Xstrella Skrevet 15. september 2018 #60941 Del Skrevet 15. september 2018 Trodde dronningen av løping skulle stille til maraton i dag. Da ville jeg blitt imponert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klokkereim Skrevet 15. september 2018 #60942 Del Skrevet 15. september 2018 Hørte akkurat sangen "Jag mår Illa" av Magnus Uggla. Fikk assosiasjoner til div bloggere😂😂😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrobe Skrevet 15. september 2018 #60943 Del Skrevet 15. september 2018 4 timer siden, Lopploella skrev: Fansen syns vel ungene er delikate, og dermed fint kan vises fram i alle slags situasjoner. Lurer på hva slags folk det er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 15. september 2018 #60944 Del Skrevet 15. september 2018 18 minutter siden, mikrobe said: Lurer på hva slags folk det er. Det er ikke noe å lure på. Uavhengig forskning har kommet frem til at Fruens lesere er høyt utdannede kvinner med ledende stillinger i næringslivet👍 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoolSistah Skrevet 15. september 2018 #60945 Del Skrevet 15. september 2018 ... "som liker å henge på kjøpesentre" 😂 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 15. september 2018 #60946 Del Skrevet 15. september 2018 Listen over ting Caroline ELSKER er lenger enn gjennomsnittet ... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 15. september 2018 #60947 Del Skrevet 15. september 2018 Noen ville tatt med rare ting til en øde øy, andre plasserer rare ting på et øde bord... som astronauthjelmer fylt med diverse, og pipekrage på stang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 15. september 2018 #60948 Del Skrevet 15. september 2018 41 minutter siden, Irja skrev: Listen over ting Caroline ELSKER er lenger enn gjennomsnittet ... Det er lett å elske alt som er gratis. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 15. september 2018 #60949 Del Skrevet 15. september 2018 1 time siden, Speedmaster skrev: Det er ikke noe å lure på. Uavhengig forskning har kommet frem til at Fruens lesere er høyt utdannede kvinner med ledende stillinger i næringslivet👍 Haha, dagens 😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 15. september 2018 #60950 Del Skrevet 15. september 2018 2 timer siden, Speedmaster skrev: Det er ikke noe å lure på. Uavhengig forskning har kommet frem til at Fruens lesere er høyt utdannede kvinner med ledende stillinger i næringslivet👍 Særlig kvinner som driver med markedsføring og slike ting.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Newroz Skrevet 15. september 2018 #60951 Del Skrevet 15. september 2018 3 timer siden, Xstrella skrev: Trodde dronningen av løping skulle stille til maraton i dag. Da ville jeg blitt imponert. Eneste gangen hun har vært med på et løp var vel da hun ble sponset av Imsdal (eller annet vann-merke).. Det sier vel sitt tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. september 2018 #60952 Del Skrevet 15. september 2018 10 timer siden, pøbelsara skrev: Forunderlig at fansen mener hun er så flink til å skjerme ungene. Jeg synes hun er katastrofalt dårlig til å skjerme ungene, og synes det er helt fryktelig at de har valgt å ha med ungene på Bloggerne - jeg synes åpningsscenen i sesong 9 var LANGT over kanten. Og så har hele familien fullt Stormberg-utstyr med på tur. Men uten merking, så de har vel kjøpt det, da? Ser ikke for meg at Stormberg er en bedrift som sponser bloggere? Jeg ser heller på Stormberg som en bedrift som ønsker å støtte de svake i samfunnet. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fvonk Skrevet 15. september 2018 #60953 Del Skrevet 15. september 2018 5 minutter siden, Surikatt skrev: Ser ikke for meg at Stormberg er en bedrift som sponser bloggere? Jeg ser heller på Stormberg som en bedrift som ønsker å støtte de svake i samfunnet. Håper du har rett og at Stormberg bare "🙄" av fakturaen de mottar fra CBE i etterkant med spørsmål om hvor mye reklame de ønsker å betale for, nå som hun allerede har kjøpt alt dette for egne penger til full pris og greier. 🧚♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spøkelse Skrevet 15. september 2018 #60954 Del Skrevet 15. september 2018 Måtte se Bloggerne etter å ha lest her inne. Ble faktisk helt satt ut av det klippet med latteren og popcornet. Så kalkulert og lite naturlig! Det var ganske gjennomgående. LK gjør en mye bedre figur ja. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 15. september 2018 #60955 Del Skrevet 15. september 2018 Men hvem ER disse folkene i kommentarfeltet?? Det er jo helt sykt hvordan de går i forsvar på ekstremt ufine måter. Om noen skulle kommentere noe stygt på Facebook til meg, tror jeg aldri noen av mine venner hadde svart på den måten der, det er jo helt usaklige reaksjoner på en helt uskyldig og relativt saklig kommentar. Og ja, nå tar jeg utgangspunkt i at juks og fanteri er et tilbakelagt kapittel. Og hele stormberg innlegget er jo så suspekt at jeg lo ganske lenge etter å ha lest det. Hvem tror de at de lurer? 😂😂 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 16. september 2018 #60956 Del Skrevet 16. september 2018 Jeg tror ikke nødvendigvis at de er sponset av Stormberg. Hun skrev jo for en stund siden at hun måtte handle skikkelig uteklær til hele familien fordi de skulle på fjellet. Dette til tross for at de har mer yttertøy enn noen jeg kjenner og faktisk aldri er "ordentlig" på fjellet. En spasertur på fjellet mellom lekeland og basseng er ikke akkurat helg på fjellet i mine øyne. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. september 2018 #60957 Del Skrevet 16. september 2018 Skriver at de må handle (kan ikke bruke det de hadde i fjor tydeligvis), er jo det en oppfordring om å få det sponset. Mulig butikken de handlet i som er nevnt stod for sponsen, ikke Stormberg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 16. september 2018 #60958 Del Skrevet 16. september 2018 5 minutter siden, Kollontaj skrev: Mulig butikken de handlet i som er nevnt stod for sponsen, ikke Stormberg. Det kan det ikke være. Hun sier de handlet på Outlet’en i Vestby. Der er det bare butikker av enkeltmerker. Altså en Stormberg butikk, en Bergans butikk osv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mrs O'Donell Skrevet 16. september 2018 Populært innlegg #60959 Del Skrevet 16. september 2018 I hvilken verden fører en hotelltur til fjellet til at hele familien må utstyres med nye klær og sko fra topp til tå? På de småturene hadde jentenes barnehagedresser og høstsko holdt i massevis. Men det hører vel sammen med alpelue og stripete genser i Paris, maritime striper på hytta og tørkle i håret når man vasker lekehytten. De lever en parodi. 75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 16. september 2018 #60960 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) 10 timer siden, Surikatt skrev: Ser ikke for meg at Stormberg er en bedrift som sponser bloggere? Jeg ser heller på Stormberg som en bedrift som ønsker å støtte de svake i samfunnet. Ja CBE.nos profil passer dårlig med det Stormberg pleier å profilere. Stormberg tenker på miljø og de svake i samfunnet. Altså milesvis unna CBEs ekstremforbruk og meg meg meg jeg er best. Stormberg har bra turtøy til rimelige priser og det gir mening av CBE kjøpte tøyet der i stedet for Norrøna for eksempel. CBE er ikke kjent for å bruke mer penger enn aller høyest nødvendig når hun selv skal betale. Selv om hun strengt tatt ikke hadde trengt å kjøpe noe særlig. Se under. Legger til: Dette turtøyinnkjøpet virker mer som en del av iscenesettelsen av CBE som turinteressert enn et reelt behov for klær. 7 timer siden, Sol79 skrev: Jeg tror ikke nødvendigvis at de er sponset av Stormberg. Hun skrev jo for en stund siden at hun måtte handle skikkelig uteklær til hele familien fordi de skulle på fjellet. Dette til tross for at de har mer yttertøy enn noen jeg kjenner og faktisk aldri er "ordentlig" på fjellet. En spasertur på fjellet mellom lekeland og basseng er ikke akkurat helg på fjellet i mine øyne. Klart CBE har masse tøy hun kunne ha brukt. Hun har en trilliard treningsbukser som hadde fungert fint, eventuelt med stillongs under (hvis hun hadde fått plass da). Hun har ski-nickers og utallige joggesko. Til småturer med barna hadde vanlige joggebukser fungert helt fint også (forutsatt hun kan puste med magen i dem). Vi har også sett enorme mengder av annet utetøy til både hun og barna. Dette virker igjen til å være CBEs unødvendige overforbruk som slår til og ikke et reelt behov. Kjenner ikke mange selvannonserte turelskere som virker så ukomfortable og malplasserte utendørs som CBE. Jeg syns det skinner gjennom hun egentlig ikke liker det men må for pengenes skyld. Endret 16. september 2018 av Inocybe 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg