Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest bnanny

Tror heller ikke hun er så mye travlere enn andre småbarnsmødre her i landet, de fleste har en full jobb ved siden av, og har ikke anledning til å drive egenpleie eller trening i arbeidstiden, som hun har....

Endret av bnanny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et veldig fokus på trening fremover ser jeg. Skal vel leve opp til de redigerte bildene, nå som de er tatt med buksene nede.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de to der uttalt seg om saken eller lar de FF seile sin egen sjø?

Klikket meg inn på linken og leste noen kommentarer. Det var særlig èn dame som kommenterte heftig mot noen som mente FF ikke var noe godt forbilde. Ett argument var at FF ikke photoshoppet sin kropp, slik de gjorde i blader......Lurer hva den dama tenker nå da?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de to der uttalt seg om saken eller lar de FF seile sin egen sjø?

De har ikke kommet med noen uttalelser. Merkelig mtp at FF selv har sagt at en av oppgavene deres er mediehåndtering.

Virker Forøvrig som at det er mer kritiske kommentarer nå enn før... Vet ikke om dette er representativt, eller at hun bare godkjenner flere negative kommentarer nå...

Og nei, har ikke holdt meg unna bloggen...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jul og flere sydenturer. Tenk å jobbe slik da, reise til syden på jobb....ikke verst ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som hadde skjedd med lesertallet om ALLE fra KG bestemte seg for å ikke klikke seg inn på én uke. Klarer vi det? Ikke gå inn på en hel uke? Hadde jo vært utrolig spennende å se hvor mange av klikkene hennes som faktisk kommer fra folk her inne som ikke engang liker henne.

Jeg skal hvertfall ikke gå inn på bloggen og håper flere følger med meg.

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Siden hun oppdaterer bloggen så sjeldent (sammenlignet med tidligere), samt legger ut deler av nye innlegg på FB og Instagram, så burde dette være et nyttårsforsett man greit skulle kunne innfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden hun oppdaterer bloggen så sjeldent (sammenlignet med tidligere), samt legger ut deler av nye innlegg på FB og Instagram, så burde dette være et nyttårsforsett man greit skulle kunne innfri.

Samme her. :5:

Det er det eneste nyttårløftet jeg har gitt meg selv som jeg helt sikkert skal klare å overholde. :lol:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke klikket meg inn på bloggen de siste ukene, og skal holde meg for god til å gjøre det fremover også. De som liker henne må gjerne lese bloggen for min del, jeg er derimot kritisk til hele konseptet hennes og hun skal ikke få tjene penger på mine klikk ihvertfall. Håper flere som er kritiske til henne følger med meg, blir for dumt å kritisere henne samtidig som man bidrar med klikk og høyner lesertall (har gjort det selv før altså, men er jo lov å bli klokere med tiden?).

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Sobril

Hjelper lite hva vi sier her tydeligvis. Moralen er at om man gjør noe moralsk forkastelig, så er man på toppen av blogglisten igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper lite hva vi sier her tydeligvis. Moralen er at om man gjør noe moralsk forkastelig, så er man på toppen av blogglisten igjen :)

All PR er god PR tydeligvis, så skal ikke se vekk ifra at det har dunket ned noen nye sydenturer til henne i "postkassa" i løpet av julen - jeg mener, siden hun sikkert har hatt en "tøff jul og trenger et avbrekk"..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...