Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

2 timer siden, CecilieX skrev:

Jeg lurer på hva hensikten er med den typen eksponering. Kan ikke se at det handler om annet enn å nok en gang vise glansbildet av bloggeren selv og til det trenger de levende rekvisitter. 

Ellers er det påfallende hvor polert og iscenesatt det hele er. Det er egentlig litt lattervekkende, der hun ikler seg høyhælte sko på snøføre, totalt fjernt fra det som ville være naturlig midtvinters. Alt for å få gode bilder på bloggen. Hun ikler seg en rolle, verken mer eller mindre. 

Jeg fikk ikke noe annet inntrykk enn det hun allerede har fremstilt seg som på bloggen. Det forundrer meg at LKE finner noen mening i å farte rundt med CBE hele tiden og høre på alt gnålet hennes om seg selv. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, LilleSnupp skrev:

Mora var ganske skjult da. For det meste filmet bakfra eller skrått bakfra i scenen hjemmefra.

Sikkert fordi hun ikke hadde fått sminket seg enda og for og virra med den kjente kaffikoppen 🙄 Forøvrig ble det altfor mye Krystle med babystemme for min del. Hater når folk skal søte seg til. Bare kleint! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

Det er egentlig litt skuffende å se at hun faktisk fremstår like kald og voksdukkeaktig "in real" som hun gjør på bloggen. Alle smil, ansiktsuttrykk, alt virker så.. planlagt om dere skjønner? Når de viste hva som kom fremover, når hun satt i den stolen og fikk håret ordnet og hun sa "jeg ser sååå trøtt ut, du må hjelpe meg" og lo. Det føltes bare 15% ekte om dere skjønner, som om hun egentlig ikke ville si det eller le, men det passet situasjonen. Jeg vet ikke, det er bare så tilgjort, alt sammen. 

Ja, helt enig. Veldig tilgjort, virker som hun veier sine ord hele tiden. 

Måten hun snakker på er også litt merkelig. Overtydelig og mye med tungen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at den fotoseansen foran den blomsterbutikken var litt pinlig, han hadde jo med sånne store sølvskjermer og profesjonelt fotokamera, det så jo ut som søndag eller noe siden gatene var ganske tomme, men likevel. Jeg blir litt flau av å bli tatt bilde av med mobilkamera, hadde noen flekket frem en sånn lyskjermgreie midt på gata hadde jeg blitt skikkelig rød i toppen. Beundrer nesten hennes evne til å stenge ute alt og bare være i boblen.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lite som er så irriterende som mennesker som blokkerer fri ferdsel på offentlige steder. Som inngangen til en butikk, som vist i dagens episode der de sperrer inngangen i blomsterbutikken. De er jo ikke kunder engang, men står å ser gjennom bildene fra photoshooten. Meningsløs kritikk ja, men det føyer seg bare i rekken over hvor selvsentrert en blir av en slik «jobb». 

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MissLucy skrev:

det der er ikke e gyldig logisk resonnement altså! Glad i fotografi er IKKE det samme som å ta selfies!!

«Monkey see, monkey do»- kjent ordtak 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket hvor uprofesjonelt det hele fremstår. Spesielt mtp at personene bak er perfeksjonister. Isabella Løvengrip gir jo et helt annet inntrykk! Er jo ikke rart de opplever å ha mye å gjøre, når dagene gjennomføres etter innfallsmetoden uten struktur. Skjønner henne godt. Det er utmattende! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke over hvor merkelig det egentlig er å stæsje seg opp etter alle kunstens regler utelukkende for å bli tatt bilde av. For de fleste av oss er bildetaging noe vi gjør for å dele en koselig anledning eller et morsomt eller viktig øyeblikk . Her er det ingen anledning eller viktig øyeblikk, kun et pent antrekk og pen sminke, dag ut og dag inn. Det er så hinsides tomt.

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, 11 kommentarer under innlegget om seriestart? Er det så lite interesse eller er det så få som slipper gjennom sensuren? Jeg har selv skrevet en høflig, men kritisk, kommentar som som forventet ikke ble godkjent. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, Lopploella skrev:

Og så ideen om å lage en «reaksjonsvideo», der de filmer seg selv som ser seg selv på TV. Det er virkelig en selvopptatthet som ikke er til å begripe. 

Haha, ja, den når faktisk nye høyder 😂🙈hvordan kan man komme på at det skal være interessant for andre? Man må i hvert fall ha et selvbilde av en annen dimensjon. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh myyy gaad! Altså! Erre mulig?!? Seriøøøøst?! Really? Et intervju hvor hun forteller om når hun ikke bruker truser?!? Når man trodde man hadde hørt det meste fra den kanten! 

Forklarer i det minste cameltoe-bildene..

🙈🙉

#TingJegIkkeTrengerÅvite

.. på lik linje med favorittstilling og hvem som er øverst. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kariannne

Narsissismen lenge leve. Hadde jeg vært så selvsentrert håper jeg virkelig mine nærmeste hadde grepet inn!

Blir klein av at de sperrer inngangen til den butikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...