Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

42 minutter siden, nyher skrev:

Enda et "hvordan elske mandager"-innlegg.. Dama er så K J E D E L I G og forutsigbar.

det mandagsinnlegget tok mandagsvåset til nye høyder. Det er igrunnen lenge siden jeg har lest så mye vås på bare ett minutt. Mandag er bra fordi du har 4 netter på deg til å drømme om helgen. Wtf?

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Amafalathiel skrev:

det mandagsinnlegget tok mandagsvåset til nye høyder. Det er igrunnen lenge siden jeg har lest så mye vås på bare ett minutt. Mandag er bra fordi du har 4 netter på deg til å drømme om helgen. Wtf?

Og at det føles sexy  når hun får sin første kaffekopp :D

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sol79 skrev:

men det forutsetter et morgentrøtt tryne og en inntullet kropp. Er litt i tvil om jeg egentlig hang med i svingene på det resonnementet der. Men uansett er det faktisk den eneste dagen man kan få en god start på uken. Ikke gjør dette på en søndag. Eller en tirsdag. Jeg bare sier det.

Og hvis moderator nå tror jeg at driver med latterliggjøring, så er det en misforståelse. Dette er kritikk. Jeg kritiserer det rene vås og de ulne resonnementene.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redaksjonsmøte med seg selv. Patetisk eller latterlig, take a pick, man har ikke møter med seg selv og om det var humor, vel... Kan hun ikke bare skriver at hun planlegger, man trenger ikke få det til å høres mer ut enn det er. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for kommentarer knytter til bloggerens barn, avsporinger, hets, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med all den tiden som brukes på planlegging og research for oppdatering av bloggen 3 ganger om dagen, i tillegg på alle sosiale medier, samt kommentarfeltredigering av alle kanalene, er det ikke rart at vi tilsynelatende ikke vet en døyt om hva firmaets eiere gjør utenom det vi ser på bloggen. :ironi:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror rett og slett hun er blitt litt blind for mengden hun påfører. Som de fleste andre får hun ikke korrigert mengden ift kollegaer vi møter på til daglig. Hun får sine input fra andre blogger med samme mengde, nelly og andre glossy steder.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Tror rett og slett hun er blitt litt blind for mengden hun påfører. Som de fleste andre får hun ikke korrigert mengden ift kollegaer vi møter på til daglig. Hun får sine input fra andre blogger med samme mengde, nelly og andre glossy steder.

Men på det bildet som er lenket til over, ser det ut som øyevippene blokkerer sidesynet. Man skulle jo tro en person merket DET i det minste? Det er jo trafikkfarlig!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde egentlig holde meg for god i å spekulere, men om dere ser på halsen hennes på tidligere nevnte bilde - ser da fryktelig merkelig ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, LilleSnupp skrev:

Det kan jo også være for-redigering av bilder, slik at ansiktskonturene kommer bedre frem på et "ellers blasst raw-foto" som må etterbehandles i photoshop. Også kjent som studiosminke.

(prøver å være saklig her, altså ;-)) 

Endret av Cornucopia
Lagt til mer mening
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Haaploes
19 timer siden, Sol79 skrev:

Skriver hun det? SKRIVER HUN FAKTISK DET? :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Carali skrev:

Skriver hun det? SKRIVER HUN FAKTISK DET? :blink:

Hun skriver at et mandagstrøtt tryne og en frossen kropp inntullet i en pysjamas føles nesten sexy når hun får ukens aller første kaffekopp...

Språket flyter så dårlig og de språklige virkemidlene er så pompøse, nesten eventyraktige.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes
8 minutter siden, Sol79 skrev:

Hun skriver at et mandagstrøtt tryne og en frossen kropp inntullet i en pysjamas føles nesten sexy når hun får ukens aller første kaffekopp...

Språket flyter så dårlig og de språklige virkemidlene er så pompøse, nesten eventyraktige.

Jeg skjønner ikke hva det betyr en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...