Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest BearMama
2 timer siden, MorUgle skrev:

Dette er ikke en barneporsjon engang. For fugleunger kanskje...

Ser utvsom innlegget er blitt sletta.

Er der enda...8(!) fries 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser CBE savner engasjement i kommentarfeltet da de atter en gang legger ut en "porsjon" med mat som folk kan reagere på. 😅

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Liver skrev:

Ser CBE savner engasjement i kommentarfeltet da de atter en gang legger ut en "porsjon" med mat som folk kan reagere på. 😅

Tror du har helt rett. CBE.no trenger sårt klikk og oppmerksomhet så nå prøver de seg på alle triksene som har fungert så bra tidligere. 😴 Greia er bare at CBE.no ikke fenger lengre. Folk er lei. 

Vedder på at om noen bemerker den minimale størrelsen på porsjonen får vi raskt en lengre utredning med antall kalorier fordelt på forskjellige næringskilder.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Liver skrev:

det er bare det at vi gidder ikke lenger. Etter måneder der det eneste som er sikkert er at kommentaren din IKKE blir publisert, så gidder ihvertfall ikke jeg og gå inn og hjelpe til med å få opp temperaturen der....

Ute og går med LV-veska er hun og. Håper hun på en repetisjon av debatten her i går, men i kommentarfeltet?

gidder bare ikke

Endret av MissLucy
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen som allerede har klikket innom bloggen legge ut et bilde av denne famøse middagsporsjonen? Jeg gidder ikke gi ytterligere klikk

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cissacissa skrev:

Kan noen som allerede har klikket innom bloggen legge ut et bilde av denne famøse middagsporsjonen? Jeg gidder ikke gi ytterligere klikk

Det er ikke en porsjon. Det er bare en illustrasjon #lekermedspråket

Jeg noterer meg at Lill er satt på saken...

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BearMama
2 timer siden, Inocybe skrev:

Tror du har helt rett. CBE.no trenger sårt klikk og oppmerksomhet så nå prøver de seg på alle triksene som har fungert så bra tidligere. 😴 Greia er bare at CBE.no ikke fenger lengre. Folk er lei. 

Vedder på at om noen bemerker den minimale størrelsen på porsjonen får vi raskt en lengre utredning med antall kalorier fordelt på forskjellige næringskilder.

Og; det er LOV å forsyne seg 2(!) ganger 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting.

Hvilken TS har nevnt noe om hat? 

Har to tråder blitt slått sammen her, uten at det er opplyst om?

Det er flere av siste siders innlegg som ikke gir helt mening når man leser tråden. Kattenerborte er sitert, men nevner ikke hat. :klo: 

Ps.TS i denne tråden skriver jo .. fortsetter der den forrige slapp. ?

Endret av loffen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bloggens siste reklameinnlegg for netfit så er magen nærmest nøttebrun og så duset ut og skyggelagt at man skulle tro det var dugg på kameralinsen. Ser man på den langt mer bleke og teksturerte hånden derimot, så skjønner man jo hvor ihjelredigert magen er. På det siste middagsbildet så syns jeg maten ser nokså udelikat ut; spesielt laksen og den smått størknende sausen med tydelige rester av smeltet smør. Når CBE da avslører i neste innlegg at arbeidsdagen besto av kontorarbeid i to små timer før hun tilbrakte resten av dagen med kafébesøk og å shoppe taklamper, så lurer man jo på om bedriften burde prioritere arbeidstiden sin ganske så mye bedre. Jeg husker godt natur-dronebildene som var så overredigerte at alle bilene var hvite og turkise.

Hvis de ønsker å være på topp hva gjelder bildekvalitet (noe de virkelig bør være da de er Norges eneste kommersielle hverdagsblogg med fulltidsansatt fotograf), så må de dra nesa ut av navelen og tenke på kursing, videreutvikling og på å faktisk bruke arbeidsdagene på arbeid. Hvert fall ikke å kalle dagene hektiske når de bruker dem på alt annet enn jobb (jamfør Bloggerne som viser både middagslaging og kjærestetrening midt i beste arbeidstid).

Endret av Ultiva
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

Nå skjønner jeg ingenting.

Hvilken TS har nevnt noe om hat? 

Har to tråder blitt slått sammen her, uten at det er opplyst om?

Det er flere av siste siders innlegg som ikke gir helt mening når man leser tråden. Kattenerborte er sitert, men nevner ikke hat. :klo: 

Ps.TS i denne tråden skriver jo .. fortsetter der den forrige slapp. ?

To tråder ble slått sammen, det var en ny der ts spurte hvorfor folk hatet CBE så mye. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Liver skrev:

Tviler ikke!

Ikke akkurat et sjakktrekk hvis hun vil at det nye treningsprosjektet skal virke troverdig. De fleste som er interesserte i å trene vet at nok mat er alfa omega for å lykkes. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kristanna skrev:

Tviler ikke!

Ikke akkurat et sjakktrekk hvis hun vil at det nye treningsprosjektet skal virke troverdig. De fleste som er interesserte i å trene vet at nok mat er alfa omega for å lykkes. 

Helt rett. Den tallerken burde vært dekket med grønnsakene vist man er så glad i trening som hun sier hun er. Kroppen må ha drivstoff for å få gode resultater. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Rubella skrev:

Det nekter jeg faktisk å tro på før jeg får se bevis! :P

Han uttalte at alkoholloven var dum 😂😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Pås skrev:

Hater henne selvsagt ikke, men jeg synes hun er VELDIG irriterende! Hun snakker så mye om hvor travelt hun har det, så ser vi på tv at hun og mannen sitter i timesvis og lager pinjata til datterens bursdag, hvor travelt har hun det egentlig da? En annen ting som irriterer meg er måten hun snakker på i bloggerne: hun snakker til seerne som om hun er programleder i barne-tv, veldig ovenifra og ned! Hun irriterer meg bare, rett og slett!

Pluss hun har all verdens tid! Mannen følger til og fra barnehagen så hun kan sminke og ordne seg og forsøke å være klar til dagens shoot, uten at det virker som hun noen gang klarer å være klar. LKE «mobber» henne for dette med bruk av tida. Er vel derfor hun «mobber» tilbake når han spiser boller eller «klarer» å kjøpe feil mat. Litt av et radarpar de to. Passer meget godt sammen hvertfall. Håper de fortsetter å holde sammen når bloggbobla sprekker. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar skamløst i mot ros og kommentarer på instagram for sin flotte, redigerte, filterpålagte, sminkebelagte mage. Det er ikke naturlig å ha slike muskler om man står helt vanlig, så godt trent er hun ikke. Hun HAR jo fin kropp, trist at den naturlige flotte heller ikke skal være bra nok. 

Ryddet for sitat av slettet innlegg. Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Liver skrev:

Helt rett. Den tallerken burde vært dekket med grønnsakene vist man er så glad i trening som hun sier hun er. Kroppen må ha drivstoff for å få gode resultater. 

Drivstoff slik man finner i Nutrilett? 

:ironi:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke noen fotoekspert, men ved å zoome inn på bildet, ser det ut som at magemusklene er sminket i redigeringsprogram i ettertid. Andre skygger på bildet ser ikke ut som malt på med pensel. Ergo kan hun svare nei på at hun ikke har sminket magen sin i kommentarfeltet, i betydningens strengeste forstand. Sminket i photoshop, ja, men det var jo ikke det kommentaren spurte om.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Pås skrev:

Hater henne selvsagt ikke, men jeg synes hun er VELDIG irriterende! Hun snakker så mye om hvor travelt hun har det, så ser vi på tv at hun og mannen sitter i timesvis og lager pinjata til datterens bursdag, hvor travelt har hun det egentlig da? En annen ting som irriterer meg er måten hun snakker på i bloggerne: hun snakker til seerne som om hun er programleder i barne-tv, veldig ovenifra og ned! Hun irriterer meg bare, rett og slett!

Hvorfor følger du bloggen hennes da? Kun for å snakke dritt om henne her inne?

Endret av Tears in heaven
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kropp

Endret av Perelandra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun e godt trent,ikke glem det

Endret av Perelandra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...