Gjest Ms. Daisy Skrevet 11. januar 2016 #21801 Del Skrevet 11. januar 2016 Mandager er jo greie, men tirsdagene er noe dritt. Hun bør heller lage hvordan elske tirsdager..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 11. januar 2016 #21802 Del Skrevet 11. januar 2016 42 minutter siden, nyher skrev: Enda et "hvordan elske mandager"-innlegg.. Dama er så K J E D E L I G og forutsigbar. det mandagsinnlegget tok mandagsvåset til nye høyder. Det er igrunnen lenge siden jeg har lest så mye vås på bare ett minutt. Mandag er bra fordi du har 4 netter på deg til å drømme om helgen. Wtf? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 11. januar 2016 #21803 Del Skrevet 11. januar 2016 Så nettopp på FB at Petter Stordahlen også synes mandager er best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. januar 2016 #21804 Del Skrevet 11. januar 2016 3 timer siden, Amafalathiel skrev: det mandagsinnlegget tok mandagsvåset til nye høyder. Det er igrunnen lenge siden jeg har lest så mye vås på bare ett minutt. Mandag er bra fordi du har 4 netter på deg til å drømme om helgen. Wtf? Og at det føles sexy når hun får sin første kaffekopp :D 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 11. januar 2016 #21805 Del Skrevet 11. januar 2016 1 time siden, Sol79 skrev: Og at det føles sexy når hun får sin første kaffekopp :D men det forutsetter et morgentrøtt tryne og en inntullet kropp. Er litt i tvil om jeg egentlig hang med i svingene på det resonnementet der. Men uansett er det faktisk den eneste dagen man kan få en god start på uken. Ikke gjør dette på en søndag. Eller en tirsdag. Jeg bare sier det. Og hvis moderator nå tror jeg at driver med latterliggjøring, så er det en misforståelse. Dette er kritikk. Jeg kritiserer det rene vås og de ulne resonnementene. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 11. januar 2016 #21806 Del Skrevet 11. januar 2016 Redaksjonsmøte med seg selv. Patetisk eller latterlig, take a pick, man har ikke møter med seg selv og om det var humor, vel... Kan hun ikke bare skriver at hun planlegger, man trenger ikke få det til å høres mer ut enn det er. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faria Skrevet 11. januar 2016 #21807 Del Skrevet 11. januar 2016 Tok mange måneder før jeg oppdaget at jeg ofte hilser på hun eller mannen hver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. januar 2016 #21808 Del Skrevet 11. januar 2016 Tråden er ryddet for kommentarer knytter til bloggerens barn, avsporinger, hets, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette. Yvonne (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 11. januar 2016 #21809 Del Skrevet 11. januar 2016 Med all den tiden som brukes på planlegging og research for oppdatering av bloggen 3 ganger om dagen, i tillegg på alle sosiale medier, samt kommentarfeltredigering av alle kanalene, er det ikke rart at vi tilsynelatende ikke vet en døyt om hva firmaets eiere gjør utenom det vi ser på bloggen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 11. januar 2016 #21810 Del Skrevet 11. januar 2016 Oi. Har ikke lyst til å kommentere utseende, og gjør det ikke heller. Sminken, derimot... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 11. januar 2016 #21811 Del Skrevet 11. januar 2016 Oi. Også Ser hun jo direkte trist/deppa/utslitt ut med null gnist eller glød... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. januar 2016 #21812 Del Skrevet 11. januar 2016 Tror rett og slett hun er blitt litt blind for mengden hun påfører. Som de fleste andre får hun ikke korrigert mengden ift kollegaer vi møter på til daglig. Hun får sine input fra andre blogger med samme mengde, nelly og andre glossy steder. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 11. januar 2016 #21813 Del Skrevet 11. januar 2016 2 minutter siden, LilleSnupp skrev: Tror rett og slett hun er blitt litt blind for mengden hun påfører. Som de fleste andre får hun ikke korrigert mengden ift kollegaer vi møter på til daglig. Hun får sine input fra andre blogger med samme mengde, nelly og andre glossy steder. Men på det bildet som er lenket til over, ser det ut som øyevippene blokkerer sidesynet. Man skulle jo tro en person merket DET i det minste? Det er jo trafikkfarlig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 11. januar 2016 #21814 Del Skrevet 11. januar 2016 Burde egentlig holde meg for god i å spekulere, men om dere ser på halsen hennes på tidligere nevnte bilde - ser da fryktelig merkelig ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lalalala59 Skrevet 11. januar 2016 #21815 Del Skrevet 11. januar 2016 Antrekksbildene hennes viser meg gang på gang at det ikke går an å kjøpe god smak/motesans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 11. januar 2016 #21816 Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) 28 minutter siden, LilleSnupp skrev: Tror rett og slett hun er blitt litt blind for mengden hun påfører. Som de fleste andre får hun ikke korrigert mengden ift kollegaer vi møter på til daglig. Hun får sine input fra andre blogger med samme mengde, nelly og andre glossy steder. Det kan jo også være for-redigering av bilder, slik at ansiktskonturene kommer bedre frem på et "ellers blasst raw-foto" som må etterbehandles i photoshop. Også kjent som studiosminke. (prøver å være saklig her, altså ;-)) Endret 11. januar 2016 av Cornucopia Lagt til mer mening 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^littletoomuch Skrevet 11. januar 2016 #21817 Del Skrevet 11. januar 2016 Kan noen ta en printscreen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 12. januar 2016 #21818 Del Skrevet 12. januar 2016 19 timer siden, Sol79 skrev: Og at det føles sexy når hun får sin første kaffekopp :D Skriver hun det? SKRIVER HUN FAKTISK DET? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 12. januar 2016 #21819 Del Skrevet 12. januar 2016 30 minutter siden, Carali skrev: Skriver hun det? SKRIVER HUN FAKTISK DET? Hun skriver at et mandagstrøtt tryne og en frossen kropp inntullet i en pysjamas føles nesten sexy når hun får ukens aller første kaffekopp... Språket flyter så dårlig og de språklige virkemidlene er så pompøse, nesten eventyraktige. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 12. januar 2016 #21820 Del Skrevet 12. januar 2016 8 minutter siden, Sol79 skrev: Hun skriver at et mandagstrøtt tryne og en frossen kropp inntullet i en pysjamas føles nesten sexy når hun får ukens aller første kaffekopp... Språket flyter så dårlig og de språklige virkemidlene er så pompøse, nesten eventyraktige. Jeg skjønner ikke hva det betyr en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg