Jobbermedbarn Skrevet 15. august 2018 #59341 Del Skrevet 15. august 2018 19 minutter siden, Vernis skrev: Det var jo heller ikke snakk om en reklame som var laget lang tid i forveien. Programlederen sa på slutten av mandagens direktesending at cbe og familien skulle delta i programmet påfølgende dag. For øvrig dårlig av tv2 at de ikke kommenterer det. De reklamerte for det ti min før sendingen startet i går, så det var veeldig kort tid i forveien for å si det sånn👍 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 15. august 2018 #59342 Del Skrevet 15. august 2018 9 timer siden, LilleSnupp skrev: https://www.vg.no/rampelys/i/21AmE4/kritiske-til-bloggere-som-fronter-barna-boer-lages-nye-kjoereregler 👍🙏 Heia VG! Jeg håper virkelig de fortsetter dette! Gjerne også med fokus på programmet Bloggerne! Jeg har tittet innom programmet et par ganger og har sett en utlevering som ikke ligner noen ting! Skal sende et tips om det... Heia til A kjendisene som nå står frem med kritikk! 🎉 Det er viktigere enn de aner! DE setter barnas beste i fokus! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 15. august 2018 #59343 Del Skrevet 15. august 2018 Denne barnepsykologen i artikkelen kommer nok til å få passet sitt påskrevet med at han ikke har greie på ting... 28 minutter siden, Jobbermedbarn skrev: 👍🙏 Heia VG! Jeg håper virkelig de fortsetter dette! Gjerne også med fokus på programmet Bloggerne! Jeg har tittet innom programmet et par ganger og har sett en utlevering som ikke ligner noen ting! Skal sende et tips om det... Heia til A kjendisene som nå står frem med kritikk! 🎉 Det er viktigere enn de aner! DE setter barnas beste i fokus! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 15. august 2018 #59344 Del Skrevet 15. august 2018 1 time siden, Kollontaj skrev: Gullestad og Nervik har jo andre strenger å spille på enn å eksponere ungene, hva kan eierne bak CBE.no annet enn å shoppe, ta middels gode bilder og vise frem ungene med jevne mellomrom? Det er vel fare for at arvingene blir vist fram ganske godt i de nye episodene på Bloggerne? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liver Skrevet 15. august 2018 #59345 Del Skrevet 15. august 2018 Vist de fortsetter i samme mønster som før når de blir pressa om temaet eksponering av barn, er å vise mer av dem.....på trass...... fordi de føler de kan. Jeg blir matt av tanken. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 15. august 2018 #59346 Del Skrevet 15. august 2018 Hun er bare merkelig. Kjører på i kommentarfeltene med nesegrus skryt til seg selv så hun kan svare tusen takk osv. Hun er så glad for den gode stemningen. Hun bør stikke fingeren i jorda og bli litt mer voksen og litt mindre selvopptatt. Det er sykelig. 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 16. august 2018 #59347 Del Skrevet 16. august 2018 20 timer siden, virkelig skrev: Gud hjelpe, er det mulig ! Og Nelly er en nettbutikk så det er merket godt nok, du kommer inn på Nelly som du bestiller fra som selger x antall diverse merker. Så det er innafor. Det er utrolig festlig å se de som er harde motstandere av CBE på diverse støtter HD for akkurat det samme. Innlegget er ryddet for krenkelser. Av tre ulike innlegg, hengte du deg opp i der jeg faktisk skrev "CHECK" på...? (dvs at hun var tydlige i det ene innlegget) at cbe faktisk skrev at nelly var sponsoren i det ene innlegget... Ja ja. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 16. august 2018 #59348 Del Skrevet 16. august 2018 30 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Av tre ulike innlegg, hengte du deg opp i der jeg faktisk skrev "CHECK" på...? (dvs at hun var tydlige i det ene innlegget) at cbe faktisk skrev at nelly var sponsoren i det ene innlegget... Ja ja. Du vet, det er alltid noen som finner noe å kritisere ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 16. august 2018 #59349 Del Skrevet 16. august 2018 CBE AS lever blant annet av å eksponere barn. Dette står de for og gjør omtrent daglig. Hvorfor kan hun som jobber i firmaet da ikke komme i studio sammen med en person som mener noe helt annet? En slags sammenligning: Jeg må daglig i min jobb forsvare hvorfor jeg «tar» pengene til folk. Det er jo til tider ubehagelig men jeg mener at det firmaet jeg jobber i gjør det rett etter norsk lov. Så da forsvarer jeg det. Det går jo også på meg som privatperson noen ganger når folk sier stygge ting til MEG og ikke om selve firmaet (for det er jo Caroline sitt svar ofte, kritikerne går etter henne som person) CBE sitt opplegg er flaut, jeg blir pinlig berørt at et firma som driver i så stor skala holder på med strutsetaktikk 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 16. august 2018 #59350 Del Skrevet 16. august 2018 Stor forskjell på å hamre løs i eget kommentarfelt, der de hevder de kan og vet best, kontra å sitte face-to-face med dyktige og reflekterte motdebattanter. Spesielt når de innerst inne vet at den eksponeringen av mindreårige de holder på med er under enhver kritikk. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebbbbbe Skrevet 16. august 2018 #59351 Del Skrevet 16. august 2018 1 time siden, Mädchen skrev: Stor forskjell på å hamre løs i eget kommentarfelt, der de hevder de kan og vet best, kontra å sitte face-to-face med dyktige og reflekterte motdebattanter. Spesielt når de innerst inne vet at den eksponeringen av mindreårige de holder på med er under enhver kritikk. Det er, som noen har nevnt før her, vanskelig å finne noen gode argumenter hvor hvorfor de skal eksponere barna. Og det vet de godt... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 16. august 2018 #59352 Del Skrevet 16. august 2018 Tråden er ryddet for persondebatt. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 16. august 2018 #59353 Del Skrevet 16. august 2018 4 timer siden, Kristanna skrev: CBE AS lever blant annet av å eksponere barn. Dette står de for og gjør omtrent daglig. Hvorfor kan hun som jobber i firmaet da ikke komme i studio sammen med en person som mener noe helt annet? En slags sammenligning: Jeg må daglig i min jobb forsvare hvorfor jeg «tar» pengene til folk. Det er jo til tider ubehagelig men jeg mener at det firmaet jeg jobber i gjør det rett etter norsk lov. Så da forsvarer jeg det. Det går jo også på meg som privatperson noen ganger når folk sier stygge ting til MEG og ikke om selve firmaet (for det er jo Caroline sitt svar ofte, kritikerne går etter henne som person) CBE sitt opplegg er flaut, jeg blir pinlig berørt at et firma som driver i så stor skala holder på med strutsetaktikk Det viser bare hvor lite innhold denne bloggen innehar. Kunnskapsnivået til bloggerparet anser jeg som under gjennomsnittet for deres aldersgruppe. Evnen til å komme med gode reflekterte argumenter er ikke eksisterende. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 16. august 2018 #59354 Del Skrevet 16. august 2018 Tid til møter i Oslo i dag hvertfall... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 16. august 2018 #59355 Del Skrevet 16. august 2018 Alle disse møtene...jeg vil heller høre om hva slags møter fremfor at det er møter. Stort sett møtes det bare speil og påfyll i en eller annen variant. For en gørrkjedelig husmortilværelse. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. august 2018 #59356 Del Skrevet 16. august 2018 'Møtene' er tigging etter spons. De må mase på sponsorer, for de blir ikke nedringt av annonsører som de vil la leserene tro. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creem Skrevet 16. august 2018 #59357 Del Skrevet 16. august 2018 12 minutter siden, Revenge of Cthulhu skrev: Alle disse møtene...jeg vil heller høre om hva slags møter fremfor at det er møter. Stort sett møtes det bare speil og påfyll i en eller annen variant. For en gørrkjedelig husmortilværelse. Alle er forskjellig. Det noen synes er gørrkjedelig, kan andre føle er spennende og givende. Det viktigste er at en selv er tilfreds med sin egen tilværelse. En husmor som i 2016 tjente 2 millioner står det respekt av etter min mening. https://www.tv2.no/a/9448859/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 16. august 2018 #59358 Del Skrevet 16. august 2018 Hvorfor er møtene stort sett på kafé? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 16. august 2018 #59359 Del Skrevet 16. august 2018 6 minutter siden, Creem skrev: Alle er forskjellig. Det noen synes er gørrkjedelig, kan andre føle er spennende og givende. Det viktigste er at en selv er tilfreds med sin egen tilværelse. En husmor som i 2016 tjente 2 millioner står det respekt av etter min mening. https://www.tv2.no/a/9448859/ Respekt er ikke noe man får på grunnlag av inntekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs O'Donell Skrevet 16. august 2018 #59360 Del Skrevet 16. august 2018 "Going home again" Tuller hun med oss, eller🙈🙉🙊 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg