Fantastica Skrevet 6. oktober 2017 #40681 Del Skrevet 6. oktober 2017 21 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Er plutselig kommetaren og svaret borte? Jepp. Voksent. Skulle seff ha tatt dump av svaret mitt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 6. oktober 2017 #40682 Del Skrevet 6. oktober 2017 1 MINUTT SIDEN SVAR Din kommentar avventer moderasjon. Hvorfor slettet du stadig kommentarer som er godkjent og besvart? Vet ikke den ene hånden hva den andre gjør? Man legger merke til det, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 6. oktober 2017 #40683 Del Skrevet 6. oktober 2017 Skal bli spennende å se resultatet etter at hun nå innrømmer at de bommet stygt på nattklubben 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 6. oktober 2017 #40684 Del Skrevet 6. oktober 2017 10 minutter siden, Topptur skrev: 1 MINUTT SIDEN SVAR Din kommentar avventer moderasjon. Hvorfor slettet du stadig kommentarer som er godkjent og besvart? Vet ikke den ene hånden hva den andre gjør? Man legger merke til det, vet du. Tror ikke du får svar, de har "kvalitetstid"🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 6. oktober 2017 #40685 Del Skrevet 6. oktober 2017 Jeg prøver igjen jeg. Nytt innlegg på bloggen med enda mer direkte spørsmål, og jeg poster linken sammen med en kommentar på hennes blogg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 6. oktober 2017 #40686 Del Skrevet 6. oktober 2017 21 minutes ago, Miranda16 said: Skal bli spennende å se resultatet etter at hun nå innrømmer at de bommet stygt på nattklubben Synes bare troverdigheten hennes daler ytterligere, nå som halve huset har skiftet farger. Hun var jo sååå fornøyd med fargevalgene for et halvt års tid siden, for det var så lekkert, nydelig og med disse fargene trives de så veldig godt. Innlegg i dag: https://imgur.com/a/goOEa Innlegg fra januar - april, 2017 om hvor fornøyde de er: https://imgur.com/a/vMyqG https://imgur.com/a/ZXBOl https://imgur.com/a/P1N57 https://imgur.com/a/bibLc https://imgur.com/a/UyfJU https://imgur.com/a/e590r https://imgur.com/a/TosCR 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 6. oktober 2017 #40687 Del Skrevet 6. oktober 2017 Skjønner IKKE hvordan det går an å innrede et helt hus, for så å gjøre om alt 6 mnd etterpå? Herlighet, stormannsgalskap! Og så så stressende😅 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 6. oktober 2017 #40688 Del Skrevet 6. oktober 2017 Hadde jeg vært firmaet som sponset dyre møbler for 6 mnd siden, som nå byttes ut, hadde jeg vært rimelig pissed. Ikke akkurat god reklame at at man er lei etter bare noen måneder. Men er jo forsåvidt bra at hun har innsett at hun ikke har så mye teft for interiør at hun får inn profesjonelle da. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 6. oktober 2017 #40689 Del Skrevet 6. oktober 2017 Tror det er på tide å lete frem Finn annonsen til huset: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=75874502 Se møblene, fargene på veggene, teppene og interiøret. Spesielt i stuene. Så ser dere den "nyskapende" og "inspirerte" paletten til CBE på dagens innlegg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6. oktober 2017 #40690 Del Skrevet 6. oktober 2017 Kan jo hende at de er ok fornøyde, men la si de fikk møbler pluss 50-100 000 for de første møblene, kanskje fristende å få samme beløp en gang til? Selv om de betaler skatt av møblene, kan de jo selge dem nå for samme beløp (30 % av fullpris). 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Runnershigh Skrevet 6. oktober 2017 Populært innlegg #40691 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) 4 timer siden, Gulleplutt skrev: Synes du middagene er så næringsfattige? Uenig i det. Synes tvert om at de er ganske balanserte og varierte. Klarer heller ikke hisse meg opp pga. størrelsen på klær. Har sånt virkelig betydning for folk? Ja, dette har betydning for folk. Spesielt for folk med spiseforstyrrelse. Jeg har vært der selv for mange år siden. Tragisk nok var frua ett av mine store forbilder når det kom til kropp. Jeg husker jeg googlet opp og ned for å finne vekten hennes. Hun skrev tydelig i kommentarfeltet at hun brukte str 24!!! i bukser (finnes det fortsatt?) og hadde et midjemål på 57cm. (har screenshot på dette). Selv kjøpte jeg meg en bukse i str 24, som jeg hadde som mål å passe i. Jeg startet på lavkarbo, og fulgte alle hennes anbefalinger. Heldigvis klarte jeg aldri å komme inn i buksa før jeg fikk profesjonell hjelp. Poenget mitt er ikke å klandre frua for spiseforstyrrelse jeg hadde. Den kom selvfølgelig av helt andre grunner. Men jeg skjønner virkelig ikke at hun ønsker å være en plattform hvor spisefortyrra personer kan dyrke sin forstyrrelse? Poenget mitt er at det er totalt unødvendig av CBE å forteller leserene om størrelse, midjemål, vektøkning i svangerskapet osv. Hva et dette godt for? Jeg har mange argumenter til hvorfor hun ikke skal gjøre det, men finner ikke ett eneste godt argument til hvorfor hun skal forteller om det...Holder det ikke å skrive at klærne er små/ store i størrelsen? Endret 6. oktober 2017 av Runnershigh Skrivefeil 56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 6. oktober 2017 #40692 Del Skrevet 6. oktober 2017 39 minutter siden, Kaffemonsteret skrev: Hadde jeg vært firmaet som sponset dyre møbler for 6 mnd siden, som nå byttes ut, hadde jeg vært rimelig pissed. Ikke akkurat god reklame at at man er lei etter bare noen måneder. Men er jo forsåvidt bra at hun har innsett at hun ikke har så mye teft for interiør at hun får inn profesjonelle da. Tror ikke det er så dyre møbler, skjeve sømmer og håndtak som ikke sitter midt på. Tror nok det er noen kjempebillige kopier. Rustaish.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 6. oktober 2017 #40693 Del Skrevet 6. oktober 2017 48 minutter siden, Pearl2.0 skrev: Skjønner IKKE hvordan det går an å innrede et helt hus, for så å gjøre om alt 6 mnd etterpå? Herlighet, stormannsgalskap! Og så så stressende😅 Ikke rart hverdagen er full av stress.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 6. oktober 2017 #40694 Del Skrevet 6. oktober 2017 9 minutter siden, miagunda skrev: Tror ikke det er så dyre møbler, skjeve sømmer og håndtak som ikke sitter midt på. Tror nok det er noen kjempebillige kopier. Rustaish.. Det er vel TM møbler? Stygge ja, men tror de koster en del faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 6. oktober 2017 #40695 Del Skrevet 6. oktober 2017 10 minutter siden, Isola2 skrev: Ikke rart hverdagen er full av stress.. Hektisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 6. oktober 2017 #40696 Del Skrevet 6. oktober 2017 Akkurat nå, Kaffemonsteret skrev: Det er vel TM møbler? Stygge ja, men tror de koster en del faktisk. Trodde det var levert direkte fra Kina, de ser jo veldig billige ut. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantastica Skrevet 6. oktober 2017 #40697 Del Skrevet 6. oktober 2017 1 time siden, Fantastica skrev: Jeg prøver igjen jeg. Nytt innlegg på bloggen med enda mer direkte spørsmål, og jeg poster linken sammen med en kommentar på hennes blogg. Ikke pokker altså. Ikke godkjent nå heller. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 6. oktober 2017 #40698 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) 5 timer siden, Gulleplutt skrev: Synes du middagene er så næringsfattige? Uenig i det. Synes tvert om at de er ganske balanserte og varierte. Klarer heller ikke hisse meg opp pga. størrelsen på klær. Har sånt virkelig betydning for folk? Ingen trenger å hisse seg opp, men en kan prøve å sette seg inn i hvorfor bloggere bør unngå å skrive hvilken størrelse de har. Bloggere/"influencere" sin er jobb er å påvirke, og det vil dessverre også gjelde klesstørrelse (for enkelte). Sunn Fornuft Plakaten ber bloggere/påvirkere om å unngå å skrive om størrelse, jfr. http://sunnfornuft.unitedbloggers.no . Det virker ikke som denne bloggeren/"Influenceren", klarer å ta til seg konstruktiv kritikk, når det gjelder fokus på klesstørrelse, bruk av barn på blogg, samt merking av reklame. Endret 6. oktober 2017 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 6. oktober 2017 #40699 Del Skrevet 6. oktober 2017 46 minutter siden, miagunda skrev: Tror ikke det er så dyre møbler, skjeve sømmer og håndtak som ikke sitter midt på. Tror nok det er noen kjempebillige kopier. Rustaish.. Det der skjønner jeg meg ikke på. Selv jeg, som tjener laaaangt mindre enn paret kjøper kvalitetsmøbler. Hvorfor gjør de ikke dét når de åpenbart har råd? Er det kun fordi det da ikke blir sponset? Norges største gjerrigknarker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CoolSistah Skrevet 6. oktober 2017 Populært innlegg #40700 Del Skrevet 6. oktober 2017 Jeg tror egentlig de lever i sin egen lille boble, uten særlig påvirkning fra andre enn hverandre. De ser kanskje ikke hvordan de fremstår for andre, når de lar alt av etikk fare på den måten de gjør. Det er jo ikke bare én ting. Eksponering av tredjepersoner, uheldig påvirkning på unge, hvordan enkelte bilder og utsagn kan bli brukt som "thinspo", ekstremt forbruk, bastante syn på hva som er riktig trening og kosthold, for stort utseendefokus, mangelfull merking og ignorering av lover/retningslinjer, bruk av helium, fattige og desperate kvinners hår, at de ikke benytter muligheten til å påvirke positivt mtp. viktige saker som miljø, dyrevern osv, m.m. Listen kunne blitt lang, om jeg skulle fortsatt. Poenget er, at jeg tror de har sett seg blind på hva som er normalt. Arbeidsplassen er hjemmet, og kollegene er hverandre. Jeg tror de hadde hatt godt av litt tid i "den virkelige verden", og sett at folk flest ikke pusser opp to ganger i året, selv om de har gjort noe feil. Det er ikke normalt å legge så mye energi i barne- og hundebursdager, ei heller antrekk og utseende. For de fleste kommer slike ting etter at de er ferdig med andre gjøremål, de er ikke hovedgjøremålene i seg selv. Jeg gjentar meg selv, men jeg tror rett og slett ikke det er sunt. Særlig ikke akkompagnert av hyllende blogglesere/"hets". Kritiske, men konstruktive, tilbakemeldinger overses jo, så de eksisterer vel ikke. Jeg blir trist på deres vegne. Særlig med tanke på bruken av tredjepersoner- jeg ser for meg at det er noe en kan ende opp med å angre bittert på. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg