pøbelsara Skrevet 23. januar 2019 #64681 Del Skrevet 23. januar 2019 3 minutter siden, Pusle skrev: Såvidt jeg har fått med meg har nå CBE også hatt sin naturlige utvikling med flytting, studier, jobb og barn. Jobbhverdagen hennes skiller seg riktignok fra mange andre sin, og jeg tror personlig at det er et tap å gå glipp av det å ha kolleger og alle fordeler knyttet til det å dra ut av huset og på jobb hver dag. Det kan jo være derfor hun iblant tilsynelatende har lite å skrive om utenom det som dreier seg om sitt Skjønner godt at hun er usikker og ukomforta eller på teateret men syns det er kult at hun gjør det, sunt å gå utenfor komfortsonen! veldig bra å gå utenfor komfortsonen, det er jeg helt enig i. Og sikkert veldig bra for CBE å rive med noe som ikke bare handler om henne- det må være en merkelig hverdag å leve av å beskrive utvalgte deler av hverdagen sin i detalj slik som hun gjør Man må jo bli helt sykt selvsentrert når ALT handler om en selv hele tiden. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 23. januar 2019 #64682 Del Skrevet 23. januar 2019 Enig i at teaterdeltagelse sikkert er både berikende og artig for CBE. Håper hun fortsetter etter at Bloggerne er over. Iscenesettelsen rundt bursdagen som bloggvennlig hendelse blir veldig tydelig når paret snakker om pinataen og CBE forteller at de slår to fluer i en smekk fordi de skal lage video av prosessen. Fire voksne mennesker i sving for å ordne til bursdagen, det fremsto med ett mindre slitsomt enn det så ut på bloggen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BearMama Skrevet 23. januar 2019 #64683 Del Skrevet 23. januar 2019 Dagens middag...er det barneporsjonen? *følermegsultenavåsepåbittelilleporsjonenettesteinhardtreningsøkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kattenerborte Skrevet 23. januar 2019 #64684 Del Skrevet 23. januar 2019 Lurer på hvorfor det er så mange her inne som har så mye i mot CBE? Er det sjalusi eller hva? 😘 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oblt Skrevet 23. januar 2019 #64685 Del Skrevet 23. januar 2019 Jeg har aldri hatet CBE. Derimot har jeg stilt meg undrende og kritisk til driften av, og vært uenig i de etiske og juridiske vurderingene som er tatt i virksomheten. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 23. januar 2019 #64686 Del Skrevet 23. januar 2019 (endret) Nok engang bruk av barna i bloggen🤬🤬🤬 Endret 23. januar 2019 av MorUgle 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 23. januar 2019 #64687 Del Skrevet 23. januar 2019 (endret) 4 timer siden, BearMama skrev: Dagens middag...er det barneporsjonen? *følermegsultenavåsepåbittelilleporsjonenettesteinhardtreningsøkt Dette er ikke en barneporsjon engang. For fugleunger kanskje... Hun skjønnerikke hvilke signaler hun sender ut ved å kegge ut bilder av så små posjoner... 🤬🤬🤬 Endret 23. januar 2019 av MorUgle 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 23. januar 2019 #64688 Del Skrevet 23. januar 2019 Hate? Har aldri følt noe hat ovenfor CBE. Er derimot enig med @oblt over her. Og sjalusi, på hva da? Haha! Hadde ikke takla å leve i ei så navlebeskuende boble. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 23. januar 2019 #64689 Del Skrevet 23. januar 2019 15 minutter siden, kattenerborte skrev: Lurer på hvorfor det er så mange her inne som har så mye i mot CBE? Er det sjalusi eller hva? 😘 Utdyp hva du mener med hat og sjalusi! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 23. januar 2019 #64690 Del Skrevet 23. januar 2019 3 minutter siden, Rubella skrev: Hate? Har aldri følt noe hat ovenfor CBE. Er derimot enig med @oblt over her. Og sjalusi, på hva da? Haha! Hadde ikke takla å leve i ei så navlebeskuende boble. Lars K. Eriksen ytret at alkoholloven var misunnelig etter en rekke med lovbrudd begått av ekteparet. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.Helene Hare Skrevet 23. januar 2019 #64691 Del Skrevet 23. januar 2019 Sjalusi skyldes ofte at den andre har noe du ønsker. Jeg ville aldri byttet liv med CBE om jeg kunne. Aldri. Og hate henne er umulig - jeg kjenner henne ikke. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 23. januar 2019 #64692 Del Skrevet 23. januar 2019 Jeg hater ikke CBE. Kjenner henne ikke. Men jeg synes måten den damen driver businessen sin på er uredelig. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørøye Skrevet 23. januar 2019 #64693 Del Skrevet 23. januar 2019 2 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Lars K. Eriksen ytret at alkoholloven var misunnelig etter en rekke med lovbrudd begått av ekteparet. At det var? Alkoholloven misunnelig? Det må være en overdrivelse vel. Har han virkelig sagt det?🙈😂 Og som svar til ts, jeg verken hater eller er sjalu på CBE. Men jeg skjønner at det er underholdning for mange, på godt og vondt. Jeg har ingenting imot fruen som person, men det er så mye som skurrer i den bedriften. Fint at man kan diskutere dette på en nogenlunde «nøytral» arena. Eller.. nøytral og nøytral fru Blom🤔 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 23. januar 2019 #64694 Del Skrevet 23. januar 2019 15 minutter siden, Snaskesnusken skrev: Lars K. Eriksen ytret at alkoholloven var misunnelig etter en rekke med lovbrudd begått av ekteparet. Det nekter jeg faktisk å tro på før jeg får se bevis! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 23. januar 2019 #64695 Del Skrevet 23. januar 2019 6 minutter siden, Smørøye skrev: At det var? Alkoholloven misunnelig? Det må være en overdrivelse vel. Har han virkelig sagt det?🙈😂 Og som svar til ts, jeg verken hater eller er sjalu på CBE. Men jeg skjønner at det er underholdning for mange, på godt og vondt. Jeg har ingenting imot fruen som person, men det er så mye som skurrer i den bedriften. Fint at man kan diskutere dette på en nogenlunde «nøytral» arena. Eller.. nøytral og nøytral fru Blom🤔 Han skyldte på lovverket ja da de fikk smekk på fingeren etter flere brudd på alkoholloven. Eriksen har også hevdet at saklig kritikk er hetsing. Hvordan slike mennesker kan drifte en forretning er bare helt utrolig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 23. januar 2019 #64696 Del Skrevet 23. januar 2019 9 minutter siden, Rubella skrev: Det nekter jeg faktisk å tro på før jeg får se bevis! I artikkelen sier han ikke rett ut at alkoholloven er sjalu men tåpelig.. https://www.vg.no/rampelys/i/WVkB2/lars-kristian-eriksen-tar-kona-i-forsvar 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 23. januar 2019 #64697 Del Skrevet 23. januar 2019 Hater henne selvsagt ikke, men jeg synes hun er VELDIG irriterende! Hun snakker så mye om hvor travelt hun har det, så ser vi på tv at hun og mannen sitter i timesvis og lager pinjata til datterens bursdag, hvor travelt har hun det egentlig da? En annen ting som irriterer meg er måten hun snakker på i bloggerne: hun snakker til seerne som om hun er programleder i barne-tv, veldig ovenifra og ned! Hun irriterer meg bare, rett og slett! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 23. januar 2019 #64698 Del Skrevet 23. januar 2019 Definer hate? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 23. januar 2019 #64699 Del Skrevet 23. januar 2019 Var jo det folk trodde. At denne teatergreia "bare for meg selv", kom til å skje med både mann, kamera og Bloggerne på slep. Not so surprised… Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 23. januar 2019 #64700 Del Skrevet 23. januar 2019 Ts, å kritisere er ikke det samme som å hate, greit å lære seg forskjellen. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg