Her er det originale innlegget uten link:

https://imgur.com/NjcpRpI

Link direkte inn til CBEs innlegg som nå inneholder link, etter at kopieringen ble oppdaget av @Asti her inne:

http://www.carolinebergeriksen.no/2017/10/18/kylling-og-quinoagrateng/

Hun stjal oppskriften til Pinch of Yum faktisk. Noe så flaut. Lurer på hva Lindsay og Bjork hadde sagt til det. De har ikke akkurat snakket positivt om sånne som CBE inne på forumet sitt. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en samtale på Facebook hvor LKE og tanten? hans diskrediterte dommerne i Skal vi danse også? Eller husker jeg feil?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Pikachuchu skrev:

Var det ikke en samtale på Facebook hvor LKE og tanten? hans diskrediterte dommerne i Skal vi danse også? Eller husker jeg feil?

Du husker helt rett👍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
5 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:
33 minutter siden, Pikachuchu skrev:

Du husker helt rett👍

Er det mulig?!:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula

Nytt trutmunnbilde på bloggen. Mens venninnene smiler og ler helt avslappet, står hun der med kyssemunn og lukkede øyne. Hvorfor?? Og for hvem??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, clyde skrev:

Hun stjal oppskriften til Pinch of Yum faktisk. Noe så flaut. Lurer på hva Lindsay og Bjork hadde sagt til det. De har ikke akkurat snakket positivt om sånne som CBE inne på forumet sitt. 

Ikke bare flaut, men frekt å ta imot skryt, og svare at hun forsøker å være kreativ, jfr. https://imgur.com/a/TVMAC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mnjah skrev:

Mammaen kommer vel med en video snart, "Jeg ble mobbet av en av Norges største kjendiser".

Det tror jeg ikke hun tør, den gang Live Nelvik faktisk ER kjendis, i mye større grad enn frua. Og kjent for noe som det er naturlig og anerkjent å bli kjent for, i motsetning til å selge privatlivet til høyeste budgiver.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Rart at LKE ikke har rykket ut for å deskreditere Live Nelvik ennå🙄

Kvinner som er kritiske til hans "partner in crime" får jo fort høre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Rart at LKE ikke har rykket ut for å deskreditere Live Nelvik ennå🙄

Kvinner som er kritiske til hans "partner in crime" får jo fort høre det.

Det var i fjor han holdt på som verst, jfr. http://forum.kvinneguiden.no/topic/1057473-bloggermennene-vår-tids-hvite-riddere/?tab=comments#comment-18720843 . Han roet seg ned etter vi skrev om det (vet ikke om det var pga det, men det ble iallefall stille etterpå).  ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
21 minutter siden, Inocybe skrev:

Jeg håper innerligt at den økte fokuset på barns rettigheter vil få bloggbarna bort fra rampelyset. Enten det er  bloggforeldrene som selv innser at hva de driver med er horribelt, eller at de skjønner at folk flest anser det for uakseptabelt og Harry og det derfor går ut over lesertallene. Live Nelvik har helt rett i at CBE.no er blant verstingene når det kommer til utnytting og eksponering av barn. Tommel opp til Live for å øke fokuset på dette  :tommel: :tommel::tommel::helen:

Jeg ser for meg forklaringen CBE kommer med den dagen barna ikke lengre figurerer på bloggen. Det kommer heeelt sikkert til å være noe CBE og LKE har planlagt helt fra begynnelsen nemlig. Vi kommer til å få en bla bla forklaring om at når barna er helt små er eksponering ikke farlig fordi barn forandrer seg så mye i den alderen og de har ikke forståelse for eksponering og så vidre. Mens at nå som barna er (sett inn passende alder) så forandres dette og derfor er de ikke lengre å se på bloggen. Akkurat som CBE og LKE planla leeenge før de feite kjerringene på KG begynte å mase om barns rettigheter. Leserne har ikke vist om denne planen fordi det er så mye av livet til CBE som vi aldri får høre om  og så videre.

Jeg er nemlig synsk og kan spå om framtiden så vet dere det :nigo:

Ser for meg at du treffer blink her ja :Nikke:

Og de får masse ros i kommentarfeltet for at de beskytter barna.

Endret av formula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at caroline kom på banen nå og skrev litt om valgene de har gjort rundt eksponeringen av ungene. Kulturredaktøren i Aftenposten har skrevet direkte om praksisen i familien - og nå har Live Nelvik også sdressert dette. 

Jeg synes det er helt merkelig at man er en stor medievirksomhet og bare velger å late som ingenting når folk debatterer måten man bedriver virksomheten sin på. Jeg tenker at mange sikkert faktisk er interessert i å høre hva paret bak CBE.no synes om dette.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...