Ultiva Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #21361 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) 1 time siden, el-len skrev: Nettopp. Hun selv har imidlertid vært veldig opptatt av at alle kritiserer henne for å være for tynn, og har skrevet sutreinnlegg og "snakket ut i media" om det: http://www.vg.no/rampelys/fotballfrue-hevder-hun-ble-vraket-fra-tv-2-program-fordi-hun-er-for-tynn/a/10051694/ http://www.tv2.no/a/3586663 Og dette mens de drev og redigerte henne tynnere. Så utrolig sprøtt! Jeg syns også det var merkelig at hun dro frem "anorexia-vrak" som en stadig tilbakevendende beskyldning i gårsdagens innlegg. For hun har jo sett veldig sunn og flott ut helt siden Nelia ble født, og jeg har ikke lagt merke til noe kritikk angående kroppsstørrelsen hennes, hvert fall ikke etter at de sluttet å redigere henne tynnere. Edit: det kommer tidvis reaksjoner her på at CBE mener hun "skeier helt ut" av en håndfull med nøtter eller av tre ruter mørk sjokolade. Kanskje det er slike utsagn hun velger å tolke som at "alle på KG sier at jeg ser ut som et anorexiavrak"? I så fall er det ikke bare på KG at ting misforstås eller blåses ut av proporsjoner. Endret 31. desember 2015 av Ultiva 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 31. desember 2015 #21362 Del Skrevet 31. desember 2015 (endret) Når hun blir mangemillionær vedå være selvstendig, vil hun ikke gå inn i samarbeid med noen andre, Man regnet med at ved å stenge kommentarfeltet ( Sophie Elise og Anna) ville være bloggene deres død.Det er noe annet når nesten en rent annonseblogg gjør det samme. Hun gir ingenting av seg selv som Anna og SE. Dessuten tjener de mer på allfor mye på klikk til å stenge den. Endret 31. desember 2015 av Miranda16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 31. desember 2015 #21363 Del Skrevet 31. desember 2015 Mamsi kommenterte innlegget i går, men den gikk visstnok ikke gjennom sensuren. For de som vil lese hva som stod i den: http://mamsi.no/kommentarfeltproblematikk-fra-den-andre-siden/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LFNemi Skrevet 31. desember 2015 #21364 Del Skrevet 31. desember 2015 14 minutter siden, Asti skrev: Mamsi kommenterte innlegget i går, men den gikk visstnok ikke gjennom sensuren. For de som vil lese hva som stod i den: http://mamsi.no/kommentarfeltproblematikk-fra-den-andre-siden/ Og voila, derfor finnes denne tråden på KG, fordi CBE ikke våger slippe gjennom konstruktiv kritikk fordi hun blir svar skyldig. Jeg vil tro hun ALDRI vil slippe gjennom slikt, fordi hverken hun eller mannen evner å se sine feil eller klare å argumentere og stå for sine handlinger. GODT SKREVET MAMSI, NYTTÅRSSKÅL TIL DEG 🎊🎉 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snøsøta Skrevet 31. desember 2015 #21365 Del Skrevet 31. desember 2015 3 timer siden, *Emma* skrev: At Google ikke finner dem betyr ikke at de ikke har eksistert. Sannsynligvis er det endel sånt hun (eller kanskje LK) typisk velger å slette/ikke publisere. Må hun dokumentere det for at du skal tro det er sant at noen har sagt det? Det er jo plenty av folk som slenger styggere kommentarer enn det så jeg har ingen problemer med å tro noen har sagt det. At det er lite relevante eksempler nå er en annen ting. (Da kritikken i kommentarfeltet går på mangel på svar på de ordentlig/saklige kommentarene. Alle skjønner jo at hun ikke gidder å svare på ren drittslenging- så det hadde hun ikke trengt å nevne engang.) Emma, det var en kommentar til CBEs eget krav til dokumentasjon fra kritikerne. Jeg har ikke sett slike kommentarer på bloggen og jeg finner heller ingen når jeg googler, da fins de ikke i følge CBE selv. Litt humor og litt ironi der altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LFNemi Skrevet 31. desember 2015 #21366 Del Skrevet 31. desember 2015 1 minutt siden, Snøsøta skrev: Emma, det var en kommentar til CBEs eget krav til dokumentasjon fra kritikerne. Jeg har ikke sett slike kommentarer på bloggen og jeg finner heller ingen når jeg googler, da fins de ikke i følge CBE selv. Litt humor og litt ironi der altså. Hehehe 😃😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 31. desember 2015 Forfatter #21367 Del Skrevet 31. desember 2015 24 minutter siden, Asti skrev: Mamsi kommenterte innlegget i går, men den gikk visstnok ikke gjennom sensuren. For de som vil lese hva som stod i den: http://mamsi.no/kommentarfeltproblematikk-fra-den-andre-siden/ Kjempebra skrevet av mamsi! Man skal jammen ikke skrape lenge på den glanspolerte overflaten til Treasures for å finne skitt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 31. desember 2015 #21368 Del Skrevet 31. desember 2015 Er det bare jeg som sitter igjen med inntrykket av formuleringsendring fra jeg-har-aldri-kommentert-her-før til nå jeg-kommenterer-sjeldent? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2015 #21369 Del Skrevet 31. desember 2015 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og latterliggjøring, samt svar til dette. Yvonne (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LFNemi Skrevet 31. desember 2015 #21370 Del Skrevet 31. desember 2015 FORRESTEN: jeg vil ønske alle sammen her inne på denne tråden et riktig GODT NYTT ÅR 🎉🎊❤😄 (jeg vet at du, CBE og LKE snoker her med jamme mellomrom, så det ønskes dere også😉) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 31. desember 2015 #21371 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nytt år, alle sammen! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 31. desember 2015 #21372 Del Skrevet 31. desember 2015 Godt nytt år pøbelsara, og folkens for øvrig! (jeg har pause mellom to retter i nyttårsmiddagen ) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. januar 2016 #21373 Del Skrevet 1. januar 2016 Hvert sitt levebrød. De er ikke dumme. Slutter leserene å lese bloggen så har de ingen levebrød. Hvem er dummest? 😉 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 1. januar 2016 #21374 Del Skrevet 1. januar 2016 9 timer siden, Xstrella skrev: Hvert sitt levebrød. De er ikke dumme. Slutter leserene å lese bloggen så har de ingen levebrød. Hvem er dummest? 😉 Folk sleiker jorda under skoene hennes så det tviler jeg på skjer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 1. januar 2016 #21375 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) det bootybuilder sier, forundrer meg veldig når jeg leser blogger. Hva er det som får voksne folk til å drive å nesegrus beundring av andre? Folk skriver innlegg som likner på tilbedende kjærlighetsbrev. Det er litt rart og litt ekkelt, synes jeg. Og så tenker jeg at ubehagelig oppmerksomhet og stalker-viksomhet nok mye heller kommer fra slike nesegruse beundrere enn fra folk som er mer kritiske. Endret 1. januar 2016 av pøbelsara 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 1. januar 2016 #21376 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) 26 minutter siden, pøbelsara skrev: det bootybuilder sier, forundrer meg veldig når jeg leser blogger. Hva er det som får voksne folk til å drive å nesegrus beundring av andre? Folk skriver innlegg som likner på tilbedende kjærlighetsbrev. Det er litt rart og litt ekkelt, synes jeg. Og så tenker jeg at ubehagelig oppmerksomhet og stalker-viksomhet nok mye heller kommer fra slike nesegruse beundrere enn fra folk som er mer kritiske. Man kan sammenligne det med god gammledags hjernevask. Jo flere som er med, jo lettere å rekruttere, jo lettere å få flere til å kjøpe det man sier/selger. Det er en grunn til at Hitler fikk mange tilhengere, det er en grunn til at IS får så mange sympatisører osv. Man kan se enkelte lignende hjernevask tilstander hos disse bloggeren. OBS! "innlegget er satt på spissen for de som skulle komme med usaklige kommentarer som at jeg sammenligner henne med Hitler, nei det gjør jeg ikke". Endret 1. januar 2016 av Bootybuilder 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 1. januar 2016 #21377 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) 44 minutter siden, pøbelsara skrev: det bootybuilder sier, forundrer meg veldig når jeg leser blogger. Hva er det som får voksne folk til å drive å nesegrus beundring av andre? Folk skriver innlegg som likner på tilbedende kjærlighetsbrev. Det er litt rart og litt ekkelt, synes jeg. Og så tenker jeg at ubehagelig oppmerksomhet og stalker-viksomhet nok mye heller kommer fra slike nesegruse beundrere enn fra folk som er mer kritiske. Enig, dette har jeg også tenkt på. Jeg blir litt trist, når jeg ser denne nesegruse beundringen... Det som er merkelig er at de gangene CBE tar opp temaet "stalkere", så blander hun de sammen med kritikerne. Eksempelvis innlegget der de forklarte kommentarjukset - http://carolinebergeriksen.no/2015/01/12/gi-aldri-opp/ - , så ga hun "oss på KG" skylden for å komme på døren: http://imgur.com/Py656BE (skjermbilde). Om denne historien er sann, så tror jeg nok det heller var en av de nesegruse beundrerne som oppsøkte dem, enn noen av oss kritikere. Jeg lurer på hva som gjør at de ikke klarer å skille stalkere fra kritikere? Er det bevisst, eller ser de ikke forskjellen? Jeg tror det er bevisst... Endret 1. januar 2016 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 1. januar 2016 #21378 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) 7 minutter siden, Asti skrev: Slettet - feil.. Endret 1. januar 2016 av Asti Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 1. januar 2016 #21379 Del Skrevet 1. januar 2016 17 minutter siden, Asti skrev: Veldig interessant at dere tar opp dette med nesegrus beundring og fans nå, for det slo meg virkelig da jeg leste kommentarfeltet til kommentarfeltinnlegget. De er jo helt merkelige. Er disse menneskene representative for refleksjonsnivået i befolkningen? Jeg ble rett og slett ganske nedfor av å vasse gjennom så mye ureflektert beundringsvås. Misforstå meg rett, jeg forstår at det går an å like CBE og se på henne som inspirerende. Men jeg forstår ikke hvordan det er mulig å ikke gjennomskue den vrengte virkelighetsforståelsen i det innlegget, eller se hva som egentlig ble sagt i kommentarene til julegaveinnlegget. Glad dere tar det opp. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 1. januar 2016 #21380 Del Skrevet 1. januar 2016 41 minutter siden, Asti skrev: Enig, dette har jeg også tenkt på. Jeg blir litt trist, når jeg ser denne nesegruse beundringen... Det som er merkelig er at de gangene CBE tar opp temaet "stalkere", så blander hun de sammen med kritikerne. Eksempelvis innlegget der de forklarte kommentarjukset - http://carolinebergeriksen.no/2015/01/12/gi-aldri-opp/ - , så ga hun "oss på KG" skylden for å komme på døren: http://imgur.com/Py656BE (skjermbilde). Om denne historien er sann, så tror jeg nok det heller var en av de nesegruse beundrerne som oppsøkte dem, enn noen av oss kritikere. Jeg lurer på hva som gjør at de ikke klarer å skille stalkere fra kritikere? Er det bevisst, eller ser de ikke forskjellen? Jeg tror det er bevisst... Det er vel enklere å leve med at det er de slemme kritikerne som er stalkerne enn at det er beundrene som stalker? Paret på Siljan gjør sitt beste for å polarisere og lange "onde versus gode". Da passer det dårlig at en kritiker kan oppfører seg hyggelig og redelig og at en beundrer kan være spooky stalker som spiorinerer uten for huset. Jeg tror det er så enkelt som at paret på Siljan helst vil at verden deres er svart/hvit og ikke har gråsoner (som de i andre tilfeller ellers er veldig gla i). Mye enklere når det bare er de "slemme" som gjør alle ugjerningene og de "snille" bare er snille. Ikke helt ulikt flere statsoverhoder. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg