Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

https://www.instagram.com/p/BaKK23hnUSS/?taken-by=carolinebergeriksenno

En UFO har landet, og noen må på do (av uttrykket å dømme).

Men regissøren har lært sig å legge blur-filter i PS, for å kamuflere redigering av bilder. :Nikke:  Men de har glemt en flekk øverst med nesa blant annet, som er "blank spot". Hatt det travelt kanskje?

ps. blur kan ses i overgang mellom hals og hake og hender, samme "brus", selv om det er ulike nivåer og lys.

---

Det med sensur av kommentarfeltet. Får litt "barbie world" feeling av det hele. Men klart, hva gjør det med ett menneske som i mange år lever av kommentarer på seg selv? Noen som aldri kom videre fra "poppis instagram-tenåringen"?  Som har jobb som er 100% selvstyrt, uten feedback fra kollegaer, sjef, andre? Som kan filtrere bort alt ubehagelig med kommentarer som "sjalu"? 

Jeg tror ikke det er sunt.

Før syntes man kanskje at modelljobb var...egosentrisk. Men de må jo forholde seg til sjef, regissør, fotografer, oppdragsgivere. Altså får de feedback hele tiden, det handler om samarbeid. Mens bloggere - de er en helt egen bobble. Skulle gjerne sett psykolog/psykiatri forskning på dette!

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere noen gang kjøpt en vare etter at den er blitt markedsført av CBE ? Jeg trodde ikke egentlig at jeg selv blir påvirket men hvis jeg skal være ærlig så bestemte jeg meg for å kjøpe ny kaffetrakter etter at jeg så den på bilde på bloggen (vet ikke / husker ikke om det var spons). Er happy med kaffetrakteren, men det irriterer meg at jeg ble påvirket av en blogg :) 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredrik29 skrev:

Har noen av dere noen gang kjøpt en vare etter at den er blitt markedsført av CBE ? Jeg trodde ikke egentlig at jeg selv blir påvirket men hvis jeg skal være ærlig så bestemte jeg meg for å kjøpe ny kaffetrakter etter at jeg så den på bilde på bloggen (vet ikke / husker ikke om det var spons). Er happy med kaffetrakteren, men det irriterer meg at jeg ble påvirket av en blogg :) 

Ja, dessverre. Men ingen ting har fungert så fantastisk som bloggeren sier. (Dumt av meg å tro på at CBE i det hele tatt trenger en roller til ansiktet for å fjerne "innebygget talg". Hun hadde visst glemt at hun alltid har hatt perfekt hud) 😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
1 time siden, Fredrik29 skrev:

Ja, gjorde det av og til før. Ble slutt på det etter at jeg begynte å lese her inne:fnise:

Nå er det mer sånn at jeg er bevisst på å holde meg unna feks Daniel Wellington og Get Inspired.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest formula

Nå er Caroline i Budapest på jentetur med venninnene sine. Høres veldig hyggelig ut. Håper for venninnenes skyld at hun er der uten LKE, og faktisk bare er der for å kose seg, og ikke på jobb. 

Går ut fra at han er hjemme og passer barn, og ikke henger på dem med kamera. Kleint nok på utdrikningslaget, trenger ikke reprise på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent

Enig i at vi bør la rene spekulasjoner ligge.

På generelt grunnlag ellers vil jeg likevel påpeke at når man deltar i debatter på nett offentlig, så velger man den eksponeringen selv. Folk må ta ansvar for det de skriver under eget navn og være klar over at de da deltar i noe som alle andre kan velge å mene noe om. Du kan, på lik linje med bloggerne som diskuteres, ikke hive rundt deg med meninger og forvente å være fredet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur

Altså - hvis det faktisk er slik at en stor del av leserene hennes sender inn spørsmål som hva spiste du til frokost, når gråt du sist osv pluss sender snapper med god bedring og generelt søte, vakre, gode deg kan jeg på en måte skjønne mangelen på respekt.  

Det er jo ikke greit, men om man anser leserskaren sin til å være hodeløse høns som tror man skaper venninneforhold via en blogg så kan det være vanskelig å huske på at mange av de (oss) er vanlige folk som bare er innom for underholdningen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent
9 minutter siden, Topptur skrev:

Altså - hvis det faktisk er slik at en stor del av leserene hennes sender inn spørsmål som hva spiste du til frokost, når gråt du sist osv pluss sender snapper med god bedring og generelt søte, vakre, gode deg kan jeg på en måte skjønne mangelen på respekt.  

Det er jo ikke greit, men om man anser leserskaren sin til å være hodeløse høns som tror man skaper venninneforhold via en blogg så kan det være vanskelig å huske på at mange av de (oss) er vanlige folk som bare er innom for underholdningen.  

Ja, ser for meg det blir vanskelig å ta folk på alvor hvis det er en overvekt slike kommentarer - litt sånn «hva skal vi poste i dag? Vi gjør det enkelt da, de skjønner ikke bedre likevel!». Verdens enkleste levebrød!

Tror vel i lengden at de undervurderer de langsiktige konsekvensene, ikke minst for barna. Det er ikke en kosemose-verden vi lever i, og som det ble nevnt her finnes det folk der ute uten sunne grenser for hva som passer seg. Om ikke annet bør de føle for å beskytte ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
9 minutter siden, Skribent skrev:

hvis det faktisk er slik at en stor del av leserene hennes sender inn spørsmål som hva spiste du til frokost,

ER det virkelig noen som spør om sånt? Eller tror hun bare at hun er så interessant at folk faktisk lurer på det? Jeg er tilbøyelig til å tro det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Fredrik29 skrev:

Nei, men jeg kunne ha gjort det hvis jeg så noe i en blogg som jeg syntes var fint/ praktisk el.l. (det blir det samme for meg om jeg finner et nytt produkt via blogg, annen reklame eller tilfeldigvis kommer over det i en butikk).  Er det snakk om noe som koster litt ville jeg uansett sjekket forbrukertester der det var tilgjengelig, og bedt om vareprøver på hår- og hudpleieartikler :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent
24 minutter siden, formula skrev:

ER det virkelig noen som spør om sånt? Eller tror hun bare at hun er så interessant at folk faktisk lurer på det? Jeg er tilbøyelig til å tro det siste.

Tror det skjedde noe med siteringen din :) Ingenting viktig altså, men det står at det er mitt sitat, men det er Toppturs setning :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, formula skrev:

Ja, gjorde det av og til før. Ble slutt på det etter at jeg begynte å lese her inne:fnise:

Nå er det mer sånn at jeg er bevisst på å holde meg unna feks Daniel Wellington og Get Inspired.

Samme her. Holder meg laaangt unna.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, Fredrik29 skrev:

Nei. Jeg slutter bare å kjøpe noe, feks bruker jeg ikke Babyshop, Ganni eller Adams lengre. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nei. Jeg slutter bare å kjøpe noe, feks bruker jeg ikke Babyshop, Ganni eller Adams lengre. 

Samme her. Styrer bevisst unna. Burde sikkert sende en begrunnet mail til div firmaer og si det i tillegg.  

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutes ago, Kollontaj said:

Samme her, unngår bevisst alle varemerker og bedrifter som jeg assosierer med bloggere. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...