LilleSnupp Skrevet 5. august 2015 #15561 Skrevet 5. august 2015 30 studiepoeng. Ah.. en halvårsenhet som hun tar over ett år?
BeverTramp Skrevet 5. august 2015 #15562 Skrevet 5. august 2015 Men siden studiet er sponset av active education, så burde vel alle puggeposter være merket? 17
Gjest Bergensia Skrevet 5. august 2015 #15563 Skrevet 5. august 2015 Har du direktelink til Anna-kommentaren? Siste kommentar i dette innlegget http://carolinebergeriksen.no/2015/08/03/monday-morning-blues-kick-ass-anyway/#comments
Cavatina Skrevet 5. august 2015 #15564 Skrevet 5. august 2015 Ah.. en halvårsenhet som hun tar over ett år? Tydeligvis. Men siden studiet er sponset av active education, så burde vel alle puggeposter være merket? Kurset koster ca. 45 000,- så kanskje det, ja? Forøvrig får jeg fniseanfall av å se brillene hennes kun i bruk/dandert under "lesingen". 10
Vitulina Skrevet 5. august 2015 #15565 Skrevet 5. august 2015 Hjemmeeksamen er veldig vanlig på mange studier. Ja, men de er mestere i å opphøye viktigheten av disse studiene selv. Jeg har selv tatt deltidsstudium etter endt utdanning og for å oppsummere det hele; lek fra ende til annen. Jeg hadde all litteratur tilgjengelig og det kan virkelig ikke sammenlignes med profesjonsstudier. 7
9na Skrevet 5. august 2015 #15566 Skrevet 5. august 2015 Har du direktelink til Anna-kommentaren? Det skulle ikke vært lov å skrive falske kommentarer som snakker positivt om produktet, under innlegg med reklame/sponsede produkter og lignende. Nå vet jeg ikke om det gjelder denne kommentaren, men de har jo gjort det før, og hvem vet om det fortsatt forekommer nå som man ikke kan bevise det like sterkt lenger. Nei, jeg har ikke lest den kommentaren inne på bloggen, leste den bare på skjermdumpen som ble lagt inn her. Jeg har jo ingen beviser for at de skriver positivt både om egen merking og om de de reklamerer for (det har de jo selv sørget for at ingen kan), men det er noe med skrivestilen i de kommentarene som er så krampepositiv og oppkonstruert at jeg er overbevist om at de produserer dem selv. De har utvist såpass slett moral og er nok klar over at deres egen troverdighet er tynnslitt, så jeg tror at støttekommentarene både er til for leserne som skal se at andre liker firmaet de reklamerer for og for firmaet, som skal se at ett innlegg hos Fotballfrue gir valuta. Og jeg er ikke den eneste som mistenker det. 7
Nana Skrevet 5. august 2015 #15567 Skrevet 5. august 2015 Når jeg ser på det siste innlegget på bloggen hittil så har hun jo ettervekst allerede. http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2015/08/ben-rangel-pt-studie.jpg Kommer hun ikke omtrent rett fra frisøren? Kan godt hende det er en trend jeg ikke har fått med meg, men jeg hadde i hvert fall klaget hvis jeg kom fra frisøren med flere cm ettervekst uansett hvor "in" det evt måtte være.. 5
Florence Skrevet 5. august 2015 #15568 Skrevet 5. august 2015 Når jeg ser på det siste innlegget på bloggen hittil så har hun jo ettervekst allerede. http://carolinebergeriksen.no/wp-content/uploads/2015/08/ben-rangel-pt-studie.jpg Kommer hun ikke omtrent rett fra frisøren? Kan godt hende det er en trend jeg ikke har fått med meg, men jeg hadde i hvert fall klaget hvis jeg kom fra frisøren med flere cm ettervekst uansett hvor "in" det evt måtte være.. Det er mange som velger litt ettervekst for at ikke de mørke øyenbrynene skal se helt forferdelige ut. 2
FrkHumle Skrevet 6. august 2015 #15569 Skrevet 6. august 2015 Jeg er helt enig i kritikken om å sette på exstensions for så å klippe det av en uke senere. Tror faktisk ikke jeg har hørt om verre bruk og kast-eksempel, noensinne! Men, jeg synes hun er mye flottere med den hårlengden hun har nå. Sprekt og tøft, ikke så sukkersøtt som alt pleier å være. Skulle bare ønske hun gjorde det med en gang, istedet for å kaste bort så mye tid, penger og hardt oppspart hår (av andre) for en ukes bruk. Det gjør meg litt trist. (Nå må jeg nok innrømme at jeg er bittelitt misunnelig på at hun kan sette på exstensions når hun vil, for jeg har aldri hatt tykt og langt hår, og har aldri tatt med råd til exstensions, siden de "bare" henger på i noen måneder. Den følelsen av å klippe seg kort og vite at man når som helst kan få langt igjen er jeg litt misunnelig på.) 2
Kittie_ Skrevet 6. august 2015 #15570 Skrevet 6. august 2015 Vil vel ikke tro at å bruke extensions i flere år sammenhengende er spesielt bra for håret. For øvrig synes jeg hun kledde den korte looken hun hadde ifjor, langt bedre enn den hun har nå. 3
twirlX Skrevet 6. august 2015 #15571 Skrevet 6. august 2015 Dere som kritiserer for klipping av extencions; Det er mange som har veldig tynt hår som fester extencions for å få det tykkere - ikke lengre, og de fleste salonger setter på langt hår (tror det korteste man får er 40cm) man må klippe til. Så akkurat det er vel ikke så rart å gjøre (I) 4
Gjest Lalalala59 Skrevet 6. august 2015 #15572 Skrevet 6. august 2015 Vil vel ikke tro at å bruke extensions i flere år sammenhengende er spesielt bra for håret. For øvrig synes jeg hun kledde den korte looken hun hadde ifjor, langt bedre enn den hun har nå. Det er ikke bra for håret. Det er derfor hun må ha extensions i nå også selv om hun har kort hår for å få nok fylde. Så extensionshåret er i hvert fall fortsatt i bruk, bare klipt kortere
neiognei Skrevet 6. august 2015 #15573 Skrevet 6. august 2015 Dere som kritiserer for klipping av extencions; Det er mange som har veldig tynt hår som fester extencions for å få det tykkere - ikke lengre, og de fleste salonger setter på langt hår (tror det korteste man får er 40cm) man må klippe til. Så akkurat det er vel ikke så rart å gjøre (I) Det blir da noe ganske annet! 6
mamsi Skrevet 6. august 2015 #15574 Skrevet 6. august 2015 Jeg synes extensions er så ekkelt, gir meg en veldig dårlig følelse. Har hørt og lest om utnytting og lureri og synd det er ille nok å bruke det i det hele tatt. Å sette på den mengden CBE gjør og så klippe det vekk uka etter, og at dette skjer flere ganger i året, er så nedrig. 18
Vitulina Skrevet 6. august 2015 #15575 Skrevet 6. august 2015 Dere som kritiserer for klipping av extencions; Det er mange som har veldig tynt hår som fester extencions for å få det tykkere - ikke lengre, og de fleste salonger setter på langt hår (tror det korteste man får er 40cm) man må klippe til. Så akkurat det er vel ikke så rart å gjøre (I) At mange gjør det er ikke en markør for annet enn at kvinner er lett påvirkelige. Mange bruker dop, mange legger inn silikon, mange lever akkurat som FF. Industrien bak løshår ER forkastelig, og FF reklamerer for et hår som svært fattige kvinner skjærer av seg selv. Noen få tror de ofrer håret til sin Gud, andre selger det til lokale bakmenn for en slikk og ingenting, men for dem betyr det kanskje mat til seg selv og barna for noen uker. Kvinner som velvillig setter på seg slikt hår er de som virkelig er søppel. Helt uten evne til å tenke selvstendig og forstå. Helt uten moral og gode etiske rammer i sine valg. 19
Cavatina Skrevet 6. august 2015 #15576 Skrevet 6. august 2015 Kvinner som velvillig setter på seg slikt hår er de som virkelig er søppel. Helt uten evne til å tenke selvstendig og forstå. Helt uten moral og gode etiske rammer i sine valg. Jeg vil tro at mange av dem ikke har evne til/gidder å stille spørsmål og reflektere over hvor det ekte løshåret de betaler tusenvis av kroner for/sponses med kommer fra. De vil ha en quick fix i utseendefokuseringens navn, ikke dårlig samvittighet eller bli med på å skape positiv endring i verden. Det er et sykt samfunn blitt, når normen er egoisme, narsissisme, og utseendefokusering. 6
Gunvald Skrevet 6. august 2015 #15577 Skrevet 6. august 2015 Jeg vet ikke hvordan dette fungerer jeg, men det er vel ikke sikkert det blir kastet? Får de brukt det om igjen/reparert det og laget nytt? Forøvrig synes jeg det er merkelig å ha en sånn frisyre, og enda måtte ha extentions i det. Lurer på hvor tynt det håret hennes egentlig er. 13
mamsi Skrevet 6. august 2015 #15578 Skrevet 6. august 2015 Jeg vet ikke hvordan dette fungerer jeg, men det er vel ikke sikkert det blir kastet? Får de brukt det om igjen/reparert det og laget nytt? Forøvrig synes jeg det er merkelig å ha en sånn frisyre, og enda måtte ha extentions i det. Lurer på hvor tynt det håret hennes egentlig er. Egentlig er det sikkert fint som det er. Men det er sikkert uvant uten, og da føles det sikkert tynt og pistrete. Det samme sikkert (?) med vipper, bryn, lepper og hud. Jeg synes det er trist at en så flott ung kvinne "trenger" all staffasjen. At alt dilldallet promoteres på bloggen kamuflert som tips og påvirker andre til å drømme om samme forbruksmønster er jo ikke bra det heller. 11
BeverTramp Skrevet 6. august 2015 #15579 Skrevet 6. august 2015 Virker digg å være fotballfruemann da. Lite ansvar og kun serverte måltider før og etter kampdag 😏😎 3
Anbefalte innlegg