Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Gjest gjestvest

Hun burde kanskje heller hatt: #Take back yesterday. Men det blir kanskje mange slike. Husker det var en sang med denne teksten.

Hun kan lage en av sine videoer der hun take back yesterday og legge til denne sangen. Så kan vi alle samles for å se på, spise popcorn, drikke vin, og hylgråte i lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

59 minutter siden, Aricia skrev:

En liten kommentar til denne: Jeg oppfatter dette som veldig vanlig Insta-språkbruk.

Fikk akkurat nå opp en post i IG-feeden min fra en konto drevet av to amerikanske damer, den begynner helt identisk: "Throwing it back to last week... "  Uttrykker at man poster et bilde som er tatt en stund tilbake.

Bare å google så finner du mange eksempler.

Da var det kanskje bare meg da. Jeg har aldri hørt eller sett det før. Derimot så har jeg sett mange skriver throwback.  Men hvis man ser hvem som skriver #throwingitback på instagram,  så skjønner jeg jo hvorfor jeg ikke har sett det før.  Ikke akkurat min type instagram kontoer.  

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Da var det kanskje bare meg da. Jeg har aldri hørt eller sett det før. Derimot så har jeg sett mange skriver throwback.  Men hvis man ser hvem som skriver #throwingitback på instagram,  så skjønner jeg jo hvorfor jeg ikke har sett det før.  Ikke akkurat min type instagram kontoer.  

?

Her er de to damene som skrev det i en post i feeden min i dag: https://www.instagram.com/squaremealroundtable/

Vet ikke hva du hinter til, men jeg tror virkelig ikke det er kun spesielt tvilsomme kontoer som bruker denne uttrykksmåten.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Aricia skrev:

?

Her er de to damene som skrev det i en post i feeden min i dag: https://www.instagram.com/squaremealroundtable/

Vet ikke hva du hinter til, men jeg tror virkelig ikke det er kun spesielt tvilsomme kontoer som bruker denne uttrykksmåten.

Jeg gadd ikke akkurat å sjekke alle 86800, men kan ikke akkurat si at jeg ble så imponert over de siste som er lagt ut.  Men det finnes sikkert unntak.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"rakk også å spise lunsj også (salat, shake + rawkake – nam)"

Så bra at hun fikk spist god mat og lunsj må man ha, det er godt med mat, særlig lunsj - nammis! 

Ellers forstår jeg ikke regnestykket? Salat, shake (et desimalmåltid?) pluss rawkake minus nam? Hva blir det?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Klaraku78 skrev:

Jeg gadd ikke akkurat å sjekke alle 86800, men kan ikke akkurat si at jeg ble så imponert over de siste som er lagt ut.  Men det finnes sikkert unntak.  

Poenget er at det er helt vanlig engelsk på IG. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
9 minutter siden, På besøk skrev:

Så bra at hun fikk spist god mat og lunsj må man ha, det er godt med mat, særlig lunsj - nammis! 

Ellers forstår jeg ikke regnestykket? Salat, shake (et desimalmåltid?) pluss rawkake minus nam? Hva blir det?

Det er kreativ lek med tegnsetting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ultiva skrev:

Jeg er helt enig med deg. Men tiden viser dessverre at det eneste som får disse navlebeskuende bloggerne til å endre seg, er et massivt samfunnspress utenfra. Noe som er trist, da dette tross alt er folk som får millionlønn for å påvirke andre. Disse influencerne er dessverre for opptatte med å skryte av seg selv i sosiale medier fremfor å oppdatere seg og å følge med i samfunnet.

Hos CBE går det fremdeles i kjøpegalskap, notorisk oppussing og eksponering av barn, på tross av at forskning og kunnskap tilsier at vi trenger det nøyaktig motsatte for å få en bedre og friskere verden.

Vel, noen må begynne å stille disse spørsmålene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, På besøk skrev:

Herregud for en setning! Var den jeg hang meg opp i. Har hun virkelig skrevet dette på bloggen?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere sett pilotfrues instastory?  😂 Bloggerne er i Bergen på noe greier, Julianne filmer bordet og de andre bloggerne smiler og vinker mens Caroline sitter å tar selfies helt i sin egen verden 😂

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, TulleJenny skrev:

Har dere sett pilotfrues instastory?  😂 Bloggerne er i Bergen på noe greier, Julianne filmer bordet og de andre bloggerne smiler og vinker mens Caroline sitter å tar selfies helt i sin egen verden 😂

Fantastisk.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TulleJenny skrev:

Det er ikke CBE, men hun andre fra samme program. Smådepresiv, fremstår sur, syter om alt? Husker ikke navnet, men sikkert noen andre som gjør. 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Lillemini skrev:

Det er ikke CBE, men hun andre fra samme program. Smådepresiv, fremstår sur, syter om alt? Husker ikke navnet, men sikkert noen andre som gjør. 😂

Då bør du sjå igjen, Annijor (som eg trur du meiner) er ikkje med på den snutten. CBE sit med mobilen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Glufseguri skrev:

Då bør du sjå igjen, Annijor (som eg trur du meiner) er ikkje med på den snutten. CBE sit med mobilen.

Annijor ja. :) Joda, det er hun. CBE sitter ved siden av en i hvit kjole i det klippet. Bare sammenlign med snappen til Annebrith (om du følger henne) og kjolene de har på seg. Syns lite om CBE, men i det klippet ser hun glad og avslappet ut. Sitter ikke på mobilen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemini skrev:

Annijor ja. :) Joda, det er hun. CBE sitter ved siden av en i hvit kjole i det klippet. Bare sammenlign med snappen til Annebrith (om du følger henne) og kjolene de har på seg. Syns lite om CBE, men i det klippet ser hun glad og avslappet ut. Sitter ikke på mobilen. 

Dere snakker kanskje om forskjellige snutter her? CBE sitter og tar bilder av seg selv med mobilen (ser det ut som) på den snutten det refereses til. Det er ikke annijor. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Lillemini skrev:

Se på CBE sin instastory og se dagens antrekk også ser du Pilotfrue sin instastory, så regner jeg med du kommer tilbake med et annet svar ;) CBE sitter og tar selfies av seg selv. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Louiah skrev:

Se på CBE sin instastory og se dagens antrekk også ser du Pilotfrue sin instastory, så regner jeg med du kommer tilbake med et annet svar ;) CBE sitter og tar selfies av seg selv. 

Aaaah, Instagram ja. Jeg følger bare snap. Nå skjønner jeg. :)

Endret av Lillemini
Lagt til etter å ha sett.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig hele den festen så litt trist ut. CBE var ikke den enste som var oppslukt i mobilen. 🤔 At de gidder. Må forøvrig si at til å være selverklært moteikon, så forundrer det meg at hun velger å gå kledd i noe noe som min 5-åring går i når hun får bestemme selv. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter med Liste-Stina og Anne Brith. Sikkert en fet kveld for Caroline og attpåtil er ikke personlig fotograf på slep. Fikk sikkert ikke dekka reise og opphold 🙄

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...