Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Medici skrev:

Gjennom Bloggerne får jeg bare bekreftet inntrykket hun har gitt av seg selv gjennom bloggen. Men det er sikkert jeg som forstår bare, og må kalibrere både pc, mobil og TV. 

Kalibrere hjernen slik at svada, skuespill, barn på utstilling osv ikke gjør deg det minste kritisk, dvs influencer-modus. 🤪

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter også igjen med samme inntrykk av cbe etter å ha sett to episoder,  dvs en Influencer som fremstår mer enn normalt selvopptatt og som bruker barn (i sine SoMe-kanaler og nå også på tv)  uten at det finnes en eneste grunn som kan forsvare dette etisk. 

Er det noen som har sett noen ny side av denne Influenceren hittil? 

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Mitt inntrykk etter å ha sett frua på tv er at hun stort sett er akkurat som den kaka hun viste frem i dag: Masse pynt på utsiden, men tom og tørr inni. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne
4 minutter siden, Max Potente skrev:

Mitt inntrykk etter å ha sett frua på tv er at hun stort sett er akkurat som den kaka hun viste frem i dag: Masse pynt på utsiden, men tom og tørr inni. 

👏🏻👏🏻 haha som jeg skulle sagt det selv. Den kaka var kanskje stili på utsiden, men jeg kjente den tørre usmakelige sukrinbunnen i munn, og de syrlige bringebæra. It's not a piece of cake, tydeligvis..

Endret av Kariannne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Asti skrev:

Jeg sitter også igjen med samme inntrykk av cbe etter å ha sett to episoder,  dvs en Influencer som fremstår mer enn normalt selvopptatt og som bruker barn (i sine SoMe-kanaler og nå også på tv)  uten at det finnes en eneste grunn som kan forsvare dette etisk. 

Nope. Det er bloggen og IG i filmformat. Innøvde replikker og intetsigende snakk. 

(AB sin del i Bloggerne er skikkelig pinlig, men virker ikke helt innøvd i det minste. Replikkene til kjæresten må i tilfelle være skrevet av en 12-åring.)

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Speilvegg
44 minutter siden, Asti skrev:

Nei.

Måtte se første episode siden fotballfrua var med. 😊 Men sitter med samme inntrykket som før. Sjarmløs, opptatt av fasade og «picture perfect» som vanlig. Tror jeg dropper resten. 

Endret av Speilvegg
Skriveleif 😊 som vanlig. ☺️
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forventa halvt at de skulle forsvare bursdagsbildene av lillefotballen som: offentlige portretter. (Jamfør kongefamilien.) Jupp, de tror jo de er litt høye på strå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Asti skrev:

Overhode ikke. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kollontaj skrev:

PT-en uttaler at målet med treningen er høy puls og fettforbrenning. Ok. 

PTen burde visst at høy puls ikke øker fettforbrenningen men kondisjonen. Hvilken PT har kommet med dette?  

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart at de trenger PT i det hele tatt, de har vel begynt på PT-utdannelse begge to (og de har jo i tillegg PT-Åge).

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Asti skrev:

Ja jeg så henne faktisk fra høyre side et par ganger😜

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Asti skrev:

Cbe.no - lenker til bruk av barn på SoMe for perioden 10.09. - 11.09.18: https://imgur.com/a/YXHoEIn (oppdateres når/hvis det legges ut mer).

Vet ikke om det er så viktig å få med, men i dagens episode av Bloggerne fikk vi et lite klipp av soverommet til et av barna (ref tidlig i starten av CBE i episoden). Synes det er å trå over privatlivet til jentene.

Endret av Dikteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne liksom-kjeftingen, at de ikke blir lei?

Hun "kjefter" på ham på snap hver gang han spiser en burger eller noe annet usunt, hun "kjefter" når han hakker pølser istedet for å skjære i skiver og for at han har kjøpt micro popcorn og ikke vanlig. Hvis det er sånn de har det "i virkeligheten",og har hatt det i mange år, synes jeg LKE er veldig tålmodig. Jeg ville slått henne rett ned etter et år med dette maset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Regn skrev:

Jeg forventa halvt at de skulle forsvare bursdagsbildene av lillefotballen som: offentlige portretter. (Jamfør kongefamilien.) Jupp, de tror jo de er litt høye på strå.

Frua og frua prøver hardt å framstå som rike og vellykkede. Det er lett å gjennomskue at alt bare er fasade, fasade og atter fasade...! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...