Creem Skrevet 16. august 2018 #59361 Del Skrevet 16. august 2018 11 minutter siden, Sobril skrev: Respekt er ikke noe man får på grunnlag av inntekt... Det er sant, men å være husmor og tjene 2 millioner er ikke så værst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 16. august 2018 #59362 Del Skrevet 16. august 2018 21 minutter siden, Creem skrev: Alle er forskjellig. Det noen synes er gørrkjedelig, kan andre føle er spennende og givende. Det viktigste er at en selv er tilfreds med sin egen tilværelse. En husmor som i 2016 tjente 2 millioner står det respekt av etter min mening. https://www.tv2.no/a/9448859/ Ikke når man vet hvordan disse pengene er tjent. 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Xstrella Skrevet 16. august 2018 Populært innlegg #59363 Del Skrevet 16. august 2018 Tjene 2 mill på salg av barn, sjel og verdighet. Nei takk! 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
decker Skrevet 16. august 2018 #59364 Del Skrevet 16. august 2018 Husmor? Takk for latteren. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 16. august 2018 #59365 Del Skrevet 16. august 2018 48 minutter siden, Creem skrev: Alle er forskjellig. Det noen synes er gørrkjedelig, kan andre føle er spennende og givende. Det viktigste er at en selv er tilfreds med sin egen tilværelse. En husmor som i 2016 tjente 2 millioner står det respekt av etter min mening. https://www.tv2.no/a/9448859/ Jeg tror hun hadde blitt dødelig fornærmet om du kalte henne husmor, altså. Hun er jo en selfmade, bissi og stressa karrierekvinne som sjonglerer jobb, mann og barn med manikyrneglet og holdinnmage. Husmor da, lissom. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creem Skrevet 16. august 2018 #59366 Del Skrevet 16. august 2018 Akkurat nå, Mrs O'Donell skrev: Jeg tror hun hadde blitt dødelig fornærmet om du kalte henne husmor, altså. Hun er jo en selfmade, bissi og stressa karrierekvinne som sjonglerer jobb, mann og barn med manikyrneglet og holdinnmage. Husmor da, lissom. Det må du nesten ta med @Revenge of Cthulhu. At hun er husmor har jeg derfra, i innlegg 7801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest formula Skrevet 16. august 2018 #59367 Del Skrevet 16. august 2018 52 minutter siden, Creem skrev: Alle er forskjellig. Det noen synes er gørrkjedelig, kan andre føle er spennende og givende. Det viktigste er at en selv er tilfreds med sin egen tilværelse. En husmor som i 2016 tjente 2 millioner står det respekt av etter min mening. https://www.tv2.no/a/9448859/ Altså...å kalle denne karrierekvinnen OG feministen husmor. Nei vettuhva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. august 2018 #59368 Del Skrevet 16. august 2018 1 minutt siden, Creem skrev: Det må du nesten ta med @Revenge of Cthulhu. At hun er husmor har jeg derfra, i innlegg 7801 Du har sett narrativet til cbe.no, med 50-talls inspirert forkle og tørkle i håret? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creem Skrevet 16. august 2018 #59369 Del Skrevet 16. august 2018 13 minutter siden, formula skrev: Altså...å kalle denne karrierekvinnen OG feministen husmor. Nei vettuhva. Igjen; det må du nesten ta med @Revenge of Cthulhu. At hun er husmor har jeg derfra, i innlegg 7801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creem Skrevet 16. august 2018 #59370 Del Skrevet 16. august 2018 17 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Du har sett narrativet til cbe.no, med 50-talls inspirert forkle og tørkle i håret? Om jeg har sett fortellingen? (måtte google narrativ/narrativet). Joda en blogg er vel for så vidt en fortelling, selv om jeg aldri har tenkt over det på den måten. Hvordan folk kler seg er for meg opp til hver enkelt. Helt greit med forkle og tørkle i håret for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. august 2018 #59371 Del Skrevet 16. august 2018 2 timer siden, Creem skrev: Det må du nesten ta med @Revenge of Cthulhu. At hun er husmor har jeg derfra, i innlegg 780 1 Det er ikke mye respekt av en virksomhet som utleverer mindreårige for å få penger i kassen. Virksomheten klarer heller ikke å skille mellom seg selv som privatperson og bedriftseiere. En virksomhet som lever i grenseland når det gjelder reklameinnslag og fronting av vin med synlig etikette på flasken er useriøst. Unnvikende atferd og bare hyllest til seg selv i kommentarfeltet er pinlig. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 16. august 2018 #59372 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Hva skjedde med det "prosjektet" som hun, Jan Thomas (og Espen Hilton?) liksom skulle ha? Endret 16. august 2018 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. august 2018 #59373 Del Skrevet 16. august 2018 47 minutter siden, Mrs. Random Nick skrev: Hva skjedde med det "prosjektet" som hun, Jan Thomas (og Espen Hilton?) liksom skulle ha? Godt spørsmål men det blir sikker avslørt i en viss TV- serie. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ane_luise87 Skrevet 16. august 2018 #59374 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) Stilte CBE et saklig spørsmål på bloggen i dag. Men det ble ikke godkjent. Var det noe galt med spørsmålet mitt? Jeg blir så frustrert når de kun stikker hodet i sanden og nekter å forholde seg til det faktum at svært mange reagerer på den voldsomme eksponeringen av barna. Det er helt hårreisende. Og tenk, det er kun ett år til eldste begynner på skolen (dette burde jeg egentlig ikke visst). Hvordan skal de forholde seg til dette? Endret 16. august 2018 av ane_luise87 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. august 2018 #59375 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) 57 minutter siden, ane_luise87 skrev: Stilte CBE et saklig spørsmål på bloggen i dag. Men det ble ikke godkjent. Var det noe galt med spørsmålet mitt? Jeg blir så frustrert når de kun stikker hodet i sanden og nekter å forholde seg til det faktum at svært mange reagerer på den voldsomme eksponeringen av barna. Det er helt hårreisende. Og tenk, det er kun ett år til eldste begynner på skolen (dette burde jeg egentlig ikke visst). Hvordan skal de forholde seg til dette? Denne virksomheten har ikke evne til å svare på denne type kommentar. Endret 16. august 2018 av Snaskesnusken 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Speilvegg Skrevet 16. august 2018 #59376 Del Skrevet 16. august 2018 21 minutter siden, ane_luise87 skrev: Stilte CBE et saklig spørsmål på bloggen i dag. Men det ble ikke godkjent. Var det noe galt med spørsmålet mitt? Jeg blir så frustrert når de kun stikker hodet i sanden og nekter å forholde seg til det faktum at svært mange reagerer på den voldsomme eksponeringen av barna. Det er helt hårreisende. Og tenk, det er kun ett år til eldste begynner på skolen (dette burde jeg egentlig ikke visst). Hvordan skal de forholde seg til dette? Det er vel så enkelt som at det er mye inntekt i å bruke barn i reklameinnlegg. Bilde av barna gir mye flere klikk som også gir mer inntekt til foreldrene. De får sikkert veldig mange spørsmål om dette som de velger å ikke publisere. Det ville ikke se bra ut for de om alle spørsmål om eksponering av barn ble publisert. Som flere tidligere har påpekt så lever de i en alternativ virkelighet der inntekten deres er basert på å selge seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. august 2018 #59377 Del Skrevet 16. august 2018 5 timer siden, Creem skrev: Det er sant, men å være husmor og tjene 2 millioner er ikke så værst. En husmor som eksponerer mindreårige burde blitt oppsøkt av barnevernet for veiledning. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 16. august 2018 #59378 Del Skrevet 16. august 2018 2 timer siden, Snaskesnusken skrev: Denne virksomheten har ikke evne til å svare på denne type kommentar. Hun vil at kommentarfeltet skal være et hyggelig sted med masse 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 og skrytekommentarer til henne selv slik at hun kan bli glad. Så slike kommentarer vil de ikke svare på. Siden de mener det er riktig med eksponering av barna burde det ikke være noe problem å stå for det. Sannheten er vel at de vet det er galt å gjøre dette mot barna men de klarer ikke la det være. Er så mye lettere å bare svare «tusen takk» . 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. august 2018 #59379 Del Skrevet 16. august 2018 6 minutter siden, Surikatt skrev: Hun vil at kommentarfeltet skal være et hyggelig sted med masse 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊 og skrytekommentarer til henne selv slik at hun kan bli glad. Så slike kommentarer vil de ikke svare på. Siden de mener det er riktig med eksponering av barna burde det ikke være noe problem å stå for det. Sannheten er vel at de vet det er galt å gjøre dette mot barna men de klarer ikke la det være. Er så mye lettere å bare svare «tusen takk» . Ikke sant? 😏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor loff Skrevet 16. august 2018 #59380 Del Skrevet 16. august 2018 5 timer siden, Creem skrev: Om jeg har sett fortellingen? (måtte google narrativ/narrativet). Joda en blogg er vel for så vidt en fortelling, selv om jeg aldri har tenkt over det på den måten. Hvordan folk kler seg er for meg opp til hver enkelt. Helt greit med forkle og tørkle i håret for min del. Narrativ er litt mer enn det - det betyr "fortellingen jeg forteller" som i "mitt perspektiv", "min fortellerstemme" eller "min vinkling". 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg