Kollontaj Skrevet 19. november 2018 #63281 Del Skrevet 19. november 2018 Trening uke 40? Merkelig tittel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 19. november 2018 #63282 Del Skrevet 19. november 2018 8 minutter siden, Kollontaj skrev: Trening uke 40? Merkelig tittel. Har ikke tid til korrekturlesing! Er opptatt med kafé og clas Oh...*kremt* unnskyld, viktige møter i Oslo! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 19. november 2018 #63283 Del Skrevet 19. november 2018 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Trening uke 40? Merkelig tittel. Hun ligger altså 7 uker bak oss andre. Det er nok derfor hun har det så travelt hele tiden... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 19. november 2018 #63284 Del Skrevet 19. november 2018 Innlegget skulle kanskje publiseres uke 40, men sparte den til senere…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. november 2018 #63285 Del Skrevet 19. november 2018 Noe av det verste jeg ser er halvnakne bloggere som står foran speilet og tar selfier mens de skryter av hvor flinke de er til å trene. Er dette gode forbilder? Meg-meg-meg! Det er helt ubegripelig. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. november 2018 #63286 Del Skrevet 19. november 2018 (endret) 1. Bloggeieren er relativt påkledd, om enn ikke i treningsstudioforstand. Trening i bare sportsbh'n er ikke tillatt de fleste steder. 2. Bloggeieren er for gammel for den type selveksponering vs målgruppa for bloggen 3. Litt ufrivillig komisk og gammeldags å bruke speilrefleksen foran speilet for å ta en selfie 4. Til å fremheve all tid på trening er det bemerkelsesverdig lite progresjon å spore, med unntak av rent vedlikehold av flat mage og lav fettprosent. 5. Inspirasjon? Nope. Det fins andre og større inspirasjonskilder enn en 32-åring fra Særp. Jeg tør til og med påstå at Særp har flere og mer veltrente 32-åringer enn bare denne ene å by på. Endret 19. november 2018 av Revenge of Cthulhu 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 19. november 2018 #63287 Del Skrevet 19. november 2018 Hun tar bilde av seg selv i sports bh for å vise frem magen. Ellers gir jo treningen ingen mening. Er vel ikke noe gøy å stå i en kjeller i Sarpsborg om ikke hele verden må få vite om det. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. november 2018 #63288 Del Skrevet 19. november 2018 Jeg er da ikke uenig😉 Men harryblogging lik det vi får servert på CBE.no er og blir harryblogging. Utdatert sjøldigging. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorUgle Skrevet 20. november 2018 #63289 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) 9 timer siden, Hebbbbbe skrev: Hun ligger altså 7 uker bak oss andre. Det er nok derfor hun har det så travelt hele tiden... Så my som hun har å gjøre så 🤣 Endret 20. november 2018 av MorUgle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. november 2018 #63290 Del Skrevet 20. november 2018 23 timer siden, Annypanny skrev: Lurer på hva de andre mødrene tenker (vil tro de er til stede), og hvordan de føler seg, når de kommer i vanlige klær for å passe på barna sine, og bursdagsbarnets mor stiller som levende discokule, høyst sannsynlig oversminket, står mest sannsynlig i kjent positur og gaper foran kamera i det gjestene kommer. Tenker de "OMG" og himler med øynene men sier ingenting for å holde seg "inne" med herskapet? Blir de lei seg og tenker at de selv er mindre pene og at barnet deres ikke er like heldig med sin bursdagsfeiring? Eller en kombinasjon? Å himle med øynene men holde munn ville så absolutt vært min reaksjon 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 20. november 2018 #63291 Del Skrevet 20. november 2018 Tråden er ryddet for brudd på opphavsretten. Vi minner om at ved sitering, skal det alltid vises til kilde. Sitat * Tekster, bilder og annet materiale med opphavsrett. Du er selv ansvarlig for at du har de nødvendige tillatelser til å legge ut tekst, bilder, video eller annet innhold. Ved sitering av innhold må det alltid vises til kilde, og det er kun tillatt med et lite utdrag på to-tre setninger. Vi tillater ikke at det deles hele artikler, blogginnlegg eller lignende, verken via tredjepart eller direkte postet i forumet. Når det gjelder bilder er disse omfattet av åndsverkloven, og må lenkes til. Se denne diskusjonen for mer utfyllende informasjon. For ytterligere informasjon om hva som er greit å videreformidle kan du også lese mer her hos redaktørforeningen Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. november 2018 #63292 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) Det første jeg tenkte da jeg så jakka hun reklamerer for i dag, var at: "Den ER virkelig IKKE henne!" Det blir så lite troverdig når man har fulgt bloggeren over tid! Endret 20. november 2018 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Breakeven Skrevet 20. november 2018 #63293 Del Skrevet 20. november 2018 9 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Det første jeg tenkte da jeg så jakka hun reklamerer for i dag, var at: "Den ER virkelig IKKE henne!" Det blir så lite troverdig når man har fulgt bloggeren over tid! Så det nettopp og tenkte AKKURAT det samme. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skyggejenta Skrevet 20. november 2018 #63294 Del Skrevet 20. november 2018 15 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Det første jeg tenkte da jeg så jakka hun reklamerer for i dag, var at: "Den ER virkelig IKKE henne!" Det blir så lite troverdig når man har fulgt bloggeren over tid! Tror neppe hun kommer til å bruke den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 20. november 2018 #63295 Del Skrevet 20. november 2018 Dette opplegget med at hun har det sååååå travelt.... Altså - Hun trener på dagtid SAMMEN med mannen sin, som tydeligvis også har det såååå travelt. Hun vaser rundt i butikker og handler blomster, klistremerker og annet dill, med mannen hakk i hjel for å dokumentere det hele. De bruker også timesvis på kafé hver dag! På kveldstid er det som regel Netflix og kosemat... De fleste andre av oss må gjøre unna trening etter jobb, etter middagslaging, etter barnas leksehjelp, etter oppvasken, etter klesvasken, etter ryddingen. Hvis jeg orker... Kafé sa du? HAHA. Kanskje en lørdag annenhver måned om jeg er heldig. Netflix? Yeah right... Stakkars dette paret som har det så forbanna mye mer hektisk enn alle andre altså. Travelt å være på klistremerkejakt (dagens hektiske gjøremål etter kafébesøket ifølge Instagram)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skyggejenta Skrevet 20. november 2018 #63296 Del Skrevet 20. november 2018 Tror ikke noe på at cbe eller andre bloggere har det så travelt. Tror det bare er en trend. De ville ha fått sjokk hvis de hadde hatt en helt ordinær jobb hvor fravær føres, og rekke plikter både før og etter jobb. Ikke alle kan legge opp dagen som de selv vil. Det tror jeg de ikke skjønner. Ikke alle kan ta seg fri for å dra på ferietur heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebella81 Skrevet 20. november 2018 #63297 Del Skrevet 20. november 2018 Var inne på bloggen nå for første gang på LENGE. Så positivt at hun tydeligvis har begynt med teater! Det virker jo som om hun genuint koser seg med det og. Det må da være helt vanvittig deilig å komme seg ut av det huset og gjøre noe helt annet enn den å sulle rundt med den sinnsykt tåpelige "jobben" som influencer. 🙄 (Ja, der sa jeg det rett ut! 👊) Dette tror jeg er skikkelig sunt for henne. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 20. november 2018 #63298 Del Skrevet 20. november 2018 Forslag til nytt programkonsept (hei TV2!): Bloggere må jobbe i en vanlig jobb i en måned. Og siden de fleste bloggerne ikke har mye utdanning å slå i bordet med, så blir det også arbeid som reflekterer dette. Tenker det kunne blitt rett så interessant å se f.eks. CBE sjonglere jobben som kassadame på Spar* med barn, trening, kafè-lunsjer, besøk hos frisør/kosmetiker/negledesigner, shopping, planlegging og praktisk gjennomføring av overdådige tilstelninger, ørten kjøreturer til Oslo, og og og. (* Ikke noe vondt mot folk i kassa på Spar. CBE brukte selv dette som eksempel etter avsløringene rundt kommentarfusket og bilderedigeringen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skyggejenta Skrevet 20. november 2018 #63299 Del Skrevet 20. november 2018 1 time siden, rebella81 skrev: Var inne på bloggen nå for første gang på LENGE. Så positivt at hun tydeligvis har begynt med teater! Det virker jo som om hun genuint koser seg med det og. Det må da være helt vanvittig deilig å komme seg ut av det huset og gjøre noe helt annet enn den å sulle rundt med den sinnsykt tåpelige "jobben" som influencer. 🙄 (Ja, der sa jeg det rett ut! 👊) Dette tror jeg er skikkelig sunt for henne. Godt hun gjør NOE fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 20. november 2018 Forfatter #63300 Del Skrevet 20. november 2018 (endret) På 19.11.2018 den 8.00, Annypanny skrev: Lurer på hva de andre mødrene tenker (vil tro de er til stede), og hvordan de føler seg, når de kommer i vanlige klær for å passe på barna sine, og bursdagsbarnets mor stiller som levende discokule, høyst sannsynlig oversminket, står mest sannsynlig i kjent positur og gaper foran kamera i det gjestene kommer. Tenker de "OMG" og himler med øynene men sier ingenting for å holde seg "inne" med herskapet? Blir de lei seg og tenker at de selv er mindre pene og at barnet deres ikke er like heldig med sin bursdagsfeiring? Eller en kombinasjon? Jeg hadde lurt på om jeg hadde misforstått innbydelsen og at det var discoparty for foreldrene også. En stivpyntet og sterkt sminket mor i barnebursdag tyder dog mest på at CBE henter sin hverdagsinspirasjon fra Desperate Housewives og the Kardashians. Men det står jo i stil med å oppriktig tro at det er hardt arbeid å få manikyr, å lage hundebursdagskake, å trene med kjæresten og å spise lange lunsjer på kafé. Symptomer på en bedrift i utakt med samfunnet; noe stadig synkende lesertall og fallende engasjement de siste tre årene tyder på. Her ser man en enorm bakside av det å være en glanset fasadeblogger med mye fokus på de mindreårige. Disse overdådige, gjennomsponsede barneselskapene, som bedriften bruker en ukes "arbeidstid" på å arrangere i lag med sine samarbeidspartnere, legger et solid grunnlag for de mindreåriges forventninger. Tenk å skulle levere i forhold til disse forventningene; i år etter år? Når bloggen har forlatt topp 20 og kameraene er skrudd av; hva da? Det er så tydelig at svært mye gjøres for å fremstå som ekstra delikate, ekstra polerte, ekstra overdådige. Bloggerbarna får merkeklær og overdådige selskap gratis, fordi foreldrene selger familielivet deres på internett. Tenk å venne mindreårige til et slikt meningsløst forbruksbonanza. Og for en nedtur å måtte være første bursdagsbarn ut etter den elleville sponsefesten på Kulås... Endret 20. november 2018 av Ultiva 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg