OppNedPåAlt Skrevet 7. februar 2017 #30481 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, Gregor Clegane skrev: Dette må være en av de kleineste videoene som er lagd av CBE. Hun snakker med babystemme og det er generelt veldig vondt å se på. Gulvet er for øvrig rasert så til de grader. Så nei, det er ikke fint. Oi, gulvet så ikke bra ut. Ser bare ujevnt ut. Synes egentlig ikke fargen passer så bra til veggene heller. Men smak og behag da. 17
MarianneE Skrevet 7. februar 2017 #30482 Skrevet 7. februar 2017 7 minutter siden, Louiah skrev: Nok et offerinnlegg fra CBE. Det begynner å nærme seg et antall nå. Trist å se at en forretningskvinne på 30 år oppfører seg sånn. Når hun presiserer at hun synes det er slitsomt med oppussing, to små barn og full jobb.... Full jobb? Really? 26
Oz- Skrevet 7. februar 2017 #30483 Skrevet 7. februar 2017 11 minutter siden, Louiah skrev: Nok et offerinnlegg fra CBE. Det begynner å nærme seg et antall nå. Trist å se at en forretningskvinne på 30 år oppfører seg sånn. Screenshot? 7
Gjest Zeitgeist Skrevet 7. februar 2017 #30484 Skrevet 7. februar 2017 1 minutt siden, Louiah skrev: Nok et offerinnlegg fra CBE. Det begynner å nærme seg et antall nå. Trist å se at en forretningskvinne på 30 år oppfører seg sånn. Vet ikke om jeg synes det er trist. Jeg heller mer mot pinlig. Bloggeren CBE skjønner åpenbart ikke at det blir noe virkelighetsfjernt når hun skriver om å bruke 45 minutter på å finne en genser eller to timer til morgenstellet, og samtidig klage over å ha sååå lite tid. Og dette kommer altså fra selvsamme blogger som har reklamert for og skrevet om alle listene hun fører og dermed velvillig gitt inntrykk av å være system og organisering personifisert. Pinligheten når også nye høyder når bloggeren CBE nok en gang hevder at det er leserne som misforstår. Den klagesangen begynner å bli noe vel utslitt. Samtidig bærer den et åpenbart vitne om at journalisten CBE hverken er i stand til å vurdere sine egne skriveferdigheter og følgelig formidlingsevne, ei heller i stand til å ta inn over seg den berettigede kritikken hun får.
Penny_Lane Skrevet 7. februar 2017 #30485 Skrevet 7. februar 2017 13 minutter siden, Louiah skrev: Nok et offerinnlegg fra CBE. Det begynner å nærme seg et antall nå. Trist å se at en forretningskvinne på 30 år oppfører seg sånn. Hvert avsnitt hadde det samme innholdet, bare formulert på litt forskjellige måter 😴 For de som ikke gidder inn å lese: ifølge CBE er det altså ikke meningen å klage over situasjonen. Meeen så begynner hun samtidig å klage over at hun får tilbakemeldinger på at leserne vil ha flere realistiske innlegg, og når de først får det så tolker de det som klaging. Skal ikke være lett. Så nå ble det tre avsnitt hvor hun klager over at hun ikke får klage 18
Gjest Bell Skrevet 7. februar 2017 #30486 Skrevet 7. februar 2017 Åh. Det å olje en flunkende ny parkett (sikkert av topp kvalitet også) så mørk! Jeg får vondt. Mørke gulv er veldig trendy akkurat nå og det er sånn sett "farlig" å kaste seg på og gjøre noe så drastisk mens trendene er på topp. For noen år siden skulle alt være hvitt. Jeg er den første til å innrømme at jeg lar meg prege veldig av tendenser og trender, selv om jeg ofte tror selv at smaken min kommer innenfra. Kremt. Jeg hadde sååå lyst på et hvitt gulv en tid tilbake og er sjeleglad for at vi ikke hadde planer om oppussing da. Nå kunne jeg aldri tenke meg å male det nydelige, gamle tregulvet vårt hvitt (ei heller olje det mørkere)! Jeg synes en god tommelfingerregel er å la hovedkomponenter, som for eksempel fliser, gulv og kjøkkeninnredning være originale/tidløse og heller følge trender og egen smaksutvikling ved å male vegger, bytte ut eller trekke om møbler, kjøpe nye tekstiler og pynt. Jeg merker meg at de som malte hele husene sine hvite og lysegrå nå er de samme som skal ha mørke gulv og mørke vegger. Folk som kanskje alltid ønsker at interiøret skal være oppdatert? Merker meg også at de mest stilsikre hjemmene (i mine øyne) jeg vet om er de som ikke endres like ofte. De som stoler på egen smak og bygger opp stilen sin gradvis. For at ikke innlegget mitt skal slettes som irrelevant, kan man jo spørre seg om valg av gulvet hos CBE preges sterkt av et press på å være aktuell for å trekke annonsører og lesere inn til bloggen. Altså, hvorfor i alle dager skulle man først fjerne flott gammel kvalitetsparkett, bytte til flunkende ny, flott fiskebeinsparkett og så olje den helt mørk? Hvis man ønsket mørkt gulv kunne man oljet det originale gulvet mørkt. Hvis man ønsket fiskebeinsparkett kunne man vel byttet ut og latt den være. Jeg kan ikke se noen annen grunn for disse valgene enn at huset skal se totalt #interiørtrend2017 ut. Kanskje er jeg surmaget og stygg nå, men ville bare diskutere dette litt.
Tahini Skrevet 7. februar 2017 #30487 Skrevet 7. februar 2017 Ja, da var hun i gang med å henge ut folk igjen. Herregud, det er pinlig lesning. 14
Inocybe Skrevet 7. februar 2017 #30488 Skrevet 7. februar 2017 17 minutter siden, Bell skrev: Åh. Det å olje en flunkende ny parkett (sikkert av topp kvalitet også) så mørk! Jeg får vondt. Mørke gulv er veldig trendy akkurat nå og det er sånn sett "farlig" å kaste seg på og gjøre noe så drastisk mens trendene er på topp. For noen år siden skulle alt være hvitt. Jeg er den første til å innrømme at jeg lar meg prege veldig av tendenser og trender, selv om jeg ofte tror selv at smaken min kommer innenfra. Kremt. Jeg hadde sååå lyst på et hvitt gulv en tid tilbake og er sjeleglad for at vi ikke hadde planer om oppussing da. Nå kunne jeg aldri tenke meg å male det nydelige, gamle tregulvet vårt hvitt (ei heller olje det mørkere)! Jeg synes en god tommelfingerregel er å la hovedkomponenter, som for eksempel fliser, gulv og kjøkkeninnredning være originale/tidløse og heller følge trender og egen smaksutvikling ved å male vegger, bytte ut eller trekke om møbler, kjøpe nye tekstiler og pynt. Jeg merker meg at de som malte hele husene sine hvite og lysegrå nå er de samme som skal ha mørke gulv og mørke vegger. Folk som kanskje alltid ønsker at interiøret skal være oppdatert? Merker meg også at de mest stilsikre hjemmene (i mine øyne) jeg vet om er de som ikke endres like ofte. De som stoler på egen smak og bygger opp stilen sin gradvis. For at ikke innlegget mitt skal slettes som irrelevant, kan man jo spørre seg om valg av gulvet hos CBE preges sterkt av et press på å være aktuell for å trekke annonsører og lesere inn til bloggen. Altså, hvorfor i alle dager skulle man først fjerne flott gammel kvalitetsparkett, bytte til flunkende ny, flott fiskebeinsparkett og så olje den helt mørk? Hvis man ønsket mørkt gulv kunne man oljet det originale gulvet mørkt. Hvis man ønsket fiskebeinsparkett kunne man vel byttet ut og latt den være. Jeg kan ikke se noen annen grunn for disse valgene enn at huset skal se totalt #interiørtrend2017 ut. Kanskje er jeg surmaget og stygg nå, men ville bare diskutere dette litt. Kan ikke si meg annet enn helt enig med deg. De som har virkelig god smak er så trygge på seg selv og smaken sin de ikke trenger å måtte følge hvert eneste moteblaff. Det gulvet her er bare tragisk. Jeg har en del designinteresserte i omgangskretsen min og jeg kan garantere at ingen av dem hadde mishandlet et gulv slik. Også enig i at det er et interessant spørsmål hvem hun egentlig pusser opp for? Henne selv og familien eller sponsorene? Slik hun framstiller det virker det til at det å være aktuell hos sponsorer betyr veldig mye. (Hva er det med den babystemmen? Hva er hun - 4 år?) 9
Gjest Rosetelys Skrevet 7. februar 2017 #30489 Skrevet 7. februar 2017 48 minutter siden, Bell skrev: Åh. Det å olje en flunkende ny parkett (sikkert av topp kvalitet også) så mørk! Jeg får vondt. Mørke gulv er veldig trendy akkurat nå og det er sånn sett "farlig" å kaste seg på og gjøre noe så drastisk mens trendene er på topp. For noen år siden skulle alt være hvitt. Jeg er den første til å innrømme at jeg lar meg prege veldig av tendenser og trender, selv om jeg ofte tror selv at smaken min kommer innenfra. Kremt. Jeg hadde sååå lyst på et hvitt gulv en tid tilbake og er sjeleglad for at vi ikke hadde planer om oppussing da. Nå kunne jeg aldri tenke meg å male det nydelige, gamle tregulvet vårt hvitt (ei heller olje det mørkere)! Jeg synes en god tommelfingerregel er å la hovedkomponenter, som for eksempel fliser, gulv og kjøkkeninnredning være originale/tidløse og heller følge trender og egen smaksutvikling ved å male vegger, bytte ut eller trekke om møbler, kjøpe nye tekstiler og pynt. Jeg merker meg at de som malte hele husene sine hvite og lysegrå nå er de samme som skal ha mørke gulv og mørke vegger. Folk som kanskje alltid ønsker at interiøret skal være oppdatert? Merker meg også at de mest stilsikre hjemmene (i mine øyne) jeg vet om er de som ikke endres like ofte. De som stoler på egen smak og bygger opp stilen sin gradvis. For at ikke innlegget mitt skal slettes som irrelevant, kan man jo spørre seg om valg av gulvet hos CBE preges sterkt av et press på å være aktuell for å trekke annonsører og lesere inn til bloggen. Altså, hvorfor i alle dager skulle man først fjerne flott gammel kvalitetsparkett, bytte til flunkende ny, flott fiskebeinsparkett og så olje den helt mørk? Hvis man ønsket mørkt gulv kunne man oljet det originale gulvet mørkt. Hvis man ønsket fiskebeinsparkett kunne man vel byttet ut og latt den være. Jeg kan ikke se noen annen grunn for disse valgene enn at huset skal se totalt #interiørtrend2017 ut. Kanskje er jeg surmaget og stygg nå, men ville bare diskutere dette litt. Jeg leser ikke bloggen hver dag, men var inne der for noen uker siden og da var det vel fiskebensparkett som lå der da de overtok? Mulig jeg tar feil, men jeg tror de har latt den originale fiskebensparketten ligge og har valgt å pusse og olje den.
Gjest Sirkustjukk Skrevet 7. februar 2017 #30490 Skrevet 7. februar 2017 Flaut og forutsigbart. Mulig hun føler det er overveldende men igjen dette er det mange kaller en helt normal hverdag. Og da kommer trening og skjønnhetsbehandlinger utenom arbeidstiden.
Missy1 Skrevet 7. februar 2017 #30491 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, OppNedPåAlt skrev: Oi, gulvet så ikke bra ut. Ser bare ujevnt ut. Synes egentlig ikke fargen passer så bra til veggene heller. Men smak og behag da. Enig i at det ser ujevnt ut ja. I tillegg er det sånn farge som sikkert hele tiden vil se skjoldete ut. Vil ikke tro gulvet var skittent på den videoen, men det ser skjoldete og ujevnt ut. Sikkert på grunn av fargen på gulvet kombinert med lyset utenfra. Mønsteret i gulvet er ikke så heldig når gulvet er så mørkt heller. ser mer ut som skader i gulvet nå som mønsteret ikke er fremtredende. Mulig det ser bedre ut i virkeligheten enn på bilder/film, men kan jo bare uttale meg med utgangspunkt i hva vi får sett. Selv er jeg ikke stort fan av å ha "gammeldags" stil i mitt eget hjem. Fiskebensparkett er ikke noe jeg hadde valgt til min stue. Men hadde jeg hatt valget mellom gulvet slik det opprinnelig var i cbe sin stue og slik det er nå, så ville jeg definitivt latt det være. Hadde jeg kjøpt det huset og valgt å endre gulvet så ville jeg heller lagt nytt gulv over det gamle (med tanke på hvor gammelt og godt bevart det originale gulvet var) 12
Keaton Skrevet 7. februar 2017 #30492 Skrevet 7. februar 2017 Godt hun husket annonselenkene til sutreinnlegget sitt. 👍 29
Miranda16 Skrevet 7. februar 2017 #30493 Skrevet 7. februar 2017 54 minutter siden, Inocybe skrev: Kan ikke si meg annet enn helt enig med deg. De som har virkelig god smak er så trygge på seg selv og smaken sin de ikke trenger å måtte følge hvert eneste moteblaff. Det gulvet her er bare tragisk. Jeg har en del designinteresserte i omgangskretsen min og jeg kan garantere at ingen av dem hadde mishandlet et gulv slik. Også enig i at det er et interessant spørsmål hvem hun egentlig pusser opp for? Henne selv og familien eller sponsorene? Slik hun framstiller det virker det til at det å være aktuell hos sponsorer betyr veldig mye. (Hva er det med den babystemmen? Hva er hun - 4 år?) Helt enig. Mye får man også gjennom morsmelken. Veggene ser forsåvidt greie ut, men tror det kan bli for mørkt med mindre naturlig lys. Blir spennende er når de får å¨plass møblene og "kunsten". Så de hadde plukket ut et sort vitrineskap...Tror det er 20 års siden jeg så det i et hus, men hvorfor den fargen når brystpanelet er hvitt? Kanskje blir jeg positivt overrasket når jeg ser resultatet? Så vi snakker om kontakt med virkeligheten. På Snap avslører hun at hun er en liten diva, men regner med man blir en smule selvopptatt med år i rampelyset 12
Gjest Gregor Clegane Skrevet 7. februar 2017 #30494 Skrevet 7. februar 2017 Kanskje hun burde tatt seg en tur til Halbred Bredal i Hurdal?
Gjest Bell Skrevet 7. februar 2017 #30495 Skrevet 7. februar 2017 1 time siden, Rosetelys skrev: Jeg leser ikke bloggen hver dag, men var inne der for noen uker siden og da var det vel fiskebensparkett som lå der da de overtok? Mulig jeg tar feil, men jeg tror de har latt den originale fiskebensparketten ligge og har valgt å pusse og olje den. OK. Mulig du har rett. Kanskje det var oppe de både skulle legge ny parkett og så olje den mørk...
Jenki Skrevet 7. februar 2017 #30496 Skrevet 7. februar 2017 24 minutter siden, Rosetelys skrev: Jeg leser ikke bloggen hver dag, men var inne der for noen uker siden og da var det vel fiskebensparkett som lå der da de overtok? Mulig jeg tar feil, men jeg tror de har latt den originale fiskebensparketten ligge og har valgt å pusse og olje den. Det har du helt rett i 1
MarianneE Skrevet 7. februar 2017 #30497 Skrevet 7. februar 2017 52 minutter siden, Kollontaj skrev: Godt hun husket annonselenkene til sutreinnlegget sitt. 👍 Enda godt det! 3
Gjest Bell Skrevet 7. februar 2017 #30498 Skrevet 7. februar 2017 51 minutter siden, Jenki skrev: Det har du helt rett i OK. Da tok jeg feil.
Vitulina Skrevet 7. februar 2017 #30499 Skrevet 7. februar 2017 (endret) Hvorfor må man pusse opp alt i en fei? Jeg fatter det ikke, var det ikke et hus til 8 mill? Det faller liksom ikke sammen med det første og det er ikke et rent oppussingsprosjekt heller. Jeg tror virkelig at den kvinnen hadde klappet sammen totalt etter en uke med normale krav og utfordringer. Vi jobbet, pusset opp SELV med fire barn, yngste hadde nettopp begynt i barnehagen. Kjenner meg ikke igjen et sekund i de "utfordringene" hun har Endret 7. februar 2017 av Vitulina 30
Ultiva Skrevet 7. februar 2017 Forfatter #30500 Skrevet 7. februar 2017 (endret) Veteranbloggeren beskriver hvordan hun og mannen ikke har tid til å male fordi de må prioritere å jobbe: https://imgur.com/gRE1Bbh Men mannen hennes er da vitterlig i foreldrepermisjon. Er det da smart av Berg Eriksen å legge ut om hvor mye han jobber med bloggen, både på dagtid og på kvelden? Endret 7. februar 2017 av Ultiva 32
Fremhevede innlegg