Kollontaj Skrevet 20. mars 2016 #24201 Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg er ganske sikker på at hun kler seg med bakgrunn i salgstall fra lenkene hun legger ut, hvilke type klær som slår an hos leserne. Da blir det gjerne nokså kjedelig og det mange vil kalle tantete, men det gir penger i kassa. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyllogtøys Skrevet 20. mars 2016 #24202 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) 3 timer siden, Lille_Krokodille skrev: Unnskyld meg, men hvordan kan face swap på snapchat være episk? Til å være "utdannet journalist" og "perfeksjonist" har hun UFATTELIG dårlig kontroll på ord, stavelser, grammatikk og betydninger. Ordet 'episk' har blitt misbrukt i altfor stor grad altfor lenge. I samme gate som at "alt er magisk", alle er "vakre du", osv... Det er en del av imaget hennes, alt skal fremstå som eventyrlig og perfekt, det er ikke mulig at noe bare er bra... 😜 Dessuten har jo dama bevist gjentatte ganger at hennes kombinasjon av norsk og engelsk er lite god. Endret 20. mars 2016 av Tyllogtøys 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 20. mars 2016 #24203 Del Skrevet 20. mars 2016 1 time siden, Milio skrev: At Caroline kler seg som en tante er ikke nytt. Det er så feil av henne å kalle seg en fashion (og livsstil) blogger. Alt hun går med er så langt fra fashion, nyskapende, annerledes, moderne eller vågalt. Det er rett og slett A4. Det er som å ta gå rett inn på H&M og velge de 4 første antrekkene ved inngangsdøra. Som å gå på Nelly og legge de 10 øverste klesplaggene på topplisten i handlekurven. Som å kjøre safe med matchende bukse og jakke. Beige eller marineblått. Kanskje noen spreke sko. Fashion. Hun får tro hva hun vil, men å bli inspirert av klesplaggene hennes? Nei. Kler hun seg stygt? Ikke nødvendigvis, men hun skiller seg ikke fra mengden langs Karl Johan. Likevel er det først med det siste antrekket (det hun kalte dråps..) jeg har fått assosiasjoner til kvinnelige politikere eller europeiske dronninger i alderen 60+ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 20. mars 2016 #24204 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Mye sminke på toppen av gammelmodige klær gir sjelden et ungt og fresht helhetsinntrykk for kvinner generelt. .. Endret 20. mars 2016 av Cornucopia 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 20. mars 2016 #24205 Del Skrevet 20. mars 2016 1 time siden, Cornucopia skrev: Mye sminke på toppen av gammelmodige klær gir sjelden et ungt og fresht helhetsinntrykk for kvinner generelt. .. Bob frisyrene elder henne også veldig. Oppskriften på å se eldre ut, er klestilen kombinert med boben. Jeg ville soleklart gått tilbake til lengre lengder og den brune fargen liker jeg definitivt best. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 20. mars 2016 #24206 Del Skrevet 20. mars 2016 9 minutter siden, Miranda16 skrev: Bob frisyrene elder henne også veldig. Oppskriften på å se eldre ut, er klestilen kombinert med boben. Jeg ville soleklart gått tilbake til lengre lengder og den brune fargen liker jeg definitivt best. Vet du, om håret til stadighet er sponset er det kanskje ikke slik at hovedpersonen i bloggen bestemmer selv? Men uansett, det sponsede håret burde alltid merkes når det er så viktig å få frem hvilken frisør og salong det er. Jeg vet i alle fall hvor jeg ikke skal gå og fikse håret. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 20. mars 2016 #24207 Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg håper at alle disse bloggerne som misbruker uskyldige barn for å tjene penger virkelig får passet tilskrevet en dag, jeg kan ikke fatte at ikke fagmiljøer reagerer? Det er mye å la seg provosere over ved Fruen, hennes mann og bloggen i seg selv, men jeg må si at jeg virkelig blir dårlig av den ukritiske eksponeringen av barn. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 20. mars 2016 #24208 Del Skrevet 20. mars 2016 23 minutter siden, Vitulina skrev: Jeg håper at alle disse bloggerne som misbruker uskyldige barn for å tjene penger virkelig får passet tilskrevet en dag, jeg kan ikke fatte at ikke fagmiljøer reagerer? Det er mye å la seg provosere over ved Fruen, hennes mann og bloggen i seg selv, men jeg må si at jeg virkelig blir dårlig av den ukritiske eksponeringen av barn. Ja, det er ille. Kunne vært interessant å rette en henvendelse til Barneombudet om problemstillingen. Om noen år, når vi ser tilbake, kommer denne tiden i blogghistorien til å fremstå som ville vesten. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 20. mars 2016 #24209 Del Skrevet 20. mars 2016 Jeg er så glad for at jeg har CBE til å lære meg at jeg ikke skal gi små barn skarpe kniver. Jeg som ga kniv til jentungen da hun var seks måneder. Nå vet jeg det til neste gang da! Takk Caroline. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 20. mars 2016 #24210 Del Skrevet 20. mars 2016 Eksponeringen av mindreårige som nevnes, har virkelig økt i det siste. Ikke bare med bilder og egne innlegg, men nevnes i tekst i andre innlegg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 20. mars 2016 #24211 Del Skrevet 20. mars 2016 46 minutter siden, Cornucopia skrev: Vet du, om håret til stadighet er sponset er det kanskje ikke slik at hovedpersonen i bloggen bestemmer selv? Men uansett, det sponsede håret burde alltid merkes når det er så viktig å få frem hvilken frisør og salong det er. Jeg vet i alle fall hvor jeg ikke skal gå og fikse håret. Det tror jeg ikke. Tror at hun har ganske frie tøyler. Klart det er store penger i kassa for frisøren uansett. Ser ikke noe som helst poeng i at siden en frisørbehandling som har sponset skulle legge føringer på hva hun vil gjøre med håret. En frisør kan selvfølgelig gi rådgivning og det er jo det en frisør normalt gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 20. mars 2016 #24212 Del Skrevet 20. mars 2016 Ok, økt eksponering av mindreårige, samt konsekvent manglende merking av produkter fra "egen kolleksjon". Er det kommet nye annonseregler jeg ikke har fått med meg? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 20. mars 2016 #24213 Del Skrevet 20. mars 2016 (endret) Hun har videre brukt barnet i forbindelse med en del reklame. Endret 20. mars 2016 av gjestvest Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 20. mars 2016 #24214 Del Skrevet 20. mars 2016 1 minutt siden, Miranda16 skrev: Det tror jeg ikke. Tror at hun har ganske frie tøyler. Klart det er store penger i kassa for frisøren uansett. Ser ikke noe som helst poeng i at siden en frisørbehandling som har sponset skulle legge føringer på hva hun vil gjøre med håret. En frisør kan selvfølgelig gi rådgivning og det er jo det en frisør normalt gjør. Kanskje ikke, med mindre det er nye trender og behandlinger sim omtales. F.eks olaplex som CBE benyttet da håret fikk egen omtale i se & hør. Uansett, er det sponsing inne i bildet, skal det vel merkes? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 20. mars 2016 #24215 Del Skrevet 20. mars 2016 Et øyeblikk siden, Cornucopia skrev: Kanskje ikke, med mindre det er nye trender og behandlinger sim omtales. F.eks olaplex som CBE benyttet da håret fikk egen omtale i se & hør. Uansett, er det sponsing inne i bildet, skal det vel merkes? Produktomtale er klart noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metrogull Skrevet 20. mars 2016 #24216 Del Skrevet 20. mars 2016 11 minutter siden, Cornucopia skrev: Ok, økt eksponering av mindreårige, samt konsekvent manglende merking av produkter fra "egen kolleksjon". Er det kommet nye annonseregler jeg ikke har fått med meg? Hvor er det hun ikke har merket noe fra egen kolleksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. mars 2016 #24217 Del Skrevet 20. mars 2016 4 minutter siden, metrogull skrev: Hvor er det hun ikke har merket noe fra egen kolleksjon? Innlegget som heter blikkfang har syv (7) bilder av vesken og skoene. Ingen bilder av noe annet enn vesken og skoene. Teksten handler om at det er kult med et blikkfang til et enkelt antrekk og det er den fineste fargen i verden og litt blablabla og så hevder hun at det ikke er reklame fordi det handler mest om noe annet? Seriøst? Hvor dumme tror hun egentlig at folk er? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metrogull Skrevet 20. mars 2016 #24218 Del Skrevet 20. mars 2016 7 minutter siden, pøbelsara skrev: Innlegget som heter blikkfang har syv (7) bilder av vesken og skoene. Ingen bilder av noe annet enn vesken og skoene. Teksten handler om at det er kult med et blikkfang til et enkelt antrekk og det er den fineste fargen i verden og litt blablabla og så hevder hun at det ikke er reklame fordi det handler mest om noe annet? Seriøst? Hvor dumme tror hun egentlig at folk er? Det står jo øverst at innlegget inneholder annonselenker, og selve lenkene er også merket Mener du at hun skal spesifisere at det er fra hennes egen kolleksjon? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. mars 2016 #24219 Del Skrevet 20. mars 2016 Et øyeblikk siden, metrogull skrev: Det står jo øverst at innlegget inneholder annonselenker, og selve lenkene er også merket Mener du at hun skal spesifisere at det er fra hennes egen kolleksjon? Nei, jeg mener hun skal merke det som reklame - det er jo syv gigabilder av de oransje skoene og Adax-vesken og en tekst som handler om hva hun har gjort den dagen og Se! så fine skoene er! Ergo er det reklame og at å ikke merke det som reklame, er juks og fanteri. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metrogull Skrevet 20. mars 2016 #24220 Del Skrevet 20. mars 2016 2 minutter siden, metrogull skrev: Det står jo øverst at innlegget inneholder annonselenker, og selve lenkene er også merket Mener du at hun skal spesifisere at det er fra hennes egen kolleksjon? 11 minutter siden, pøbelsara skrev: Innlegget som heter blikkfang har syv (7) bilder av vesken og skoene. Ingen bilder av noe annet enn vesken og skoene. Teksten handler om at det er kult med et blikkfang til et enkelt antrekk og det er den fineste fargen i verden og litt blablabla og så hevder hun at det ikke er reklame fordi det handler mest om noe annet? Seriøst? Hvor dumme tror hun egentlig at folk er? Tok en titt på innlegget. Det er ikke 7 bilder kun av sko og veske, men 7 bilder av antrekket i sin helhet samt ganske mye om dagens løpetur. greit å gjengi ting riktig... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg