Gjest bnanny Skrevet 2. januar 2015 #3861 Del Skrevet 2. januar 2015 (endret) Tror heller ikke hun er så mye travlere enn andre småbarnsmødre her i landet, de fleste har en full jobb ved siden av, og har ikke anledning til å drive egenpleie eller trening i arbeidstiden, som hun har.... Endret 2. januar 2015 av bnanny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 2. januar 2015 #3862 Del Skrevet 2. januar 2015 Ryddet for spekulasjoner + svar. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2015 #3863 Del Skrevet 2. januar 2015 http://www.minmote.no/#!/artikkel/23288600/berg-eriksen-gir-seg-som-fotballfrue Har de to der uttalt seg om saken eller lar de FF seile sin egen sjø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 2. januar 2015 #3864 Del Skrevet 2. januar 2015 Et veldig fokus på trening fremover ser jeg. Skal vel leve opp til de redigerte bildene, nå som de er tatt med buksene nede. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monty Skrevet 2. januar 2015 #3865 Del Skrevet 2. januar 2015 Har de to der uttalt seg om saken eller lar de FF seile sin egen sjø? Klikket meg inn på linken og leste noen kommentarer. Det var særlig èn dame som kommenterte heftig mot noen som mente FF ikke var noe godt forbilde. Ett argument var at FF ikke photoshoppet sin kropp, slik de gjorde i blader......Lurer hva den dama tenker nå da? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 2. januar 2015 #3866 Del Skrevet 2. januar 2015 Har de to der uttalt seg om saken eller lar de FF seile sin egen sjø? De har ikke kommet med noen uttalelser. Merkelig mtp at FF selv har sagt at en av oppgavene deres er mediehåndtering. Virker Forøvrig som at det er mer kritiske kommentarer nå enn før... Vet ikke om dette er representativt, eller at hun bare godkjenner flere negative kommentarer nå... Og nei, har ikke holdt meg unna bloggen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2015 #3867 Del Skrevet 2. januar 2015 Ja, ja, det blir sikkert jul i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2. januar 2015 #3868 Del Skrevet 2. januar 2015 Jul og flere sydenturer. Tenk å jobbe slik da, reise til syden på jobb....ikke verst 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angstkvinnen Skrevet 3. januar 2015 #3869 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som hadde skjedd med lesertallet om ALLE fra KG bestemte seg for å ikke klikke seg inn på én uke. Klarer vi det? Ikke gå inn på en hel uke? Hadde jo vært utrolig spennende å se hvor mange av klikkene hennes som faktisk kommer fra folk her inne som ikke engang liker henne. Jeg skal hvertfall ikke gå inn på bloggen og håper flere følger med meg. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 3. januar 2015 #3870 Del Skrevet 3. januar 2015 Nei, bruker ikke å lese den heller så skal klare å holde meg unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 3. januar 2015 #3871 Del Skrevet 3. januar 2015 Siden hun oppdaterer bloggen så sjeldent (sammenlignet med tidligere), samt legger ut deler av nye innlegg på FB og Instagram, så burde dette være et nyttårsforsett man greit skulle kunne innfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 3. januar 2015 #3872 Del Skrevet 3. januar 2015 Siden hun oppdaterer bloggen så sjeldent (sammenlignet med tidligere), samt legger ut deler av nye innlegg på FB og Instagram, så burde dette være et nyttårsforsett man greit skulle kunne innfri. Samme her. Det er det eneste nyttårløftet jeg har gitt meg selv som jeg helt sikkert skal klare å overholde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2015 #3873 Del Skrevet 3. januar 2015 Kan vi bli ferdig med den der kjerringa nu da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 3. januar 2015 #3874 Del Skrevet 3. januar 2015 Så lenge denne tråden er aktiv kommer folk til å klikke seg inn på bloggen hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamalama Skrevet 3. januar 2015 #3875 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg har ikke klikket meg inn på bloggen de siste ukene, og skal holde meg for god til å gjøre det fremover også. De som liker henne må gjerne lese bloggen for min del, jeg er derimot kritisk til hele konseptet hennes og hun skal ikke få tjene penger på mine klikk ihvertfall. Håper flere som er kritiske til henne følger med meg, blir for dumt å kritisere henne samtidig som man bidrar med klikk og høyner lesertall (har gjort det selv før altså, men er jo lov å bli klokere med tiden?). 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 3. januar 2015 #3876 Del Skrevet 3. januar 2015 Kan vi bli ferdig med den der kjerringa nu da? Nei? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 3. januar 2015 #3877 Del Skrevet 3. januar 2015 Hjelper lite hva vi sier her tydeligvis. Moralen er at om man gjør noe moralsk forkastelig, så er man på toppen av blogglisten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 3. januar 2015 #3878 Del Skrevet 3. januar 2015 Hjelper lite hva vi sier her tydeligvis. Moralen er at om man gjør noe moralsk forkastelig, så er man på toppen av blogglisten igjen All PR er god PR tydeligvis, så skal ikke se vekk ifra at det har dunket ned noen nye sydenturer til henne i "postkassa" i løpet av julen - jeg mener, siden hun sikkert har hatt en "tøff jul og trenger et avbrekk".. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 3. januar 2015 #3879 Del Skrevet 3. januar 2015 SKal hun til syden igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 3. januar 2015 #3880 Del Skrevet 3. januar 2015 Ryddet for personangrep. Irrlys, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg