MissLucy Skrevet 12. mars 2016 #24041 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, Mahnaz skrev: GKN= God Kveld Norge. På facebooksiden deres står det at isen har skapt stor debatt på sosiale medier, uten å henvise til hvor i sosiale medier. Finner ingenting ved søk av hashtags på isen, bloggerne eller annet relevant. De mener vel KG da ;-) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsjunkie1 Skrevet 12. mars 2016 #24042 Del Skrevet 12. mars 2016 48 minutter siden, Sol79 skrev: Hvor kan jeg finne facebokdiskusjonen om isen som så mange kjente personer kritiserte? Det var skjermdump på GKN. Ser også på GKN at de to bloggerene med samme management nok en gang er utilgjengelige for kommentarer når det er noe negativt i media. Må jo være tidenes minst seriøse management... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullkornspasta Skrevet 12. mars 2016 #24043 Del Skrevet 12. mars 2016 Er dette en seriøs video, eller er det jeg som ikke skjønner tegninga..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. mars 2016 #24044 Del Skrevet 12. mars 2016 22 minutter siden, Mahnaz skrev: GKN= God Kveld Norge. På facebooksiden deres står det at isen har skapt stor debatt på sosiale medier, uten å henvise til hvor i sosiale medier. Finner ingenting ved søk av hashtags på isen, bloggerne eller annet relevant. Tror det er på FB-siden til Anne-Kat Hærland blant annet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 12. mars 2016 #24045 Del Skrevet 12. mars 2016 2 minutter siden, Francis skrev: Tror det er på FB-siden til Anne-Kat Hærland blant annet. Ikke noe som ligger åpent i alle fall. Syns det ser mer ut som at hun kommenterer hos noen andre på facebook. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. mars 2016 #24046 Del Skrevet 12. mars 2016 GMN har jo satt inn navnet hennes, se bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. mars 2016 #24047 Del Skrevet 12. mars 2016 20 minutter siden, Treningsjunkie1 skrev: Må jo være tidenes minst seriøse management... Peters er opptatt med å tatovere seg. Kan ikke holde på med is-spørsmål da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 12. mars 2016 #24048 Del Skrevet 12. mars 2016 19 minutter siden, Francis skrev: GMN har jo satt inn navnet hennes, se bildet. Ser det nå. Hadde vært artig og sett hva hun la ut i utgangspunktet,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 13. mars 2016 #24049 Del Skrevet 13. mars 2016 2 timer siden, Francis skrev: Tror det er på FB-siden til Anne-Kat Hærland blant annet. Men jeg ser ingen debatt der? Kun noen få kommentarer. Slik GKN la det frem på Facebook virket det som mye mer ståhei (slik som stormen av kommentarer og meninger etter etterfødsel-bildet). Kanskje det konmer tydeligere frem i innslaget på TV, har ikke sett det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 13. mars 2016 #24050 Del Skrevet 13. mars 2016 Det er sikkert kun vennene hennes som ser det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 13. mars 2016 #24051 Del Skrevet 13. mars 2016 Jeg hadde en teori om at is-reklamen var en UI greie, men det kan være at det er en kontrakt fremforhandlet utelukkende av Friendly. Det er jo kontraktsforhandlinger de jobber mye med. Jeg har bare sett is med CBE og CP, som begge har Friendly som management, og ingen andre UI-bloggere. Har noen sett is med noen andre av UI sine bloggere? CBE er en ting, men CP har jo ikke så mange lesere som en del andre. På den annen side så er det kanskje CP sin merkevare som itjente de vil knytte til isen. I forbindelse med en annen tråd om lesertallene til CP så har jeg lett etter CP hos UI, men finner ikke henne profilert noe sted. På bloggen hennes er det Friendly som er nevnt. Når Peters nå snakker om "våre produkter", så er det mulig at det kan forstås som om dette er Friendly sin kontrakt. Uforståelig er det okke som, at disse damene med det imaget synker ned på dette nivået, at de tillater at de blir reklamefigurer for is. Men penger trumfet kanskje valget denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 13. mars 2016 #24052 Del Skrevet 13. mars 2016 43 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg hadde en teori om at is-reklamen var en UI greie, men det kan være at det er en kontrakt fremforhandlet utelukkende av Friendly. Det er jo kontraktsforhandlinger de jobber mye med. Jeg har bare sett is med CBE og CP, som begge har Friendly som management, og ingen andre UI-bloggere. Har noen sett is med noen andre av UI sine bloggere? CBE er en ting, men CP har jo ikke så mange lesere som en del andre. På den annen side så er det kanskje CP sin merkevare som itjente de vil knytte til isen. I forbindelse med en annen tråd om lesertallene til CP så har jeg lett etter CP hos UI, men finner ikke henne profilert noe sted. På bloggen hennes er det Friendly som er nevnt. Når Peters nå snakker om "våre produkter", så er det mulig at det kan forstås som om dette er Friendly sin kontrakt. Uforståelig er det okke som, at disse damene med det imaget synker ned på dette nivået, at de tillater at de blir reklamefigurer for is. Men penger trumfet kanskje valget denne gangen? Det siste den en et helt enig med deg i: jeg forstår virkelig ikke hvorfor de vil være med på dette. Få bildet sitt på en is? Du referer til Camilla som en it-jente/kvinne. De reiser verden rundt, er på mote-messer, menger seg med fiffen, ute med det siste, setter trendene før alle andre, men jeg har aldri sett at de setter bildet av seg selv på en iskrem. Jeg er mer overrasket over at Camilla er med på dette en Caroline - hun har en yngre lesergruppe og er mer opptatt av mat og kosthold, og reklamere for det aller meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 13. mars 2016 #24053 Del Skrevet 13. mars 2016 Peter Peters svarer som en robot i kommentarfeltet. Det var litt småcreepy. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsjunkie1 Skrevet 13. mars 2016 #24054 Del Skrevet 13. mars 2016 36 minutter siden, Llise skrev: Peter Peters svarer som en robot i kommentarfeltet. Det var litt småcreepy. Link...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Treningsjunkie1 Skrevet 13. mars 2016 #24055 Del Skrevet 13. mars 2016 10 timer siden, Francis skrev: Bra, tok akkurat en imgur jeg også. ☺️ Hahaha😂 jeg gleder meg også til den kukformede isen til Burøe kommer😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 13. mars 2016 #24056 Del Skrevet 13. mars 2016 17 minutter siden, Treningsjunkie1 skrev: Link...? Bildet ligger på forrige side. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 13. mars 2016 #24057 Del Skrevet 13. mars 2016 2 timer siden, Evans skrev: Det siste den en et helt enig med deg i: jeg forstår virkelig ikke hvorfor de vil være med på dette. Få bildet sitt på en is? Du referer til Camilla som en it-jente/kvinne. De reiser verden rundt, er på mote-messer, menger seg med fiffen, ute med det siste, setter trendene før alle andre, men jeg har aldri sett at de setter bildet av seg selv på en iskrem. Jeg er mer overrasket over at Camilla er med på dette en Caroline - hun har en yngre lesergruppe og er mer opptatt av mat og kosthold, og reklamere for det aller meste. Har man først solgt sjela si så har man vel ikke så mye kontroll lengre på hva navnet blir brukt til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 13. mars 2016 #24058 Del Skrevet 13. mars 2016 Likte best Anne-Kaths kommentar om den "spennende prosessen". 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 13. mars 2016 #24059 Del Skrevet 13. mars 2016 21 minutter siden, Francis skrev: Likte best Anne-Kaths kommentar om den "spennende prosessen". Anne-Kath er formidabel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 13. mars 2016 #24060 Del Skrevet 13. mars 2016 Men er det kontroversielt med en sukkerfri ispinne? Det er ikke et "slankeprodukt" fordi det er sukkerfritt. Ja det er tacky å trykke trynet sitt på noe sånt, men jeg synes det er mye verre når Mona Grudt reklamerer for slender-coffe, Hilde Lyrån reklamerer for slankepiller, Agnes Kittelsen for online gambling og Håvard Bakke for vitaproe. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg