Gjest formula Skrevet 2. oktober 2017 #40241 Skrevet 2. oktober 2017 32 minutter siden, Anna Nas skrev: Den som skal kjøpe KT, får nok det mest realistiske svaret ved å se på størrelseskartet som ligger på karitraa. XS er tilpasset en høyde på 162 cm. En slank men høyere person som foretrekker en ekstra tight fit og går ned fra normalstørrelsen sin, må nok akseptere at buksene blir (for) korte. Men vil ikke ermene på genseren også bli korte i str XS hos en person på f eks 170-175?
Inocybe Skrevet 2. oktober 2017 #40242 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Sunn fornuft plakaten til CBEs egen bloggersamarbeid er tydelige på at man IKKE bør nevne klesstørrelse. Det er en trigger for de med spiseforstyrrelser. CBE har ikke underskrevet denne plakaten men man skulle jo tro at hun som selv har slitt med "forstyrret kostholdsmønster" ville se det fornuftige i å unnlate slike triggere på bloggen. Likevel skriver CBE klesstørrelse til alle som spør. Har til og med sett CBE svare "jeg bruker XS" til personer som har spurt om hun synes plagget var stort eller lite i størrelsen. I tillegg til det forkastelige og dypt uetiske i CBEs praksis er størrelsen til CBE ogs helt irrelevant for leseren. Om plagget er stort/lite/trangt i livet/whatever er der i mot info som kan brukes av leseren. Endret 2. oktober 2017 av Inocybe Postet for tidlig. 13
Kollontaj Skrevet 2. oktober 2017 #40243 Skrevet 2. oktober 2017 Lite profesjonelt av bloggeren å oppgi størrelsen, spesielt uten videre forklaring. En såpass lang kvinne vil sjelden kunne bruke XS i slike gensere, da de blir korte i ryggen og på ermene, men hva vet jeg. 13
Lopploella Skrevet 2. oktober 2017 #40244 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Jeg stoler faktisk ikke et øyeblikk på at den genseren hun har på seg på bildet faktisk ER i XS. Den er lang på ermene. Endret 2. oktober 2017 av Lopploella 14
Kollontaj Skrevet 2. oktober 2017 #40245 Skrevet 2. oktober 2017 https://imgur.com/a/KHS9c Modellen er 1.70 og har på seg s. 2
Gjest nicecar Skrevet 2. oktober 2017 #40246 Skrevet 2. oktober 2017 14 minutter siden, Lopploella skrev: Jeg stoler faktisk ikke et øyeblikk på at den genseren hun har på seg på bildet faktisk ER i XS. Den er lang på ermene. Det er ett eller annet som skurrer ja. Har en del venninner som er like høye som henne og veldig smale i kroppsbygningen, og alle bruker s-m.
Gjest nicecar Skrevet 2. oktober 2017 #40247 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, formula skrev: Ser jo på siste post "gråmandag" at den krampaktige matchingen går igjen, der ørepynten faktisk er laget av samme stoff som buksa (!?) som forøvrig var litt for kort til å være fin etter min mening (kanskje den er str xs og drefor for kort?). Og med samme fordreide ansiktsutrykk som hun gjerne bruker. At dette kan inspirere noen er for meg ubegripelig. Det ansiktsuttrykket får henne til å se ut som om hun flekker tenner (munnen er alltid halveis åpen når hun tar 'motebilder') mot en eller annen som er på vei mot henne.
Lopploella Skrevet 2. oktober 2017 #40248 Skrevet 2. oktober 2017 37 minutter siden, Kollontaj skrev: https://imgur.com/a/KHS9c Modellen er 1.70 og har på seg s. Da virker det jo som dette er en litt romslig og løs genser, og kanskje ikke blant de Kari Traa-tingene som er veldig små og tighte. Eneste jeg har prøvd derfra er ytterjakke, den var ikke liten i størrelsen i det hele tatt (tvert om). 2
Gjest Anne B Skrevet 2. oktober 2017 #40249 Skrevet 2. oktober 2017 På 30.9.2017 den 10.11, Topptur skrev: Selvsagt burde det ikke det! Men det er det, og kommentaren min var ment for det innlegget hvor hun viser frem stæsjet. Skal man måtte ramse opp alt som ikke er bra om man våger seg på en positiv vri? Dette forumet heter "debatt rundt hennes virksomhet". Jeg synes ikke alt hun gjør er forkastelig men skrytet overlater jeg til beundrerne i hennes eget kommentarfelt. Jeg kommenterer ikke alt hun gjør men når jeg synes det går for langt, er det lov å debattere det.
Gjest Priyanka Skrevet 2. oktober 2017 #40250 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Jeg klarer ikke å forstå at bukser og gensere i størrelse xs er likt på meg (1.60)og Caroline (1.75). Bukser og gensere i den størrelsen passer min lengde, og det sier seg selv at det blir kortere på noen som er 10-15 cm høyere? Endret 2. oktober 2017 av Priyanka
Gjest Priyanka Skrevet 2. oktober 2017 #40251 Skrevet 2. oktober 2017 Her er en stlrreelsesguide fra Norrøna, hvor høyde er oppgitt. Egentlig ganske åpenbart at en på over 1.70 ikke kan bruke xs og ha perfekt lengde på armer og ben. Dessuten oppgir vel CBE nesten uten unntak at alle klærne hennes er XS, uavhengig av om de er tighte, baggy, lange eller korte...
lillehammeren Skrevet 2. oktober 2017 #40253 Skrevet 2. oktober 2017 Istedenfor å kommentere ustrøkne skjorter og størrelser på klær etc, burde denne tråden heller fylles med ikke-godkjente kommentarer fra oss blogglesere. Tipper mange her kommer med god konstruktiv kritikk til innleggene på bloggen som ikke blir publisert. Det hadde gjort tråden mye mer interessant. 9
Gjest Skribent Skrevet 2. oktober 2017 #40255 Skrevet 2. oktober 2017 5 minutter siden, lillehammeren skrev: Istedenfor å kommentere ustrøkne skjorter og størrelser på klær etc, burde denne tråden heller fylles med ikke-godkjente kommentarer fra oss blogglesere. Tipper mange her kommer med god konstruktiv kritikk til innleggene på bloggen som ikke blir publisert. Det hadde gjort tråden mye mer interessant. Enig. Dokumentasjon er eneste veien å gå.
Gjest Lille_Krokodille Skrevet 2. oktober 2017 #40256 Skrevet 2. oktober 2017 Spons, spons, spons og spons... Det er så trist at jeg har ikke ord. Hun får hyllester i hue og ræva for å være en «flink mamma», alt jeg ser er en kynisk drittsekk som selger alt som skjer i barnas liv. Hun tjener penger på graviditeter, fødsler, bursdager, bursdagsgaver (boken til eldste var jo sponset), barnerom, vaskerutiner og ALT!!! Absolutt alt med de barna er til salgs til høystbydende. Selvfølgelig pakket inn i et tyll-og glitterhelvete, for «mamma er jo såååå flink som har dillet med glitter og blomster!!!» FY FAEN!!!!!!!!!!!!!!! 😡😡😡
Gjest Topptur Skrevet 2. oktober 2017 #40257 Skrevet 2. oktober 2017 Jeg syns hun har mistet teken på å dekorere og pynte. I det gamle huset var det delikat og lekkert, selv med kjøpe-pynte-sukker-kaker, her er det bare MYE. Altfor mye av alt. For mye ballonger, for mye rusjer, for mye girlander... Eneste det ikke er mye av er mat. En ganske liten kake pluss 8-10 muffins til 'venner og familie' som er i selskap i 3 timer er ikke nok, altså.
Gjest Topptur Skrevet 2. oktober 2017 #40258 Skrevet 2. oktober 2017 1 time siden, Anne B skrev: Dette forumet heter "debatt rundt hennes virksomhet". Jeg synes ikke alt hun gjør er forkastelig men skrytet overlater jeg til beundrerne i hennes eget kommentarfelt. Jeg kommenterer ikke alt hun gjør men når jeg synes det går for langt, er det lov å debattere det. Men om jeg nevner noe som jeg anser som positivt bør jeg jo også kunne det uten å straks få 4-5 innlegg i retur med kritikk av mitt innlegg. Debatt er ikke bare kritikk.
Gjest formula Skrevet 2. oktober 2017 #40259 Skrevet 2. oktober 2017 (endret) Det at CBE omtaler bursdagsbarnet som "hovedgjesten" sier vel sitt. Barnet er altså gjest i sitt eget selskap, som vel egentlig er Caroline og sponsorenes selskap. Endret 2. oktober 2017 av formula skrivefeil
Sophia_08 Skrevet 2. oktober 2017 #40260 Skrevet 2. oktober 2017 På en 1 årsdag skal vel ettåringen være i fokus?! (Og selvsagt FOR EN GANGS SKYLD slippe å bli brettet ut på en blogg!) Her er det den vavittige staffasjen, 18000 ballonger, sykt perfekte kaker (der ikke et strøssel ligger på skeiva), sponsorer og overdreven pynt som er viktig... ikke ettåringen som burde fått hatt dagen sin i fred uten å bli vist frem i denne smørja av sponsorer, pynt og plast!! Snøft!!! 26
Anbefalte innlegg