Keaton Skrevet 30. desember 2015 #21301 Skrevet 30. desember 2015 Det siste innlegget synes jeg bare er trist. Virkelig. Vi burde slutte å skrive i denne tråden, den bloggen føler jeg det er liten vits i å diskutere videre, faktisk. Nesten så jeg lurer på om de tuller, hvordan kan man klare å bløffe og lyve så mye, det ligger jo beviser her i tråden. 26
Gjest Skrevet 30. desember 2015 #21302 Skrevet 30. desember 2015 2 timer siden, Milio skrev: Hvis CBE skal innføre strengere sensur i kommentarfeltet, så burde hun bare stenge det helt. Hun kan jo ikke stenge det, halvparten av leserene kommer bare for kommentarene
Trosten Skrevet 30. desember 2015 #21303 Skrevet 30. desember 2015 Smørkaffen og nyttårspynten genererte visst ikke nok klikk. 13
troikaen Skrevet 30. desember 2015 #21304 Skrevet 30. desember 2015 34 minutter siden, MiniMjau skrev: Romjula er trøblete i år igjen for Siljan-gjengen. Og managementet er på ferie mens det "stormer" litt. Alt som normalt. 9
loffen Skrevet 30. desember 2015 #21305 Skrevet 30. desember 2015 14 minutter siden, Francis skrev: Det siste innlegget synes jeg bare er trist. Virkelig. Vi burde slutte å skrive i denne tråden, den bloggen føler jeg det er liten vits i å diskutere videre, faktisk. Nesten så jeg lurer på om de tuller, hvordan kan man klare å bløffe og lyve så mye, det ligger jo beviser her i tråden. Enig. Vi burde bare la den bloggen forbigå i stillhet. De har virkelig blitt en parodi på seg selv. For barnet sin del er det kanskje det beste også. Så får hun vokse opp uten at halve Norge ser det. 17
Gjest Bergensia Skrevet 30. desember 2015 #21306 Skrevet 30. desember 2015 Er det bare meg eller er dette andre gangen hun skriver et slikt "kjefte på kritikerne" når hun ikke fikk helt den forventede reaksjonen/tilbakemeldingene på et innlegg? F.eks etter innlegget når barnet ble sykt og hun skrev at de likevel dro ut, da kom pekefingeren til mammapolitiet.
neiognei Skrevet 30. desember 2015 #21307 Skrevet 30. desember 2015 Dette kjeftegreiene hun har begynt med skjønner jeg ingenting av.. Skjønner ikke hensikten. 14
neiognei Skrevet 30. desember 2015 #21308 Skrevet 30. desember 2015 (endret) Hun virker ufattelig nærtakende om dagen. F.eks eksempelet med Hanne. Hun legger jo ord i munnen på henne, om at hun mener ditt og datt, fordi at hun skriver at DE prioriterer annerledes i deres familie. Spår at slutten på bloggen nærmer seg med stormskritt. Det kan ikke være verdt det, når man tydeligvis tar til seg alt, på den måten. Endret 30. desember 2015 av neiognei 15
SusieDerkins Skrevet 30. desember 2015 #21309 Skrevet 30. desember 2015 24 minutter siden, Trosten skrev: Smørkaffen og nyttårspynten genererte visst ikke nok klikk. Tydeligvis ikke! Jeg foreslår at vi alle blir enige om å ikke ta det agnet som det stakkars meg-innlegget egentlig er. 11
Trosten Skrevet 30. desember 2015 #21310 Skrevet 30. desember 2015 5 minutter siden, Bergensia skrev: Er det bare meg eller er dette andre gangen hun skriver et slikt "kjefte på kritikerne" når hun ikke fikk helt den forventede reaksjonen/tilbakemeldingene på et innlegg? F.eks etter innlegget når barnet ble sykt og hun skrev at de likevel dro ut, da kom pekefingeren til mammapolitiet. Er det ikke blitt mer eller mindre standard prosedyre blant flere bloggere? Rannveig, Anna mfl. kjefter på leserne med jevne mellomrom. Det skaper blest og drar klikk. 5
pøbelsara Skrevet 30. desember 2015 #21311 Skrevet 30. desember 2015 (endret) Det er jo veldig ironisk da, at de kjefter på leserne sine. De samme leserne som genererer klikk. Og det kan godt hende at an kritisk leser kjøper mye mer treningstøy fra GetInspired enn en nesegrus beundrer. Hvilke klikk som genererer inntekter til annonsørene, er det ikke godt å vite - jeg handler for eksempel mye hos GI og jeg skriver kritiske innlegg i denne tråden. Jeg synes det er rart at de ikke reflekterer over hva klikkene på bloggen er verdt, for det er jo faktisk ikke automatisk slik at de som liker alt som står i bloggen har de mest verdifulle klikkene. Og det synes jeg det er rart at bloggere ikke tenker mer over. Og med det mener jeg at de burde slutte å polarisere så veldig mellom oss og dem. Eller mellom de snille og de "slemme". Fordi alle de rundt 50 000 som klikker seg inn på bloggen er verdt noe for dem som betaler lønna til herr og fru fotballfrue - og det burde de faktisk ha et noe mer bevisst forhold til. Hvis de ønsker å fortsette med det de driver med, da. Endret 30. desember 2015 av pøbelsara 10
pøbelsara Skrevet 30. desember 2015 #21312 Skrevet 30. desember 2015 47 minutter siden, Francis skrev: Det siste innlegget synes jeg bare er trist. Virkelig. Vi burde slutte å skrive i denne tråden, den bloggen føler jeg det er liten vits i å diskutere videre, faktisk. Nesten så jeg lurer på om de tuller, hvordan kan man klare å bløffe og lyve så mye, det ligger jo beviser her i tråden. Jeg er enig i dette. Jeg synes det blir som å se en bilulykke i sakte film. Det er jo helt utrolig at det går an å vrenge på sannheten slik de gjør og faktisk tro at slik ser verden ut. Jeg må se om jeg kan slutte å lese den bloggen. 10
pøbelsara Skrevet 30. desember 2015 #21313 Skrevet 30. desember 2015 Smørkaffen er forøvrig utover hele internettet som den geniale nye måten å gå ned i vekt på. 3
Gjest Asti Skrevet 30. desember 2015 #21314 Skrevet 30. desember 2015 14 minutter siden, Trosten skrev: Er det ikke blitt mer eller mindre standard prosedyre blant flere bloggere? Rannveig, Anna mfl. kjefter på leserne med jevne mellomrom. Det skaper blest og drar klikk. Jo, og de bør snart tenke over at det er ikke lenge før folk begynner å le eller sukke oppgitt o.l. av slikt. Her misbruker CBE "makten" sin ved å "rope høyere og høyere" om hvor urettferdig hun blir behandlet. Om ikke lenge er det ingen som gidder å lytte til slikt. Heldigvis.
SusieDerkins Skrevet 30. desember 2015 #21315 Skrevet 30. desember 2015 5 minutter siden, pøbelsara skrev: Smørkaffen er forøvrig utover hele internettet som den geniale nye måten å gå ned i vekt på. Jeg sier meg for en gangs skyld enig med herr Eriksen: Fnys! 4
pøbelsara Skrevet 31. desember 2015 #21316 Skrevet 31. desember 2015 2 minutter siden, Amafalathiel skrev: Jeg sier meg for en gangs skyld enig med herr Eriksen: Fnys! Seriøst? Kaffe, smør og kokosolje - what's not to like? bring it on! I følge oppfinneren booster du stoffskiftet skikkelig hvis du erstatter frokosten med en sånn bulletproof kaffeshot på morgenkvisten. (Jeg er så gammel at jeg vagt husker oppstyret med askeavkok. Noe sier meg at denne skuddsikre kaffen er i samme kategori.) 8
Milio Skrevet 31. desember 2015 #21317 Skrevet 31. desember 2015 40 minutter siden, neiognei skrev: Hun virker ufattelig nærtakende om dagen. F.eks eksempelet med Hanne. Hun legger jo ord i munnen på henne, om at hun mener ditt og datt, fordi at hun skriver at DE prioriterer annerledes i deres familie. Spår at slutten på bloggen nærmer seg med stormskritt. Det kan ikke være verdt det, når man tydeligvis tar til seg alt, på den måten. Jeg er enig. Tenker det er vel på tide at CBE finner noe nytt å gjøre enn bloggen. Spesielt hvis den er så ødeleggende som hun skal ha det til. 5
LilleSnupp Skrevet 31. desember 2015 #21318 Skrevet 31. desember 2015 Kjære søte lille Caroline. Hva skal man si? Hvor skal man begynne? Du vet at de som heier på deg i kommentarfeltet kjenner deg lite lite som de som kritiserer deg? De kjenner deg ikke og har derfor ingen grunnlag til å skryte av hvor fantastisk, flott, osv osv du er. Beklager altså å break the news for deg.. 41
neiognei Skrevet 31. desember 2015 #21319 Skrevet 31. desember 2015 33 minutter siden, pøbelsara skrev: Seriøst? Kaffe, smør og kokosolje - what's not to like? bring it on! I følge oppfinneren booster du stoffskiftet skikkelig hvis du erstatter frokosten med en sånn bulletproof kaffeshot på morgenkvisten. (Jeg er så gammel at jeg vagt husker oppstyret med askeavkok. Noe sier meg at denne skuddsikre kaffen er i samme kategori.) At man får i seg ca 200 kalorier ekstra betyr ingenting. Boosten er så signifikant at den spiser opp de 200 kaloriene i løpet av 5 minutter. 4
Cavatina Skrevet 31. desember 2015 #21320 Skrevet 31. desember 2015 (endret) 50 minutter siden, pøbelsara skrev: Smørkaffen er forøvrig utover hele internettet som den geniale nye måten å gå ned i vekt på. " Daily Mail skriver at personer som drikker smørkaffe for første gang, gjerne opplever kvalme og diaré. " En til, fra januar i år. Hva skal man med bloggen til Treasures når man har google? Endret 31. desember 2015 av Cornucopia 3
Fremhevede innlegg