Gjest Atp Skrevet 14. januar 2016 #21841 Del Skrevet 14. januar 2016 1 time siden, bnanny skrev: Hun har vært nominert flere ganger tidligere uten å være til stede... Hun har svart at hun ikke har vært på Blog Awards før fordi hun ikke har hatt mulighet til dette. Er jo ikke bestandig det passer. synes virkelig det er merkelig om alle de som er nominert får vite at de har vunnet prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 14. januar 2016 #21842 Del Skrevet 14. januar 2016 1 time siden, Lafemmemauvaise skrev: Leste inne på Vixen-Awards-tråden at semifinalister og finalister er invitert, samt at det visstnok festen etterpå som skal være årets* store begivenhet. Så her tror jeg at vi får la tvilen komme "tiltalte" til gode. I allefall inntil videre. *Noen må visstnok ha djevelsk mye tro på sitt eget arrangement hvis de allerede nå kan gå ut og erklære Vixen-festen for årets begivenhet Er det ikke vanlig at finalister er i invitert til til en utdeling? Om de ikke blir invitert er det jo null vits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 14. januar 2016 #21843 Del Skrevet 14. januar 2016 7 minutter siden, Atp skrev: Er det ikke vanlig at finalister er i invitert til til en utdeling? Om de ikke blir invitert er det jo null vits. Jeg opplevde en gang å være en av fire som var nominert til årets designpris av Bo Bedre. Jeg hørte ikke noe om det før etter utdelingen var over. Dvs. leste det på nettsiden deres, der var en oversikt over hvem som hadde vært nominert, og hvem som vant. Jeg fikk inntrykk av at det kun var vinnerne som hadde blitt invitert. Det er av og til jeg mistenker at vinnere av ulike priser blir "mast" ekstra på for å få de til å møte opp, men om det har skjedd i dette tilfellet vi vel ingenting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 14. januar 2016 #21844 Del Skrevet 14. januar 2016 14 minutter siden, Atp skrev: synes virkelig det er merkelig om alle de som er nominert får vite at de har vunnet prisen. Det er uheldig for et show om prisvinnerne ikke dukker opp, og arrangørene gjør nok det de kan for å oppmuntre sannsynlige vinnere til å komme. De vil også ha oppmerksomhet i andre media, om vinnerne ikke kommer får de heller ikke like bra og store oppslag i kjendispressen. Bilder er svært viktige for å få oppslag både i den trykte pressen og nettmagasiner. Hvordan tror du man får forhåndsinnspilte takketaler på tv-sendte prisutdelinger? De gjør ikke det til alle som er nominert. Det betyr ikke nødvendigvis at CBE får vite at hun kommer til å vinne den eller den prisen, men det er stor sjanse for at managementet hennes har fått noen hint om at hun ikke kommer til å angre på at hun drar. Ingen garantier selvsagt. Jeg vedder på at hun får en pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 14. januar 2016 #21845 Del Skrevet 14. januar 2016 1 time siden, Atp skrev: Er det ikke vanlig at finalister er i invitert til til en utdeling? Om de ikke blir invitert er det jo null vits. Jo, det var det jeg mente. Ordla meg kanskje litt dumt. Og som sagt, angiveligvis er både semifinalister og finalister invitert, men det er ikke dermed sagt at de oppmøtte kommer til å vinne en pris. Uten sammenligning forøvrig, på andre prisutdelinger inviteres jo også finalister, f.eks. ved Oscar-utdelingen, men det er jo ikke sikkert at de kommer til å vinne kun fordi de er nominerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bnanny Skrevet 14. januar 2016 #21846 Del Skrevet 14. januar 2016 1 time siden, Atp skrev: Hun har svart at hun ikke har vært på Blog Awards før fordi hun ikke har hatt mulighet til dette. Er jo ikke bestandig det passer. synes virkelig det er merkelig om alle de som er nominert får vite at de har vunnet prisen. I fjor var det vel ikke mangelen på mulighet som gjorde at hun ikke var til stede, til tross for mange nominasjoner.... 1 time siden, Atp skrev: Er det ikke vanlig at finalister er i invitert til til en utdeling? Om de ikke blir invitert er det jo null vits. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. januar 2016 #21847 Del Skrevet 14. januar 2016 Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Dette skal tas direkte med moderator på pm eller ris og ros. Yvonne (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 14. januar 2016 #21848 Del Skrevet 14. januar 2016 33 minutter siden, bnanny skrev: I fjor var det vel ikke mangelen på mulighet som gjorde at hun ikke var til stede, til tross for mange nominasjoner.... Ha ha, husker du virkelig hvorfor fotballfruen ikke dro på Vixen i fjor? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 14. januar 2016 #21849 Del Skrevet 14. januar 2016 12 minutter siden, Pås skrev: Ha ha, husker du virkelig hvorfor fotballfruen ikke dro på Vixen i fjor? Jeg tenker at hun siktet til avsløringene rundt kommentarjuks og bilderedigering som nok påvirket det oppmøtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 14. januar 2016 #21850 Del Skrevet 14. januar 2016 5 minutter siden, Asti skrev: Jeg tenker at hun siktet til avsløringene rundt kommentarjuks og bilderedigering som nok påvirket det oppmøtet. Ja, det stemmer jo det! Synes det hadde vært litt artig hvis noen husket at hun hadde vært hos svigermor på middag den dagen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 14. januar 2016 #21851 Del Skrevet 14. januar 2016 1 time siden, bnanny skrev: I fjor var det vel ikke mangelen på mulighet som gjorde at hun ikke var til stede, til tross for mange nominasjoner.... Hun gadd vel ikke dra da:) sikkert bortkastet tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 14. januar 2016 #21852 Del Skrevet 14. januar 2016 Er ikke ute etter å si at det er negativt, men er hun ikke blond? (hun er blond, søsteren mørk) http://m.imgur.com/KK62WuQ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 14. januar 2016 #21853 Del Skrevet 14. januar 2016 8 timer siden, Atp skrev: Hun gadd vel ikke dra da:) sikkert bortkastet tid Du tror ikke det hadde noe med at hun nettopp hadde blitt fersket i både det ene og andre etiske overtrampet å gjøre? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nærsynt Skrevet 15. januar 2016 #21854 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Den 23.11.2015 at 0.55, jabx skrev: 12 timer siden, Asti skrev: Jeg opplevde en gang å være en av fire som var nominert til årets designpris av Bo Bedre. Jeg hørte ikke noe om det før etter utdelingen var over. Dvs. leste det på nettsiden deres, der var en oversikt over hvem som hadde vært nominert, og hvem som vant. Jeg fikk inntrykk av at det kun var vinnerne som hadde blitt invitert. Det er av og til jeg mistenker at vinnere av ulike priser blir "mast" ekstra på for å få de til å møte opp, men om det har skjedd i dette tilfellet vi vel ingenting om. CBE kommer til å vinne bloggpris i en kategori mange kritikere blir overrasket av. Endret 15. januar 2016 av Nærsynt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 15. januar 2016 #21855 Del Skrevet 15. januar 2016 7 timer siden, Francis skrev: Er ikke ute etter å si at det er negativt, men er hun ikke blond? (hun er blond, søsteren mørk) http://m.imgur.com/KK62WuQ Kan jeg få spørre om hva dette har med saken her inne å gjøre.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 15. januar 2016 #21856 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) 8 timer siden, Francis skrev: Er ikke ute etter å si at det er negativt, men er hun ikke blond? (hun er blond, søsteren mørk) http://m.imgur.com/KK62WuQ Altså, hun er nok blond (hvis man ser på bilder hun har lagt ut av seg selv som yngre), men man blir jo mørkere med årene, og spesielt etter at man har fått barn. Ser ut til at det du peker på er mørk blond ettervekst, hun farger det bare lysere:) Endret 15. januar 2016 av Bootybuilder 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 15. januar 2016 #21857 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) http://m.kjendis.no/2016/01/15/kjendis/caroline_berg_eriksen/vixen_blog_awards/annonsemarkering/sosiale_medier/42732668/?www=1#_ga=1.52438315.2060094113.1412672727 men spent på å se om hun faktisk får konsekvenser som de andre, virker ikke helt som han juryfudenhar baller nok. Endret 15. januar 2016 av SjiraffenLaffen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 15. januar 2016 #21858 Del Skrevet 15. januar 2016 8 timer siden, neiognei skrev: Du tror ikke det hadde noe med at hun nettopp hadde blitt fersket i både det ene og andre etiske overtrampet å gjøre? Jo helt sikkert. Er nok det som var forklaringen på frafallet. Men da tar hun det igjen i år med masse priser😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonio Skrevet 15. januar 2016 #21859 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Endret: Så lenken var kommet inn mens jeg leste den. Sorry. Endret 15. januar 2016 av Tonio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 15. januar 2016 #21860 Del Skrevet 15. januar 2016 3 minutter siden, Tonio skrev: http://www.kjendis.no/2016/01/15/kjendis/caroline_berg_eriksen/vixen_blog_awards/annonsemarkering/sosiale_medier/42732668/ Det handlet om dette på God Morgen Norge i dag. Nevnte ikke noe om dette. De som var utestengt hadde fått beskjed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg