Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bildene fra bursdagen er vel tatt i spisestuen?
Var ikke den malt grønn?
Nå ser veggene hvite ut...

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest nicecar
Skrevet
5 minutter siden, formula skrev:

Det at CBE omtaler bursdagsbarnet som  "hovedgjesten" sier vel sitt. Barnet er altså gjest i sitt eget selskap, som vel egentlig er Caroline og sponsorenes selskap.

😂😂😂😂👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Skrevet

Hovedpersonen, nei vent, den rollen er tatt, jeg mener hovedgjesten, ser jo virkelig ut som om hun trives med den komfortable kronen på hodet. Hva har skjedd med pappkronen man får i bhg? 

Hva skjedde med kaken frua skulle bake, forsvant i alt glitteret? Eller har de noen hjemmebakte kaker på lur som dras fram når fotograferingen er unnagjort? Kanskje det var ikke var nok gull kakefat med hengende krystaller...

Den ballongkonstellasjonen ser for øvrig bare helt overdådig teit ut. Og hva skjedde med buen, stoppet opp? Resten havnet nede i hjørnet av stua? 

Ellers har tydeligvis minty breeze fått sparken av fargepaletten. 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Sponset ballonger, kake og hortensia - det er sikkert dyre ballonger, men likevel - er det det som er prisen på en ettåring idag? En kake, en blomst og noen ballonger? 

For hvis de har fått penger i tillegg, så skulle det jo vært merket med ordet "reklame" eller "annonse".

Slik det fremstår nå har de solgt ettåringen billig for ballonger, kake og blomster.

ikke at det hadde gjort noen forskjell om de hadde solgt henne dyrt altså, men det er bare så kjipt og trist gjort.

Endret av Amafalathiel
  • Liker 25
Skrevet

Helt tragisk innlegg fra ettårsdagen, mest tragisk for "hovedgjesten". 

• Liker 17
Skrevet

Huff. Spons, spons og spons. Så utrolig trist å selge ungens bursdag på den måten. Usigelig trist og usigelig uetisk. 

Og så lurer jeg på om pretty flowers er de samme folka som pretty flower box? De hadde i såfall  vett til å merke denne dagen, det er jo et fremskritt. :jepp:

• Liker 17
Skrevet
38 minutter siden, Topptur skrev:

Men om jeg nevner noe som jeg anser som positivt bør jeg jo også kunne det uten å straks få 4-5 innlegg i retur med kritikk av mitt innlegg. Debatt er ikke bare kritikk. 

Jeg trodde debatt var en veksling mellom argumenter og motargumenter? 

Så gitt at du må få argumentere imot kritikken må noen andre få argumentere imot forsvaret ditt igjen? Og så kan du svare da, vet du, med argumenter, i stedet for å være støtt fordi noen var uenige IGJEN. (Med forbehold om at jeg går glipp av noe vesentlig nå?).

• Liker 11
Gjest formula
Skrevet

Man kan faktisk se speilbilde av LKE i den store gullballongen. Der sitter han og ser faktisk litt bortkommen ut blant tyll og ballonger mens fruen knipser :) tro hvordan det er å være mann i alt dette dilldallet? Og er det mulig å holde ut over lengre tid, flere år?

Skrevet
43 minutter siden, Topptur skrev:

Men om jeg nevner noe som jeg anser som positivt bør jeg jo også kunne det uten å straks få 4-5 innlegg i retur med kritikk av mitt innlegg. Debatt er ikke bare kritikk. 

Debatt er at du sier det du mener - jeg sier hva jeg mener - tredje KG-bruker sier hva hun mener - du sier hva du mener. Du kan ikke delta i en debatt og bli sur for at folk er uenige med deg! :roll: 

• Liker 11
Gjest nicecar
Skrevet (endret)
4 minutter siden, formula skrev:

Man kan faktisk se speilbilde av LKE i den store gullballongen. Der sitter han og ser faktisk litt bortkommen ut blant tyll og ballonger mens fruen knipser :) tro hvordan det er å være mann i alt dette dilldallet? Og er det mulig å holde ut over lengre tid, flere år?

Det samme har jeg lurt på selv. Hvordan en mann klarer å holde ut å bo i et hjem som ser ut som et hjem for hollywood-Barbie og hennes rosa venner.

Man ser at han ikke kan ha hatt så mye å si hva gjelder interiør osv. Alt er så jentete at det ikke er måte på, for å ikke snakke om perle-kleshengerne og diamantknottene på skuffene rundt omkring. Ikke noe en mann hadde valgt akkuratt.

Endret av nicecar
Skrevet

Topptur: 🤣 Sorry. Åkkei: ingen er uenig med meg fra nå av! (Er såå kjedelig med folk som er uenige.)

• Liker 10
Skrevet

Så trist og å se foreldre selge barna sine. Grådig, uetisk og forkastelig. Hva i alle dager skal de gjøre den dagen bobla sprekker..

• Liker 19
Skrevet
23 minutter siden, Amafalathiel skrev:

Sponset ballonger, kake og hortensia - det er sikkert dyre ballonger, men likevel - er det det som er prisen på en ettåring idag? En kake, en blomst og noen ballonger? 

For hvis de har fått penger i tillegg, så skulle det jo vært merket med ordet "reklame" eller "annonse".

Slik det fremstår nå har de solgt ettåringen billig for ballonger, kake og blomster.

ikke at det hadde gjort noen forskjell om de hadde solgt henne dyrt altså, men det er bare så kjipt og trist gjort.

Det har du rett i - ja - hvs det er reklame, skal det jo gå tydelig frem. Jeg tenker det er ballonger for noen tusen - cupcakes til 40/stk og hva kaken koster finner jeg ikke på hjemmesiden til sponsoren. Uansett er det betenkelig og bare rett og slett trist.

• Liker 7
Skrevet

Jeg lurer litt på hva det gjør med det jeg går ut ifra var en spent snart 4-åring som skulle feire bursdagen til lillesøster for først gang, å se alt det styret i kulissene for at alt skal se perfekt ut. Ikke er hjemmelagde kaker bra nok og ikke kan man blåse opp ballongene selv. "Ikke rør, vennen, den har damene på Festlige ting brukt laaang tid på!" Mine barn er ikke 4 enda, men det er vel ikke så lenge før de stiller spørsmål til slikt?

Hadde en venninne som barn hvis mor var ekstremt opptatt av fasade, og jeg var ikke mer enn 7 år før jeg merket meg at det var rart hvordan moren løp rundt som et olja lyn  med stresset stemme før alt av tilstelninger eller besøk.. en apropos der tilslutt altså, begynte bare å tenke på det :)

• Liker 25
Skrevet
13 minutter siden, Butternut skrev:

Så trist og å se foreldre selge barna sine. Grådig, uetisk og forkastelig. Hva i alle dager skal de gjøre den dagen bobla sprekker..

At de ser seg nødt til å selge ungene på den måten tyder på at det har gått nedover en stund. Det er ingen bombe at bloggere som får barn mens de selv er barn, utleverer ungene. Men det er ikke hva man forventer av folk over 23.

Jeg kjenner INGEN foreldre med høyere utdanning som deler bilder av ungene sine, ukritisk, i SoMe. Ikke en eneste person. Noen deler et fåtall bilder for en liten gruppe familiemedlemmer og nære venner, andre deler ingenting før ungene er store nok til å be dem poste bilder på face og insta. Kritisk tenkning står tydeligvis ikke på timeplanen på blogg-universitetet. Der handler det kun om kroner og øre. :tristbla: 

• Liker 27
Skrevet
1 time siden, Sirkustjukk skrev:

Kanskje på tide å roe ned spååånsepartyet når man ikke klarer å merke sponsede produkter på SoMe, best i klassen og greier🙄

https://imgur.com/a/Ayzsw

Vel nå står det heller ikke noe på det bildet hvor der er fra. Jeg kunne laget de liksom, uansett spons eller ei. Nå må vi ikke blir HELT firkanta heller

• Liker 1
Skrevet

For å være litt positiv så gjør den nye veggfargen seg mye bedre. Kanskje det nå har gått litt over i kjedelig og pregløst men mye mye bedre enn den mintgrønne :Nikke:

• Liker 7
Gjest CecilieX
Skrevet

Jeg blir litt ordløs. Alt det fokuset på fasade, alt den tiden brukt på helt unødvendige rekvisitter. Hele greia skriker "se på meg hvor fint jeg har pyntet, se så flink jeg er" 

Og alle bildene..... All den tiden de har brukt for å fotografere innsatsen fra alle vinkler du kan tenke deg, helt ned til den perfekt manikyerte hånda til bloggdronninga.  

Ja, jeg håper at det bare en brøkdel som vises av livet på bloggen, men du kan ikke stikke under en stol at de har brukt en god del tid på fotografering og posering. Og hvor urtrist er ikke bildet der "hovedgjesten" er oppstilt foran sponseproduktene.

Altså ser de ikke selv hvor fullstendig feil fokuset er?

Gjest Skribent
Skrevet

Kanskje det tristeste innlegget jeg har sett :(  Begynner å minne skremmende om Martha Stewart - all glossy and perfect helt til fengelsdressen kom på :roll:  Stormannsgalskap. 

Noen lurer på hvordan en mann kan trives oppi dette - men det betaler jo regningene, så hvorfor IKKE selge kone og barn? Han lever da behagelig nok til ikke å la seg plage av etikk, lover og regler og dømmekraft og sånt...

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...