Gjest tranedatter Skrevet 16. september 2018 #60961 Del Skrevet 16. september 2018 Hva er grunnen til at lke sin Instagram var stengt en stund, nå åpnet igjen? For noen dystre bryllupsbilder da gitt...i kjent lasse-stil. Men så lenge paret er fornøyd! Kanskje de har fått mer normale/mindre redigerte bilder? Men de bildene han har valgt til sin Instagram er jaggu ikke særlig flatterende for brud og gjester! Store skygger i ansiktet, så de ser slitne og dratt ut hele gjengen. Bildet der bruden ser ut av vinduet, ser jo ut som begravelse. Konnotatsjon lasse, har du ikke lært noe gjennom alle år som din frues hjelper? Det vil si, det vet vi jo egentlig...det er jo den manglende evnen til å se sammenheng, hva bilder formidler, hvordan blogg/insta/youtube får folk til å fremstå som er den store mangelvaren der i heimen. https://www.instagram.com/larskristianeriksen/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 16. september 2018 #60962 Del Skrevet 16. september 2018 Den eneste "fjellturen" de fikk opplevd på de dagene var altså en spaser/sykkeltur i Geilo sentrum. For hadde de vært på noe annet, så hadde det blitt behørig dokumentert. Resten av turen gikk altså med til tredemølle og andre innendørs aktiviteter. Noe som er helt i orden, men da må hun ikke legge det fram som om de elsker å være på fjellet og ute i naturen. Rart hun ikke kan vise familien møkkete og våte etter en tur i ruskevær en gang, sånn som er naturlig for alle andre. Tror hun hadde tjent på det, istedet for at alt skal se ut som bilder fra en Ellos katalog. Og at de måtte handle inn nytt turutstyr til hele familien er beyond uforståelig. Nå skal de visst droppe hus i Spania og er mer lystne på en leilighet på Geilo... jaja, den lysten varer vel fram til neste sponsede tur et annet sted. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 16. september 2018 #60963 Del Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, Kollontaj skrev: Skriver at de må handle (kan ikke bruke det de hadde i fjor tydeligvis), er jo det en oppfordring om å få det sponset. Mulig butikken de handlet i som er nevnt stod for sponsen, ikke Stormberg. ja, jeg har tenkt det. Det var et sånt outlet, og hun har nevnt det i minst to forskjellige innlegg. At klærne var fra stormberg derimot måtte kommentarfeltet vente lenge på å få vite. Jeg la merke til ventetiden, fordi jeg var nysgjerrig på ett av plaggene. Det haglet inn med spørsmål om klærne, men hun svarte først på andre ting. Tror det gikk halvannet døgn før hun sa at det var Stormberg. Det rimer dårlig med at det er reklame tenker jeg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 16. september 2018 #60964 Del Skrevet 16. september 2018 1 time siden, Mrs O'Donell skrev: I hvilken verden fører en hotelltur til fjellet til at hele familien må utstyres med nye klær og sko fra topp til tå? På de småturene hadde jentenes barnehagedresser og høstsko holdt i massevis. Men det hører vel sammen med alpelue og stripete genser i Paris, maritime striper på hytta og tørkle i håret når man vasker lekehytten. De lever en parodi. ja, du kan se på lua hennes at det er et kostyme. Jeg vet ikke akkurat hvor varmt det var på Geilo for noen dager siden, men akkurat nå ligger det mellom 8 og 12 grader., så det er vel sannsynlig at det var noe sånn. Og da ser den svære topplua litt overkill ut, tenker jeg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. september 2018 #60965 Del Skrevet 16. september 2018 1 time siden, tranedatter skrev: Hva er grunnen til at lke sin Instagram var stengt en stund, nå åpnet igjen? For noen dystre bryllupsbilder da gitt...i kjent lasse-stil. Men så lenge paret er fornøyd! Kanskje de har fått mer normale/mindre redigerte bilder? Men de bildene han har valgt til sin Instagram er jaggu ikke særlig flatterende for brud og gjester! Store skygger i ansiktet, så de ser slitne og dratt ut hele gjengen. Bildet der bruden ser ut av vinduet, ser jo ut som begravelse. Konnotatsjon lasse, har du ikke lært noe gjennom alle år som din frues hjelper? Det vil si, det vet vi jo egentlig...det er jo den manglende evnen til å se sammenheng, hva bilder formidler, hvordan blogg/insta/youtube får folk til å fremstå som er den store mangelvaren der i heimen. https://www.instagram.com/larskristianeriksen/ I hvilken forbindelse er disse bryllupsbildene tatt? Er det i privat sammenheng eller som innleid fotograf? Hvis det er i profesjonell sammenheng så burde han jo skille den businessen ut i egen Instagramkonto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. september 2018 #60966 Del Skrevet 16. september 2018 4 minutter siden, CecilieX skrev: I hvilken forbindelse er disse bryllupsbildene tatt? Er det i privat sammenheng eller som innleid fotograf? Hvis det er i profesjonell sammenheng så burde han jo skille den businessen ut i egen Instagramkonto. Han er liksom fotograf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 16. september 2018 #60967 Del Skrevet 16. september 2018 13 minutter siden, CecilieX skrev: I hvilken forbindelse er disse bryllupsbildene tatt? Er det i privat sammenheng eller som innleid fotograf? Hvis det er i profesjonell sammenheng så burde han jo skille den businessen ut i egen Instagramkonto. Som jeg forstod var han leid inn som fotograf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. september 2018 #60968 Del Skrevet 16. september 2018 5 minutter siden, O.G. skrev: Han er liksom fotograf? Joda, men i kjent stil så er det en salig blanding av bilder av sine barn, sin fru og så nå altså etter all sannsynlighet bilder fra et ukjent par sitt bryllup. Igjen er det noe med å skille privat og business som har blitt borte. Hvis han liksom skal være fotograf og ikke liksomfotograf ville jeg skilt ut en egen konto for bilder tatt i profesjonell sammenheng? Slik det ser ut nå, så blir det en overvekt av familiebilder og det gir ikke et profesjonelt inntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. september 2018 #60969 Del Skrevet 16. september 2018 1 minutt siden, CecilieX skrev: Joda, men i kjent stil så er det en salig blanding av bilder av sine barn, sin fru og så nå altså etter all sannsynlighet bilder fra et ukjent par sitt bryllup. Igjen er det noe med å skille privat og business som har blitt borte. Hvis han liksom skal være fotograf og ikke liksomfotograf ville jeg skilt ut en egen konto for bilder tatt i profesjonell sammenheng? Slik det ser ut nå, så blir det en overvekt av familiebilder og det gir ikke et profesjonelt inntrykk. Enig og med tanke på at nivået hans er på instagramnivå og kun det, så er han ikke en fotograf folk bør hyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 16. september 2018 #60970 Del Skrevet 16. september 2018 3 minutter siden, CecilieX skrev: Joda, men i kjent stil så er det en salig blanding av bilder av sine barn, sin fru og så nå altså etter all sannsynlighet bilder fra et ukjent par sitt bryllup. Igjen er det noe med å skille privat og business som har blitt borte. Hvis han liksom skal være fotograf og ikke liksomfotograf ville jeg skilt ut en egen konto for bilder tatt i profesjonell sammenheng? Slik det ser ut nå, så blir det en overvekt av familiebilder og det gir ikke et profesjonelt inntrykk. det var vel et vennepar sitt bryllup 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. september 2018 #60971 Del Skrevet 16. september 2018 Er det jenter som tror dette er personlig venninneblogg? Er de så naive? Forstår de ikke at blogging kun er buisniss, juks og fanteri? De skal selge produkter annonsørene gir dem. Slik opprettholdes bruk og kast samfunnet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 16. september 2018 #60972 Del Skrevet 16. september 2018 Ryddet for persondebatt, spekulasjoner, og brudd på opphavsretten. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 16. september 2018 #60973 Del Skrevet 16. september 2018 49 minutter siden, MissLucy skrev: det var vel et vennepar sitt bryllup Har nå skrollet gjennom hele kontoen hans og utover bildet av dette brudeparet, som er spredd over ulike dager, finnes det ingen bilder av andre mennesker, der ikke enten CBE eller LKE også er med på bildet. (Bortsett fra et av DumDumBoys) Instagramkontoen hans har utelukkende vært knyttet opp mot bilder tatt i tilknytning til bloggen, så derfor undrer jeg meg over endringen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mnjah Skrevet 16. september 2018 #60974 Del Skrevet 16. september 2018 1 time siden, CecilieX skrev: Joda, men i kjent stil så er det en salig blanding av bilder av sine barn, sin fru og så nå altså etter all sannsynlighet bilder fra et ukjent par sitt bryllup. Igjen er det noe med å skille privat og business som har blitt borte. Hvis han liksom skal være fotograf og ikke liksomfotograf ville jeg skilt ut en egen konto for bilder tatt i profesjonell sammenheng? Slik det ser ut nå, så blir det en overvekt av familiebilder og det gir ikke et profesjonelt inntrykk. Dette gjør hjartesmil hele tiden. Det er sannsynligvis en større promoteringsverdi i å ha dem på privat IG. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 16. september 2018 #60975 Del Skrevet 16. september 2018 Må innrømme at jeg ikke har sett særlig mye av Bloggerne, men de lille jeg har sett gir meg et annet inntrykk enn på bloggen. Jeg har tenkt at det er en jevn balanse i forholdet, og at han kanskje til og med er en liten pådriver i dette hysteriet, men nå synes jeg egentlig han ser temmelig pussy whipped ut. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 16. september 2018 #60976 Del Skrevet 16. september 2018 Kjære Caroline Berg Eriksen, få bilbeltet korrekt når du legger ut bilkjøring på SoMe! Det er ikke lovlig selv hvor uenig man måtte være. #lovbrudd https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/5VV1J6/ikke-lovlig-aa-ha-bilbeltet-under-armen 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tørst Skrevet 16. september 2018 #60977 Del Skrevet 16. september 2018 5 timer siden, Anonym90059005 skrev: Den eneste "fjellturen" de fikk opplevd på de dagene var altså en spaser/sykkeltur i Geilo sentrum. For hadde de vært på noe annet, så hadde det blitt behørig dokumentert. Resten av turen gikk altså med til tredemølle og andre innendørs aktiviteter. Noe som er helt i orden, men da må hun ikke legge det fram som om de elsker å være på fjellet og ute i naturen. Rart hun ikke kan vise familien møkkete og våte etter en tur i ruskevær en gang, sånn som er naturlig for alle andre. Tror hun hadde tjent på det, istedet for at alt skal se ut som bilder fra en Ellos katalog. Og at de måtte handle inn nytt turutstyr til hele familien er beyond uforståelig. Nå skal de visst droppe hus i Spania og er mer lystne på en leilighet på Geilo... jaja, den lysten varer vel fram til neste sponsede tur et annet sted. Løpe på tredemølle når man er på Geilo i september... 🙊 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 16. september 2018 #60978 Del Skrevet 16. september 2018 3 timer siden, LilleSnupp skrev: Kjære Caroline Berg Eriksen, få bilbeltet korrekt når du legger ut bilkjøring på SoMe! Det er ikke lovlig selv hvor uenig man måtte være. #lovbrudd https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/5VV1J6/ikke-lovlig-aa-ha-bilbeltet-under-armen Forsett slik, Caroline Berg Eriksen. Å lytte til andre, selv såkalte «haters» er ikke alltid så dumt! 👍🏻 #RettBilbelteBruk 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 16. september 2018 #60979 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) 12 minutter siden, LilleSnupp skrev: Forsett slik, Caroline Berg Eriksen. Å lytte til andre, selv såkalte «haters» er ikke alltid så dumt! 👍🏻 #RettBilbelteBruk En ting er å kalle andre haters, men en annen ting er å se bort fra sunn fornuft og bred forskning på de skadene man risikerer å få ved å ha beltet på den måten. Endret 16. september 2018 av Nobile Skrivefeil 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 16. september 2018 #60980 Del Skrevet 16. september 2018 Hvorfor i alle dager har hun beltet sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg