Gå til innhold

Caroline Berg Eriksen

Ultiva

Anbefalte innlegg

Kjøkkenet på favoritthotellet hennes stengt på dagen av Matilsynet.

Var det der kjøttet gikk ut på dato i 2012?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det der kjøttet gikk ut på dato i 2012?

Ja, der hun alltid bor når hun er i Oslo.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Debattinnlegget til Mamsi ligger som toppsak aftenposten.no nå, det står det respekt av!

Tilgi meg om jeg spør om opplagte ting, men hvorfor er det ikke mulig å kommentere på innlegget på aftenposten? Er det vanlig praksis at man ikke kan kommentere slike innlegg?

En annen ting, kommer den på trykk også? (Ikke sett papirutgaver idag)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BonBon

Debattinnlegget til Mamsi ligger som toppsak aftenposten.no nå, det står det respekt av!

Tilgi meg om jeg spør om opplagte ting, men hvorfor er det ikke mulig å kommentere på innlegget på aftenposten? Er det vanlig praksis at man ikke kan kommentere slike innlegg?

Det var kommentarer før i dag. Kan være at feltet stenger kl 20 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og flere tåler ikke at man ikke dyrker/hyller/elsker CBE-bloggen, tolker alt som dokumenteres som "hat" og dukker stadig vekk opp i denne tråden med slike påstander og digresjoner.

Men det er jammen ikke mange av dere som tåler at andre har en annen mening..

Jeg sender denne tilbake; det er jammen mange av dere som ikke tåler at man skal skal avdekke snusk og juks.

En ting er å være i mot snusk og juks og si sin mening, en helt annen er å sitte med lupe slik som du og dine likesinnede driver med og vier så ufattelig mye tid ved å sitte på et forum og kritisere. Er nok ingen dyrker eller hyller, og synes ikke noe om at bloggere vrir seg unna, men herregud, det finnes da en grense.

Endret av Bond
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Man kan kommentere, står 1 innlegg/kommentar trykk der.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må jeg bare spørre ang noe i innlegget black and gold.

Stusset over det nederste bildet første gang jeg så det, og nå ser jeg hvorfor. Gjelder egentlig begge bildene hvor hun går over gangoverfeltet.

Skyggen av henne selv er difus/nesten ikke synlig, mens skyggen av det rundt (skilt og tre) er mye tydeligere/mørkere.

Noen som kan forklare meg hvorfor?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

En ting er å være i mot snusk og juks og si sin mening, en helt annen er å sitte med lupe slik som du og dine likesinnede driver med og vier så ufattelig mye tid ved å sitte på et forum og kritisere. Er nok ingen dyrker eller hyller, og synes ikke noe om at bloggere vrir seg unna, men herregud, det finnes da en grense.

Kunne ikke vært mer enig. Det er tragikomisk å se på det vanvittige engasjementet i denne tråden. Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan kommentere, står 1 innlegg/kommentar trykk der.

Så det nå etter at jeg prøvde annen nettleser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesp

Stusset over det nederste bildet første gang jeg så det, og nå ser jeg hvorfor. Gjelder egentlig begge bildene hvor hun går over gangoverfeltet.

Skyggen av henne selv er difus/nesten ikke synlig, mens skyggen av det rundt (skilt og tre) er mye tydeligere/mørkere.

Det er helt sikkert redigert. Sett noen av spesialistene på saken jo før jo heller :ironi:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kommentere, men det er et stykke lenger ned på siden, litt dumt, for det virker som om folk ikke ser det. Den kommer bare på nett.

Takk for tilbakemelding :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forsøke å forklare hvorfor vi ikke har hatt tid å skaffe oss en jobb innen dette.

1. CBE sin forklaring om hvorfor hun redigerte bildene er ikke en nødløgn. Når hun også har redigert bilder av sin mann og andre familiemedlemmer, så er det ikke fordi hun hadde en dårlig dag og følte hun måtte redigere seg slankere.

2. CBE og LKE sin forklaring om at nettrollene kom inn under huden ifm redigeringsskandalen er en ennå større nødløgn. LKE (og gjerne også CBE) skrev falske kommentarer for å styrke eget ego/merkevaren Caroline Berg Eriksen, i tillegg til selv å opptre som et nettroll.

3. Caroline Berg Eriksen følger ikke norsk lovgivning ift merking på SoMe.

Endret av Bond
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BonBon

Det siste bildet ser jo ut som hun er photoshoppet inn

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert redigert. Sett noen av spesialistene på saken jo før jo heller :ironi:

Takk for ditt saklige bidrag i tråden.

:ironi:

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel hende en del av kritikerne jobber "innen dette her" og derfor ser det som del av profesjonen sin å være kritisk til bloggere uten at det er grunn til å sette noen diagnose? Og siden denne tråden omhandler CBE/Treasures (eller personaen CBE som Natt og Dag omtaler det som) er det vel ikke overraskende at det kommer kritikk mot henne?

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan kommentere, men det er et stykke lenger ned på siden, litt dumt, for det virker som om folk ikke ser det. Den kommer bare på nett.

PS - med fare for å bli slettet pga avsporing - du er pen på bylinebildet ditt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste bildet ser jo ut som hun er photoshoppet inn

Hun får forresten spørsmål/kommentar om bildene i kommentarfeltet, og hun svarer at i så fall har LKE gjort en fenomenal jobb..

Deja vu-moment..

:fnise:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal forsøke å forklare hvorfor vi ikke har hatt tid å skaffe oss en jobb innen dette.

1. CBE sin forklaring om hvorfor hun redigerte bildene er ikke en nødløgn. Når hun også har redigert bilder av sin mann og andre familiemedlemmer, så er det ikke fordi hun hadde en dårlig dag og følte hun måtte redigere seg slankere.

2. CBE og LKE sin forklaring om at nettrollene kom inn under huden ifm redigeringsskandalen er en ennå større nødløgn. LKE (og gjerne også CBE) skrev falske kommentarer for å styrke eget ego/merkevaren Caroline Berg Eriksen, i tillegg til selv å opptre som et nettroll.

3. Caroline Berg Eriksen følger ikke norsk lovgivning ift merking på SoMe.

Ikke ofte jeg gjør dette, men det finnes en tid for alt:

1.

2.

3.

Dette har dere diskutert i flere måneder allerede. Er det deres jobb å sitte og gjøre alt det her? Hvordan i all verden påvirker dette dere på noe som helst måte? Ingen blir skadet, ingen blir syke, det går ikke utover en eneste sjel (Kom igjen med tullballet om at alle unger lar seg påvirke, da hadde dere brukt nok tid på smale Disneyprinsesser, barbier og mediaverden generelt om det er dette som er noe som dere brenner for) Man har forbrukerombudet til det her, ikke en haug av wannabe-spioner som liksom utretter såå mye og gjør verden til en såå mye bedre plass :sol:

Hva så om hun redigerer seg tynnere? Det er slik media har blitt. Alle modeller på forsiden av alle motemagasiner blir redigert. Er det slik at dere river ned plakater i byer og er medlem av Ottar? Enhvert menneske klarer vel selv å forstå at det ikke nødvendigvis reflekterer virkeligheten.

Hva i all verden får man ut av å kritisere, latterligjøre og zoome inn på alle bilder over 365 sider? (for å ikke snakke om dusinvis av tråder som allerede er stengt)

Dere skriver jo som Norge avhenger av deres detektivjobb.

De fleste vet nok at Caroline ikke har rent mel i posen, men herregud, kom over det.

Endret av Bond
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg gjør dette, men det finnes en tid for alt:

1.

2.

3.

Dette har dere diskutert i flere måneder allerede. Er det deres jobb å sitte og gjøre alt det her? Hvordan i all verden påvirker dette dere på noe som helst måte? Ingen blir skadet, ingen blir syke, det går ikke utover en eneste sjel (Kom igjen med tullballet om at alle unger lar seg påvirke, da hadde dere brukt nok tid på smale Disneyprinsesser, barbier og mediaverden generelt om det er dette som er noe som dere brenner for) Man har forbrukerombudet til det her, ikke en haug av wannabe-spioner som liksom utretter såå mye og gjør verden til en såå mye bedre plass :sol:

Hva så om hun redigerer seg tynnere? Det er slik media har blitt. Alle modeller på forsiden av alle motemagasiner blir redigert. Er det slik at dere river ned plakater i byer og er medlem av Ottar? Enhvert menneske klarer vel selv å forstå at det ikke nødvendigvis reflekterer virkeligheten.

Hva i all verden får man ut av å kritisere, latterligjøre og zoome inn på alle bilder over 365 sider? (for å ikke snakke om dusinvis av tråder som allerede er stengt)

Dere skriver jo som Norge avhenger av deres detektivjobb.

De fleste vet nok at Caroline ikke har rent mel i posen, men herregud, kom over det.

Et tips til deg, let deg frem til det Angstkvinnen skrev tidligere i denne tråden. Kanskje du vil skjønne litt mer da.....

Endret av Bond
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...