Gjest gjestvest Skrevet 23. august 2018 #59621 Del Skrevet 23. august 2018 Hun burde kanskje heller hatt: #Take back yesterday. Men det blir kanskje mange slike. Husker det var en sang med denne teksten. Hun kan lage en av sine videoer der hun take back yesterday og legge til denne sangen. Så kan vi alle samles for å se på, spise popcorn, drikke vin, og hylgråte i lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 23. august 2018 #59622 Del Skrevet 23. august 2018 59 minutter siden, Aricia skrev: En liten kommentar til denne: Jeg oppfatter dette som veldig vanlig Insta-språkbruk. Fikk akkurat nå opp en post i IG-feeden min fra en konto drevet av to amerikanske damer, den begynner helt identisk: "Throwing it back to last week... " Uttrykker at man poster et bilde som er tatt en stund tilbake. Bare å google så finner du mange eksempler. Da var det kanskje bare meg da. Jeg har aldri hørt eller sett det før. Derimot så har jeg sett mange skriver throwback. Men hvis man ser hvem som skriver #throwingitback på instagram, så skjønner jeg jo hvorfor jeg ikke har sett det før. Ikke akkurat min type instagram kontoer. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. august 2018 #59623 Del Skrevet 23. august 2018 21 minutter siden, Klaraku78 skrev: Da var det kanskje bare meg da. Jeg har aldri hørt eller sett det før. Derimot så har jeg sett mange skriver throwback. Men hvis man ser hvem som skriver #throwingitback på instagram, så skjønner jeg jo hvorfor jeg ikke har sett det før. Ikke akkurat min type instagram kontoer. ? Her er de to damene som skrev det i en post i feeden min i dag: https://www.instagram.com/squaremealroundtable/ Vet ikke hva du hinter til, men jeg tror virkelig ikke det er kun spesielt tvilsomme kontoer som bruker denne uttrykksmåten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klaraku78 Skrevet 23. august 2018 #59624 Del Skrevet 23. august 2018 32 minutter siden, Aricia skrev: ? Her er de to damene som skrev det i en post i feeden min i dag: https://www.instagram.com/squaremealroundtable/ Vet ikke hva du hinter til, men jeg tror virkelig ikke det er kun spesielt tvilsomme kontoer som bruker denne uttrykksmåten. Jeg gadd ikke akkurat å sjekke alle 86800, men kan ikke akkurat si at jeg ble så imponert over de siste som er lagt ut. Men det finnes sikkert unntak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
På besøk Skrevet 23. august 2018 #59625 Del Skrevet 23. august 2018 "rakk også å spise lunsj også (salat, shake + rawkake – nam)" Så bra at hun fikk spist god mat og lunsj må man ha, det er godt med mat, særlig lunsj - nammis! Ellers forstår jeg ikke regnestykket? Salat, shake (et desimalmåltid?) pluss rawkake minus nam? Hva blir det? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. august 2018 #59626 Del Skrevet 23. august 2018 12 minutter siden, Klaraku78 skrev: Jeg gadd ikke akkurat å sjekke alle 86800, men kan ikke akkurat si at jeg ble så imponert over de siste som er lagt ut. Men det finnes sikkert unntak. Poenget er at det er helt vanlig engelsk på IG. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 23. august 2018 #59627 Del Skrevet 23. august 2018 9 minutter siden, På besøk skrev: "rakk også å spise lunsj også (salat, shake + rawkake – nam)" Så bra at hun fikk spist god mat og lunsj må man ha, det er godt med mat, særlig lunsj - nammis! Ellers forstår jeg ikke regnestykket? Salat, shake (et desimalmåltid?) pluss rawkake minus nam? Hva blir det? Det er kreativ lek med tegnsetting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 23. august 2018 #59628 Del Skrevet 23. august 2018 3 timer siden, Ultiva skrev: Jeg er helt enig med deg. Men tiden viser dessverre at det eneste som får disse navlebeskuende bloggerne til å endre seg, er et massivt samfunnspress utenfra. Noe som er trist, da dette tross alt er folk som får millionlønn for å påvirke andre. Disse influencerne er dessverre for opptatte med å skryte av seg selv i sosiale medier fremfor å oppdatere seg og å følge med i samfunnet. Hos CBE går det fremdeles i kjøpegalskap, notorisk oppussing og eksponering av barn, på tross av at forskning og kunnskap tilsier at vi trenger det nøyaktig motsatte for å få en bedre og friskere verden. Vel, noen må begynne å stille disse spørsmålene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 23. august 2018 #59629 Del Skrevet 23. august 2018 Hun ser ut som om hun kunne vært storesøster til Lars Tangen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 23. august 2018 #59630 Del Skrevet 23. august 2018 40 minutter siden, På besøk skrev: "rakk også å spise lunsj også (salat, shake + rawkake – nam)" Så bra at hun fikk spist god mat og lunsj må man ha, det er godt med mat, særlig lunsj - nammis! Ellers forstår jeg ikke regnestykket? Salat, shake (et desimalmåltid?) pluss rawkake minus nam? Hva blir det? Herregud for en setning! Var den jeg hang meg opp i. Har hun virkelig skrevet dette på bloggen? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 23. august 2018 #59631 Del Skrevet 23. august 2018 Har dere sett pilotfrues instastory? 😂 Bloggerne er i Bergen på noe greier, Julianne filmer bordet og de andre bloggerne smiler og vinker mens Caroline sitter å tar selfies helt i sin egen verden 😂 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 23. august 2018 #59632 Del Skrevet 23. august 2018 25 minutter siden, TulleJenny skrev: Har dere sett pilotfrues instastory? 😂 Bloggerne er i Bergen på noe greier, Julianne filmer bordet og de andre bloggerne smiler og vinker mens Caroline sitter å tar selfies helt i sin egen verden 😂 Fantastisk. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 23. august 2018 #59633 Del Skrevet 23. august 2018 1 time siden, TulleJenny skrev: Har dere sett pilotfrues instastory? 😂 Bloggerne er i Bergen på noe greier, Julianne filmer bordet og de andre bloggerne smiler og vinker mens Caroline sitter å tar selfies helt i sin egen verden 😂 Det er ikke CBE, men hun andre fra samme program. Smådepresiv, fremstår sur, syter om alt? Husker ikke navnet, men sikkert noen andre som gjør. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 23. august 2018 #59634 Del Skrevet 23. august 2018 13 minutter siden, Lillemini skrev: Det er ikke CBE, men hun andre fra samme program. Smådepresiv, fremstår sur, syter om alt? Husker ikke navnet, men sikkert noen andre som gjør. 😂 Då bør du sjå igjen, Annijor (som eg trur du meiner) er ikkje med på den snutten. CBE sit med mobilen. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 23. august 2018 #59635 Del Skrevet 23. august 2018 11 minutter siden, Glufseguri skrev: Då bør du sjå igjen, Annijor (som eg trur du meiner) er ikkje med på den snutten. CBE sit med mobilen. Annijor ja. Joda, det er hun. CBE sitter ved siden av en i hvit kjole i det klippet. Bare sammenlign med snappen til Annebrith (om du følger henne) og kjolene de har på seg. Syns lite om CBE, men i det klippet ser hun glad og avslappet ut. Sitter ikke på mobilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 23. august 2018 #59636 Del Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, Lillemini skrev: Annijor ja. Joda, det er hun. CBE sitter ved siden av en i hvit kjole i det klippet. Bare sammenlign med snappen til Annebrith (om du følger henne) og kjolene de har på seg. Syns lite om CBE, men i det klippet ser hun glad og avslappet ut. Sitter ikke på mobilen. Dere snakker kanskje om forskjellige snutter her? CBE sitter og tar bilder av seg selv med mobilen (ser det ut som) på den snutten det refereses til. Det er ikke annijor. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 23. august 2018 #59637 Del Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, Lillemini skrev: Annijor ja. Joda, det er hun. CBE sitter ved siden av en i hvit kjole i det klippet. Bare sammenlign med snappen til Annebrith (om du følger henne) og kjolene de har på seg. Syns lite om CBE, men i det klippet ser hun glad og avslappet ut. Sitter ikke på mobilen. Se på CBE sin instastory og se dagens antrekk også ser du Pilotfrue sin instastory, så regner jeg med du kommer tilbake med et annet svar CBE sitter og tar selfies av seg selv. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 23. august 2018 #59638 Del Skrevet 23. august 2018 (endret) 4 minutter siden, Louiah skrev: Se på CBE sin instastory og se dagens antrekk også ser du Pilotfrue sin instastory, så regner jeg med du kommer tilbake med et annet svar CBE sitter og tar selfies av seg selv. Aaaah, Instagram ja. Jeg følger bare snap. Nå skjønner jeg. Endret 23. august 2018 av Lillemini Lagt til etter å ha sett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 23. august 2018 #59639 Del Skrevet 23. august 2018 Syns egentlig hele den festen så litt trist ut. CBE var ikke den enste som var oppslukt i mobilen. 🤔 At de gidder. Må forøvrig si at til å være selverklært moteikon, så forundrer det meg at hun velger å gå kledd i noe noe som min 5-åring går i når hun får bestemme selv. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 23. august 2018 #59640 Del Skrevet 23. august 2018 Hun sitter med Liste-Stina og Anne Brith. Sikkert en fet kveld for Caroline og attpåtil er ikke personlig fotograf på slep. Fikk sikkert ikke dekka reise og opphold 🙄 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg