frk.Helene Hare Skrevet 22. januar 2019 #64661 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) 32 minutter siden, Hoppelopp skrev: I dag er det andre trenings bloggere som fenger mer, som f.eks funkygine, hun utståler treningsglede, viser variasjon og har utdannelse innen trening. Å ja - Funky sine små treningssnutter holder en kvalitet som CBE aldri kan oppnå. Funky utfører øvelser korrekt, og gjør det enkelt og inspirerende selv for dummies som meg. Dessuten tør hun å vise seg frem også når hun ikke er i toppform. Elsket bildet der hun viste frem en nøttebrun, fin og bløt postpartum-mage. Fysikken hennes ellers er så uoppnåelig for meg, at det var godt å se henne "uperfekt". Endret 22. januar 2019 av frk.Helene Hare 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 22. januar 2019 #64662 Del Skrevet 22. januar 2019 9 minutter siden, Viking-girl skrev: Tilføyelse: hun har også minst to Mulberry vesker, den ene er prikk lik min og koster ca 13500,- hva den andre brune koster antar jeg ca 22 tusen. Jepp, sant. Og noen svarte Loboutin-sko - de er helt fryktelig vonde å gå i. men fine å se på. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 22. januar 2019 #64663 Del Skrevet 22. januar 2019 1 minutt siden, pøbelsara skrev: Jepp, sant. Og noen svarte Loboutin-sko - de er helt fryktelig vonde å gå i. men fine å se på. Sko som er best å sitte i. Sittesko som jeg kaller det når jeg har altfor høye sko med meg i selskapet 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 22. januar 2019 #64664 Del Skrevet 22. januar 2019 Akkurat den teateroppsettingen og skribleriene om gamle talenter og erfaringer er nok fyllstoff til bloggen. Bloggeieren klarer jo ikke engang å spille seg selv i Bloggerne. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 22. januar 2019 Populært innlegg #64665 Del Skrevet 22. januar 2019 Eldre folk snakker mye om minner fra barndom og oppvekst, de mimrer. CBE gjør det samme, nesten uansett hva hun skal skrive om: skitur, ferie, skøyter, høytider, hytta, filmkveld osv. Greit nok at det er for å skape narrativ og øke følelsen av nærhet og likhet melllm henne og leseren (som igjen skal gi henne god etos og godt salg), men jeg synes det er ganske merkelig - og litt trist hvis det er tilfelle at hun faktisk mimrer så mye. Vi andre har nok med å snakke om hva vi opplever på jobb og ellers, lite om hvordan alle situasjoner vi er i kan relateres til barndommen. Slik er det iallfall i min omgangskrets og blant kolleger. Legger til at jeg har observert endel hjernedøde og intetsigende samtaler mellom paret Eriksen i Bloggerne, dermed trekker jeg konklusjonen at å være blogger på heltid ikke utvikler verken det ene eller det andre. Man fremstår faktisk litt lavt på modenhetsskalaen. Lurer på om det er meningen å fremstå slik, men for meg gjør det det. De har alt, men det er også alt de har, lett omskrevet av noe en klok fyr sa en gang. 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 22. januar 2019 #64666 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) 27 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Akkurat den teateroppsettingen og skribleriene om gamle talenter og erfaringer er nok fyllstoff til bloggen. Bloggeieren klarer jo ikke engang å spille seg selv i Bloggerne. Eg lurer litt på om enkelte bloggarar eigentleg veit kven dei sjølv er lenger, med eit liv som skal levas for å vera stoff til bloggen. Det må jo gjera noko med ein person over tid å vera så intens oppteken av seg sjølv og korleis ein framstår heile tida. Ikkje det at eg ikkje trur at til dømes CBE kan vera ein heilt annan på privaten enn på blogg, men det som har vore på Bloggerne til no har vore eit heller krampaktig forsøk på å vera folkeleg. Endret 22. januar 2019 av decker Skrivefeil 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. januar 2019 #64667 Del Skrevet 22. januar 2019 7 timer siden, Kollontaj skrev: Å kalle mannen din «dust» på riksdekkende TV, tja, han fremstår ikke mindre tøffel av det. Han vet i det minste å oppføre seg respektfullt mot henne på TV. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 22. januar 2019 #64668 Del Skrevet 22. januar 2019 6 minutter siden, loffen skrev: Han vet i det minste å oppføre seg respektfullt mot henne på TV. Ja, han fremstår hyggelig, mye mer likandes enn han fremstår ellers i media. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 22. januar 2019 #64669 Del Skrevet 22. januar 2019 Akkurat nå, Kollontaj skrev: Ja, han fremstår hyggelig, mye mer likandes enn han fremstår ellers i media. Er veldig enig i dette. Liker LKE av det jeg har sett han «live», i motsetning til i kommentarfelt etc. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 22. januar 2019 #64670 Del Skrevet 22. januar 2019 1 time siden, Kollontaj skrev: Eldre folk snakker mye om minner fra barndom og oppvekst, de mimrer. CBE gjør det samme, nesten uansett hva hun skal skrive om: skitur, ferie, skøyter, høytider, hytta, filmkveld osv. Greit nok at det er for å skape narrativ og øke følelsen av nærhet og likhet melllm henne og leseren (som igjen skal gi henne god etos og godt salg), men jeg synes det er ganske merkelig - og litt trist hvis det er tilfelle at hun faktisk mimrer så mye. Vi andre har nok med å snakke om hva vi opplever på jobb og ellers, lite om hvordan alle situasjoner vi er i kan relateres til barndommen. Slik er det iallfall i min omgangskrets og blant kolleger. Legger til at jeg har observert endel hjernedøde og intetsigende samtaler mellom paret Eriksen i Bloggerne, dermed trekker jeg konklusjonen at å være blogger på heltid ikke utvikler verken det ene eller det andre. Man fremstår faktisk litt lavt på modenhetsskalaen. Lurer på om det er meningen å fremstå slik, men for meg gjør det det. De har alt, men det er også alt de har, lett omskrevet av noe en klok fyr sa en gang. Veldig godt poeng. Jeg har en barndomsvenn som ikke har gjort noe etter ungdomskolen, foruten å få barn. Bor avsides til, har ikke lappen. Jeg orker ikke gå på besøk der lenger, for det eneste hun snakker om er ting som har skjedd i oppveksten. Har hun gjort noe utenom det vanlige, blir dette snakket i hel. Vi har ingenting til felles lenger, rett og slett fordi hun har vært hjemme de siste 20 årene, mens jeg har hatt min naturlige utvikling med flytting, studier, jobb, barn ovs. Sånn egentlig kan jeg se for meg at dette er litt av grunnen til at CBE er som hun er. Og for første gang fikk jeg faktisk litt vondt av henne. I kveldens bloggerne fremstår hun veldig usikker. Hun ser overhode ikke komfortabel ut på teaterøvingen og i samhandling med andre. Jo mer hun forteller at hun er i sitt rette element, jo mindre overbevist blir jeg. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 23. januar 2019 #64671 Del Skrevet 23. januar 2019 (endret) Igjen overrasker det meg hvor utilpass, usikker og affektert Caroline virker både foran kameraet og på scenen. Hvordan er det mulig etter å ha vært blogger i så mange år? For meg som tilskuer ser hun utrygg og lite naturlig ut i alle scenene i «Bloggerne». I tillegg med flere her så oppfatter også jeg Lars-Kristian som mer sympatisk enn antatt etter hans tidligere oppførsel på nettet, men for min del så er det nok i generell kontrast til kona hans som forøvrig fremstår omtrent som forventet. Endret 23. januar 2019 av Ovnsbakt Paprika 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shopaholic Skrevet 23. januar 2019 #64672 Del Skrevet 23. januar 2019 Hvordan kan hun si at teatergreiene kun er for henne, når hun inviterer med hele Norge (inkludert mannen) via Bloggerne? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emilie112 Skrevet 23. januar 2019 #64673 Del Skrevet 23. januar 2019 Har sett treningsprogrammet på den nye siden deres og kan ikke annet en å riste på hodet. Motivasjon til trening å se noen gjøre øvelsene i rask film, med lang på lang med sminke ,for små klær og bar mage? Uten en svettedråpe eller noe annet som tyder på at hun har gjort mer en en repetisjon av øvelsene selv? Neei. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. januar 2019 #64674 Del Skrevet 23. januar 2019 Jeg tror LK har tatt på seg mye av skylden, både for kommentarjuks og redigering av slank kropp til tynn kropp sånn at kona hans skal fremstå som så plettfri og perfekt som mulig. Greit å ha en hengiven mann til å ta ei kule for seg liksom At hun ikke var klar over redigeringsstyret og kommentarjukset er bare tull, hun har jo motsagt seg selv ved at hun både har sagt at hun ikke visste om det og at hun ba han slutte. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 23. januar 2019 #64675 Del Skrevet 23. januar 2019 19 timer siden, Sandin skrev: Diorsmokken kostet drøye 400. Vanlige smokker koster gjerne rundt 50. Altså koster Dior rundt 8 ganger så mye som en vanlig smokk. Smokker er jo virkelig forbruksvare, og eneste grunnen til å kjøpe den er å vise seg frem. Med mindre du har lest noen tester på denne smokken som viser at den er utrolig god for barnet da... Og varer 8 ganger så lenge som en vanlig smokk... Forøvrig fikk LK LV toalettmappe i bursdagsgave en gang. Da skulle han snarlig få kjøpt seg reiseveske og mobildeksel også. Jeg tror egentlig ikke jeg kan komme på noe som er mer flashy enn å ha diorsmokk og LV-deksel til mobilen. Det er så "se-på-meg-så-mye-penger-jeg-har" at det er komisk. Noe man kunne forventet seg av en deltager i Unge Mødre som akkurat hadde fått sin første lønning. Kilde på at de har toalettmappe: https://www.carolinebergeriksen.no/2012/07/02/mandag-og-solskinn-2/ La meg understreke at jeg ikke er misunnelig. Jeg har LV-produkter selv. Legger til at smokker er ferskvarer og bør byttes ofte. Latex blir sprøtt etter en stund og både latex og spesielt silikon får lett bitemerker hvilket gjør dem farlige i bruk. Marerittet er selvfølgelig at gummidutten løsner og setter seg i halsen. Så mye kan sies om det horribelt teite i å kjøpe toalettmappe til 5000 til et spedbarn, men toalettmappen har i det minste lang levetid og kan eventuelt selges (har slikt salgsverdi som merkevesker?) eller benyttes av et annet familiemedlem. Diorsmokken har ingen annen funksjon enn bruk noen måneder (hvis ungen da tar smokk i det hele tatt) og show off à la nyrik russer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 23. januar 2019 #64676 Del Skrevet 23. januar 2019 LV-produkter er omtrent det aller siste i verden jeg ville brukt penger på. Utrolig lite estetisk tiltalende, grusomt mønster på de logoveskene, og helt merkelige fargekombinasjoner. Jeg klarer ikke se noen annen grunn til at folk kjøper dette, enn at de skal vise at de har noe dyrt. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 23. januar 2019 #64677 Del Skrevet 23. januar 2019 (endret) Caroline bruker alltid argumentet at de velger å bruke kveldene sine på å stelle i stand og ordne til de overdådige bursdagene, og at det er snakk om prioritering. Dette kommer alltid fram som argumentasjon når andre påpeker hysteriet og tidsbruken som må gå med, og at dette ikke er aktuelt for andre småbarnsfamilier. På bloggerne ser vi allikevel at begge de voksne sitter midt på lyseste dagen og lager denne sagnomsuste Pinataen, hvor de limte på en og en bit... Hektisk og travel hverdag der altså... PS: For øvrig godt å se at også LKE slakter prosjektet og sier hvor håpløst det var. Endret 23. januar 2019 av Anonym90059005 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maneo Skrevet 23. januar 2019 #64678 Del Skrevet 23. januar 2019 9 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Caroline bruker alltid argumentet at de velger å bruke kveldene sine på å stelle i stand og ordne til de overdådige bursdagene, og at det er snakk om prioritering. Dette kommer alltid fram som argumentasjon når andre påpeker hysteriet og tidsbruken som må gå med, og at dette ikke er aktuelt for andre småbarnsfamilier. På bloggerne ser vi allikevel at begge de voksne sitter midt på lyseste dagen og lager denne sagnomsuste Pinataen, hvor de limte på en og en bit... Hektisk og travel hverdag der altså... PS: For øvrig godt å se at også LKE slakter prosjektet og sier hvor håpløst det var. Akkurat det tenkte jeg også på! At jeg aldri hadde hatt tid til å sitte sånn på kvelden før det gikk opp for meg at de faktisk sitter der midt på dagen og gjør det. 😅 Greit å ikke ha en 8-16 jobb når man skal lime på x-antall sølvruter. Bursdagen ble fin, da, det skal hun ha.🎈Håper alle foreldrene til barna som kom er informert om eksponeringen. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 23. januar 2019 #64679 Del Skrevet 23. januar 2019 54 minutter siden, Anonym90059005 skrev: Caroline bruker alltid argumentet at de velger å bruke kveldene sine på å stelle i stand og ordne til de overdådige bursdagene, og at det er snakk om prioritering. Dette kommer alltid fram som argumentasjon når andre påpeker hysteriet og tidsbruken som må gå med, og at dette ikke er aktuelt for andre småbarnsfamilier. På bloggerne ser vi allikevel at begge de voksne sitter midt på lyseste dagen og lager denne sagnomsuste Pinataen, hvor de limte på en og en bit... Hektisk og travel hverdag der altså... PS: For øvrig godt å se at også LKE slakter prosjektet og sier hvor håpløst det var. Frua framhevet også på Bloggerne at hun er så travel og har en hektisk hverdag.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusle Skrevet 23. januar 2019 #64680 Del Skrevet 23. januar 2019 (endret) 16 hours ago, neon_sun said: Veldig godt poeng. Jeg har en barndomsvenn som ikke har gjort noe etter ungdomskolen, foruten å få barn. Bor avsides til, har ikke lappen. Jeg orker ikke gå på besøk der lenger, for det eneste hun snakker om er ting som har skjedd i oppveksten. Har hun gjort noe utenom det vanlige, blir dette snakket i hel. Vi har ingenting til felles lenger, rett og slett fordi hun har vært hjemme de siste 20 årene, mens jeg har hatt min naturlige utvikling med flytting, studier, jobb, barn ovs. Sånn egentlig kan jeg se for meg at dette er litt av grunnen til at CBE er som hun er. Og for første gang fikk jeg faktisk litt vondt av henne. I kveldens bloggerne fremstår hun veldig usikker. Hun ser overhode ikke komfortabel ut på teaterøvingen og i samhandling med andre. Jo mer hun forteller at hun er i sitt rette element, jo mindre overbevist blir jeg. Såvidt jeg har fått med meg har nå CBE også hatt sin naturlige utvikling med flytting, studier, jobb og barn. Jobbhverdagen hennes skiller seg riktignok fra mange andre sin, og jeg tror personlig at det er et tap å gå glipp av det å ha kolleger og alle fordeler knyttet til det å dra ut av huset og på jobb hver dag. Det kan jo være derfor hun iblant tilsynelatende har lite å skrive om utenom det som dreier seg om sitt Skjønner godt at hun er usikker og ukomforta eller på teateret men syns det er kult at hun gjør det, sunt å gå utenfor komfortsonen! Endret 23. januar 2019 av Pusle 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg