Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 time siden, Annypanny skrev:

Tidenes gapebilde i det nyeste innlegget 🤭

I tillegg så skrives det jo at i kveld ble alle esker med julepynt funnet frem. Men bilde av LK viser jo noe helt annet. Han sitter jo og ser ut av vindu i dagslys. Jeg vet ikke når kvelden begynner hos dem jeg, men det må jo være før kl 15. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Surikatt skrev:

Hva er det med disse treningsinnleggene hver tirsdag, de er kliss like og har fokus på antall repetisjoner og hele ukens maniske treningsprogram? Ikke treningsglede, ihvertfall. Men sikkert veldig motiverende for henne selv.

Hvorfor blir treningen hennes så ofte omtalt som manisk?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Vipser skrev:

Er det det samme som på insta, tro? 

Ja,  samme bilde med såvidt 1000 likes etter 2 timer.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Dævendøtte skrev:

Som sagt, bruk av ungene i bloggen tar jeg avstand fra. Er ikke noe mer å diskutere, ingen vits i å dra det opp hver gang. Det er ikke det jeg startet å skrive om, det var plastikken hun kjøper til partyene sine! 

Har sett i mange nok diskusjoner her inne, i andre tråder, til å vite at vi som sitter bak skjermen også synder i vårt daglige liv. Derfor skrev jeg dobbeltmoral. 

Selv kjenner jeg mange jenter/damer, har en stor omgangskrets fra 15 til 70 år. INGEN av disse leser blogger fast, ingen lar seg påvirke av rosabloggere. De yngste vet ikke engang hvem Caroline er.

Selv leser jeg bloggen hennes av nysgjerrighet et par ganger i uka. Fordi det blir skrevet så mye her inne, pirrer nysgjerrigheten min ;)

Og jeg har også tenkt på dette med å sende barnet sitt i et selskap hos Caroline, tror jeg hadde elsket at noen hadde gjort så mye for en barnebursdag, tror også ungene elsker det! Bare ikke ungen min hadde dukket opp på bloggen, hadde jeg vært fornøyd. 

Vi synder nok sikkert alle sammen og lever visdere med vårt syndige liv 😝 Men ingen her, som jeg vet om omtaler seg selv som influencer. 

CBE AS har et enormt overforbruk som ikke ligner noen ting. Konsernet går mot strømmen når det gjelder fokuset på miljøet og planeten vår. At enkelte lar seg provoser av dette er helt normalt da herr og fru blogg ikke viser et samfunnsansvar. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett i mange nok diskusjoner her inne, i andre tråder, til å vite at vi som sitter bak skjermen også synder i vårt daglige liv. Derfor skrev jeg dobbeltmoral. 

Selv kjenner jeg mange jenter/damer, har en stor omgangskrets fra 15 til 70 år. INGEN av disse leser blogger fast, ingen lar seg påvirke av rosabloggere. De yngste vet ikke engang hvem Caroline er.

Dobbeltmoral? Vet du hva, jeg kjenner INGEN som synder så mye mot miljøet som cbe.no. Alle synder nok litt, men cbe.no synder massivt!! 

Og nok en gang en som mener at all kritikken er teit som trekker frem Caroline som person. Vi andre diskuterer cbe.no.

Takk og lov for at de unge du kjenner ikke vet hvem cbe.no er, det ville gjøre meg vondt om de trodde de måtte se ut som barbie, kaste om seg med penger, ha fillers både her og der, nye pupper, omtrent ikke spise, men trene en god del for å være bra nok. Og kanskje det værste : at de skulle ha travle hverdager om de måtte trene OG fikse negler på en og samme dag, uten å ha en 8-16 jobb i tillegg..At de skulle tro at å være hos frisør regnes som en travel hverdag. Verden hadde gått under da. 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
18 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

At enkelte lar seg provoser av dette er helt normalt da herr og fru blogg ikke viser et samfunnsansvar. 

Jeg forstår det altså, men Caroline lever et liv som er så fjernt fra alt jeg vet om og alle jeg kjenner, at jeg kan ikke tro at hun inspirerer så voldsomt. Derfor innbiller jeg meg at det er så få mennesker som henne, at det faktisk ikke gjør noe. 

Ser på henne som jeg ser på et glansete magasin, pene bilder og tomt innhold. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, Emilie112 skrev:

Dobbeltmoral? Vet du hva, jeg kjenner INGEN som synder så mye mot miljøet som cbe.no. Alle synder nok litt, men cbe.no synder massivt!! 

Og nok en gang en som mener at all kritikken er teit som trekker frem Caroline som person. Vi andre diskuterer cbe.no.

Vel, jeg kjenner mange. Som både har bil, båt, hytte, flyr lange turer, spiser kjøtt, overforbruk på alt, absolutt alt. Men de blogger ikke.

Til det andre du skriver, beklager det, jeg visste ikke at det var restriksjoner på hva som ble diskutert her, skal ikke gjenta seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Vel, jeg kjenner mange. Som både har bil, båt, hytte, flyr lange turer, spiser kjøtt, overforbruk på alt, absolutt alt. Men de blogger ikke.

Til det andre du skriver, beklager det, jeg visste ikke at det var restriksjoner på hva som ble diskutert her, skal ikke gjenta seg. 

Hmm.. ja, mange har nok hytter, biler og båter og reiser på ferie. Mange har alt for mye klær, men takk og blogger de ikke!! Kanskje de gjør noe annet i arbeidstiden en å få andre til å overforbruk også? Og kanskje de ikke pusser opp huset sitt gang på gang? På ett og samme år? 

Viste du ikke st det var bloggen som ble diskutert og ikke personene Caroline? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Klaraku78 skrev:

I tillegg så skrives det jo at i kveld ble alle esker med julepynt funnet frem. Men bilde av LK viser jo noe helt annet. Han sitter jo og ser ut av vindu i dagslys. Jeg vet ikke når kvelden begynner hos dem jeg, men det må jo være før kl 15. 

Det bildet er «episk»😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Attic skrev:

Hvorfor blir treningen hennes så ofte omtalt som manisk?

Fordi hun har stort fokus på hvor mange repetisjoner og hvor langt hun løper noe som er anbefalt å ikke fokusere på i en blogg men hun kan ikke la det være. Skryting er viktigere enn å ta et ansvar. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Jeg forstår det altså, men Caroline lever et liv som er så fjernt fra alt jeg vet om og alle jeg kjenner, at jeg kan ikke tro at hun inspirerer så voldsomt. Derfor innbiller jeg meg at det er så få mennesker som henne, at det faktisk ikke gjør noe. 

Ser på henne som jeg ser på et glansete magasin, pene bilder og tomt innhold. 

Selv glansede magasin påvirker andre mennesker..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 time siden, Emilie112 skrev:

Hmm.. ja, mange har nok hytter, biler og båter og reiser på ferie. Mange har alt for mye klær, men takk og blogger de ikke!! Kanskje de gjør noe annet i arbeidstiden en å få andre til å overforbruk også? Og kanskje de ikke pusser opp huset sitt gang på gang? På ett og samme år? 

Viste du ikke st det var bloggen som ble diskutert og ikke personene Caroline? 

Har egentlig ikke vært så mye inne her, så jeg visste ikke helt hva jeg gikk til og hva jeg svarte på. Tror jeg har lest og svart en gang tidligere her, men da traff jeg kanskje mer spikeren på hodet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
31 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Selv glansede magasin påvirker andre mennesker..

Noen blir påvirket av alt, får være grenser til hensyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
8 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Ja. Og grensen går adskillige skritt FØR ekstremekspoen til cbe, synes jeg. Vi har lovverk som skal regulere påvirkning man utsettes for. Cbe tøyer den strikken og lever i gråsonene hele tiden. 

Bortsett fa barnekonvensjonen, da. Den bryter hun jo helt fullstendig omtrent hver eneste dag i sine SoMe-kanaler.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
8 minutter siden, pøbelsara skrev:

Ja. Og grensen går adskillige skritt FØR ekstremekspoen til cbe, synes jeg. Vi har lovverk som skal regulere påvirkning man utsettes for. Cbe tøyer den strikken og lever i gråsonene hele tiden. 

Bortsett fa barnekonvensjonen, da. Den bryter hun jo helt fullstendig omtrent hver eneste dag i sine SoMe-kanaler.

Men da skal jeg holde meg til saken, og saken er i bunn og grunn at jeg er enig med deg og dere andre.

Så skal jeg slutte å trekke ut bruddstykker av bloggen hennes og kommentere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dævendøtte skrev:

Ja, noen blir påvirket av livsstilen hennes som igjen gjør at virksomheten burde reflektere over hvordan de ønsker å fremstille seg selv som med tanke på bla overforbruk og skadene på miljøet som er en konsekvens av deres handlinger.

Tenk over at de oppfordrer leserne til overforbruk via bloggen deres som ikke er noe annet enn en aggressiv reklamekanal.

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Irja skrev:

Dette er neppe 5 åringens idé..

Frua har nok grublet lenge på 5 års dagen sitt tema,m. Hva gjør seg på bloggen? Hva skal hun ha på seg? Hmmm... 

«N? Husker du den bursdagen du var i, hvor de hadde sånn lampe som snurra med forskjellig lys? Diskolampe! Var ikke det litt kult?! Kanskje vi skal ha DISCOBUUURSDAAAG? Jaaaa»

Noe sånt. 

Tviler også på at dette var femåringens ide men grunnet dette selskapet vil andre femåringer ytre ønske om discoparty.. Er det ikke flott?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...