Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Og en ting til! I det interiørpratinnlegget er de delene som omhandler reklame MYE tydeligere enn jeg noengang før har sett på bloggen. Selve avsnittet som inneholder info om Six Bond Street starter med 'reklame'. Det er veldig bra! Er det tilfeldig at det kommer etter et møte hos UI tidligere på dagen? Kan være at de strammer opp bloggerne de har i stallen? La oss håpe det!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

"Litt kvalitetstid med mannen i kveld, som har vært ikke-eksisterende denne uken"

De tilbringer da nesten all tid sammen hver bidige dag, skulle tro de burde bli mer lei av hverandre. De lunsjet vel ute noen ganger denne uken, har sittet i bil sammen til og fra Oslo rett som det er, trent sammen på dagtid. De har da masse tid sammen de to uka lang.

Skjønner det er litt anderledes med helg, men hu får det til å høres ut som om de ikke har hatt tid til hverandre.

Når rett skal være rett, får hun det her til å høres ut som om mannen hennes ikke har eksistert denne uka. :nigo:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tørst skrev:

Når rett skal være rett, får hun det her til å høres ut som om mannen hennes ikke har eksistert denne uka. :nigo:

Journalist, vettu! Hoppa visst over forelesninga om syntaks 🙈

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
12 minutter siden, Anonym90059005 skrev:

"Litt kvalitetstid med mannen i kveld, som har vært ikke-eksisterende denne uken"

De tilbringer da nesten all tid sammen hver bidige dag, skulle tro de burde bli mer lei av hverandre. De lunsjet vel ute noen ganger denne uken, har sittet i bil sammen til og fra Oslo rett som det er, trent sammen på dagtid. De har da masse tid sammen de to uka lang.

Skjønner det er litt anderledes med helg, men hu får det til å høres ut som om de ikke har hatt tid til hverandre.

Litt spesielt ja. Høres litt mer normalt ut hvis det dreier seg om et par som er opptatt med jobb på hver sin kant hele uka. Disse to er jo sammen 24/7. Det må jo være en veldig spesiell jobbhverdag og arbeidsmiljø de har! Skjønner ikke helt hvordan LK kan være tilfreds med dette, etter å ha vært i det maskuline fotballmiljøet i så mange år, selv om det gir penger i kassa! Han har jo egentlig ingen egen karriere lenger. Og at de ikke blir lei av å gå oppå hverandre hele tiden? Det hadde jeg absolutt ikke klart, selv om jeg elsker mannen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anne B skrev:

Det hele er et i-landsproblem og det virker som de er ute av kontroll. Nå skal alt av møbler og farger i alle 3(!) stuer byttes ut og det er gått mindre enn 1 år. De to blir aldri fornøyde med livet sitt. Lurer på hva som skjer med de TM design møblene.

Hvor lurt er det å male over vegger så ofte? Jeg bare spør... Min erfaring tilsier at akkurat det ikke er så veldig smart.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skribent

Date night med mannen, det er da ikke lenge siden det var koselige øyeblikk med whisky sour tre ganger på en uke og indrefilet fotografert i dunkel belysning? Milde himmel :roll: dumskapen vil ingen ende ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, pøbelsara skrev:

Det er jo oppskriften: 

Huhei det er mandag, hurra for rutiner og hverdag, oppoghoppogløpehtogdit og kaffe, kaffe kaffe kaffe. Og så går uken med litt møterherogderoghuheihvordetgårogtravelhektisktravel kaffekaffekaffe- og endeligerdetfredagogdetskalbligodtåslippehverdagendere, og kaffe vin, whisky sour og mer kaffe. Kom mandag, så er det på'n igjen. Spe på med litt onsdagsoppskrifter og antrekksposter, kommetarfelt med hvor har du kjøpt buksa/skjorta/munnspilletmedfiretoneri/dittogdatt/hatt/frokosten/hvahardu.

Og så er det freddan igjen. 

:alice:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Emilie112 skrev:

Kan du legge ut link? Husker ikke adressen..

Finn.no kode: 97929481. Håper jeg ikke har bomma på denne...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jf snap: Å velge tapet til eget hjem kan ikke under noen omstendigheter klassifiseres som "jobb" (eller "work", da, for vi er da internasjonale verdensbjarner)

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker så godt at CBE forsvarte fargevalgene sine med at de allerede hadde forhørt seg med eksperter og ikke hadde tenkt til å bruke penger på en interiørdesigner. 

Så ble hele huset pusset opp med sponsede håndverkere, møbler og interiør. Og det så jo mildt sagt helt forjævlig ut. 

Nå skal de ha hjelp og ut i fra det jeg ser blir stilen nærmere det som var i huset ved salg (forrige eierne). Nemlig lyst/lysere interiør - noe CBE i januar sa de hadde sett seg "veldig lei av". 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
21 minutter siden, Milio skrev:

Husker så godt at CBE forsvarte fargevalgene sine med at de allerede hadde forhørt seg med eksperter og ikke hadde tenkt til å bruke penger på en interiørdesigner. 

Så ble hele huset pusset opp med sponsede håndverkere, møbler og interiør. Og det så jo mildt sagt helt forjævlig ut. 

Nå skal de ha hjelp og ut i fra det jeg ser blir stilen nærmere det som var i huset ved salg (forrige eierne). Nemlig lyst/lysere interiør - noe CBE i januar sa de hadde sett seg "veldig lei av". 

Nå mangler bare at gulvene blir lysnet, så er vi tilbake til start:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pøbelsara skrev:

Det er jo oppskriften: 

Huhei det er mandag, hurra for rutiner og hverdag, oppoghoppogløpehtogdit og kaffe, kaffe kaffe kaffe. Og så går uken med litt møterherogderoghuheihvordetgårogtravelhektisktravel kaffekaffekaffe- og endeligerdetfredagogdetskalbligodtåslippehverdagendere, og kaffe vin, whisky sour og mer kaffe. Kom mandag, så er det på'n igjen. Spe på med litt onsdagsoppskrifter og antrekksposter, kommetarfelt med hvor har du kjøpt buksa/skjorta/munnspilletmedfiretoneri/dittogdatt/hatt/frokosten/hvahardu.

Og så er det freddan igjen. 

Viktig med rutiner vet du! 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Anonym90059005 skrev:

Er det egentlig det? Eneste som kanskje er annerledes for de er jo at barna ikke er i barnehagen. 

Vil nesten tro at de har mindre tid til hverandre i helgen. Men man skriver vel for å høres lik ut som folk flest, slik at folk har noe å identifisere seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke hun skriver om tid med mannen for at leserne skal kunne identifisere seg, da hadde hun vært mye mer forsiktig med å snappe fra treningsrommet. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde som Anna Rasmussen anbefaler og leste mellom linjene. "Kvalitetstid med mannen" er kanskje en delikat måte å utrykke noe annet på, litt ala "får premie allerede når hun kommer hjem". Litt Barry White i bakgrunnen... Oh yeah.. 😍

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest formula
18 minutter siden, Ovnsbakt Paprika skrev:

Jeg gjorde som Anna Rasmussen anbefaler og leste mellom linjene. "Kvalitetstid med mannen" er kanskje en delikat måte å utrykke noe annet på, litt ala "får premie allerede når hun kommer hjem". Litt Barry White i bakgrunnen... Oh yeah.. 😍

-Det skal bli fint etter en uke hvor det har vært ikke-eksisterende- :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nødvendig å snappe minimale, allerede relativt næringsfattige, porsjoner av middag? Det sammen med totalt ukritisk (og hyppig) deling av størrelsen på klær og den ekstreme treningssnappingen er kritikkverdig av en bedrift. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du middagene er så næringsfattige? Uenig i det. Synes tvert om at de er ganske balanserte og varierte. Klarer heller ikke hisse meg opp pga. størrelsen på klær. Har sånt virkelig betydning for folk? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Topptur
11 minutter siden, Gulleplutt skrev:

Synes du middagene er så næringsfattige? Uenig i det. Synes tvert om at de er ganske balanserte og varierte. Klarer heller ikke hisse meg opp pga. størrelsen på klær. Har sånt virkelig betydning for folk? 

Skjønner heller ikke hylekoret når det gjelder klesstørrelser. CBE er slank og om hun påstår å bruke samme str som min datter som er 160 høy og 50 kg så stemmer kanskje det. Men at så mange føler behovet for å spør etter størrelsen når hun alltid svarer det samme, er rarere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...