Gjest Haaploes Skrevet 17. februar 2016 #23341 Del Skrevet 17. februar 2016 15 timer siden, Fredrik29 skrev: Jesus, det føles som det litt enkle kjærlighetsbarnet til Paulo Coelho og Aune Sand har skrevet det siste blogginnlegget. Jeg rødmer etter å ha lest det - noe så platt trodde jeg ikke hun ville lansert. Dette made my day! Hver gang jeg får lyst til å rive av meg håret i dag, så skal jeg tenke på "det litt enkle kjærlighetsbarnet til Paulo Coelho og Aune Sand", så vil livet blir verdt å leve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 17. februar 2016 #23342 Del Skrevet 17. februar 2016 11 timer siden, Fredrik29 skrev: Lurer på hva TVNorge betaler bloggere for å skrive om programmer som Neste Sommer? Men de når vel mange i hovedmålgruppen via bloggen, kjøpesterke kvinns som trenger enkel atspredelse Send en mail til markedsavdelingen ;-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valpolicella Skrevet 17. februar 2016 #23343 Del Skrevet 17. februar 2016 2 timer siden, Sol79 skrev: Takk for tips om podcast. Utrolig morsom! Også den permanente bakgrunnsmusikken da. 😄 Haha ja! Og den gjentakende, "oransje er en helt fantastisk farge"! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellapropella Skrevet 17. februar 2016 #23344 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) 17 timer siden, Fredrik29 skrev: Jesus, det føles som det litt enkle kjærlighetsbarnet til Paulo Coelho og Aune Sand har skrevet det siste blogginnlegget. Jeg rødmer etter å ha lest det - noe så platt trodde jeg ikke hun ville lansert. 😂 Nå måtte jeg le godt og lenge! 😂 Endret 17. februar 2016 av Ellapropella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 17. februar 2016 #23345 Del Skrevet 17. februar 2016 Dagens antrekk med sko fra egen kolleksjon, kun merket som inneholdende annonselenker, men ikke merket med sko fra egen kolleksjon. Hvordan går det an!!!?????? (og da er der selvfølgelig ikke annonselenke til skoene, så det er ikke derfor) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 17. februar 2016 #23346 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) 6 minutter siden, Amafalathiel skrev: Dagens antrekk med sko fra egen kolleksjon, kun merket som inneholdende annonselenker, men ikke merket med sko fra egen kolleksjon. Hvordan går det an!!!?????? (og da er der selvfølgelig ikke annonselenke til skoene, så det er ikke derfor) Hvorfor er der ingen favoritt-veske fra egen kolleksjon, tenkte jeg. Endret 17. februar 2016 av Cornucopia 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 17. februar 2016 #23347 Del Skrevet 17. februar 2016 2 minutter siden, Cornucopia skrev: Hvorfor er der ingen favoritt-veske fra egen kolleksjon, tenkte jeg. Hun skjønner vel at det blir smør på flesk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 17. februar 2016 #23348 Del Skrevet 17. februar 2016 Når noen har designet de mest perfekte favoritt-veskene som passer til absolutt alle anledninger og de mest perfekte favoritt-skoene som passer til absolutt alt i alle anledninger, kan jeg tydeligvis ikke forvente at det er det mn skal bo i fremover og alt som er nødvendig å ha i garderoben. Det blir litt som når man får en høyt ønsket YSL-veske eller et par Valentino-sko fra ektemannen i gave, og han deretter forventer at det er det eneste man trenger å bruke fordi de passer til absolutt alt og alle anledninger. Nei, vent litt.... 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 17. februar 2016 #23349 Del Skrevet 17. februar 2016 Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporing, samt svar til alt dette Nordvesta, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 17. februar 2016 #23350 Del Skrevet 17. februar 2016 Hva har dere ledd av nå igjen?!?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 17. februar 2016 #23351 Del Skrevet 17. februar 2016 11 minutter siden, LilleSnupp skrev: Hva har dere ledd av nå igjen?!?! Eh, fotballfrue? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 17. februar 2016 #23352 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Oss selv? Endret 17. februar 2016 av Cornucopia Prøver ny siteringsfunksjon 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 17. februar 2016 #23353 Del Skrevet 17. februar 2016 Gikk jeg glipp av all moroa igjen altså?!?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 18. februar 2016 #23354 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg har holdt et øye med antall blogglesere hos cbe.no nå etter jul. Og bloggen har hatt markant mindre antall lesere da det var stille her på kg pga de nye restriksjonene og at noe diskusjon er flyttet til annet sted. (facebook?) 3300 mot 4300 til vanlig. Kilde: blogglisten.no Noe å tenke på for oss her inne. Please legg ved skjermdumper og ikke direktelenker. Ved den siste blødme-innlegget steg antall lesere igjen. Om det er pga kg begyte diskutere igjen, eller at bloggens fans har delt siden med sine venner kan jo ingen vite. Men verdt å merke seg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 18. februar 2016 #23355 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) 36 minutter siden, BlendaSensitive skrev: Jeg har holdt et øye med antall blogglesere hos cbe.no nå etter jul. Og bloggen har hatt markant mindre antall lesere da det var stille her på kg pga de nye restriksjonene og at noe diskusjon er flyttet til annet sted. (facebook?) 3300 mot 4300 til vanlig. Kilde: blogglisten.no Noe å tenke på for oss her inne. Please legg ved skjermdumper og ikke direktelenker. Ved den siste blødme-innlegget steg antall lesere igjen. Om det er pga kg begyte diskutere igjen, eller at bloggens fans har delt siden med sine venner kan jo ingen vite. Men verdt å merke seg. Jeg har lagt merke til at både lesere som stiller kritiske spørsmål og lesere som forsvarer CBE refererer til at de har lest denne tråden for tiden. Man kan begynne å lure på om denne tråden er en del av den totale leseropplevelsen til bloggen. Det hadde vært svært interessant å vite lesertallene til denne tråden over tid også. Jeg kan se for meg at hvis det kommer et innlegg som kan tenkes å vekke oppmerksomhet så tar mange turen hit fra bloggen for å se om det har kommet noen reaksjoner. Endret 18. februar 2016 av Snøsøta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 18. februar 2016 #23356 Del Skrevet 18. februar 2016 Det er kanskje ikke usannsynlig at noen følger med i tråden først og fremst istedet for å lese på bloggen, også. Oppfordrer også til bruk av skjermdumper, vi ser jo også at skjermdumpene får et høyt antall visninger sammenlignet med antall aktive brukere i tråden her. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 18. februar 2016 #23357 Del Skrevet 18. februar 2016 Lurer også på hvorfor adax-veskene ikke brukes... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fra sidelinjen Skrevet 18. februar 2016 #23358 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Den 18/02/2016 at 9.09, Snøsøta skrev: Jeg har lagt merke til at både lesere som stiller kritiske spørsmål og lesere som forsvarer CBE refererer til at de har lest denne tråden for tiden. Man kan begynne å lure på om denne tråden er en del av den totale leseropplevelsen til bloggen. Det hadde vært svært interessant å vite lesertallene til denne tråden over tid også. Jeg kan se for meg at hvis det kommer et innlegg som kan tenkes å vekke oppmerksomhet så tar mange turen hit fra bloggen for å se om det har kommet noen reaksjoner. Denne måtte jeg faktisk lage meg en bruker for å svare på Mange er saklige og opptatt av å rette kritikken riktig, men det er ikke tvil om at det er mye personhets og flisespikkeri også, det ser man jo på hvor ofte tråden må modereres. Men for å svare på det jeg egentlig skulle, så er mye av min quilty pleasure å lese bloggen til CBE og tippe for meg selv hva som blir lagt merke til og diskutert/latterliggjort her inne. Mange ganger har jeg rett og noen ganger legges det merke til ting jeg ikke med min beste fantasi kommer på er kritikkverdig. Selve bloggen er i seg selv kjedelig, og leses som lett underholdning, men engasjementet både i kommentarfeltet og her inne er til tider god underholdning. Jeg skal ikke falle i samme fella som de som påstår at alle kritikerne er feite og har lite å ta seg til, men at mange bruker mye tid på å dokumentere og lete etter glipp er det ingen tvil om. Endret 20. februar 2016 av Bond 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fra sidelinjen Skrevet 18. februar 2016 #23359 Del Skrevet 18. februar 2016 59 minutter siden, Sol79 skrev: Lurer også på hvorfor adax-veskene ikke brukes... Nå måtte jeg sjekke på bloggen og det første innlegget som viste en veske før dette siste var da en rød Adaxveske en del av antrekket? Mener du at hun kun skal bruke vesker fra egen kolleksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 18. februar 2016 #23360 Del Skrevet 18. februar 2016 (endret) Den 18/02/2016 at 10.18, Fra sidelinjen skrev: Denne måtte jeg faktisk lage meg en bruker for å svare på Mange er saklige og opptatt av å rette kritikken riktig, men det er ikke tvil om at det er mye personhets og flisespikkeri også, det ser man jo på hvor ofte tråden må modereres. Men for å svare på det jeg egentlig skulle, så er mye av min quilty pleasure å lese bloggen til CBE og tippe for meg selv hva som blir lagt merke til og diskutert/latterliggjort her inne. Mange ganger har jeg rett og noen ganger legges det merke til ting jeg ikke med min beste fantasi kommer på er kritikkverdig. Selve bloggen er i seg selv kjedelig, og leses som lett underholdning, men engasjementet både i kommentarfeltet og her inne er til tider god underholdning. Jeg skal ikke falle i samme fella som de som påstår at alle kritikerne er feite og har lite å ta seg til, men at mange bruker mye tid på å dokumentere og lete etter glipp er det ingen tvil om. Interessant innlegg! Men jeg må nesten svare på noen av påstandene dine. Å lage en skjermdump tar noen sekunder. Det er enkelt å google tema og finne hva som har blitt skrevet på bloggen før, så det at folk sitter med arkiver med skjermdumper mange år tilbake er en sannhet med modifikasjoner. Det er nok noen som har fulgt merkingen av reklame oppgjennom og sitter med et lager der, og så er det andre som sitter på skjermdumper av flaske kommentarer og bilderedigering fra den tiden disse sakene blir avslørt. Det er dokumentasjon av ting som ofte har blitt endret i etterkant. Mange av oss som kommenterer her er som deg, det er en guilty pleasure og lett underholdning. For min del så har jeg lett for å huske hva jeg tidligere har lest, spesielt de mer oppsiktsvekkende uttalelsene på bloggen, og det er lett å hente dem frem når CBE sier imot seg selv. Jeg foretrekker å gå omveien om skjermdump istedet for direktelink for å ikke bidra til unødvendige klikk på bloggen. Å bruke mye tid på å lete etter glipp kjenner jeg ikke igjen da en viktig grunn til at jeg fremdeles leser bloggen (som i seg selv er temmelig kjedelig) er at den selv serverer case etter case på sølvfat. Dette er et 10-minutters pausefyll for min del, og for mange andre som jeg oppfatter det. Men det er mange ulike folk med svært ulik bakgrunn som er innom tråden som henger seg opp i svært ulike ting, og som sikkert også har svært ulike motiver for å legge igjen en kommentar. Fenomenet blogg vs diskusjonsforum bringer en ny dimensjon til interaktivitet og leserengasjement som hittil ikke har blitt studert eller registrert som jeg har sett i alle fall. Det er et godt tips til de som skriver oppgaver i sosiologi og medievitenskap Til syvende og sist kan nok CBE.no uansett være denne tråden svært takknemlig for det engasjementet den skaper og de ideene den viderebringer til bloggen. Endret 20. februar 2016 av Snøsøta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg