Gjest formula Skrevet 6. oktober 2017 #40661 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) HVA skjer med brynene egentlig? Utrolig hvor markerte de er blitt, og hun sminker dem vel nesten ikke? Mener å huske hun sa det. Men vent-hun bruker et serum eller husker jeg feil? Vel, kanskje på tide å slutte med det...Bryn er fint. Men kanskje ikke heeelt Frida Kahlo da. Swiss Brows var det visst. Endret 6. oktober 2017 av formula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 6. oktober 2017 #40662 Del Skrevet 6. oktober 2017 2 timer siden, formula skrev: Nå mangler bare at gulvene blir lysnet, så er vi tilbake til start De lyse gulvene på barnerommene er det fineste med hele huset pdd. Tenk så fint det hadde blitt med det lyse gulvet i hele huset! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 6. oktober 2017 #40663 Del Skrevet 6. oktober 2017 1 minutt siden, Fotballfluen skrev: De lyse gulvene på barnerommene er det fineste med hele huset pdd. Tenk så fint det hadde blitt med det lyse gulvet i hele huset! Tror alle gulvene var lyse da de kjøpte huset. Men så fikk de dem slipet og lakkert mørkebrune. Nydelig, lys fiskebenparkett overalt tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princesse Skrevet 6. oktober 2017 #40664 Del Skrevet 6. oktober 2017 37 minutter siden, Gulleplutt skrev: Synes du middagene er så næringsfattige? Uenig i det. Synes tvert om at de er ganske balanserte og varierte. Klarer heller ikke hisse meg opp pga. størrelsen på klær. Har sånt virkelig betydning for folk? cbe er vel den bloggeren som jeg synes har best oppskrifter. Har prøvd mange av de og de er gode Nå tenker jeg på bloggere som ikke er matrelaterte bloggere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. oktober 2017 #40665 Del Skrevet 6. oktober 2017 45 minutter siden, Gulleplutt skrev: Synes du middagene er så næringsfattige? Uenig i det. Synes tvert om at de er ganske balanserte og varierte. Klarer heller ikke hisse meg opp pga. størrelsen på klær. Har sånt virkelig betydning for folk? Det kan man lure på - men hver gang hun viser frem et plagg, blir hun jo spurt om hvilken størrelse hun bruker. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. oktober 2017 #40666 Del Skrevet 6. oktober 2017 7 minutter siden, pøbelsara skrev: Det kan man lure på - men hver gang hun viser frem et plagg, blir hun jo spurt om hvilken størrelse hun bruker. Ja, det er snålt, for det kan ikke være mange på hennes lengde som bruker str 34 og XS. Den rosa skinnjakka hun hadde fra Zara i fjor i xs kjenner jeg en 14-åring som har i den størrelsen. Den er liten. Grunnen til at jeg reagerte da, var at hun da var gravid. (Vist frem på tv2 i slutten av juni) 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 6. oktober 2017 #40667 Del Skrevet 6. oktober 2017 Huff.. det må være trist å ha et liv basert på løgner. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 6. oktober 2017 #40668 Del Skrevet 6. oktober 2017 30 minutter siden, Fotballfluen skrev: De lyse gulvene på barnerommene er det fineste med hele huset pdd. Tenk så fint det hadde blitt med det lyse gulvet i hele huset! Rett fra hukommelsen med forbehold for at jeg husker feil: Det var fiskebensparkett nede unntatt kjøkken og den lille gangen. Oppe la fiskebensparketten da de flyttet inn. Enig i at gulvene på barnerommene ble fine. Nede ble de grusomme. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 6. oktober 2017 #40669 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) 6 timer siden, Anonym90059005 skrev: "Litt kvalitetstid med mannen i kveld, som har vært ikke-eksisterende denne uken" De tilbringer da nesten all tid sammen hver bidige dag, skulle tro de burde bli mer lei av hverandre. De lunsjet vel ute noen ganger denne uken, har sittet i bil sammen til og fra Oslo rett som det er, trent sammen på dagtid. De har da masse tid sammen de to uka lang. Skjønner det er litt anderledes med helg, men hu får det til å høres ut som om de ikke har hatt tid til hverandre. Nei nei...STRATEGIMØTE er ikke kvalitetstid!Viktig å diskutere om del er laks eller fudge som skal presenteres som ukens oppskrift og hvorpå denne skal presenteres på marmor eller trefjøl........ Endret 6. oktober 2017 av Isola2 Skrivefeil 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne B Skrevet 6. oktober 2017 #40670 Del Skrevet 6. oktober 2017 Maren er inne på bloggen og rapporterer til cbe hvor fæle folk er her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 6. oktober 2017 #40671 Del Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, Kollontaj skrev: Ja, det er snålt, for det kan ikke være mange på hennes lengde som bruker str 34 og XS. Den rosa skinnjakka hun hadde fra Zara i fjor i xs kjenner jeg en 14-åring som har i den størrelsen. Den er liten. Grunnen til at jeg reagerte da, var at hun da var gravid. (Vist frem på tv2 i slutten av juni) Hun svarte faktisk i kommentarfeltet at plagget var i str s. Fremskritt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. oktober 2017 #40672 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hei Maren!👋🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest xx girl xx Skrevet 6. oktober 2017 #40673 Del Skrevet 6. oktober 2017 4 minutter siden, Anne B skrev: Maren er inne på bloggen og rapporterer til cbe hvor fæle folk er her på forumet. Det er så utrolig mange bra og opplysende innlegg her inne. Men så kommer det noen kommentarer / temaer som trekker ned tråden. Hvis man ikke har fått med seg alt, kan jeg forstå at noen reagerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. oktober 2017 #40674 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) 10 minutter siden, xx girl xx skrev: Det er så utrolig mange bra og opplysende innlegg her inne. Men så kommer det noen kommentarer / temaer som trekker ned tråden. Hvis man ikke har fått med seg alt, kan jeg forstå at noen reagerer. Tror ikke CBE.no og fansen er så opptatt av balansen av hva som egentlig skrives i tråden. Så lenge forumet og bloggen finnes kommer hun alltid til å komme med stikk og antydninger om dårlig tidsbruk, intelligens og selvfølelse. Og det er helt greit, jeg synes også hennes tidsbruk er "fascinerende"🙄 Endret 6. oktober 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 6. oktober 2017 #40675 Del Skrevet 6. oktober 2017 16 minutter siden, Anne B skrev: Maren er inne på bloggen og rapporterer til cbe hvor fæle folk er her på forumet. Jeg svarte Maren jeg. Bevisst slemt, i håp om at cbe lar kommentaren stå for å gi gribbene sine mat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 6. oktober 2017 #40676 Del Skrevet 6. oktober 2017 Interessant at Maren ikke nevnte debatten om salg av bursdagen til ettåringen når hun skulle inn og sladre. Jeg skulle så gjerne visste litt mer om hvorfor hun bruker ungene slik hun gjør i sosiale medier. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. oktober 2017 #40677 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Er plutselig kommetaren og svaret borte? Endret 6. oktober 2017 av Sirkustjukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocosa Skrevet 6. oktober 2017 #40678 Del Skrevet 6. oktober 2017 Alle burde legge igjen et spor her av hvilke kommentarer som ikke godkjennes. Det er på langt nær bare hets! Og hva skjer med at bloggeren sletter kommentarer etter at de er godkjent? Og så lurer jeg veldig på hva det var slags "rykter" den ene kommentaren hintet om? 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 6. oktober 2017 #40679 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hei Maren, tror egentlig ikke CBE og assistenten har behov for at du gir referat fra diskusjonen her inne, altså - har en liten følelse av at de tilbringer tid her på forumet rett som det er. Koselig, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppen Skrevet 6. oktober 2017 #40680 Del Skrevet 6. oktober 2017 Under hvilket innlegg er denne kommentaren?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg