Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, pøbelsara skrev:

Når jeg er innom bloggen og leser slik som dette, så lurer jeg veldig på at de skriver at 90% av det de gjør i hverdagen ikke skrives om på bloggen. Da undres jeg veldig over hva slags liv de lever - når koffertutpakking og skrubbsår er det som omtales. Enten holder de alt det spennende de gjør for seg selv, eller så er livet ganske innholdsløst. Og jeg fatter virkelig ikke at noen synes det er underholdende og deilig tidtrøyte å lese bloggen. Den er jo helt blottet for innhold.

Ikkesant? Det er jo helt merkelig at en blogger som til stadighet understreker hvor mye jobb det, er må skrive om å pakke ut kofferter med jevne mellomrom? Hadde jeg blogget er det sikkert minst ti temaer og refleksjoner rundt jeg kunne skrevet om som er opplevd bare denne uka! Det er bare så utrolig merkelig at man presenterer noe så innholdsløst når man, etter egen beskrivelse, jobber mer enn de fleste...

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

40 minutter siden, pøbelsara skrev:

Når jeg er innom bloggen og leser slik som dette, så lurer jeg veldig på at de skriver at 90% av det de gjør i hverdagen ikke skrives om på bloggen. Da undres jeg veldig over hva slags liv de lever - når koffertutpakking og skrubbsår er det som omtales. Enten holder de alt det spennende de gjør for seg selv, eller så er livet ganske innholdsløst. Og jeg fatter virkelig ikke at noen synes det er underholdende og deilig tidtrøyte å lese bloggen. Den er jo helt blottet for innhold.

Når jeg tenker meg om så tror jeg hun skriver det for og underbygge påstanden hennes om at hverdagen er så hektisk. At hun har så mye å gjøre at å pakke ut av kofferten er det hvertfall ikke tid til! Idag er det planleggingsdag i bhg så da kom helgen så plutselig, for dere må huske at det har vært en veldig hektisk (4 dagers) uke. 

Endret av Breakeven
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Men hvem - av alle disse som finner denne bloggen så inspirerende og superduperkjempeallerbestbra - finner det interessant å lese om kofferter som ikke er blitt pakket utav? 

Når jeg har vært ute og reist, så er liksom ikke det å pakke utav kofferten det jeg forteller om på FB. Det er omtrent like interessant for omverdenen som oppvask, panting av flasker, og reklamebrev i postkassa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SelinaKyle
3 timer siden, Zeitgeist skrev:

Men hvem - av alle disse som finner denne bloggen så inspirerende og superduperkjempeallerbestbra - finner det interessant å lese om kofferter som ikke er blitt pakket utav? 

Når jeg har vært ute og reist, så er liksom ikke det å pakke utav kofferten det jeg forteller om på FB. Det er omtrent like interessant for omverdenen som oppvask, panting av flasker, og reklamebrev i postkassa. 

Tror ikke mange finner bloggen interessant.. hun har 58000 følgere på Facebook. Og de 5 siste postene, med link til blogginnlegg, har 12, 14, 15, 21 og 27 likes. Og ingen kommentarer, bortsett fra en gjenganger som kommenterer stort sett alt som legges ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, SelinaKyle skrev:

Og ingen kommentarer, bortsett fra en gjenganger som kommenterer stort sett alt som legges ut. 

Hehe. Litt sånn som at de få gangene jeg deler noe på face, så er mamma alltid den første til å kommentere 🤪

Rart at det ikke er flere kommentarer. Selv jeg, med mine usle 200 venner, får flere kommentarer enn én. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest formula
1 time siden, SelinaKyle skrev:

Tror ikke mange finner bloggen interessant.. hun har 58000 følgere på Facebook. Og de 5 siste postene, med link til blogginnlegg, har 12, 14, 15, 21 og 27 likes. Og ingen kommentarer, bortsett fra en gjenganger som kommenterer stort sett alt som legges ut. 

Den trofaste gjengangeren som hun alltid kan lite på. Det var bare den gangen med dåsesprayen det ble taust. Da var grensen nådd, eller kanskje det var den berømte dråpen🤔...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lest det siste blogginnlegget, og det er masse bilder av fruen i grønn bukse. Klærne er fine, men hun er ikke modellmateriale. Hun er for stiv, blikket er livløst og det ser ut som om hun prøver å holde igjen en fis på de fleste bilder.

Hun er  en fin jente, så jeg skjønner ikke den merkelige poseringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så langt fra noen modell, bl.a. alt for stiv som Triks over her skriver. Så henne da hun var på "Skal vi danse", var pinlig og vondt å se på for  også der var hun stiv og utilpass så det ut som. 

Endret av Oppland
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spaniasol

Sånn er det med alle som absolutt skal prøve seg på noe de ikke behersker, men som de så gjerne vil. Hun kunne jo sikkert få litt hjelp til posering, da, men det er vel for nedlatende å be om. Angående bildene fra Oslo var hun så nedlesset med sminke at det var rart hun klarte å holde hodet oppe. Det er ikke pent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama

Jeg fatter ikke hvorfor hun ikke innrømmer at bildene er fotomanipulert!!!!

Å nekte for det fremstiller henne som en løgner og at hun mener leserne er idioter uten øyne i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, spaniasol skrev:

Sånn er det med alle som absolutt skal prøve seg på noe de ikke behersker, men som de så gjerne vil. Hun kunne jo sikkert få litt hjelp til posering, da, men det er vel for nedlatende å be om. Angående bildene fra Oslo var hun så nedlesset med sminke at det var rart hun klarte å holde hodet oppe. Det er ikke pent!

Hun har så mye sminke der at hun ikke ligner på seg selv.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, BearMama skrev:

Jeg fatter ikke hvorfor hun ikke innrømmer at bildene er fotomanipulert!!!!

Å nekte for det fremstiller henne som en løgner og at hun mener leserne er idioter uten øyne i huet.

Caroline, eller LK for den saks skyld komme med innrømmelser? Skjer ikke!

Vet ikke om noen andre jeg, utenom ekteparet Eriksen og Trump, som aldri gjør feil, og alltid har rett. Og som skylder på andre når det blir konfrontasjoner.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som hadde vært interessant å vite er hvordan familiene deres opptrer. Fungerer de som et støtteapparat som heier dem frem til å fortsette i samme stil, fyrer opp under at alle kritikere er nettroll osv, eller prøver de å gi dem en reality-check innimellom når de har null bakkekontakt? 

CBE og LKE har jo ingen i jobbsammenheng som kan kalibrere dem og gi dem feedback (annet en heiagjenger som består av management og blogg-kollegaer med samme syn på verden), så om ikke familien heller gjør det, har de egentlig en mulighet til å utvikle selvinnsikt og kritisk sans slik man vanligvis gjør i arbeidsmiljøer? Evne til å ta i mot kritikk er totalt fraværende, det samme er evnen til selvrefleksjon og selvkritikk. Det er helt fascinerende hvordan de ikke evner å ta i mot feedback og innse at budskapet deres ikke alltid oppfattes slik de tror. Om man oppfatter det annerledes en the CBE's, er det fordi leseren ikke har lest skikkelig, ikke har kalibrert skjermen sin, ikke har kunnskaper eller er nettroll som bare er ute etter å hetse dem. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra https://www.tv2.no/a/5462716/

"Tok bilde for å vise moren

Til programleder Else Kåss Furuseth (33) forteller Berg Eriksen at det meget omtalte bildet i utgangspunktet bare var ment for moren hennes.

– Jeg tok det for å vise det til mamma. Jeg tok bildet og gikk ned på kjøkkenet for å vise det til henne. Hun bare «herregud, så kult, dette må du jo vise fram. Det er skikkelig bra! Så fint at du ser så bra ut, du må være stolt av det». Men jeg bare «nei, mamma, jeg tør jo ikke det»."

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente
6 minutter siden, Asti said:

Fra https://www.tv2.no/a/5462716/

"Tok bilde for å vise moren

Til programleder Else Kåss Furuseth (33) forteller Berg Eriksen at det meget omtalte bildet i utgangspunktet bare var ment for moren hennes.

– Jeg tok det for å vise det til mamma. Jeg tok bildet og gikk ned på kjøkkenet for å vise det til henne. Hun bare «herregud, så kult, dette må du jo vise fram. Det er skikkelig bra! Så fint at du ser så bra ut, du må være stolt av det». Men jeg bare «nei, mamma, jeg tør jo ikke det»."

"Jeg tok bildet og gikk ned på kjøkkenet for å vise det til henne. " Hm..

Hvorfor kunne hun ikke bare vandre ned i undertøyet, flexe magen på samme måte og lage sexy blunkefjes til moren nede på kjøkkenet? 

Denne forklaringen virker like logisk som de fleste fra CBE.no. Og dessuten; er det vanlig at nybakte mødre skryter av kropp til moren sin? Det virker så rart for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 minutter siden, Max Potente skrev:

Hvorfor kunne hun ikke bare vandre ned i undertøyet, flexe magen på samme måte og lage sexy blunkefjes til moren nede på kjøkkenet? 

Denne forklaringen virker like logisk som de fleste fra CBE.no. Og dessuten; er det vanlig at nybakte mødre skryter av kropp til moren sin? Det virker så rart for meg. 

:Nikke:   Hele forklaringen (og samtalen) virker bare veldig veldig spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xx girl xx
50 minutter siden, Max Potente skrev:

Hadde kroppen min sett slik ut fire dager etter fødsel, hadde kanskje jeg også vist bilde til mamma. Hun har all grunn til å være stolt av kroppen sin. Jeg synes det er verre at hun la ut nytt bilde etter 2. fødsel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, xx girl xx skrev:

Hadde kroppen min sett slik ut fire dager etter fødsel, hadde kanskje jeg også vist bilde til mamma. Hun har all grunn til å være stolt av kroppen sin. Jeg synes det er verre at hun la ut nytt bilde etter 2. fødsel. 

Den var jo redigert. Magen ble og redigert mindre i svangerskapet. Alt redigeres der i huset.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
50 minutter siden, Asti skrev:

:Nikke:   Hele forklaringen (og samtalen) virker bare veldig veldig spesiell.

Trodde det var vanlig å ta bilder av kroppen sin og vise mammaen sin jeg, eller nei. Det har jeg aldri trodd.

Må ha vært fostermor Åge.

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...