Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Det virker bortkastet når jeg faktisk tror barna liker husene med farger best. Men hver sin lyst. Jeg ville heller kjøpt en julekrybbe med figurer ungene kan leke med og som kan tas frem hvert år. 

Samme strategi som alltid, først noen kritiiske kommentarer så alle støttekommentarene til slutt. Til forskjell fra i helgen, så skal hun vinne diskusjonen med å være hyggelig med spydig undertone. En beundrer fortalte henne at det er måten å gjøre det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Anne B skrev:

Det virker bortkastet når jeg faktisk tror barna liker husene med farger best. Men hver sin lyst. Jeg ville heller kjøpt en julekrybbe med figurer ungene kan leke med og som kan tas frem hvert år. 

Samme strategi som alltid, først noen kritiiske kommentarer så alle støttekommentarene til slutt. Til forskjell fra i helgen, så skal hun vinne diskusjonen med å være hyggelig med spydig undertone. En beundrer fortalte henne at det er måten å gjøre det på. 

Haha! Hyggelig med spydig undertone er jo mye verre enn å være åpent krass, da. Det er jo selve definisjonen på passiv-aggressiv. Og nettopp slik framstår hun vel mer eller mindre hele tiden i kommentarfeltet, såvidt jeg får med meg.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Anne B skrev:

jeg stusset også over dette. De sier de er kristne, kommer med noen upresise floskler om julens budskap (uten å svare på x antall spørsmål om hva de legger i det), men det er jo bare nisser og pakker så langt øyet kan se, og ikke et jesusbarn i sikte. Til og med Jula selger julekrybber, antar de er utstilt i julepyntavdelingen i nærheten av juletoget... 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aricia skrev:

Haha! Hyggelig med spydig undertone er jo mye verre enn å være åpent krass, da. Det er jo selve definisjonen på passiv-aggressiv. Og nettopp slik framstår hun vel mer eller mindre hele tiden i kommentarfeltet, såvidt jeg får med meg.

Hun er helt ekstrem der inne nå. Kjører på med oss-mot-dem og snakker nedlatende om alle som måtte mene at hun som klager over hvor travel hun er (HELE TIDEN) er noen slemme folk som dessuten ser ut til å ha mer enn nok tid selv. Hun er skikkelig ekkel mot folk. 

Jeg undrer meg over at hun tør å kjøre på med så tydelig konfliktlinje. Selv om et par hundre av hennes 28 000 seere skrev støttemeldinger i helgen, er det ikke akkurat noen garanti for at de  andre 27 800 også synes hun er vidunderlig uasett hva hun gjør. Og når hun kjører på og er så usympatisk og kranglete som hun er nå, synes jeg hun spiller høyt. 

Jeg trodde hun tøyset helt til hun begynte å svare i kommentarfeltet. 

• Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette satte MINE barndomsminner i sving, da vi lakkerte pennaler, sekker og pultflater med tipp-ex. Ja, sågar ble jeg tippexert i hele ansiktet en gang av min beste venninne. Det var den gangen vi hadde tid til slikt. Good times, good times. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg tenker meg om så skriver hun at datteren hennes er helt i ekstase over denne landsbyen, jeg er sikker på at datteren ikke bryr seg døyt om denne landsbyen er hvit eller fargerik (men jeg vil tippe farger da barn er glad i det) Anyway, poenget er jo det at CEB er så forbanna opptatt av fasaden at det er viktigere og bruke x antall timer på og male om (for seg selv!) det er jo ikke for datteren hennes i det hele tatt, det er for at landsbyen skal passe inn i hennes ellers så «perfekte» og sterile hjem. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, caskerette skrev:

Dette satte MINE barndomsminner i sving, da vi lakkerte pennaler, sekker og pultflater med tipp-ex. Ja, sågar ble jeg tippexert i hele ansiktet en gang av min beste venninne. Det var den gangen vi hadde tid til slikt. Good times, good times. 

Hun har i hvert fall ikke tid til å korrekturlakke ansiktet til LKE. Hun er ikke supermenneske heller. 

:plystre: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er blitt en parodi av seg selv. Det er så fjernt fra virkeligheten, at bloggen er blitt ren underholdning for vanlig dødelige. 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, blåbærpai skrev:

Hun er blitt en parodi av seg selv. Det er så fjernt fra virkeligheten, at bloggen er blitt ren underholdning for vanlig dødelige. 

Blitt? 

Alltid vært! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gillians
3 minutter siden, Vitulina skrev:

Blitt? 

Alltid vært! 

Ja, men denne høsten har hun jo helt mista det. Lurer på hva som egentlig har skjedd, total idétørke? Drittlei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, mikrobe skrev:

Hun har i hvert fall ikke tid til å korrekturlakke ansiktet til LKE. Hun er ikke supermenneske heller. 

:plystre: 

Nei, men han "korrekturlakker" da nok på kona si i Photoshop. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Litt sånn Hollywoodfrueish over henne..

Hun prøver ihvertfall iherdig. Syns ikke hun når helt opp. Den perfeksjonismen har gått over i parodi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært passe flau om jeg hadde en hvit nisseby og noen hadde lurt på hvor den var å få tak i. 

- Jo, på «Jalla-juleland», men jeg har malt den hvit, da. 

☺️

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke tenkte på det i helga da mannen og jeg var på Hageland og så denne nisselandsbyen. Han ville ha, men det passer ikke helt inn i min hvite-sølv jul i år! Men selvfølgelig, korrekturlakk på alt og den ville glidd rett inn! 😂😂😂

Tilføyelse; hvem i all verden tror at noen kan være misunnelige på dette livet??? Fatter ikke at det er en påstand engang. 

Endret av Jobbermedbarn
La til noe
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...