loffen Skrevet 2. mars 2016 #23661 Del Skrevet 2. mars 2016 (endret) Hun fikk noen lange blikk, skriver hun. I hvitt tyllskjørt, hvit genser, sommersko, og bare legger. Like rart som shorts badesko, når vi andre har dunjakker, støvletter og skjerf nå når det er 0 grader og snøfokk. Men bevares, blærekatarr og halsbetennelser er jo ikke noe big deal. Endret 2. mars 2016 av loffen 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 2. mars 2016 #23662 Del Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, loffen skrev: Hun fikk noen lange blikk, skriver hun. I hvitt tyllskjørt, hvit genser, sommersko, og bare legger. Like rart som shorts badesko, når vi andre har dunjakker, støvletter og skjerf nå når det er 0 grader og snøfokk. Men bevares, blærekatarr og halsbetennelser er jo ikke noe big deal. Det var samme budskap som jeg fikk. Idag har det blitt vinter igjen- bare legger og føtter i pene sommersko og skjørt. Blikkene hun fikk var sikkert av folk som syntes synd på henne og vurderte å gi henne jakken sin. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 2. mars 2016 #23663 Del Skrevet 2. mars 2016 Hva tror dere hun ønsket å kommunisere her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 2. mars 2016 #23664 Del Skrevet 2. mars 2016 4 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hva tror dere hun ønsket å kommunisere her? At hun er en direkte etterkommer av Robin hood! så gøy! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 2. mars 2016 #23665 Del Skrevet 2. mars 2016 15 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hva tror dere hun ønsket å kommunisere her? At det er altfor lang vei til do! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. mars 2016 #23666 Del Skrevet 2. mars 2016 Lansering av sko i morgen, hun viser bilder av dyre designersko. Mulig de satser på koblingen mellom disse og B-merket, men jeg synes det er en feilslått strategi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RompeRusk Skrevet 2. mars 2016 #23667 Del Skrevet 2. mars 2016 3 minutter siden, Francis skrev: Lansering av sko i morgen, hun viser bilder av dyre designersko. Mulig de satser på koblingen mellom disse og B-merket, men jeg synes det er en feilslått strategi. Tolker det utelukkende som at hun ikke anser sine egne sko som bra nok siden hun stadig bruket og refererer til designsko, men ok 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 2. mars 2016 #23668 Del Skrevet 2. mars 2016 Blir nok slettet som hets og/eller latterliggjøring, men det må være lov å fnise over at det plutselig etter 7-8 år kommer et budskap med klærne - utover at de er helt magiske og løp og kjøp.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 2. mars 2016 #23669 Del Skrevet 2. mars 2016 Heller fotballfrue aka norsk versjon av Bree Van De Kamp fra Frustrerte Fruer, enn fjortis-forbilde bloggerne som ser mer ut som badedyr enn mennesker. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metrogull Skrevet 2. mars 2016 #23670 Del Skrevet 2. mars 2016 13 minutter siden, LilleSnupp skrev: Blir nok slettet som hets og/eller latterliggjøring, men det må være lov å fnise over at det plutselig etter 7-8 år kommer et budskap med klærne - utover at de er helt magiske og løp og kjøp.. Ja, for usaklig og tullete kritikk forekommer aldri her inne. Ring eller ikke ring når en lager mat, first price eller ikke first price toalettpapir, har hun åpne sko?? Vet hun ikke hvilke signaler hun sender ut?? Osv osv.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 3. mars 2016 #23671 Del Skrevet 3. mars 2016 I dag hadde programmet Ekko på p2 et innslag som het Graverende på garveri. Bianco var verstingen når det kom til dokumenasjon på hvordan garving av skinn ble gjennomført. Podcast ligger tilgjengelig. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 3. mars 2016 #23672 Del Skrevet 3. mars 2016 Den 2. mars 2016 at 1.42, muffinshaker skrev: Jeg har ikke barn, så jeg har ikke satt meg inn i den problemstillingen. Men det er jo interessant. Hvor lenge er det snakk om å være borte fra barnet? For det er jo forskjell på at barnet er borte fra foreldrene sine mens de er på jobb og om de tar "ferie fra barnet", men hvordan vet barnet forskjellen? Når det ligger de første timene å gråter og savner mamma kan det jo ikke vite om hun kommer tilbake ved dagens slutt eller ukens slutt? Og vil ikke de første timene være den perioden som er mest skadelig? Jeg tenker det samme, små barn har jo heller ikke begrep om tid, så det er vanskelig for de å skille 10 timer med 3 dager. Jeg ser ikke helt problemet i at foreldre tar en langweekend uten barn så lenge barnet er hos trygge omsorgspersoner og det ikke er så ofte. Barn tar mer skade av skilsmisse enn av å være hos besteforeldre i en 1 uke. Jeg syns faktisk ikke paret har så mye barnevakt at det kan kritiseres. Det er ikke slik at barnet blir sendt rundt på bygda annenhver helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 3. mars 2016 #23673 Del Skrevet 3. mars 2016 8 timer siden, pøbelsara skrev: At hun er en direkte etterkommer av Robin hood! så gøy! Det er tidlig og jeg er usaklig. Robin Hood + Sherlock Holmes... Tror budskapet er at frua vil til england! (Mod: ikke mer illle enn tråden om "styggeste klær"- no pun indended) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 3. mars 2016 #23674 Del Skrevet 3. mars 2016 Ser at noen størrelser i skoene allerede er utsolgt på Biancos nettbutikk. Jeg lurer virkelig på hvem som VIL ha på seg denne bloggerens navn. Sier de stolt "Det er Bianco by Caroline Berg Eriksen!!!" hvis noen spør hvor skoene er fra? Det blir spennende å se om jeg ser de i Oslos gater eller nærbutikken på Toten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 3. mars 2016 #23675 Del Skrevet 3. mars 2016 5 minutter siden, Atheena skrev: Jeg tenker det samme, små barn har jo heller ikke begrep om tid, så det er vanskelig for de å skille 10 timer med 3 dager. Jeg ser ikke helt problemet i at foreldre tar en langweekend uten barn så lenge barnet er hos trygge omsorgspersoner og det ikke er så ofte. Barn tar mer skade av skilsmisse enn av å være hos besteforeldre i en 1 uke. Jeg syns faktisk ikke paret har så mye barnevakt at det kan kritiseres. Det er ikke slik at barnet blir sendt rundt på bygda annenhver helg. arrgh! Kan ikke holde meg. Men for å dra diskusjonen inn relevant til denne tråden. Akkurat dette kan vi ikke ta frua på. Det er stor forskjell å bli passet på av trygge og gode besteforeldre som barnet ser ofte, enn random venner og venninner. (som noen bekjente jeg kjenner gjrø - liksom samma F om det er bestemor eller en tilfeldig venninne som vil passe barnet) Forskningen viser til når barn: 1) blir passet på av ikke trygge personer (trygg for barnet, ikke trygg objektivt sett) 2) over lang tid, den ene forskningen viste barn under 2 år som ble passet 1 uke eller mer. Ofte. Og sto ikke noe om hvem dette var, se punkt 1. Frua og mannen har jo besteforeldre som passer - ergo er dette trygge personer på lik linje med mor og far. Og alltså ikke noe i veien for å la barnet være der noen dager. (parenting attachment kan stappe seg opp en viss plass - den er så farget av usaklige ny-gammeldagse holdninger at jeg har ikke ord, på linje med at å være husmor i 2016 er absolutt like givende og øonomisk tryggt som å være selvstendig) Moderator står fritt til å flytte ALL diskusjon om pedagogikk til barn&familie. over and out. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 3. mars 2016 #23676 Del Skrevet 3. mars 2016 http://www.minmote.no/#!/artikkel/23629500/fotballfrues-skokolleksjon-dette-boer-du-shoppe-og-droppe Ja, hva i alle dager tenkte hun med de oransje skoene? Tenkt flere ganger at hun har Peter Peters og Camilla Phil i managementet og hun gang på gang går rett i baret?? Har de ingen innflytelse på hva hun publiserer og foretar seg? Camilla Phil har vært virkelig klart business siden ved blogging, mens med CBE blir alt hun tar i bare utrolig kleint 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 3. mars 2016 #23677 Del Skrevet 3. mars 2016 11 minutter siden, Miranda16 skrev: http://www.minmote.no/#!/artikkel/23629500/fotballfrues-skokolleksjon-dette-boer-du-shoppe-og-droppe Ja, hva i alle dager tenkte hun med de oransje skoene? Tenkt flere ganger at hun har Peter Peters og Camilla Phil i managementet og hun gang på gang går rett i baret?? Har de ingen innflytelse på hva hun publiserer og foretar seg? Camilla Phil har vært virkelig klart business siden ved blogging, mens med CBE blir alt hun tar i bare utrolig kleint Bra artikkel. Blir nok lett avfeid av LK med at "Minmote ikke akkurat kan kalles et oppdatert motemagasin". Pleier ikke å være fan av Minmote, men når de, selv så mainstream og saueflokk de pleier å være, etterlyser mer kreativitet sier det faktisk litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 3. mars 2016 #23678 Del Skrevet 3. mars 2016 Det positive med skokolleksjonen er at det brukes ekte skinn. Ehmm, så frua er miljøbevisst når hun ikke spiser kjøttet, men for å få skinn må man jo nødvendigvis slakte dyr.... Inkonsekvent fra den kanten, som alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 3. mars 2016 #23679 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) 1 time siden, Miranda16 skrev: http://www.minmote.no/#!/artikkel/23629500/fotballfrues-skokolleksjon-dette-boer-du-shoppe-og-droppe Ja, hva i alle dager tenkte hun med de oransje skoene? Tenkt flere ganger at hun har Peter Peters og Camilla Phil i managementet og hun gang på gang går rett i baret?? Har de ingen innflytelse på hva hun publiserer og foretar seg? Camilla Phil har vært virkelig klart business siden ved blogging, mens med CBE blir alt hun tar i bare utrolig kleint Tipper det er designansvarlig i Bianco som har tenkt hardest på fargene i kolleksjonen, og den som har hatt best oversikt over trender som kan hentes fra catwalken til "mannen i gata". CBE har heller ikke fått dure i vei på egen hånd, det sier seg selv at prosessen er styrt med hard hånd. Det er mye penger som står på spill. http://www.polyvore.com/orange_pumps/shop?query=orange+pumps Edit: Bianco har en forretningsstrategi og en lønnsomhetsvrdering som ligger til grunn for alt de gjør. Det kan like gjerne være sånn at de har hatt tanker om hvilke trender de går for nå, deretter har de valgt CBE fordi hun kler den planlagte kolleksjonen. Det er veldig sannsynlig. Og at det er Bianco som har bestemt hva som skal lanseres, hvilke trender de går for, er i hvert fall sikkert. Jeg tror heller ikke minmote.no (lenke i et innlegg like over her) prøver å ansvarliggjøre CBE som designer, det står tvert i mot "satt navnet sitt på", noe som nok stemmer bedre enn at hun har hatt hovedansvar for design. Å kritisere henne personlig for deler av Biancos kolleksjon blir helt feil, synes jeg. Endret 3. mars 2016 av MinnaMilanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 3. mars 2016 #23680 Del Skrevet 3. mars 2016 "- Hvis man først skal sette navnet sitt på en egen kolleksjon, er det jo fint om det er noe nyskapende der. Her er det mye vi har sett før, og det eneste «sprellet» jeg ser, er den oransje fargen. Som ikke er spesielt fin." 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg