Gjest RompeRusk Skrevet 18. november 2014 #2421 Del Skrevet 18. november 2014 Finn en grov feil i bursdagsgaven til datteren! Rart hun ikke har sett det selv... Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 18. november 2014 #2422 Del Skrevet 18. november 2014 Hva da? Sikkert at det står 06. april eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest constance90 Skrevet 18. november 2014 #2423 Del Skrevet 18. november 2014 Hva da? Fødselsåret er feil. Den er kjip. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 18. november 2014 #2424 Del Skrevet 18. november 2014 Fødselsåret er feil. Den er kjip. Au da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 18. november 2014 #2425 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg syns stortsett det meste fra TM Design er kjempe fint -hver for seg. (Bortsett fra de speilbordene.) Men det blir litt overkill at alle møbler og alt stæsj i stua er derfra. Det ser jo ikke ut som stua dems lenger- men showrommet til TM Design Så kjedelig med trykkfeil i boken. Det har hun nok ikke sett. Men hun får garantert 34 kommentarernpå det alene..... De får sikkert en ny tilsendt rimelig kjapt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RamaLama Skrevet 18. november 2014 #2426 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Fødselsåret er feil. Den er kjip. måtte bare skrive alt på nytt nå.. Jeg tror det skal stå 2014 nettopp fordi det er datoen Nelia fyller ett år. Det står jo forklart i teksten under at boka handler om hennes første år. Endret 18. november 2014 av RamaLama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamalama Skrevet 18. november 2014 #2427 Del Skrevet 18. november 2014 måtte bare skrive alt på nytt nå.. Jeg tror det skal stå 2014 nettopp fordi det er datoen Nelia fyller ett år. Det står jo forklart i teksten under at boka handler om hennes første år. Nei, det var nok feil. Kjipt men fort gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 18. november 2014 #2428 Del Skrevet 18. november 2014 Ikke sant! Ikke en gang en enkel fotobok til dattera kan lages uten at det skal sponses og tynes kroner ut av det! Blir uvel av hele opplegget. Beklager Fruen, jeg har sponset deg med mine siste klikk. Synes det er litt rart at 1-årsgaven til datteren er en sponset gave... Hun skrev jo for ei stund siden at datteren skulle få ei fotobok av de til bursdagen sin, og nå har hun et sponset innlegg om boka/gaven. Sprøtt at t.o.m bursdagsgaver til sin egen datter skal være sponset. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 18. november 2014 #2429 Del Skrevet 18. november 2014 Ikke sant! Ikke en gang en enkel fotobok til dattera kan lages uten at det skal sponses og tynes kroner ut av det! Blir uvel av hele opplegget. Beklager Fruen, jeg har sponset deg med mine siste klikk. Det hele gir en skikkelig bismak i munnen..... når absolutt alt skal være sponset og tjene penger på så har det gått for langt. T.o.m tannbehandling får hun sponset, og nå også foreldrenes bursdagsgave til sitt eget barn. Greit nok at hun har gjort jobben, og sikkert holdt på i flere timer, med å legge inn bilder og fylle inn tekst i boken til datteren, men likevel så er det noe hun tjener på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 18. november 2014 #2430 Del Skrevet 18. november 2014 måtte bare skrive alt på nytt nå.. Jeg tror det skal stå 2014 nettopp fordi det er datoen Nelia fyller ett år. Det står jo forklart i teksten under at boka handler om hennes første år. Nei det er feil. Det er en som har kommentert det nå (sikkert den første av veldig mange) og da skriver hun at det er surt og hun skal prøve å fikse det eller bestille en ny. Virker ikke som hun hadde lagt merke til det før kommentaren kom. Skjønner at det er litt nedtur. Men boken ser fin ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 18. november 2014 #2431 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg syns stortsett det meste fra TM Design er kjempe fint -hver for seg. (Bortsett fra de speilbordene.) Men det blir litt overkill at alle møbler og alt stæsj i stua er derfra. Det ser jo ikke ut som stua dems lenger- men showrommet til TM Design Så kjedelig med trykkfeil i boken. Det har hun nok ikke sett. Men hun får garantert 34 kommentarernpå det alene..... De får sikkert en ny tilsendt rimelig kjapt Noe er nok fint, men jeg syns det meste er så alt for voldsomt og prangende. Slik som de gigantiske spisestuestolene som plutselig "alle" skal ha. For ikke å snakke om det speilbordet, og den grusomt glorete pulten. Min lille kusine på 6 er i den alderen der alt som glitrer og skinner er fint, hun hadde nok elsket den kontorpulten, men jeg skjønner ikke at voksne mennesker vil ha den i stua. Spesielt ikke kombinert med all verdens annen dilldall i samme glorete stil. Total overkill etter mitt syn. Får veldig "nyrik"-følelse av det. Folk som egentlig ikke har en spesielt sofistikert smak, men som plutselig har penger og derfor kjøper de tingene som ser dyrest ut. Og FOR noen priser. 2700kr for en helt vanlig sofapute, som ser ut som noe man kan finne på Indiska. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 18. november 2014 #2432 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Det blir jo smak og behag. Jeg liker veldig gode spisestuestolene. Syns de er pene og i tillegg ser de ut som de er gode å sitte i. Kunne også tenkt meg en litt mindre variant av den daybed'en (men jeg har ikke plass). Men da ville jeg valgt den i ett "vanlig matt stoff" og ikke i ett sånt blankt/skinnende velurstoff. Men kunne ikke tenke meg hverken glitterputer, den blanke kontorpulten eller sofabordet. Endret 18. november 2014 av *Emma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 18. november 2014 #2433 Del Skrevet 18. november 2014 Synes også de spisestustolene ser "staselige" ut, men alt for store og for prangende for min smak. Passer i større hus kanskje? Får ikke inntrykk av at huset i Siljan er så stort. Enig i at det har gått litt for langt med sponsingen, når bursdagsgaven til og med er sponsa. Huff. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SelinaKyle Skrevet 18. november 2014 #2434 Del Skrevet 18. november 2014 Hun som sier hun har lite reklame...det et reklame/annonse/ad-links i de tre siste innleggene hennes.. Hun som snakket om å ta bloggen til nye høyder, va mente hun egentlig med det? Synes den har blitt dårligere siste halve året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickandj Skrevet 18. november 2014 #2435 Del Skrevet 18. november 2014 Hun som sier hun har lite reklame...det et reklame/annonse/ad-links i de tre siste innleggene hennes.. Hun som snakket om å ta bloggen til nye høyder, va mente hun egentlig med det? Synes den har blitt dårligere siste halve året. Som om jeg skulle ha sagt det selv. Det mest irriterende med hun som blogger er at hun ved flere anledninger, etter at lesere har påpekt det, er at hun "BARE" har så så mange sponsede innlegg i uken Husker ikke hvor mange hun selv mener hun har, men det er langt færre en realiteten. Det er jaggu meg så mye fortjeneste i form av annonse, sponsede innlegg, adlinks etc hver eneste uke. At hun topper hele skiten med å TJENE penger på datterens gave er bare så sykt at jeg har ikke ord for det. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 18. november 2014 #2436 Del Skrevet 18. november 2014 Som om jeg skulle ha sagt det selv. Det mest irriterende med hun som blogger er at hun ved flere anledninger, etter at lesere har påpekt det, er at hun "BARE" har så så mange sponsede innlegg i uken Husker ikke hvor mange hun selv mener hun har, men det er langt færre en realiteten. Det er jaggu meg så mye fortjeneste i form av annonse, sponsede innlegg, adlinks etc hver eneste uke. At hun topper hele skiten med å TJENE penger på datterens gave er bare så sykt at jeg har ikke ord for det. Jeg er helt sikker på (og det har jeg sagt tidligere også) at når hun sier hun bare har 1 sponset innlegg i uken (eller hva det var hun sa) så mener hun innlegg av typen som hun nylig la ut for Fotoknudsen. Eller andre hvor hun typisk skriver om ett produkt og ikke noe annet. De innleggene som har adlinks eller andre former for nevning av sponsede produkter, anser hun ikke som sponsede innlegg. (Jeg vet ikke hvorfor hun ikke "teller disse" - kanskje fordi hun tjener penger på dem på en annen måte?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nickandj Skrevet 18. november 2014 #2437 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg er helt sikker på (og det har jeg sagt tidligere også) at når hun sier hun bare har 1 sponset innlegg i uken (eller hva det var hun sa) så mener hun innlegg av typen som hun nylig la ut for Fotoknudsen. Eller andre hvor hun typisk skriver om ett produkt og ikke noe annet. De innleggene som har adlinks eller andre former for nevning av sponsede produkter, anser hun ikke som sponsede innlegg. (Jeg vet ikke hvorfor hun ikke "teller disse" - kanskje fordi hun tjener penger på dem på en annen måte?) Det kan godt være at det er det hun legger i begrepet sponsing. Jeg bare synes det er helt feil, og at hun "lurer" unge og naive lesere på en kynisk måte når hun legger det fram sånn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 18. november 2014 #2438 Del Skrevet 18. november 2014 Annonser, sponset, annonser,sponset! Osv osv. Virkelig nye høyder nei på tide å sjekke ut flere andre blogger også. Gørr kjedelig synes jeg ff-bloggen har blitt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 18. november 2014 #2439 Del Skrevet 18. november 2014 Det kan godt være at det er det hun legger i begrepet sponsing. Jeg bare synes det er helt feil, og at hun "lurer" unge og naive lesere på en kynisk måte når hun legger det fram sånn. Enig i det, men jeg tror det er derfor hun står så bastant på sitt når folk anklager henne for å ha Spons i hvert innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detnytter Skrevet 18. november 2014 #2440 Del Skrevet 18. november 2014 La oss liste opp noen av årsakene til at FF og bloggen diskuteres: - manglende forretningsmoral, eksempler på dette er å la være å merke annonseinnlegg eller 'glemme' det og gjøre det noen dager etterpå, lure mindreårige til å kjøpe juggelsmykker til flere tusen kroner, sende ut prisliste til forlag for bokomtaler, ha skjult reklame i innleggene - manglende folkeskikk, eksempler på dette er måten disse to svarer i eget og andres kommentarfelt, oppsøke folk på FB og sende hetsmeldinger, oute folk som kommenterer i bloggen, kalle navngitte journalister skjellsord - gjentatte løgner, eksempelvis FFs løgn om karakteren hun fikk i 1. avdeling juss, lyve om karakterer på videregående, lyve om å ha drevet en pro-ana-blogg før sin nåværende blogg, lyve om å ha brukt restylane og hevde det skyldes leppestiften hun reklamerer for, pluss en rekke andre små og store løgner - et fokus på mat, kropp og vekt som er noe ekstremt mtp lesergruppen og FFs fortid som anorektiker, absolutt null ydmykhet ifht dette og påstander om at FFs blogg har hjulpet mange lesere ut av spiseforstyrrelsene sine (...), et stadig mas om små størrelser i klær, smal midje og dårlig samvittighet hvis man av en eller annen grunn ikke har løpt en mil den aktuelle dagen - et vanvittig fokus på forbruk og materiell lykke 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg