MarianneE Skrevet 8. mars 2016 #23821 Del Skrevet 8. mars 2016 Plattheten lenge leve! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 8. mars 2016 #23822 Del Skrevet 8. mars 2016 16 minutter siden, stikkontakt skrev: Da jeg var på butikken idag så kikket jeg på den plakaten til diplom-is, og der var det en iskrem med bilde av Caroline på innpakningen og en med Camilla Pihl(?). Det blir jo spennende å se hvordan is det er! Søtet med Stevia og kun 36 kalorier! Endelig kan jeg unne meg is uten å løpe mila etterpå. Gratulerer med kvinnedagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 8. mars 2016 #23823 Del Skrevet 8. mars 2016 I 2013 var bloggeieren veldig tydelig på sin utrolig store påvirkningskraft, i den grad at om kun én person lot seg påvirke til å stemme på et parti pga. CBE.no var det én for mye. Tenk om denne selverklærte påvirkningskraften hos en kommersiell annonsepusher for én gangs skyld kunne utrykket noe litt mer betydningsfullt på den internasjonale kvinnedagen enn enda et knespark på sitt eget kjønn, etterfulgt av pludring om og fremvisning av nye innkjøp. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. mars 2016 #23824 Del Skrevet 8. mars 2016 Tror du knespark er dekkende? Hennes troverdighet på temaet tilsier at det er mer et lett knips på hånda. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
el-len Skrevet 8. mars 2016 #23825 Del Skrevet 8. mars 2016 28 minutter siden, Mahnaz skrev: Søtet med Stevia og kun 36 kalorier! Endelig kan jeg unne meg is uten å løpe mila etterpå. Gratulerer med kvinnedagen! Det blir litt ekstra ugreit når en person som har hatt spiseforstyrrelser (her bekrefter hun det selv: http://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/article713311.ece) fronter en slik is, synes jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. mars 2016 #23826 Del Skrevet 8. mars 2016 I det innlegget sier hun jo også at hun aldri skal forstørre leppene igjen. Javel. Neivel. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. mars 2016 #23827 Del Skrevet 8. mars 2016 C har aldri vært spiseforstyrret: «Caroline har aldri vært syk av spiseforstyrrelser», repliserer Lars-Kristian Eriksen. kilde: http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-mannen-caroline-har-aldri-vaert-syk-av-spiseforstyrrelser/a/10141193/ Akk, den troverdigheten er en bitch. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 8. mars 2016 #23828 Del Skrevet 8. mars 2016 Synes faktisk det var helt på sin plass at eieren av cbe-bloggen hadde en kronikk om at kvinne er kvinne verst. For hva er det den bloggen blir brukt til? Om ikke å trykke andre kvinner ned. Vi lever det perfekte liv, blogg-kroppene er perfekte, maten er perfekt osv-osv. Er du ikke like perfekt? kjøp det som reklameres for, så kan du og bli perfekt. Og, ettersom bloggen hovedsaklig retter seg mot kvinner, og den skal fremstå som skrevet av en kvinne. Ja, da blir det kvinne er kvinne verst. Så jeg sier bravo endelig har noen på den bloggen sett lyset! Jadda, jeg vet dette blir slettet, sikkert som spekulasjon, men klarte ikke å la det være. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 8. mars 2016 #23829 Del Skrevet 8. mars 2016 Av alle mulige tema hun kunne ha valgt å ta opp på kvinnedagen.. Jeg sitter bare her og måper. Vet ikke hva jeg hadde forventet meg. Men er forsåvidt positivt overrasket over at hun har skrevet en kronikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. mars 2016 #23830 Del Skrevet 8. mars 2016 Problemet hennes er at man ikke vet hvem som har skrevet den, det problemet har de skaffet seg selv. Konklusjonen på forskningen de henviser til, mener jeg de fremstiller helt feil også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 8. mars 2016 #23831 Del Skrevet 8. mars 2016 For min del ser jeg "kvinne er kvinner værst"-kronikken i sammenheng med det "mammapoliti" innlegget hun hadde for en liten tid tilbake. Merk dere hennes samfunnsengasjerte fokus. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. mars 2016 #23832 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg merker meg at enkelte som er negative til de som argumenterer imot henne viser til at kvinne er kvinne verst. Som om det er noe man sier til en mann som er uenig i en kronikk...? Man må da få være uenig som person uten at det skal tillegges en kjønnsdimensjon! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoppetau Skrevet 8. mars 2016 #23833 Del Skrevet 8. mars 2016 Gadd ikke lese ferdig kronikken. På kvinnedagen finnes det så mye annet og mer givede å lese i visene. Men angående kvinner som er kvinner værst - hva var tre dager etter fødsel bildet da? I alle fall ikke noe som hadde som mål at andre kvinner skulle kjenne seg bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. mars 2016 #23834 Del Skrevet 8. mars 2016 6 minutter siden, Hoppetau skrev: 11 minutter siden, Donpedro skrev: Jeg merker meg at enkelte som er negative til de som argumenterer imot henne viser til at kvinne er kvinne verst. Som om det er noe man sier til en mann som er uenig i en kronikk...? Man må da få være uenig som person uten at det skal tillegges en kjønnsdimensjon! Videre irriterer det meg at hun av enkelte får skryt for å vise til forskning. Altså, en enkeltstånde de rapport sier fint lite om annet enn akkurat det den omhandler. Man kan ikke bare vise til forskning. Man må også kunne bruke dataene korrekt og ikke minst også se hen til annen og viktigere forskning. Feks om maktstrukturer i samfunnet. Egentlighar jeg litt trøbbel med å tolke innholdet hennes. 1. Hun tør ikke kalle seg feminist. 2. Folk spør ikke mannen hvorfor han er borte. 3. Mange feminister er sure aka kjerringer. 4 Disse ødelegger mer for likestilling enn alle andre faktorer???? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. mars 2016 #23835 Del Skrevet 8. mars 2016 Dustesitering.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 8. mars 2016 #23836 Del Skrevet 8. mars 2016 2 minutter siden, Donpedro skrev: Egentlighar jeg litt trøbbel med å tolke innholdet hennes. 1. Hun tør ikke kalle seg feminist. 2. Folk spør ikke mannen hvorfor han er borte. 3. Mange feminister er sure aka kjerringer. 4 Disse ødelegger mer for likestilling enn alle andre faktorer???? Synes hele kvinnedagen har gått på diskusjoner om hva en feminist er, hva som er rett og galt, hva skal man mene som feminist ? Er det noe fasit på når man kan kalle seg det? Hva går under begrepet, hva er viktig, når er man en riktig feminist? Hvilke saker er viktig for kvinner i dag, dette forandrer seg jo med tiden. Min oldemor, mormor, mor og meg selv har hatt forskjellige fanesaker gjennom kvinnedagene, finnes det noen saker/meninger som er rett eller galt på kvinnedagen ? Så lenge det er viktig for den personen som kvinne? Usikker, har ikke svarene og ikke blitt kloker i løpet av årets 8 mars, ei eller etter cbr sitt bidrag.😉 Siteringer her inne er dustete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 8. mars 2016 #23837 Del Skrevet 8. mars 2016 først klarer hun å få kvinnedagen til å handle om seg selv og sine ikke-problemer, så fortsetter hun med shoppefjas, og til slutt, og fortsatt på kvinnedagen, klarer hun å avslutte med gratisreklame for Nestle (a.k.a. verdens mest kvinnefiendltige selskap). Blir så oppgitt. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. mars 2016 #23838 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Ah! Cbe har trådt ut av sin egen lille verden og inn i kommentarfeltene i et riksmedium. De kvinnehatende gubbene som kommenterer innlegget hennes er utrolig mye verre og mer hatefulle enn noen noengang har vært her inne på kg. Å skrive et innlegg som inneholder ordet feminist, tiltrekker seg misogyne menn som sukkervann tiltrekker seg veps i august. Hvis hun mener folk er slemme i kommentarfeltet i bloggen , har hun neppe prøvd å snakke om kvinner på kvinnedagen før. Det er rikelig nok av menn som skriver fæle ting under kronikken hennes til å avlive myten om at kvinne er kvinne verst en gang for alle. Les kommentarfeltet, folkens! Jeg hater slike fæle, kvinnehatende kommentarer som det florerer av fra sinna menn overalt, også her på kg. Men jeg synes det er et ypperlig eksempel som avkrefter "kvinne-erkvike-verst"-myten en gang for alle. Forøvrig kult at hun går utenfor bloggen sin. Men trist at hun ikke har noe mer vettug å si. Jeg er forøvrig helt enig med henne i at det peset hun får for å vært borte fra datteren, er ugreit når ingen ser ut til å ha fått med seg eller synes det er verdt å nevne mannens årlige treningsleire på la manga hvor alle ligaspillere i Norge er borte fra hus, hjem, koner og unger i ukesvis i februar hvert eneste år. Men altså, hvis cbe tror at alle kvinner er imot henne, mens alle menn heier på henne, bør hun lese kommentarfeltet under kronikken sin en gang til. Jeg tror hun tapte machokommentarfeltgutta når hun tok parti for Kari jaquesson mot Thomas Seltzer. Hjelper ikke å være tynn og pen når du holder med Kari jaquesson. Endret 8. mars 2016 av pøbelsara 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 8. mars 2016 #23839 Del Skrevet 8. mars 2016 Et øyeblikk siden, pøbelsara skrev: Ah! Cbe har trådt ut av sin egen lille verden og inn i kommentarfeltene i et riksmedium. de kvinnehatende gubbene som kommenterer innlegge hennes er utrolig mye verre og mer hatefulle enn noen noengang har vært her inne. Å skrive et innlegg som inneholder ordet feminist, tiltrekker seg misogyne menn som sukkervann tiltrekker seg veps i august. Hvis hun mener folk er slemme i hennes kommentarfelt, har hun neppe prøvd å snakke om kvinner på kvinnedagen. Det er rikelig nok av menn som skriver fæle ting der til å avlive myten om at kvinne er kvinen verst en gang for alle. Les kommentarfeltet, folkens. Jeg hater slike fæle, kvinnehatende kommentarer som det florerer av fra sinna menn overalt, også her på kg. Men jeg synes det er et ypperlig eksempel som avkrefter "kvinne-erkvike-verst"-myten en gang for alle. Forøvrig kult at hun går utenfor bloggen sin. Men trist at hun uken har noe mer vettug å si. Jeg er forøvrig helt enig med henne i at det peset hun får for å vært borte fra datteren, er ugreit når ingen ser utstilling å ha fått med seg eller sykes det er verdt å nevne mannens årlige treningsleire på la manga hvor alle ligaspillere er borte fra hus, hjem, koner og unger i ukesvis i februar hvert eneste år. men hvis cbe tror at alle kvinner er imot mens alle menn heier på henne, bør hun lese kommentarfeltet under kronikken sin en gang til. Jeg tror hun tapte machokommentarfeltgutta npr hun tok parti for Kari jaquesson mot Thomas Seltzer. haha, det er et veldig godt poeng!!! ( Håper hun slipper LKE løs på dem...) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 8. mars 2016 #23840 Del Skrevet 8. mars 2016 Jeg for min del synes det er dust at folk kommenterer hennes fravær fra barn. Helt uproblematisk i min verden. Men hvorfor skulle de også kommentere mannen? Det er hennes blogg og henne de kommuniserer med. Er det ikke? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg