Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Episoden fra Elle-festen. Til å ha vært Norges største blogger over så lang tid er det helt utrolig hvor ukomfortabel og usikker hun blir i møte med journalister/fotografer der hun ikke har regien. Hun så helt vettskremt ut. VG-journalisten stiller helt uskyldige tullespørsmål, men hun blir helt stiv. Ikke klarer hun å posere, og ikke kan hun svare noe mer spennende enn mannen sin på hvem hun ville posert sammen med på drømmecoveret sitt. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicecar
4 minutter siden, Sol79 skrev:

Episoden fra Elle-festen. Til å ha vært Norges største blogger over så lang tid er det helt utrolig hvor ukomfortabel og usikker hun blir i møte med journalister/fotografer der hun ikke har regien. Hun så helt vettskremt ut. VG-journalisten stiller helt uskyldige tullespørsmål, men hun blir helt stiv. Ikke klarer hun å posere, og ikke kan hun svare noe mer spennende enn mannen sin på hvem hun ville posert sammen med på drømmecoveret sitt. 

Hun er jo så sykt opptatt av å bevare den perfekte fasaden sin at hun er livredd for at noen skal gjennomskue blogg-roboten og innse at hun er et menneske som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Skavland: «Blondinbella» er langt ifra «perfekt» og sikker mye man kan pirke på, men syns CBE har mye å lære av henne. Føler hun enkelt kunne vært litt i samme «skala». 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Glorious skrev:

Ser på Skavland: «Blondinbella» er langt ifra «perfekt» og sikker mye man kan pirke på, men syns CBE har mye å lære av henne. Føler hun enkelt kunne vært litt i samme «skala». 

Nei, jeg tror ikke det er enkelt å være i Isabellas liga. Absolutt ikke. Det skal nok litt mer enn flaks til for å komme så langt i så ung alder. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Kollontaj skrev:

Nei, jeg tror ikke det er enkelt å være i Isabellas liga. Absolutt ikke. Det skal nok litt mer enn flaks til for å komme så langt i så ung alder. 

Godt poeng, trekker tilbake den 🙈 Men hun kunne lært mye av sjarmen, selvironien og det å «eie» galskapen som er livet hennes. Stå i det og stå for det. En gang var de to «likestilt» som Sverige og Norges største bloggere, nå er det enormt stor forskjell. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2018 den 17.23, Emmy_H skrev:

Nei, har ikke blitt bedre "kjent". Dessverre så er fremstillingen av en uhøytidelig, og litt vimsete blogger så mislykket, alt er så nøye planlagt. Oppfatter at deltakelsen i Bloggerne er en forlengelse av fruas blogg og  at  "fordommene" våre blir bekreftet. Det er påfallende at firmaet bruker samme argumentasjon i Bloggerne rundt kritikk, som flere kritikere av KG gjør at  "berettiget kritikk" drukner i havet av hat. Så ekteparet innrømmer at det er ting de gjør som er kritikkverdig? 

Her har de jo faktisk et poeng, og noe som jeg har understreket flere ganger i tråden: At det kommer så mye usaklige kommentarer kamuflert som kritikk, eller ikke kamuflert som kritikk engang, at det drukner i de vanvittig godt dokumenterte innleggene her inne.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Asti skrev:

Jeg ble ikke overrasket, for det er jo slik han alltid har vært. Dvs. tilsynelatende hyggelig (foran kamera og sikkert i møte med folk), men bak tastaturet viser han en annen side, eksempelvis:

Eller jeg ble overrasket over noe: Det ble i sin tid fremstilt som LKE drev med kommentarjuks for å være en "ridder" ovenfor CBE, men via "Bloggerne" fremstod han (for meg) som en "lakei", slik at jeg tror enda mindre på at det bare er LKE som står bak det som legges ut i hans navn. 

Vanvittig godt poeng det siste der. Synes det virker veldig «out of character» å skulle herje såpass i kommentarfeltet, etter å ha sett han på bloggerne. Virker mer som typen til å ta på seg skylden for fruens manglende beherskelse i under alias i kommentarfeltet. 

Endret av Mnjah
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro politiet har annet å gjøre enn å bruke tiden sin på dette selvopptatte paret. Han lyver så han tror det selv. DET er problemet deres. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Surikatt skrev:

Vil tro politiet har annet å gjøre enn å bruke tiden sin på dette selvopptatte paret. Han lyver så han tror det selv. DET er problemet deres. 

Politiet? Det er Forbruker Tilsynet / Markedsføringsrådet (?), eventuelt Helsedirektoratet når det gjelder alko-reklame) som vedtar brudd, og eventuelt bøtelegger? 

Endret av Newroz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Jeg får en så møkkete og ekkel følelse av å se de mindreårige bli eksponert slik, og spesielt etter at vi så den lille filmsnutten der det lyves om hvorfor det filmes. Det virker så feil, snikende og krenkende på alle måter at jeg får assosiasjoner til unge jenter som flytter på hybel og finner ut at hybelverten ser på dem gjennom speilet på badet eller kjærester som deler nakenbilder av den uvitende dama si med kompisene sine.

Det er så feil å lage lettbeint underholdning av andre uten at de vet det engang, og det er virkelig ille at tv2/Egmont tjener penger på denne utnyttingen. Fysj og fy så kvalm jeg blir! Dette må da ta slutt snart? 😫

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Max Potente skrev:

Jeg får en så møkkete og ekkel følelse av å se de mindreårige bli eksponert slik, og spesielt etter at vi så den lille filmsnutten der det lyves om hvorfor det filmes. Det virker så feil, snikende og krenkende på alle måter at jeg får assosiasjoner til unge jenter som flytter på hybel og finner ut at hybelverten ser på dem gjennom speilet på badet eller kjærester som deler nakenbilder av den uvitende dama si med kompisene sine.

Det er så feil å lage lettbeint underholdning av andre uten at de vet det engang, og det er virkelig ille at tv2/Egmont tjener penger på denne utnyttingen. Fysj og fy så kvalm jeg blir! Dette må da ta slutt snart? 😫

Bilder fra turen og bloggen generelt er mye tatt bakfra, så er det den klassiske forfra hvor man holder opp noe på strak arm foran ansiktet, kyssebilder på munnen av barn eller mor - barn.... osv. Og så får de seg til å si at det skal sendes til besteforeldrene?? Ikke lenge igjen nå før de får forklaringsproblemer. Kanskje vil det være barna selv som til slutt får slutt på dette. Jeg kaller det snikfotografering og filming. De vet det er galt overfor barna men det er så vanskelig å la det være. Som foreldre skal de tenke på barnas beste, ikke mors oppmerksomhetsbehov. Hva har barna igjen for å figurere i en blogg? Hvorfor må de jobbe hver dag, de er barn.

Endret av Surikatt
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Max Potente

@Surikatt: Nettopp! Filmes de bakfra for å ikke vise ansiktene deres eller blir de rett slett snikfilmet? Og det nesten konstant og uten forvarsel.

Det høres søkt ut, men er et ganske betimelig spørsmål når det gjelder akkurat disse to foreldrene/bedriftseierne. 🤑

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Mnjah skrev:

Vanvittig godt poeng det siste der. Synes det virker veldig «out of character» å skulle herje såpass i kommentarfeltet, etter å ha sett han på bloggerne. Virker mer som typen til å ta på seg skylden for fruens manglende beherskelse i under alias i kommentarfeltet. 

Tja, det sies jo at ens ekte personlighet er den man er når man tror ingen ser en. Det gjelder vel også når man tror man er anynonym på nett.

Jeg vet om mange som er hyggelige mot venner, familie, kollegaer, skjefen. Men et rævhål mot kassadama på Narvesen. Er de da hyggelige mennesker? Nei, de er rævhål som spiller hyggelige så lenge de har noe å tjene på det.

På samme måte har LKE alt å vinne på å fremstå som hyggelig og likandes i Bloggerne, da programmet er deres skjangse til å få opp lesertallene. LKE er på jobb, rett og slett. Og som alle andre rævhål leker han hyggelig når han tror han har noe å vinne på det.

@Astipubliserte en rekke lenker litt tidligere som viser hvem den ekte LKE er.

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, Alice123 skrev:

Tja, det sies jo at ens ekte personlighet er den man er når man tror ingen ser en. Det gjelder vel også når man tror man er anynonym på nett.

Jeg vet om mange som er hyggelige mot venner, familie, kollegaer, skjefen. Men et rævhål mot kassadama på Narvesen. Er de da hyggelige mennesker? Nei, de er rævhål som spiller hyggelige så lenge de har noe å tjene på det.

På samme måte har LKE alt å vinne på å fremstå som hyggelig og likandes i Bloggerne, da programmet er deres skjangse til å få opp lesertallene. LKE er på jobb, rett og slett. Og som alle andre rævhål leker han hyggelig når han tror han har noe å vinne på det.

@Astipubliserte en rekke lenker litt tidligere som viser hvem den ekte LKE er.

Hun publiserte dem, og betvilte samtidig at det var han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Max Potente skrev:

For en utrolig unødvendig parallell å dra. Eksponering av barn er ikke bra, men å seksualisere det på den måten du gjør, er fullstendig unødvendig og et eksempel på hvor skadet samfunnet er blitt. 

Eksponeres barna skrikes det om pedofile, skjules de dras det seksuelle sammenligner...

Endret av Mnjah
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...